Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія» (Електрична енергія)
Очікувана вартість
118 716,00 UAH
UA-2021-02-25-004639-a ● 149f9b9189e440fba0ee2595014ef5f6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад вищої освіти "Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02137097 |
Місцезнаходження: | 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, пров. Нахімова, 8 |
Контактна особа: |
Надія Григорівна Семенцова +380673498124 ooiyb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 14:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 11:11 |
Очікувана вартість: | 118 716,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 187,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів*
1. Найменування замовника: Комунальний заклад вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради».
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02137097.
4. Місцезнаходження замовника: Юридична адреса: пров. Нахімова, буд. 8, м. Одеса, Одеська обл., 65014; Фактична адреса: площа Михайлівська, буд. 17, м. Одеса, Одеська обл., 65005.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Семенцова Надія Григорівна, бухгалтер, секретар тендерного комітету Комунального закладу вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», e-mail: ooiyb@ukr.net, тел. +380673498124.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Електрична енергія.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Електрична енергія – 45660 кВт/год.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пров. Нахімова, буд. 8 (учбовий корпус), м. Одеса, Одеська обл., 65014; площа Михайлівська, буд. 17 (учбовий корпус), м. Одеса, Одеська обл., 65005 (відповідно до тендерної документації).
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата рахунка Постачальника має бути здійснена Споживачем у строки, визначені у рахунку, протягом 10 календарних днів від дати його отримання, але не пізніше 20-го числа (включно) місяця, наступного за місяцем поставки електричної енергії.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 118 716,00 грн. (сто вісімнадцять тисяч сімсот шістнадцять грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 187,16 грн. (одна тисяча сто вісімдесят сім грн. 16 коп.) – 1% від загальної очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «15» березня 2021 року час 00:00 год.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
____________________________
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів*
1. Найменування замовника: Комунальний заклад вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради».
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02137097.
4. Місцезнаходження замовника: Юридична адреса: пров. Нахімова, буд. 8, м. Одеса, Одеська обл., 65014; Фактична адреса: площа Михайлівська, буд. 17, м. Одеса, Одеська обл., 65005.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Семенцова Надія Григорівна, бухгалтер, секретар тендерного комітету Комунального закладу вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», e-mail: ooiyb@ukr.net, тел. +380673498124.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Електрична енергія.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Електрична енергія – 45660 кВт/год.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пров. Нахімова, буд. 8 (учбовий корпус), м. Одеса, Одеська обл., 65014; площа Михайлівська, буд. 17 (учбовий корпус), м. Одеса, Одеська обл., 65005 (відповідно до тендерної документації).
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата рахунка Постачальника має бути здійснена Споживачем у строки, визначені у рахунку, протягом 10 календарних днів від дати його отримання, але не пізніше 20-го числа (включно) місяця, наступного за місяцем поставки електричної енергії.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 118 716,00 грн. (сто вісімнадцять тисяч сімсот шістнадцять грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 187,16 грн. (одна тисяча сто вісімдесят сім грн. 16 коп.) – 1% від загальної очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «15» березня 2021 року час 00:00 год.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
____________________________
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45660 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата рахунка Постачальника має бути здійснена Споживачем у строки, визначені у рахунку, протягом 10 календарних днів від дати його отримання, але не пізніше 20-го числа (включно) місяця, наступного за місяцем поставки електричної енергії. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2021 14:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2021 14:07 |
П._Тендерна_документацiя_(електроенергiя).docx | |
25 лютого 2021 14:07 |
П._Додаток_4_до_ТД_(електроенергiя).doc | |
25 лютого 2021 14:07 |
П._Додаток_3_до_ТД_(електроенергiя).docx | |
25 лютого 2021 14:07 |
П._Додаток_2_до_тд_(електроенергiя).doc | |
25 лютого 2021 14:07 |
П._Додаток_1_до_ТД_(електроенергiя).docx | |
25 лютого 2021 14:07 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 11:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") |
107 501,90
UAH з ПДВ
|
106 314,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИКОЛАЇВГАЗ ЗБУТ" |
118 716,00
UAH з ПДВ
|
107 301,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") #42114410 |
Переможець |
106 314,74
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2021 11:02
|
Додаткова угода 8.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 11:00
|
додаток 2 (1).pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 11:00
|
додаток 3 (1).pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2021 10:51
|
додаткова угода 7.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 10:23
|
додаток 2 (2).pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 10:23
|
додаток 3 (2).pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2021 16:40
|
Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 16:37
|
Додаток 2.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 16:37
|
Додаток 3.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2021 09:53
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2021 09:38
|
додаток 3 до додаткової угоди 5.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2021 09:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2021 16:31
|
додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2021 16:20
|
Додаток 3 (1).pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2021 16:20
|
додаток 2 (1).pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2021 16:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2021 14:52
|
додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2021 14:50
|
додаток 2.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2021 14:50
|
додаток 3.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2021 14:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2021 18:55
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2021 16:32
|
додаток 2.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2021 16:32
|
додаток 3.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2021 16:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2021 16:35
|
Додаткова_угода_1.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2021 16:32
|
Додаток_2.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2021 16:32
|
Додаток_3.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2021 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2021 10:10
|
додаток_4.pdf | укладений |
29 березня 2021 10:06
|
додаток_3.pdf | укладений |
29 березня 2021 10:06
|
Додаток_2.pdf | укладений |
29 березня 2021 10:06
|
Додаток_1.pdf | укладений |
29 березня 2021 10:06
|
Договiр.pdf | укладений |
29 березня 2021 10:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 2 ч. 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно п. 5.5. Розділу 5 «5. Ціна, порядок обліку та оплати електричної енергії» умов Договору та умов Додатку № 2 «Комерційна пропозиція ПВЦ-Індивідуальна комерційна пропозиція» до Договору, Сторони домовились змінити ціну за електричну енергію за 1 кВт*год не більше ніж на 10 відсотків у зв’язку з коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості договору, що підтверджується інформацією з вебсайту ДП «Оператор ринку» (https://www.oree.com.ua). Ціна за 1 кВт*год становить-2,5612399032 грн., вт.ч. ПДВ 20% - 0,4268733172 грн. 2. На підставі п. 1 цієї Додаткової угоди Сторони дійшли згоди: 2.1. Викласти абзац 2 п. 2.3. Розділу 2. «2. Предмет Договору» у наступній редакції: «Кількість товару 42 540 кВт*год.». 2.2. Викласти Додаток 2 «Комерційна пропозиція ПВЦ-Індивідуальна комерційна пропозиція» до Договору у новій редакції, додаток - додається. 2.3. Викласти Додаток 3 «Обсяги постачання (закупівлі) електричної енергії Споживачу(чем)» до Договору у новій редакції, додаток додається 3. Інші умови Договору залишаються без змін та Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Дійсна Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору про постачання електричної енергії споживачу № 02-4565-ПВЦ від «29» березня 2021 р |
Номер договору про закупівлю: | 02-4565-ПВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись п.2, ч.5, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 02-4565-ПВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно пункту 2, частина 5, статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 02-4565-ПВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.2, ч.5, статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 02-4565-ПВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.1, частини 5 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 02-4565-ПВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2, частина 5, стаття 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 02-4565-ПВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 2, частини 5, статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 02-4565-ПВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 2, частина 5, статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 02-4565-ПВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |