Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт офісних приміщень Агрономічної сільської ради по вул. Мічуріна,12 в с. Агрономічне Вінницького району, Вінницької області
Очікувана вартість
2 045 232,00 UAH
UA-2021-02-25-004578-b c003bb43bfc44ea1b474afb91f32e554
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Габрієль Валентина Володимирівна

+380432584213 galiababiy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Агрономічна сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04525998
Вебсайт: http://agronomichne.vinrayrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 23227, Україна , Вінницька обл., село Агрономічне, вулиця Мічуріна, будинок 12
Контактна особа: Габрієль Валентина Володимирівна
+380432584213
galiababiy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021 12:39
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2021 12:44
Початок аукціону: 15 березня 2021 12:36
Очікувана вартість: 2 045 232,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 226,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт офісних приміщень Агрономічної сільської ради по вул. Мічуріна,12 в с. Агрономічне Вінницького району, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: однією довідкою в довільній формі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: однією довідкою в довільній формі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: однією довідкою в довільній формі
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: однією довідкою в довільній формі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: однією довідкою в довільній формі
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: однією довідкою в довільній формі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: однією довідкою в довільній формі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: однією довідкою в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: однією довідкою в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: однією довідкою в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: однією довідкою в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: однією довідкою в довільній формі
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: однією довідкою в довільній формі
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформацію у довільній формі
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: У разі відсутності інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Учасник повинен надати інформацію з поясненням причин її відсутності (інформація у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою*).

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

25 лютого 2021 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 12:39
Нова редакція ТД кап ремонт (повтор).doc
25 лютого 2021 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 12:39
Нова редакція ТД кап ремонт (повтор).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 02 березня 2021 12:19
Дата відповіді: 04 березня 2021 17:35
Доброго дня! Згідно вимог додатку №2 до Тендерної документації, "- учасник надає діючі посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці не менше 12 працівників робочих професій. Надайте, будь ласка, законне обгрунтування цієї вимоги. Звідки цифра 12? Згідно вимог ЗУ "Про охорону праці" та "Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою", обов'язковим є наявність такого посвідчення у відповідальних осіб за організацію виконання небезпечних робіт, інженера з охорони праці, осіб, що виконують роботи, пов'язані з підвищеною небезпекою. п.4.1.,4.2 ч.4. "Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою" встановлюють вимогу: "4.1. Посадові особи та інші працівники, безпосередньо зайняті на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 № 232/10512, та Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, затвердженому наказом МОЗ та Держнаглядохоронпраці України від 23.09.94 № 263/121 і зареєстрованому Міністерством юстиції України 25.01.95 з № 18/554 (далі - роботи підвищеної небезпеки), проходять спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. 4.2. Спеціальне навчання з питань охорони праці може проводитись як безпосередньо на підприємстві, так і навчальним центром." Тобто дане навчання обов'язкове для окремих працівників, і може підтверджуватися не лише ПОП, виданим навчальним центром, а й документами підприємства, що свідчать про проходження навчання з ОП на підприємстві. Пункт. 5.4. Типового положення встановлює: "Посадові особи, крім зазначених у пп. 5.2 та 5.3, проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці стосовно робіт, що входять до їх функціональних обов'язків, безпосередньо на підприємстві". На підставі якого нормативного Акту Замовник визначає, що таких осіб (з ПОП) має бути не менше 12-ти, щоб учасник вважався відповідної кваліфікації?! Дана вимога є дискримінаційною. далі у додатку 2 до ТД Замовника наступні вимоги: "- учасник надає копії документів, що підтверджують атестацію посадових осіб підприємства: --діюче посвідчення, або інший документ (не менше одного), інженера підприємства про проходження перевірки з охорони праці; -- діюче посвідчення, або інший документ (не менше одного), інженера підприємства про проходження перевірки «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; --діюче посвідчення, або інший документ (не менше одного), інженера підприємства про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки; --діюче посвідчення, або інший документ (не менше одного), інженера підприємства про допущення до роботи в електроустановках напругою до 1000 В або вище 1000 В; --діюче посвідчення «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» інженера підприємства. --діюче посвідчення директора учасника про проходження перевірки з охорони праці; пожежної безпеки, електробезпеки, санітарно-гігієнічного забезпечення, надання першої до лікарняної допомоги при н/в, ПОП під час експлуатації в/п кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, ПОП під час вантажно-розвантажувальних робіт. --діюче посвідчення інженера про проходження перевірки з охорони праці; гігієни праці, надання першої медичної допомоги потерпілим, електробезпеки, ПОП під час експлуатації в/п кранів , підіймальних пристроїв і відповідного обладнання." Надайте, будь ласка, законне обгрунтування цієї вимоги. Чому дані документи (за переліком) повинні надаватись саме на інженера підприємства, а не на працівників робочих професій, які будуть виконувати відповідні роботи, та які можуть мати достатню кваліфікацію та досвід не маючи при цьому спеціальності інженера? На чому базується вимога надати ПОП під час експлуатації в/п кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, якщо згідно Технічних вимог замовника для виконання даних робіт крани та підіймальні пристрої не залучатимуться?? Яка є законна підстава щодо підтвердження кваліфікації учасника шляхом надання ПОП під час експлуатації в/п кранів, підіймальних пристроїв, долікарняної допомоги ДИРЕКТОРА??? Яким нормативним Актом визначено, що директор зобов'язаний бути кваліфікованим у даному питанні??? Згідно П.1.1 додатку 3 до Типового порядку встановлюється вимога проходити відповідне навчання керівникам, які безпосередньо займаються організацією небезпечних робіт, а це не обов'язково повинен бути директор, а може бути й призначена відповідальна особа. Тому дані вимоги ТД є дискримінаційними. Далі у вимогах Додатку 2 До ТД зазначається: "Учасник має підтвердити наявність інженерно-технічних працівників та робітників основних будівельних професій чисельністю не менше 20 (двадцять) осіб, що знаходяться у штаті Учасника. Також для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід Учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати документи, що підтверджують освіту наступних працівників: - головний інженер (з вищою технічною освітою та досвідом роботи на посаді головного інженера не менше 3 років); - інженер з охорони праці (надається документ, про перевірку знань з охорони праці відповідно до норм чинного законодавства та досвідом роботи на посаді інженера з охорони праці не менше 3 років. Окрім того, учасник надає докази сертифікації інженера з охорони праці (будівництво) згідно вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках (надається сертифікат компетентності і кваліфікаційне посвідчення). Наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджується копією звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що подається учасником до органів ДФС відповідно до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерстра фінансів України від 14.04.2015р. №435 за останній звітний період, та по кожному з таких працівників окремо: копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників (перша сторінка з прізвищем та сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника)." Надайте, будь ласка, нормативне обгрунтування даної вимоги. Ст.15 ЗУ "Про охорону праці" встановлює вимогу про створення служби з охорони праці лише для підприємств з кількістю працюючих 50 і більше чоловік. На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. Якщо Замовник вимагає документального підтвердження наявності інженера з охорони праці з досвідом три роки, цим він обмежує коло учасників тими, хто має штат чисельністю більше 50 чоловік, і, відповідно, інженера з охорони праці. В той час як для вчасного і якісного виконання робіт по предмету закупівлі не обов'язково мати у штаті 50 і більше працівників. таким чином, дана вимога є дискримінаційною. Надайте законне обгрунтування необхідності досвіду на відповідних посадах інженера, інженера з ОП саме тривалістю не менше трьох років. Яким чином саме цей строк підтверджує достатню кваліфікацію) (нормативна підстава?). На підставі чого для виконання даних робіт вимагається наявність у штаті СЕРТИФІКОВАНОГО інженера? Дана вимога є дискримінаційною. Таким чином, просимо Вас усунути з Додатку 2 до Тендерної документації вимоги, що є дискримінаційними, не мають під собою жодних законних підстав, та звужують коло учасників до тих (ТОГО УЧАСНИКА, імовірно), який має усі ці документи, але при цьому, дані вимоги не є обгрунтованим законом способом підтвердження кваліфікованості учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), у ст. 5 Закону прямо передбачено, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону.
