Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з фізичної охорони приміщень, майна та території Чернігівської районної ради Чернігівської області за адресою м. Чернігів, вул. Шевченка, 48 (код за ЕЗС ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги)
Очікувана вартість
194 000,00 UAH
UA-2021-02-25-005772-a cdd4a7d9d20e4b659f3f17c3141e860a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Руденко

+380462608371 chernihiv-rayrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернігівська районна рада Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 24843051
Вебсайт: http://chern-rayrada.cg.gov.ua
Місцезнаходження: 14027, Україна , Чернігівська обл., М.ЧЕРНІГІВ, вул. Шевченка, буд. 48
Контактна особа: Ганна Руденко
+380462608371
chernihiv-rayrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 12 березня 2021 11:15
Очікувана вартість: 194 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 940,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Закупівля здійснюється на очікувану вартість відповідно до потреби Чернігівської районної ради Чернігівської області на 2021 рік. Джерело фінансування: місцевий бюджет (очікувані кошторисні призначення районної ради - 68000,00 грн.); інше (очікувані кошти орендарів - 126000,00 грн.).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з фізичної охорони приміщень, майна та території Чернігівської районної ради Чернігівської області за адресою м. Чернігів, вул. Шевченка, 48
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14027, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Шевченка,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється на підставі підписаного Сторонами акту наданих послуг протягом 10 робочих днів на рахунок Виконавця за умови наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2021 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 14:52
ПРОEКТ_ДОГОВОРУ_охорона.doc
25 лютого 2021 14:52
ОГОЛОШЕННЯ__Охорона.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2021 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ННСО" 175 000,00
UAH з ПДВ
175 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КНЯЗЬ ІГОР" 194 000,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Реламакс 194 000,00
UAH з ПДВ
194 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2021 12:32
Електронний підпис
05 березня 2021 12:30
Статут.pdf
05 березня 2021 12:30
Ст 17.pdf
05 березня 2021 12:30
Проект договору.pdf
05 березня 2021 12:30
Наказ на директора.pdf
05 березня 2021 12:30
Ліцензія.pdf
05 березня 2021 12:30
Лист згода.pdf
05 березня 2021 12:30
Лист довкілля.pdf
05 березня 2021 12:30
Лист відгук.pdf
05 березня 2021 12:30
Інформація про учасника.pdf
05 березня 2021 12:30
Довідка персонал.pdf
05 березня 2021 12:30
Довідка Аналог договір.pdf
05 березня 2021 12:30
Виписка з ЄДР.pdf
05 березня 2021 12:30
Аналог договір.pdf

Публічні документи

07 березня 2021 12:07
Електронний підпис
07 березня 2021 11:28
Мед комисия Шарпатий.jpg
07 березня 2021 11:28
Мед комисия Шарпатий 001.jpg
07 березня 2021 11:28
Мед комисия Бабенко.jpg
07 березня 2021 11:28
Мед комисия Бабенко 001.jpg
07 березня 2021 11:28
Наказ Шарпатий.pdf
07 березня 2021 11:28
Наказ Скоробогатий.pdf
07 березня 2021 11:28
Наказ Бабенко.pdf
07 березня 2021 11:28
протокол зборів.pdf
07 березня 2021 11:28
лист-відгук ЧОМЦ.pdf
07 березня 2021 11:28
лист-погодження.pdf
07 березня 2021 11:28
лист - згода.pdf
07 березня 2021 11:28
довідка санкції.pdf
07 березня 2021 11:28
довідка працівники.pdf
07 березня 2021 11:28
довідка право підпису.pdf
07 березня 2021 11:28
гарантійний лист.pdf
07 березня 2021 11:28
статут.pdf
07 березня 2021 11:28
ліцензія МВС.pdf
07 березня 2021 11:28
довідка ліцензія.pdf
07 березня 2021 11:28
витяг єдиний податок.pdf
07 березня 2021 11:28
виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

05 березня 2021 13:14
Електронний підпис
05 березня 2021 13:12
Трудові книжки.pdf
05 березня 2021 13:12
Тех вимоги.pdf
05 березня 2021 13:12
Статут.pdf
05 березня 2021 13:12
Сертифікати нарко.pdf
05 березня 2021 13:12
Проект договору.pdf
05 березня 2021 13:12
Накази на працівників.pdf
05 березня 2021 13:12
Накази директор.pdf
05 березня 2021 13:12
Мед довідки.pdf
05 березня 2021 13:12
Ліцензія.pdf
05 березня 2021 13:12
Лист погодження.pdf
05 березня 2021 13:12
Договір Обл лік 2020.pdf
05 березня 2021 13:12
Довідка санкції.pdf
05 березня 2021 13:12
Довідка про персонал.pdf
05 березня 2021 13:12
Довідка підпис.pdf
05 березня 2021 13:12
Довідка аналог договір.pdf
05 березня 2021 13:12
Гарантійний лист.pdf
05 березня 2021 13:12
Відомості про учасника.pdf
05 березня 2021 13:12
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ННСО"

ТОВ "КНЯЗЬ ІГОР"

ПП Реламакс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ННСО"
#36362973
Відхилено 175 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2021 16:49
ТОВ "КНЯЗЬ ІГОР"
#38053792
Переможець 180 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2021 10:43

Документи

12 березня 2021 16:49
Електронний підпис
12 березня 2021 16:47
ТОВ ННСО Відхилення.pdf

Документи

15 березня 2021 10:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2021 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КНЯЗЬ ІГОР"
#38053792
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2021 10:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2022 19:34
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2022 17:06
Кн Ігор ДУ №3 26.01.2022.pdf зміни до договору
26 січня 2022 17:03
Протокол.pdf зміни до договору
26 січня 2022 17:03
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2022 16:11
Кн Ігор ДУ №3 26.01.2021.pdf зміни до договору
26 січня 2022 16:10
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 13:37
ТОВ Кн Ігор ДУ№2.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 13:26
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 12:03
Договір.pdf укладений
30 березня 2021 11:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.10.2 Договору про надання послуг №9 від 30.03.2021р. (далі - Договору) Сторони дійшли згоди: Продовжити термін дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі послуг з фізичної охорони приміщень, майна та території Чернігівської районної ради на початку 2022 року, тобто до 20 лютого 2022 року.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Доповнити п. 3.1 Договору та Додатку № 3 до Договору абзацем наступного змісту: «Вартість цього Договору у 2022 році не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі на 2021 рік та становить 36000,00 грн. без ПДВ (Тридцять шість тисяч гривень 00 коп.), з них: очікувані кошторисні призначення районної ради – 23100,00 грн., очікувані кошти орендарів – 12900,00 грн.» 2. Викласти Додаток № 2 до Договору «Розрахунок вартості послуг з охорони Об’єкта» у новій редакції, що додається до даної угоди.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Доповнити п. 3.1 Договору та Додатку № 3 до Договору абзацем наступного змісту: «Вартість цього Договору у 2022 році не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі на 2021 рік та становить 36000,00 грн. без ПДВ (Тридцять шість тисяч гривень 00 коп.), з них: очікувані кошторисні призначення районної ради – 23100,00 грн., очікувані кошти орендарів – 12900,00 грн.» 2. Викласти Додаток № 3 до Договору «Розрахунок вартості послуг з охорони Об’єкта» у новій редакції, що додається до даної угоди.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2021 — 20 лютого 2022
Сума оплати за договором: 216 000,00
UAH