Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (тонометр з мовним виводом, глюкометр)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2021-02-25-005488-a 81ac3803fbd140498c3c96fcd641c9a1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лагода Юлія Валентинівна

+380536758425 uo.centr1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне медичне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" м. Кременчука
Код ЄДРПОУ: 38742830
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., місто Кременчук, вул. І. Мазепи, буд 26
Контактна особа: Лагода Юлія Валентинівна
+380536758425
uo.centr1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2021 15:30
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Глюкометр NewMed Neo
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, вул. І. Мазепи, буд 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 56684 — Глюкометр для індивідуального застосування / застосування біля ліжка пацієнта IVD, живлення від батареї
7 штуки
Тонометр з мовним виводом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, вул. І. Мазепи, буд 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 45617 — Автоматичний портативний електронний апарат для вимірювання артерійного тиску з манжетою на плечі / зап'ясті

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2021 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 14:42
Оголошення.doc
25 лютого 2021 14:42
Додаток 3 ДОГОВІР.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення по товару
Дата подання: 27 лютого 2021 21:37
Дата відповіді: 01 березня 2021 08:13
Шановний замовнику! В вашому замовлені Глюкометр NewMed Neo,чи можна запропонувати Вам аналогічний товар іншого виробника?
Відповідь: Доброго дня! Ні, аналоги не розглядаємо. Ми закуповуємо тест-смужки Neo. Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-25-005488-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ПЕТРЕНКО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2835817336
Дата подання: 25 лютого 2021 16:05
ЩОДО МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГ
Шановний замовнику! Прохання видалити з тендерної документації пункт про надання гарантійних листів виробником. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель в тому числі є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмету закупівлі. Всі прекрасно розуміють, що дана вимога є просто тлумачення вимоги про надання гарантійного листа від виробника на своєчасне постачання товару. Згідно законодавства України, у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, виробник не несе жодної відповідальності за договорними відносинами. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме видалити з тендерної документації будь які тлумачення щодо надання гарантійних листів від виробника чи уповноважених представників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2021 13:13
Вимогу відхилено
Шановний Учаснику! Висновок про дискримінаційний характер вимоги є безпідставним, оскільки виробник(и) чи їх офіційні представник(и) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі таких листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідно включити до тендерної документації», тож така вимога є документальним підтвердженням виробників або офіційних представників виробників (дистриб’юторів) щодо гарантій поставки та гарантійних зобов’язань Учасником. Слід зазначити, що Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання гарантійного/авторизаційного листа саме від виробника. Враховуючи зазначене, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки передбачає можливість надання авторизаційного листа, отриманого від виробника Товару, або його офіційного представництва, або представника в Україні, тобто Замовником навпаки розширено вимоги Тендерної документації. Наявність Гарнатійного листа від виробника або його офіційного представництва, або представника в Україні надасть додаткові гарантії поставки на території України. Лист авторизації від виробника чи його представника на території України є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його гарантійне обслуговування.
Номер вимоги: UA-2021-02-25-005488-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ПЕТРЕНКО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2835817336
Дата подання: 26 лютого 2021 16:04
щодо гарантійних листів
Доброго дня, Шановний Замовник. Просимо Вас видалити з тендерної документації пункт про надання гарантійних листів виробником. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Як раз маючи великий досвід в отриманні авторизаційних листів ми зіткнулись з тим що виробник/дистриб'ютор видає такий документ лише 1 учаснику. Таким чином Ви, виставляючи таку вимогу (сподіваємося що це несвідомо) обмежуєте кількість учасників до одного. Відповідно до частини 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмету закупівлі. Просимо Вас відкоригувати дану вимогу і замінити гарантію виробника на гарантію від Учасника, в якій він підтверджує можливість поставки даного товару, більш того кількість товару яка Вам необхідна, знаходиться в межах складських залишків звичайної роздрібної торгової точки і не є дефіцитною позицією, яку повинен гарантувати виробник / дистриб'ютор . Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 березня 2021 08:05
Вимога відхилена
Вимога щодо надання відповідних гарантій належного виконання учасником забов’язань з поставки товарів у формі листів авторизації (гарантійних листів) від виробника чи дистриб'юторів лікарських засобів є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних і неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 березня 2021 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП БАБИЧ МИХАЙЛО ВАЛЕРІЙОВИЧ 11 078,21
UAH з ПДВ
11 078,21
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 березня 2021 12:06
Електронний підпис
09 березня 2021 10:55
Тендерна пропозиція.pdf
09 березня 2021 10:55
Форма цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП БАБИЧ МИХАЙЛО ВАЛЕРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БАБИЧ МИХАЙЛО ВАЛЕРІЙОВИЧ
#2772812653
Переможець 11 078,21
UAH з ПДВ
10 березня 2021 10:12

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2021 10:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП БАБИЧ МИХАЙЛО ВАЛЕРІЙОВИЧ
#2772812653
11 078,21
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 09:04
Додаткова угода №1 від 06.12.2021.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 08:47
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 15:41
дог від 17 03 2021 №89 глюкометр, тонометр.pdf укладений
17 березня 2021 15:39

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 квітня 2021 17:09
200,00 UAH UA558201720344360002000086327
КНМП "ЦПМСД №1" м. Кременчука
UA783206490000026004052712033
ФОП Бабич Михайло Валерiйович
Оплачений
10 червня 2021 12:30
1 554,03 UAH UA558201720344360002000086327
КНМП "ЦПМСД №1" м. Кременчука
UA783206490000026004052712033
ФОП Бабич Михайло Валерiйович
Оплачений
23 липня 2021 11:20
7 770,15 UAH UA558201720344360002000086327
КНМП "ЦПМСД №1" м. Кременчука
UA783206490000026004052712033
ФОП Бабич Михайло Валерiйович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 524,18
UAH