Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони території і приміщень «ДК 021:2015: (CPV) : Охоронні послуги (79710000- 4)»
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2021-02-25-005687-b fa4ae0b357af41aa98336b6231507104
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бедрій Таня

380679244337 soonjamooroz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська державна комунальна середня загальноосвітня школа № 3
Код ЄДРПОУ: 20834173
Місцезнаходження: 79013, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Степана Бандери, 11
Контактна особа: Бедрій Таня
380679244337
soonjamooroz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2021 15:00
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони території і приміщень «ДК 021:2015: (CPV) : Охоронні послуги (79710000- 4)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79013, Україна, Львівська область, Львів, вул. Степана Бандери, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Сума сплачується на розрахунковий рахунок Виконавця до 5 (п’ятого) числа кожного наступного місяця за звітнім, на підставі акту виконаних робіт за охоронні послуги за умови наявності відповідного бюджетного фінансування. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2021 14:38
Оголошення ЛДК СЗШ 3 - 2021 перев.doc
25 лютого 2021 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-25-005687-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: САЗОНОВ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2811718851
Дата подання: 01 березня 2021 11:39
Вимога
Щодо обов'язку проведення переговорної процедури
25 лютого 2021 року Львівською державною комунальною загальноосвітньою школою №3 оголошено спрощену закупівлю за ДК 021:2015: (CPV): Охоронні послуги (79710000- 4) (послуги з охорони території і приміщень)».
Даний спосіб надання охоронних послуг є захищений законодавством України та патентом на корисну модель номер 118627 – «Охоронна система «Аресконт».
Власником авторських прав на Охоронну систему «Аресконт» на підставі патенту на корисну модель номер 118627 – «Охоронну систему «Аресконт» від 10.08.2017, виданого Державним підприємством «Український інститут інтелектуальної власності» (Укрпатент) та Свідоцтва про реєстрацію авторського права на Науковий твір «Проект Сазонова В.В.» №7 1159 від 27.03.2017, виданого Державною службою інтелектуальної власності являється Сазонов Володимир Володимирович.
Оголосивши спрощену закупівлю в системі Prozorro, Замовник порушив Закон України «Про публічні закупівлі», оскільки предмет закупівлі містить всі ознаки запатентованої корисної моделі та вимагає проведення закупівлі у вигляді застосування переговорної процедури.
Даний спосіб надання послуг охорони шляхом застосування переговорної процедури підтверджено також Висновком науково-правової експертизи № 9643 з питань необхідності проведення публічної закупівлі у формі переговорної процедури та необхідності зазначення в тендерній документації посилання на патент, якщо предмет закупівлі містить ознаки запатентованої корисної моделі від 04.02.2021 року про те, що згідно з чинним законодавством України у замовника публічних закупівель існує ОБОВ’ЯЗОК на проведення публічної закупівлі у формі переговорної процедури, якщо предмет закупівлі містить ознаки запатентованої корисної моделі, та надати/поставити/виконати предмет закупівлі може лише певний суб’єкт господарювання, який наділений відповідними правами щодо такої корисної моделі (копія Висновку №9643 від 04.02.2021 додається).
Відповідно до п.2 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності існування необхідності захисту прав інтелектуальної власності
В даному випадку існує захист у способі надання охоронних послуг відповідно до Патенту на корисну модель номер 118627.

Дискримінаційні вимоги при застосуванні п.2 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» стосовно посилання на патент відсутні, оскільки заява про готовність надання будь-якій особі дозволу на використання корисної моделі за патентом №118627, опублікована в офіційному бюлетені «Промислова власність» №20. Відповідні відомості внесено до Державного реєстру патентів України на корисні моделі» за посиланням:
https://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=e0788492-986e-4333-bcd7-29bca82a88e2&title=OfitsiiniiBiuletenpromislovaVlasnist.
Згідно чинного законодавства, дотримання авторських прав жодним чином не є порушенням принципу конкуренції, шляхом звуження числа потенційних учасників.
Також, Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України в листі від 07.10.2019 №2311-12/41018-09 надано роз’яснення щодо законності використання патенту при здійснення публічних закупівель. Зокрема Міністерством акцентовано увагу на тому, що відповідно до статті 28 Закону України «Про охорону прав на винаходи і корисні моделі» використанням винаходу (корисної моделі) визнається:
- застосування процесу, що охороняється патентом, або пропонування його для застосування в Україні, якщо особа, яка пропонує цей процес, знає про те, що його застосування забороняється без згоди власника патенту або, виходячи з обставин, це і так є очевидним.
Враховуючи все вище викладене, вимагаю:
1. Відмінити Замовником спрощену закупівлю № UA-2021-02 -25-005687-b , ДК 021:2015: (CPV): Охоронні послуги (79710000- 4) (послуги з охорони території і приміщень)».
2. Оголосити у системі Prozorro переговорну процедуру на підставі п.2 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі»(існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності корисної моделі «Охоронна система «Аресконт» відповідно до Патенту №118627).