Мінекономіки у своєму листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 підтверджує, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»).

1. Наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджується копією звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що подається учасником до органів ДФС відповідно до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерстра фінансів України від 14.04.2015р. №435 за останній звітний період, та по кожному з таких працівників окремо: копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників (перша сторінка з прізвищем та сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника). Дана вимога базується відповідно до чинних нормативно правових актів, відповідно до яких :
Працівник — особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом).
Про охорону праці
Закон України від 14.10.1992 № 2694-XII
________________________________________
Працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом)
Про охорону праці
Закон України від 14.10.1992 № 2694-XII
________________________________________
Працівник - фізична особа, яка працює на підставі трудового договору на підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи, яка використовує найману працю
Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності
Закон України від 15.09.1999 № 1045-XIV
________________________________________
Працівник — фізична особа, яка працює на підставі трудового договору на підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи, яка використовує найману працю.
Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності
Закон України від 15.09.1999 № 1045-XIV
________________________________________
Працівник — будь-яка особа, що виконує роботу на борту судна, уключаючи учнів і юнг, за винятком портового персоналу, що виконує роботи на борту судна під час його стоянки біля причалу, і портових лоцманів.
Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на борту риболовних суден
Держгірпромнагляд; Наказ, Правила від 27.12.2006 № 26
________________________________________
Працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону
Податковий кодекс України
Кодекс України; Закон, Кодекс від 02.12.2010 № 2755-VI
________________________________________
Працівник — фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону.
Податковий кодекс України
Кодекс України; Закон, Кодекс від 02.12.2010 № 2755-VI
________________________________________
працівник - фізична особа, яка працює за трудовим договором (контрактом) на підприємстві, в установі та організації незалежно від форми власності та виду діяльності або у фізичної особи, яка відповідно до законодавства використовує найману працю;
Про професійний розвиток працівників
Закон України від 12.01.2012 № 4312-VI
________________________________________
Вимога надати діючі посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці базується на вимогах ЗУ "Про охорону праці" . Стаття 13 ЗУ "Про охорону праці" визначає, що роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме: створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання; При укладенні трудового договору про дистанційну роботу, про надомну роботу на роботодавця покладається обов’язок систематичного проведення інструктажу (навчання) працівника з питань охорони праці і протипожежної безпеки в межах використання таким працівником обладнання та засобів, рекомендованих або наданих роботодавцем. Відповідно стаття 15 ЗУ "Про охорону праці" працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
2. Вимога надання документів, що підтверджують освіту головного інженера та інженера з охорони праці, вимога надання доказів сертифікації інженера з охорони праці (будівництво) згідно вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках (надається сертифікат компетентності і кваліфікаційне посвідчення) базується на ст. 15 ЗУ "Про охорону праці» на підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку. Таким чином, незалежно від кількості працівників, функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку.
3. Стосовно вимоги доказів сертифікації інженера з охорони праці (будівництво) згідно вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» базується на вимогах Наказу Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 №10050, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08.09.17 за №1111/30979, яким затверджено нормативно-правовий акт «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках» (див. http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z1111-17), в якому окрім іншого регламентовано вимоги до кваліфікації координатора з питань охорони праці, а саме: «координатор з питань охорони праці повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво)» (див. абзац 4, пункту 4, Розділу IV). Підтвердження відповідності (продукції, процесів, послуг, систем або персоналу) незалежним органом є не що інше як сертифікація (див. статтю 1., Розділу І, Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»).Наявність кваліфікації інженера з охорони праці (будівництво), підтвердженої незалежним органом, дає повне право такому сертифікованому персоналу виконувати функції координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках (див. Розділ IV «Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»). Виконання вимоги щодо наявності сертифікованих інженерів з охорони праці (будівництво) забезпечує Орган із сертифікації персоналу будівельної галузі (далі – ОСП БГ) акредитований Національним агентством з акредитації України згідно із Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» здійснює, серед іншого, сертифікацію інженерів з охорони праці (будівництво). Система сертифікації ОСП БГ відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO/IEC 17024:2012. Підтвердженням цього є атестат про акредитацію НААУ за №6О032 від 21.11.16 р. (https://ospbg.org.ua/files/docs/attestatosp.pdf) та сфера акредитації до атестату (https://ospbg.org.ua/files/docs/atestat6O032dodatok.pdf).
