Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50232100-1 Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення
Очікувана вартість
192 500,00 UAH
UA-2021-02-25-006216-a a08137c36cbe48c08dc406ceca967692
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юля Слинько

+380665129547 govtva_julia@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОРЖИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44035137
Місцезнаходження: 37700, Україна , Полтавська обл., селище міського типу Оржиця, вул.Центральна, будинок 21
Контактна особа: Юля Слинько
+380665129547
govtva_julia@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 192 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 962,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
50232100-1 Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50232100-1 — Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється у розмірі повної вартості виконаних робіт шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця, вказаний у реквізитах Виконавця в цьому договорі. Оплата здійснюється замовником на підставі цього договору та акту виконаних робіт, виставленої Виконавцем на вартість виконаних робіт. Оплата здійснюється на підставі рахунку-фактури, виписаного Виконавцем відповідно підписаного сторонами Акта виконаних робіт, який повинен бути оплачений Замовником на протязі 5 (п'яти) днів. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 березня 2021 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2021 16:08
Оголошення (3).docx
01 березня 2021 16:08
зміни Оржиця ОТГ.docx
25 лютого 2021 15:08
Проєкт договору.docx
01 березня 2021 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2021 16:08
Оголошення (3).docx
01 березня 2021 16:08
зміни Оржиця ОТГ.docx
25 лютого 2021 15:08
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація
Дата подання: 26 лютого 2021 09:18
Дата відповіді: 26 лютого 2021 16:44
Добрий день! Надайте будь ласка інформацію щодо обсягів робіт та переліку документів, обов'язкових для участі в тендері.
Відповідь: Добрий день.
Надаємо відповідь на Ваші запитання.
1) Щодо обсягів роботи:

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
на надання Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення (код ДК 021:2015: 50232100-1 Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення)

Протяжність вуличного освітлення – 204,150 км., кількість світлоточок – 5000 шт.
Аналоги та еквіваленти не розглядаються

Візуальний огляд повітряних ЛЕП, контроль цілісності ізоляторів, кабелів, проводів, світильників м 204150
Протягом року
1 раз на тиждень

Аварійна заміна повітряних та кабельних мереж м 204150 Протягом року

Закупівля проводів, кабелів, світильників, енергозберігаючих ламп шт при потребі Протягом року

Заміна енергозберігаючих ламп та ремонт світильника ЛЕД шт. 400 Протягом року

Технічне обслуговування світильників (заміна старих ліхтарів на нові ЛЕД 50 ВТ світильники) шт. 5000 Протягом року

Миття та протирання захисного скла світильників шт. 5000 Протягом року
1 раз у квартал
Профілактичний контроль реле часу шт. 50 Протягом року
1 раз на місяць
Налаштування блоку управління вуличним освітленням (програмування реле часу) шт. 50 Протягом року

1 раз на місяць
Закупівля та заміна часового реле шт. 25 Протягом року
Знімання контрольних показників лічильника лічильн. 50 Протягом року
1 раз на місяць
Закупівля та заміна опор вулиного освітлення шт 15 Протягом року
Закупівля та встановлення ліхтарів з сонячною батареєю на металеві стовпи шт 30 Протягом року
Оплата послуг виїзду автовишки год. Протягом року
Світлотехнічне забезпечення загальноміських культурних заходів. шт. по потребі Протягом року
Ліквідація пошкоджень та коротких замикань ЛЕП вуличного освітлення
км
50
Протягом року
Перетяжка повислих ліній км 150 Протягом року
Обрізання гілок під лініями та освітлювальними приладами. Прибирання та вивезення гілок. км 32 Протягом року

Заміна контакторів (у випадку виходу із ладу) шт. 35 Протягом року
Обслуговування автоматичних вимикачів шт. 53 Протягом року
Технічне обслуговування засобів автоматики і телемеханіки управління вмикання та вимикання вуличного освітлення

шт.
50
Протягом року
Лінії електропередач вуличного освітлення мають сумісний підвіс -189984м,
Окремий підвіс- 14166м.
Марка проводів вуличного освітлення- А-16,А-25,СІП 2х16, СІП 2х25.
Світильники-НКУ- 18У, «Геліос» ,
Потужність світильників ЛЕД 30 Вт.
Шафи обліку – 50 шт.
Кількість КТП – 130 шт

Послуги з ремонту, технічного обслуговування та утримання зовнішнього освітлення а саме: забезпечення утримання, належного функціонування освітлювальних приладів, технічне обслуговування та ремонт електромереж, освітлювальної арматури, устаткування та споруд зовнішнього освітлення на території об’єднаної територіальної громади. Технічне обслуговування та ремонт об’єктів зовнішнього освітлення, а також матеріали, що використовуються при наданні послуги, мають відповідати вимогам державних стандартів, технічних умов та норм, також повинні передбачити необхідність застосування заходів із захисту довкілля..
Виконавець забезпечує надання послуг відповідно до наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства № 154 від 23.09.2003 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів».
Поточний ремонт, технічне обслуговування та утримання систем зовнішнього освітлення зокрема забезпечує:
- поточний ремонт, технічне обслуговування та нагляд за справністю електромереж, устаткування та споруд, тощо;
- світильники (огляд та обслуговування світильників, встановлення та заміна світильників, заміна пускорегулюючих апаратів та імпульсно-запалюючих пристроїв, заміна електроламп, тощо);
- ліквідація аварійних ситуацій у мережах зовнішнього освітлення ( усунення коротких замикань, побічної напруги в лінії, напруги на відключеній фазі, пошук причин пошкодження освітлення в нічний час та їх усунення, ліквідація обриву проводів в одному прольоті, обрізання обірваних проводів, визнання характеру пошкоджень у мережах зовнішнього освітлення, заміри по фазного навантаження у лінії, тощо);
- повітряні лінії ( монтаж та демонтаж поперечних розтяжок, траверс, заміна ізоляторів, дефектних ділянок проводу, демонтаж та підвішування головного проводу, самоутримуючого ізольованого проводу, тощо);
- заміна дроселів та відбивачів тощо;
- кабельні лінії (огляд кабельних ліній, перевірка опору ізоляції кабелів, ревізія кабельних коробок, заміна та монтаж кабелів, тощо);
- роботи по заміні та відновленню збитих опор внаслідок дорожньо-транспортних пригод, а також пов'язані з ними ліквідації пошкоджень електромереж, освітлювальної арматури та іншого устаткування, тощо;
- забезпечення стабільної роботи фото елементів для автоматичного включення та виключення пускової апаратури на темний період часу, тощо.
Для проведення вищезазначених послуг Учасник повинен мати необхідну матеріально-технічну базу на території територіальної громади.
Виконавець повинен забезпечити можливість цілодобового термінового аварійного відключення мереж вуличного освітлення.
Виконавець повинен проводити постійний моніторинг стану об’єктів вуличного освітлення, але не рідше 2 разів на тиждень (світлоточки, що вийшли з ладу, пошкодження електромереж, освітлювальної арматури та устаткування, пошкодження (руйнування) опор, підвісок, кронштейнів, тощо) інформувати Замовника, власника мереж та вжити необхідні заходи з забезпечення безпеки, а також виконувати роботи по заявці замовника.
Виконавець має постійно підтримувати рівень роботи світлоточок не менше 95% від загальної кількості.
Гарантійний термін використання заново встановлених світлодіодних ламп повинен бути не менше одного року з дня їхньої заміни, а термін експлуатації – не менше 30000 годин, світловий потік пропорційний потужності ламп 1Вт ≥ 90 Лм, температура по шкалі Кельвіна від 3 000 до 5 000 оК — світловий потік білого кольору.
Усунення пошкоджень в роботі мереж зовнішнього освітлення повинно проводитись до закінчення світлового дня.
Враховуючи безперервний характер виконання послуг, Учасник зобов’язаний надавати послуги в робочі дні, а в святкові, вихідні і інші не робочі дні за вимогою Замовника. При наданні послуг згідно з предметом закупівлі необхідно забезпечити умови дотримання нормативних рівнів впливу можливих шкідливих чинників на довкілля, а також забезпечити санітарно-гігієнічні умови утримання населених пунктів.
Виконавець послуг повинен приступити до виконання завдань не пізніше 5 годин з моменту отримання їх від замовника та для проведення вищезазначених послуг Учасник повинен мати необхідну матеріально-технічну базу. У разі необхідності виконавець забезпечує роботу техніки та працівників, також і в вихідні дні, незалежно від обсягу послуг згідно заявок замовника.
У разі необхідності тимчасового перекриття дорожнього руху для виконання робіт з обрізки дерев виконавець забезпечує організацію тимчасового перекриття дорожнього руху та погодження органів патрульної поліції відповідно до чинного законодавства.
У разі виявлення замовником неякісного виконання послуг виконавцем, про що представниками замовника складається акт-претензія, замовник не сплачує виконавцю за ці неякісно виконані послуги (згідно складеного акту-претензії).
Виконавець повинен дотримуватися державних стандартів, норм, правил техніки безпеки, охорони праці, пожежної безпеки, безпеки дорожнього руху, природоохоронних заходів, санітарно-гігієнічних вимог при проведенні робіт в населених пунктах.

В складі пропозиції Учасник подає лист-гарантію, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності), щодо дотримання учасником в своїй діяльності Закону України «Про санкції», Указу Президента України від 14 травня 2020 року № 184/2020 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2020 року "Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", а також про те, що в процесі надання послуг не буде використовуватись товар, що поставляється з країни–агресора (зокрема з Росії)

2) Щодо необхідних документів
Учасник має право надати документи, які вважає необхідними для участі в закупівлі.

Питання
Дата подання: 26 лютого 2021 10:02
Дата відповіді: 26 лютого 2021 16:44
Просимо надати інформацію про загальну довжину ліній вуличного освітлення, кількість світильників та кількість пунктів (шаф) обліку. Окрім цього зазначити технічні характеристики ліній: окрема лінія чи спільне підвішування, марка проводів та тип і потужність світильників. Яку періодичність ТО передбачає тендер.
Відповідь: Добрий день
Надаємо відповідь на Ваші запитання:
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
на надання Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення (код ДК 021:2015: 50232100-1 Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення)

Протяжність вуличного освітлення – 204,150 км., кількість світлоточок – 5000 шт.
Аналоги та еквіваленти не розглядаються

Візуальний огляд повітряних ЛЕП, контроль цілісності ізоляторів, кабелів, проводів, світильників м 204150
Протягом року
1 раз на тиждень

Аварійна заміна повітряних та кабельних мереж м 204150 Протягом року

Закупівля проводів, кабелів, світильників, енергозберігаючих ламп шт при потребі Протягом року

Заміна енергозберігаючих ламп та ремонт світильника ЛЕД шт. 400 Протягом року

Технічне обслуговування світильників (заміна старих ліхтарів на нові ЛЕД 50 ВТ світильники) шт. 5000 Протягом року

Миття та протирання захисного скла світильників шт. 5000 Протягом року
1 раз у квартал
Профілактичний контроль реле часу шт. 50 Протягом року
1 раз на місяць
Налаштування блоку управління вуличним освітленням (програмування реле часу) шт. 50 Протягом року

1 раз на місяць
Закупівля та заміна часового реле шт. 25 Протягом року
Знімання контрольних показників лічильника лічильн. 50 Протягом року
1 раз на місяць
Закупівля та заміна опор вулиного освітлення шт 15 Протягом року
Закупівля та встановлення ліхтарів з сонячною батареєю на металеві стовпи шт 30 Протягом року
Оплата послуг виїзду автовишки год. Протягом року
Світлотехнічне забезпечення загальноміських культурних заходів. шт. по потребі Протягом року
Ліквідація пошкоджень та коротких замикань ЛЕП вуличного освітлення
км
50
Протягом року
Перетяжка повислих ліній км 150 Протягом року
Обрізання гілок під лініями та освітлювальними приладами. Прибирання та вивезення гілок. км 32 Протягом року

Заміна контакторів (у випадку виходу із ладу) шт. 35 Протягом року
Обслуговування автоматичних вимикачів шт. 53 Протягом року
Технічне обслуговування засобів автоматики і телемеханіки управління вмикання та вимикання вуличного освітлення

шт.
50
Протягом року
Лінії електропередач вуличного освітлення мають сумісний підвіс -189984м,
Окремий підвіс- 14166м.
Марка проводів вуличного освітлення- А-16,А-25,СІП 2х16, СІП 2х25.
Світильники-НКУ- 18У, «Геліос» ,
Потужність світильників ЛЕД 30 Вт.
Шафи обліку – 50 шт.
Кількість КТП – 130 шт

Послуги з ремонту, технічного обслуговування та утримання зовнішнього освітлення а саме: забезпечення утримання, належного функціонування освітлювальних приладів, технічне обслуговування та ремонт електромереж, освітлювальної арматури, устаткування та споруд зовнішнього освітлення на території об’єднаної територіальної громади. Технічне обслуговування та ремонт об’єктів зовнішнього освітлення, а також матеріали, що використовуються при наданні послуги, мають відповідати вимогам державних стандартів, технічних умов та норм, також повинні передбачити необхідність застосування заходів із захисту довкілля..
Виконавець забезпечує надання послуг відповідно до наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства № 154 від 23.09.2003 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів».
Поточний ремонт, технічне обслуговування та утримання систем зовнішнього освітлення зокрема забезпечує:
- поточний ремонт, технічне обслуговування та нагляд за справністю електромереж, устаткування та споруд, тощо;
- світильники (огляд та обслуговування світильників, встановлення та заміна світильників, заміна пускорегулюючих апаратів та імпульсно-запалюючих пристроїв, заміна електроламп, тощо);
- ліквідація аварійних ситуацій у мережах зовнішнього освітлення ( усунення коротких замикань, побічної напруги в лінії, напруги на відключеній фазі, пошук причин пошкодження освітлення в нічний час та їх усунення, ліквідація обриву проводів в одному прольоті, обрізання обірваних проводів, визнання характеру пошкоджень у мережах зовнішнього освітлення, заміри по фазного навантаження у лінії, тощо);
- повітряні лінії ( монтаж та демонтаж поперечних розтяжок, траверс, заміна ізоляторів, дефектних ділянок проводу, демонтаж та підвішування головного проводу, самоутримуючого ізольованого проводу, тощо);
- заміна дроселів та відбивачів тощо;
- кабельні лінії (огляд кабельних ліній, перевірка опору ізоляції кабелів, ревізія кабельних коробок, заміна та монтаж кабелів, тощо);
- роботи по заміні та відновленню збитих опор внаслідок дорожньо-транспортних пригод, а також пов'язані з ними ліквідації пошкоджень електромереж, освітлювальної арматури та іншого устаткування, тощо;
- забезпечення стабільної роботи фото елементів для автоматичного включення та виключення пускової апаратури на темний період часу, тощо.
Для проведення вищезазначених послуг Учасник повинен мати необхідну матеріально-технічну базу на території територіальної громади.
Виконавець повинен забезпечити можливість цілодобового термінового аварійного відключення мереж вуличного освітлення.
Виконавець повинен проводити постійний моніторинг стану об’єктів вуличного освітлення, але не рідше 2 разів на тиждень (світлоточки, що вийшли з ладу, пошкодження електромереж, освітлювальної арматури та устаткування, пошкодження (руйнування) опор, підвісок, кронштейнів, тощо) інформувати Замовника, власника мереж та вжити необхідні заходи з забезпечення безпеки, а також виконувати роботи по заявці замовника.
Виконавець має постійно підтримувати рівень роботи світлоточок не менше 95% від загальної кількості.
Гарантійний термін використання заново встановлених світлодіодних ламп повинен бути не менше одного року з дня їхньої заміни, а термін експлуатації – не менше 30000 годин, світловий потік пропорційний потужності ламп 1Вт ≥ 90 Лм, температура по шкалі Кельвіна від 3 000 до 5 000 оК — світловий потік білого кольору.
Усунення пошкоджень в роботі мереж зовнішнього освітлення повинно проводитись до закінчення світлового дня.
Враховуючи безперервний характер виконання послуг, Учасник зобов’язаний надавати послуги в робочі дні, а в святкові, вихідні і інші не робочі дні за вимогою Замовника. При наданні послуг згідно з предметом закупівлі необхідно забезпечити умови дотримання нормативних рівнів впливу можливих шкідливих чинників на довкілля, а також забезпечити санітарно-гігієнічні умови утримання населених пунктів.
Виконавець послуг повинен приступити до виконання завдань не пізніше 5 годин з моменту отримання їх від замовника та для проведення вищезазначених послуг Учасник повинен мати необхідну матеріально-технічну базу. У разі необхідності виконавець забезпечує роботу техніки та працівників, також і в вихідні дні, незалежно від обсягу послуг згідно заявок замовника.
У разі необхідності тимчасового перекриття дорожнього руху для виконання робіт з обрізки дерев виконавець забезпечує організацію тимчасового перекриття дорожнього руху та погодження органів патрульної поліції відповідно до чинного законодавства.
У разі виявлення замовником неякісного виконання послуг виконавцем, про що представниками замовника складається акт-претензія, замовник не сплачує виконавцю за ці неякісно виконані послуги (згідно складеного акту-претензії).
Виконавець повинен дотримуватися державних стандартів, норм, правил техніки безпеки, охорони праці, пожежної безпеки, безпеки дорожнього руху, природоохоронних заходів, санітарно-гігієнічних вимог при проведенні робіт в населених пунктах.

В складі пропозиції Учасник подає лист-гарантію, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності), щодо дотримання учасником в своїй діяльності Закону України «Про санкції», Указу Президента України від 14 травня 2020 року № 184/2020 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2020 року "Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", а також про те, що в процесі надання послуг не буде використовуватись товар, що поставляється з країни–агресора (зокрема з Росії)


Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-25-006216-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УДАЙСОЛАР", Код ЄДРПОУ:42926237
Дата подання: 01 березня 2021 10:01
Порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Просимо привести оприлюднену інформацію про закупівлю у відповідність до вимог пп.2 п.1 ст.10, п.5 ст.10 та ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 березня 2021 16:09
Шановний учасник, ваше звернення розглядунуто. До оголошення буде внесено зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОБИК ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" 163 000,00
UAH
163 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 березня 2021 11:21
Електронний підпис
11 березня 2021 11:03
2284410638_2284410638_DU201027100031.ZS2
11 березня 2021 11:03
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОБИК ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОБИК ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2284410638
Переможець 163 000,00
UAH
12 березня 2021 09:44

Документи

12 березня 2021 09:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2021 09:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОБИК ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2284410638
163 000,00
UAH
Документи

Документи

12 березня 2021 09:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 09:20
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 14:21
Дод. угода 1.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 14:20
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 09:06
Договір №5.pdf укладений
17 березня 2021 09:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 162 999,88
UAH