Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бланки відповідей
Очікувана вартість
510 000,00 UAH
UA-2021-02-25-004480-b ● ce9f0a4244184789998a48d86f47549b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Український центр оцінювання якості освіти |
Код ЄДРПОУ: | 34187201 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, В.Винниченка,5 |
Контактна особа: |
Лизун Надія Миколаївна ,380442232048 n.lyzun@testportal.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 12:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 14:11 |
Очікувана вартість: | 510 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Код за ДК021:2015 - 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту Бланки відповідей – 1 241 900 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
104950 штуки
Українська мова і література бланк А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, Бровари, Незалежності, 14 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 квітня 2021
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення
104950 штуки
Українська мова і література бланк Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, Бровари, Незалежності, 14 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 квітня 2021
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення
104950 штуки
Українська мова і література бланк В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, Бровари, Незалежності, 14 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 квітня 2021
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення
149215 штуки
Математика бланк А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, Бровари, Незалежності, 14 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 квітня 2021
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення
149215 штуки
Математика бланк Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, Бровари, Незалежності, 14 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 квітня 2021
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення
149215 штуки
Математика бланк В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, Бровари, Незалежності, 14 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 квітня 2021
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення
80430 штуки
Історія України бланк А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, Бровари, Незалежності, 14 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 квітня 2021
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення
59640 штуки
Англійська мова бланк А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, Бровари, Незалежності, 14 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 квітня 2021
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення
59640 штуки
Англійська мова бланк Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, Бровари, Незалежності, 14 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 квітня 2021
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення
41225 штуки
Біологія бланк А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, Бровари, Незалежності, 14 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 квітня 2021
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення
92925 штуки
Географія бланк А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, Бровари, Незалежності, 14 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 квітня 2021
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення
10590 штуки
Фізика бланк А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, Бровари, Незалежності, 14 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 квітня 2021
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення
14955 штуки
Хімія бланк А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, Бровари, Незалежності, 14 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 квітня 2021
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення
120000 штуки
Англійська мова (ЄВІ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, Бровари, Незалежності, 14 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 квітня 2021
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі - державний бюджет України. Оплата здійснюється за кожною партією Продукції окремо відповідно до наданих Виконавцем рахунку-фактури та видаткової накладної протягом 7 (семи) банківських днів з дати фактичної поставки відповідної партії Продукції. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2021 14:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2021 12:37 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 26 лютого 2021 10:04
Дата відповіді: 26 лютого 2021 10:35
Добрий ранок! У вас зазначено, що друкована продукція з елементами захисту, який саме захист мається на увазі??
Відповідь: Доброго дня.
Продукція, що є предметом даної закупівлі, не містить елементів захисту.
Продукція, що є предметом даної закупівлі, не містить елементів захисту.
Кількість партій
Дата подання: 27 лютого 2021 23:29
Дата відповіді: 01 березня 2021 09:22
Добрий день. Яка мінімальна партія кожного замовлення?
Відповідь: Добрий день. Обсяг продукції за партіями визначений в пункті 4.4 тендерної документації.
технічні питання
Дата подання: 01 березня 2021 14:44
Дата відповіді: 01 березня 2021 16:34
Доброго дня! В тендерній документації вказано наступне: готовий розмір бланка 210х297мм, для підчистки потрібно додати 2мм по периметру (214х301мм);
Уточніть, будь ласка, якого розміру повинен бути бланк, що буде передаватися вам як Замовнику? В розмрі 210х297 мм, чи з урахуванням підчистки 214х301 мм?
Відповідь: Доброго дня. Бланк повинен бути формату А4 в розмірі 210х297 мм.
технічні питання
Дата подання: 01 березня 2021 14:56
Дата відповіді: 01 березня 2021 15:17
Уточніть, будь ласка, за скільки днів до терміну поставки бланків будуть надані файли, чи скільки днів відводиться на виконання кожної окремої поставки?
Відповідь: Добрий день. Поставка продукції здійснюється партіями, з дати підписання договору до 26 квітня 2021 року, зокрема:
- 1 партія до 05.04.2021 року;
- 2 партія до 14.04.2021 року;
- 3 партія до 26.04.2021року.
Вимоги до пакування готової продукції визначені в додатку 4 до тендерної документації. Витрати пов"язані з пакуванням готової продукції в окремі файли по 15 штук здійснюється виконавцем за власний рахунок (виконавець використовує власні файли для пакування готової продукції).