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 березня 2021 10:54
Лілія Герус
09:25 (1 годину тому)
кому мені

Шановний учаснику! Порядок проведення закупівель послуг, товарів і робіт, а також повноваження уповноваженої особи визначаються нормами Закону України "Про публічні закупівлі". Предметом даної закупівлі є охоронні послуги, і така закупівля є конкурентною. Крім цього, відповідно до зазначеного вище Закону, Замовник, в тому числі уповноважена особа Замовника, не може встановлювати вимоги, які обмежують конкуренцію серед учасників, в тому числі зазначення посилань в документації / оголошенні на конкретні патенти. За наявності ринкової конкуренції закупівля послуг охорони не може здійснюватись шляхом застосування переговорної процедури. Відповідно, задоволення Вашої вимоги буде порушенням норм Закону України "Про публічні закупівлі".

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 березня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019" 89 800,00
UAH з ПДВ
89 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 березня 2021 14:10
Електронний підпис
09 березня 2021 14:05
Щербаченко.pdf
09 березня 2021 14:05
Синиця.pdf
09 березня 2021 14:05
Санін.pdf
09 березня 2021 14:05
Родіонов.pdf
09 березня 2021 14:05
Назарчук.pdf
09 березня 2021 14:05
Купля.pdf
09 березня 2021 14:05
Котловський.pdf
09 березня 2021 14:05
Калінін.pdf
09 березня 2021 14:05
Журко.pdf
09 березня 2021 14:05
гуртовий.pdf
09 березня 2021 14:05
Вербич.pdf
09 березня 2021 14:05
Буря.pdf
09 березня 2021 14:05
Бублик.pdf
09 березня 2021 14:05
17. Тарасюк.pdf
09 березня 2021 14:05
16. Сергієнко.pdf
09 березня 2021 14:05
10. Гайдамаченко.pdf
09 березня 2021 14:05
9. Воротинцев.pdf
09 березня 2021 14:05
фото авто.pdf
09 березня 2021 14:05
Сертифікат_45001.PDF
09 березня 2021 14:05
Сертифікат_14001.PDF
09 березня 2021 14:05
Сертифікат_9001.PDF
09 березня 2021 14:05
сертифіікат пцс.pdf
09 березня 2021 14:05
Рішення ШП019.pdf
09 березня 2021 14:05
Протокол №1 від 07.08.2019.pdf
09 березня 2021 14:05
пропозиція.pdf
09 березня 2021 14:05
проект.pdf
09 березня 2021 14:05
паспорт і код керівника.pdf
09 березня 2021 14:05
Опис ШП019.pdf
09 березня 2021 14:05
накладні на МТБ ШП-019.pdf
09 березня 2021 14:05
листи, довідки.pdf
09 березня 2021 14:05
Допуск до 1000 в.pdf
09 березня 2021 14:05
Дозволи УДЦР.pdf
09 березня 2021 14:05
встановлення GPS.pdf
09 березня 2021 14:05
витяг платника єд.под..pdf
09 березня 2021 14:05
витяг ЄДР.pdf
09 березня 2021 14:05
Виписка ШП019.pdf
09 березня 2021 14:05
6831ТП.pdf
09 березня 2021 14:05
6831 дозвіл.pdf
09 березня 2021 14:05
6827 ТП.pdf
09 березня 2021 14:05
6827 дозвіл.pdf
09 березня 2021 14:05
4961 ТП.pdf
09 березня 2021 14:05
4961 дозвіл.pdf
09 березня 2021 14:05
1839 ТП.pdf
09 березня 2021 14:05
1839 дозвіл.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019"
#43160850
Переможець 89 800,00
UAH з ПДВ
10 березня 2021 16:35

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2021 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019"
#43160850
89 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2023 16:39
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2022 18:36
Угода охорона.pdf зміни до договору
24 січня 2022 18:31
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 23:36
ОХОРОНА.pdf зміни до договору
06 січня 2022 23:34
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2021 16:18
Додоткова угода №2 охорона.pdf зміни до договору
20 квітня 2021 16:17
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 15:58
Договір ОХОРОНИ 2021.pdf укладений
16 березня 2021 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення суми договору без зміни кількості (обсягу) та якості послуг.
Номер договору про закупівлю: 16-03-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", для проведення процедури закупівлі в 2022 році на суму коштів не більше 20 відсотків вартості основного договору.
Номер договору про закупівлю: 16-03-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 16-03-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 26 лютого 2022
Сума оплати за договором: 102 198,16
UAH