4. Стосовно кількості не менше 12-ти працівників, то слід сказати, що враховуючи специфіку роботи, а саме капітальний ремонт офісних приміщень необхідно залучити до виконання робіт не менше двох монтажників-складальників металопластикових конструкцій, не менше двох монтажників санітарно-технічних систем і устаткування, не менше двох опоряджувальників будівельних, не менше двох електриків, не менше двох монтажників ж/б конструкцій, ізолювальника, різноробочі.
Враховуючи вищезазначене, вимоги Замовника до потенційного переможця торгів зумовлені наміром підвищення рівня промислової безпеки шляхом забезпечення відповідної кваліфікації персоналу, який повинен виконувати роботи та експлуатувати устаткування підвищеної небезпеки як у відповідності з вимогами вітчизняних стандартів, норм, правил, так і у відповідності з вимогами міжнародних стандартів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2021 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЖК - Гарант" 2 000 000,00
UAH з ПДВ
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ СПРЕДОМ 2 037 354,25
UAH з ПДВ
2 037 354,25
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 березня 2021 11:36
Електронний підпис
19 березня 2021 17:17
відсут заборг.pdf
18 березня 2021 12:08
довідка агр.pdf
18 березня 2021 11:42
про банкрутство.pdf
18 березня 2021 11:42
Довідка.pdf.p7s
18 березня 2021 11:42
Довідка.pdf
18 березня 2021 11:42
Довідка.pdf.p7s
18 березня 2021 11:42
Довідка.pdf
12 березня 2021 10:05
Електронний підпис
12 березня 2021 10:04
67ДЦ.pdf.p7s.zip
12 березня 2021 10:04
67.imd
10 березня 2021 11:43
Сертифікат ISO 9001 2015.jpg
10 березня 2021 11:43
досвід Борисівка ч.1.rar
10 березня 2021 11:43
штатний розпис 01.01.2021.pdf
10 березня 2021 11:43
Флоріан-Т.pdf
10 березня 2021 11:43
Фін звіт 2020.pdf
10 березня 2021 11:43
тендерна пропозиція.pdf
10 березня 2021 11:43
Статут ТОВ ЖК-ГАРАНТ.pdf
10 березня 2021 11:43
сертифікат Семененко.pdf
10 березня 2021 11:43
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
10 березня 2021 11:43
огляд агрономічне.pdf
10 березня 2021 11:43
ЄСВ 12.2020.pdf
10 березня 2021 11:43
Відомості ЄДРПОУ 21.12.pdf
10 березня 2021 11:43
Витяг з Протоколу ОП.pdf
10 березня 2021 11:43
Витяг 04.03.21 р..pdf
10 березня 2021 11:43
виписка.pdf

Публічні документи

12 березня 2021 13:50
Електронний підпис
12 березня 2021 13:44
56.Загальна довідка ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЖК - Гарант"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ СПРЕДОМ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЖК - Гарант"
#33966190
Переможець 2 000 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2021 16:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2021 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЖК - Гарант"
#33966190
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 17:33
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 16:02
ДУ _1 КЕКВ- 3132.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 15:48
Електронний підпис укладений
06 вересня 2021 10:53
жк гарант.PDF зміни до договору
06 вересня 2021 10:52
Електронний підпис укладений
02 вересня 2021 09:41
5555.jpeg зміни до договору
02 вересня 2021 09:40
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 10:12
Додатки до договору укладений
01 квітня 2021 10:07
Додатки до договору укладений
01 квітня 2021 10:07
підписаний контракт укладений
01 квітня 2021 10:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткові зміни до п.10
Номер договору про закупівлю: 3103
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до розділу 4
Номер договору про закупівлю: 3103
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з проведенням коригування проектно-кошторисної документації за об'єктом викласти Додаток №1 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 3103
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 000 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 333 333,33 UAH)