Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги із заправки та відновлення картриджів, діагностики, технічного обслуговування та поточного ремонту до друковано-розмножувальної техніки
Очікувана вартість
5 600,00 UAH
UA-2021-02-25-005129-b 62ae66eae67d4e8c968323f5bc3d2245
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шишман Тетяна Михайлівна

380964827219
0986069614
selsovetrada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Старо-Кримської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 35560874
Місцезнаходження: 87591, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Каштанова 47б
Контактна особа: Шишман Тетяна Михайлівна
380964827219,0986069614
selsovetrada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 5 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,61 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 послуга
Послуги із заправки та відновлення картриджів, діагностики, технічного обслуговування та поточного ремонту до друковано-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87591, Україна, Донецька область, Старий Крим, Каштанова 47б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Послуги із заправки та відновлення картриджів, діагностики, технічного обслуговування та поточного ремонту до друковано-розмножувальної техніки Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2021 13:51
Електронний підпис
25 лютого 2021 13:48
Проект договору (послуги).docx
25 лютого 2021 13:48
ТЗ .docx
25 лютого 2021 13:48
Оголошення закупівля Заправка.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Журавльова Марина Анатоліївна 5 330,00
UAH з ПДВ
5 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Журавльова Марина Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Журавльова Марина Анатоліївна
#2886020064
Переможець 5 330,00
UAH з ПДВ
09 березня 2021 08:44

Документи

09 березня 2021 08:43
Електронний підпис
09 березня 2021 08:39
002.jpg
09 березня 2021 08:39
001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 березня 2021 08:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Журавльова Марина Анатоліївна
#2886020064
5 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 березня 2021 08:43
Електронний підпис
09 березня 2021 08:39
002.jpg
09 березня 2021 08:39
001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 08:20
007.jpg укладений
12 березня 2021 08:19
006.jpg укладений
12 березня 2021 08:19
005.jpg укладений
12 березня 2021 08:19
004.jpg укладений
12 березня 2021 08:19
003.jpg укладений
12 березня 2021 08:19
002.jpg укладений
12 березня 2021 08:19
001.jpg укладений
12 березня 2021 08:18
додаткова №1.jpg зміни до договору
31 березня 2021 11:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли взаємної згоди розірвати договір № 01/03 від 12.03.2021р. на послуги заправки та відновлення картриджів, ремонт та відновлення принтерів, у зв’язку з початком реорганізації Старо-Кримської селищної ради та виконавчого комітету Старо-Кримської селищної ради, яке проводиться на підставі рішення Маріупольської міської ради від 23.12.2020 р. № 8/2-28 Про початок реорганізації Бердянської, Виноградненської, Покровської сільських рад, Старо-Кримської селищної ради та виконавчого комітету Старо-Кримської селищної ради. 2. Договір № 01/03 від 12.03.2021р., вважати розірваним, та таким що втратив чинність з “30" 03. 2021р.
Номер договору про закупівлю: 01/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML