Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015-30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)).Персональний комп’ютер в комплекті: моноблок, клавіатура, маніпулятор «миша», операційна система.-4 комплекти.
Очікувана вартість
96 000,00 UAH
UA-2021-02-25-005660-a ● f9c989f9beee492191e1151e8fa7a046
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01982525 |
Місцезнаходження: | 23100, Україна , Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Київська, буд. 288 |
Контактна особа: |
Марія Олександрівна Панасюк +380683083101 buhzhcrl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2021 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 15:30 |
Очікувана вартість: | 96 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 480,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
3110 Місцезнаходження: Юридична адреса: 23100, м. Жмеринка, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 288; Адреса для листування: 23100, м. Жмеринка, вулиця КИЇВСЬКА, будинок 288, Категорія замовника: Відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» - юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Місце поставки: 23100, м. Жмеринка, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 288. Поставка здійснюється до 30.04.2021 р. Найменування предмету закупівлі: Код ДК 021:2015-30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)).Персональний комп’ютер в комплекті: моноблок, клавіатура, маніпулятор «миша», операційна система- 4 комплекти. Технічні, кількісні та якісні характеристики до товару вказані в Додатку № 2 до Оголошення.Гарантійний термін придатності, міс - Не менше 24.міс.
Якість Товару, що буде постачатись за умовами даного тендеру, повинна відповідати умовам відповідного державного стандарту України (ДСТУ/ТУ), ГОСТУ та іншим нормативно-технічним документам, що висуваються до даного виду Товару, та повинна підтверджуватися відповідними документами. (Надати копії документу(ів), що засвідчують якість товару).Тара та упаковка, в якій буде постачатись Товар, повинна забезпечувати його зберігання та неушкодженість на період поставки. При поставці Товару повинна дотримуватись цілісність оригінальної тари (упаковки) з необхідними реквізитами виробника.
Єдиним критерієм оцінки є ціна.
Розгорнути
Згорнути
Якість Товару, що буде постачатись за умовами даного тендеру, повинна відповідати умовам відповідного державного стандарту України (ДСТУ/ТУ), ГОСТУ та іншим нормативно-технічним документам, що висуваються до даного виду Товару, та повинна підтверджуватися відповідними документами. (Надати копії документу(ів), що засвідчують якість товару).Тара та упаковка, в якій буде постачатись Товар, повинна забезпечувати його зберігання та неушкодженість на період поставки. При поставці Товару повинна дотримуватись цілісність оригінальної тари (упаковки) з необхідними реквізитами виробника.
Єдиним критерієм оцінки є ціна.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Персональний комп’ютер в комплекті: моноблок, клавіатура, маніпулятор «миша», операційна система.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Київська 288
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюються шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на рахунок Постачальника, наведений в реквізитах Постачальника, на підставі рахунку-фактури протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів від дати підписання видаткової накладної на фактично поставлений Товар. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2021 14:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2021 14:48 |
відомості про учасника.docx | |
25 лютого 2021 14:48 |
Кваліфікаційні вимоги до предмету закупівлі.docx | |
25 лютого 2021 14:48 |
проєкт договору_електростанція бензинова.doc | |
25 лютого 2021 14:48 |
Додаток 2 ТЗ.docx | |
25 лютого 2021 14:48 |
Додаток 1 Лист погодження з проєктом договору.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" #43509985 |
Переможець |
96 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 10:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 17:18
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2021 10:42
|
договір з ТОВ БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС- 25.03.21.pdf | укладений |
25 березня 2021 10:41
|