- 1 партія до 05.04.2021 року;
- 2 партія до 14.04.2021 року;
- 3 партія до 26.04.2021року.
Вимоги до пакування готової продукції визначені в додатку 4 до тендерної документації. Витрати пов"язані з пакуванням готової продукції в окремі файли по 15 штук здійснюється виконавцем за власний рахунок (виконавець використовує власні файли для пакування готової продукції).
технічні питання
Дата подання: 01 березня 2021 22:38
Дата відповіді: 02 березня 2021 09:49
З вашої відповіді : Поставка продукції здійснюється партіями, з дати підписання договору до 26 квітня 2021 року, зокрема: - 1 партія до 05.04.2021 року; - 2 партія до 14.04.2021 року; - 3 партія до 26.04.2021року. Вимоги до пакування готової продукції визначені в додатку 4 до тендерної документації. Витрати пов"язані з пакуванням готової продукції в окремі файли по 15 штук здійснюється виконавцем за власний рахунок (виконавець використовує власні файли для пакування готової продукції) не зрозуміло якого числа будуть надані файли для першої партії, для другої, та для третьої! Уточніть будь ласка для розуміння скільки днів нам буде відведено на друк кожної партії бланків?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Файли, в які пакується готова продукція замовником не надаються. Виконавець використовує власні файли для пакування готової продукції. Строки виготовлення та поставки готової продукції зазначені в пункті 4.4 тендерної документації.
технічні питання
Дата подання: 03 березня 2021 19:25
Дата відповіді: 04 березня 2021 10:05
Ваша відповідь : Добрий день. Файли, в які пакується готова продукція замовником не надаються. Виконавець використовує власні файли для пакування готової продукції. Строки виготовлення та поставки готової продукції зазначені в пункті 4.4 тендерної документації.
Зрозуміло що файли для пакування замовником не надаються! Питання було стосовно електронних файлів зразків бланків, з яких будуть друкуватися тиражі! За скількі днів до дати отримання готової продукції ви дасте ці електронні файли?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Згідно пункту 1.3. проєкту договору Виконавець здійснює виготовлення Продукції використовуючи макети, передані йому Замовником на електронному носії або електронною поштою в день підписання Договору.
технічні питання
Дата подання: 04 березня 2021 18:13
Дата відповіді: 09 березня 2021 11:06
Ви може доступно пояснити скільки днів відводиться на друк бланків!!! Чи як ви кажете файли для друку передаються в день підписання договору ...вкажіть день та місяць підписання договору!!!! Дякуємо:)
Відповідь: Шановний учаснику! Дата укладення договору визначається відповідно до статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
При цьому, рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі за результатами розгляду тендерної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Також слід враховувати, що найбільш економічно вигідна пропозиція визначається за результатами електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Враховуючи вищенаведене, на момент надходження Вашого запитання неможливо визначити точну дату укладення договору.
При цьому, рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі за результатами розгляду тендерної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Також слід враховувати, що найбільш економічно вигідна пропозиція визначається за результатами електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Враховуючи вищенаведене, на момент надходження Вашого запитання неможливо визначити точну дату укладення договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІЗНЕС-ЛОГІКА" |
345 392,16
UAH з ПДВ
|
322 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
СЛОВІЦЬКИЙ МИХАЙЛО ЯРОСЛАВОВИЧ |
372 570,00
UAH з ПДВ
|
322 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ Вінницька обласна друкарня |
377 220,00
UAH з ПДВ
|
322 890,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Скиба Анатолій Олександрович |
421 610,80
UAH з ПДВ
|
322 894,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІПРІНТ" |
381 468,30
UAH з ПДВ
|
334 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" |
410 079,42
UAH з ПДВ
|
337 999,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
387 472,80
UAH з ПДВ
|
371 672,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЯРОСЕВИЧ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
373 080,90
UAH з ПДВ
|
373 080,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ" |
382 795,38
UAH з ПДВ
|
382 795,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Мельник Анатолій Анатолійович |
409 827,00
UAH з ПДВ
|
409 827,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІЗНЕС-ЛОГІКА" #36509735 |
Переможець |
322 700,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 12:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 березня 2021 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2021 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2021 11:08
|
Дод угода №01 до Договору від 29 03 2021 №53.pdf | зміни до договору |
29 березня 2021 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2021 10:53
|
Договір№53.pdf | укладений |
29 березня 2021 10:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода№ 01 до Договору від 29.03.2021 №53 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |