Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко, код 15510000-6 за ДК 021:2015 «Молоко та вершки»
Очікувана вартість
778 164,00 UAH
UA-2021-02-25-007213-b 19b977491f974b46974df20d73eedce5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніколенко Ольга Михайлівна

380442385806 O.Nikolenko@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Ніколенко Ольга Михайлівна
380442385806
O.Nikolenko@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 778 164,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Детальний опис закупівлі згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68260 шт.
Молоко ТМ «Лукавиця»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15511100-4 — Пастеризоване молоко

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати поставки партії Товару в місце поставки на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2021 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 16:42
Проєкт договору.docx
25 лютого 2021 16:42
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" 630 722,40
UAH з ПДВ
630 722,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2021 13:24
Електронний підпис
11 березня 2021 13:23
9. Довідка довкілля.PDF
11 березня 2021 13:23
7.9. Сертифікат ISO 9001.pdf
11 березня 2021 13:23
7.8. Сертифікат ISO 22000.pdf
11 березня 2021 13:23
7.2.1. Лист.PDF
11 березня 2021 13:23
7.2. Декларація виробника.PDF
11 березня 2021 13:23
7.10. Акт 447 2020 р.PDF
11 березня 2021 13:23
7.1. Технічні вимоги.PDF
11 березня 2021 13:23
6.4. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
11 березня 2021 13:23
6.3. Повний витяг 03.03.21 р..pdf
11 березня 2021 13:23
6.1.1. Опис в статут 2020.PDF
11 березня 2021 13:23
5. Довідка ст. 17 ЗУ.PDF
11 березня 2021 13:23
4.2. Автобаза 2019 (молоко).pdf
11 березня 2021 13:23
3.1. Довідка працівники.PDF
11 березня 2021 13:23
2.3.4. Акти дезінфекції.pdf
11 березня 2021 13:23
2.3. Довідка санобробка.PDF
11 березня 2021 13:23
2.2. Тех паспорт Рефриж..pdf
11 березня 2021 13:23
2.1. Довідка МТБ.PDF
11 березня 2021 13:23
13. Довідка з банку Аваль.PDF
11 березня 2021 13:23
11. Проект договору.PDF
11 березня 2021 13:23
10. Довідка ліцензування.PDF
11 березня 2021 13:23
1.1. Умови пропозиції.PDF
11 березня 2021 13:23
1. Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"
#00445914
Переможець 630 722,40
UAH з ПДВ
16 березня 2021 14:32

Документи

16 березня 2021 14:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2021 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"
#00445914
630 722,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2021 14:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2023 14:34
Країна походження товару.pdf укладений
10 жовтня 2023 14:33
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2023 11:08
ДУ №6 від 08.06.2022 до Договору №170-СЗ-21 від 02.04.2021 ПрАТ Обухівський молокозавод.pdf зміни до договору
08 червня 2023 11:08
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2022 08:53
ДУ №3 від 03.11.2022 до Договору №170-СЗ-21 від 02.04.2021 ПрАТ Обухівський молокозавод.pdf зміни до договору
03 листопада 2022 08:53
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2021 16:55
Додаткова угода № 1 до Договору від 02.04.2021 №170-СЗ-21 (1).pdf зміни до договору
16 серпня 2021 16:55
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 14:06
договір № 170-СЗ-21 вд 02.04.2021.pdf укладений
05 квітня 2021 14:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною ціни на товар Постачальником, виробничою необхідністю Покупця та відповідно до пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі", керуючись пунктами 11.2, 11.3. Договору.
Номер договору про закупівлю: 170-СЗ-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини п'ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пунктами 11.2, 11.3 Договору.
Номер договору про закупівлю: 170-СЗ-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 частини п'ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та відповідно до пунктів 11.2, 11.3 Договору.
Номер договору про закупівлю: 170-СЗ-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2021 — 28 лютого 2024
Сума оплати за договором: 625 193,94
UAH (в тому числі ПДВ 104 198,99 UAH)