Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо
Очікувана вартість
211 615,00 UAH
UA-2021-02-25-007372-b ● 48ed41d2a48e4086aafd99214dbb2a37
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА ФІЛАРМОНІЯ ІМ. М.Д.ЛЕОНТОВИЧА |
Код ЄДРПОУ: | 02224778 |
Вебсайт: | http://filarm.vn.ua |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, Хмельницьке шосе,7 |
Контактна особа: |
Лук'янчук Юлія Анатоліївна +380432661333 philarmony@vn.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2021 14:00 |
Очікувана вартість: | 211 615,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 058,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21028, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
1200 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21028, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
5000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21028, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | рахунок на оплату товару, видаткова накладна на товар та акт приймання-передачі товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2021 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2021 16:58 |
ТД паливо .doc | |
25 лютого 2021 16:58 |
договір.docx |
09 березня 2021 15:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 лютого 2021 16:58 |
ТД паливо .doc
|
|||
25 лютого 2021 16:58 |
договір.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-25-007372-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТД МТК", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 03 березня 2021 17:18
Дискримінація УЧАСНИКІВ
Вимагаємо вилучити дискримінаційні умови ТД щодо:
- відпуску палива на виключно власних або орендованих АЗС, додавши можливість по всім пунктам документації залучення партнерських АЗС;
- надання листа підприємства-виробника на ім’я Замовника щодо гарантійних зобов’язань, пов’язаних з поставкою в зазначених об’ємах товару;
- надати підтверджуючі документи щодо виробництва Товару, а саме: · якщо учасник завод-виробник; · якщо учасник офіційний дилер або субдилер з продажу даної продукції (що повинно підтверджуватися або сертифікатом дилера, або дилерською угодою, або протоколом про наміри з заводом – виробником, або договором про співробітництво, або офіційним листом заводу виробника/дилера).
Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі незадоволення даної дискримінаційної вимоги звернемося до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
- відпуску палива на виключно власних або орендованих АЗС, додавши можливість по всім пунктам документації залучення партнерських АЗС;
- надання листа підприємства-виробника на ім’я Замовника щодо гарантійних зобов’язань, пов’язаних з поставкою в зазначених об’ємах товару;
- надати підтверджуючі документи щодо виробництва Товару, а саме: · якщо учасник завод-виробник; · якщо учасник офіційний дилер або субдилер з продажу даної продукції (що повинно підтверджуватися або сертифікатом дилера, або дилерською угодою, або протоколом про наміри з заводом – виробником, або договором про співробітництво, або офіційним листом заводу виробника/дилера).
Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі незадоволення даної дискримінаційної вимоги звернемося до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 березня 2021 15:34
Під час проведення публічної закупівлі ідентифікатором UА-2021-02-25-007372-b відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Вінницька обласна філармонія ім.. М.Д. Леонтовича вимогу наступного змісту:
1. Вимагаємо вилучити дискримінаційні умови ТД щодо:
- відпуску палива на виключно власних або орендованих АЗС, додавши можливість по всім пунктам документації
залучення партнерських АЗС;
- надання листа підприємства - виробника на ім’я Замовника щодо гарантійних зобов’язань, пов’язаних з поставкою в зазначених об’ємах товару;
- надати підтверджуючі документи щодо виробництва Товару, а саме: якщо учасник завод-виробник; • якщо учасник офіційний дилер або субдилер з продажу даної продукції (що повинно підтверджуватися або сертифікатом дилера, або дилерською угодою, або протоколом про наміри з заводом - виробником, або договором про співробітництво, або офіційним листом заводу виробника/дилера).
Розглянувши дану вимогу вирішено залишити її без задоволення з наступних підстав:
Закону України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно стаття 5 ЗУ «Про піблічні закупівлів» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до статті 16 ЗУ «Про піблічні закупівлів» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Отже, Тендерна документація у закупівлі за ідентифікатором UА-2021-02-25-007372-b не містить дискримінаційні умови та не суперечать ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерна документація у закупівлі за ідентифікатором UА-2021-02-25-007372-b надає учасникам однакові можливості та направлена на отриманням Замовником товару за ціною найбільш економічно вигідної пропозиції, яка має відповідати якості та гарантувати її отримання в терміни обумовленні договором.
1. Вимагаємо вилучити дискримінаційні умови ТД щодо:
- відпуску палива на виключно власних або орендованих АЗС, додавши можливість по всім пунктам документації
залучення партнерських АЗС;
- надання листа підприємства - виробника на ім’я Замовника щодо гарантійних зобов’язань, пов’язаних з поставкою в зазначених об’ємах товару;
- надати підтверджуючі документи щодо виробництва Товару, а саме: якщо учасник завод-виробник; • якщо учасник офіційний дилер або субдилер з продажу даної продукції (що повинно підтверджуватися або сертифікатом дилера, або дилерською угодою, або протоколом про наміри з заводом - виробником, або договором про співробітництво, або офіційним листом заводу виробника/дилера).
Розглянувши дану вимогу вирішено залишити її без задоволення з наступних підстав:
Закону України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно стаття 5 ЗУ «Про піблічні закупівлів» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до статті 16 ЗУ «Про піблічні закупівлів» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Отже, Тендерна документація у закупівлі за ідентифікатором UА-2021-02-25-007372-b не містить дискримінаційні умови та не суперечать ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерна документація у закупівлі за ідентифікатором UА-2021-02-25-007372-b надає учасникам однакові можливості та направлена на отриманням Замовником товару за ціною найбільш економічно вигідної пропозиції, яка має відповідати якості та гарантувати її отримання в терміни обумовленні договором.
Інформація про відміну
Дата відміни
17 березня 2021 14:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій