Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт кабінетів першого поверху приміщення відокремленого підрозділу КП «Луцька міська дитяча поліклініка» за адресою: м. Луцьк, проспект Волі, буд. 3А
Очікувана вартість
1 365 477,00 UAH
UA-2021-02-25-004361-b ● f29029078edd40d0a5e0d752dc2489dc
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Луцька міська дитяча поліклініка» |
Код ЄДРПОУ: | 04543022 |
Місцезнаходження: | 43024, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ворон Тарас Сергійович 380994065267 Ravenkzdp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 12:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2021 12:10 |
Очікувана вартість: | 1 365 477,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,73% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Роботи з проведення капітального ремонту кабінетів першого поверху приміщення відокремленого підрозділу КП «Луцька міська дитяча поліклініка» за адресою: м. Луцьк, проспект Волі, буд. 3А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43025, Україна, Волинська область, Луцьк, просп. Волі, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 березня 2021
—
22 червня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 14:04 |
2336.ims |
01 березня 2021 16:17 |
Оголошення.doc |
25 лютого 2021 12:16 |
Додаток №3 Робочий проект книга 1 ч.2.rar |
25 лютого 2021 12:15 |
Додаток №3 Робочий проект книга 1 ч.1.rar |
25 лютого 2021 12:15 |
Додаток №3 Робочий проект том 1.rar |
25 лютого 2021 12:13 |
Проект договору.docx |
25 лютого 2021 12:12 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
якість проекту
Дата подання: 26 лютого 2021 11:09
Дата відповіді: 01 березня 2021 16:51
Доброго дня.
1. арк. 3 робочого проекту передбачено влаштування металевої перемички МП-1. Проте роботи по виготовленню, монтажу перемички відсутні в ЛК2-1-1.
2. арк. 4 робочого проекту передбачено демонтаж перегородки між приміщеннями 18-19. Дані роботи також відсутні в ЛК 2-1-1.
3. Прошу також уточнити характер прокладання трубопроводів мереж водопостачання, та електричних мережвідкрито чи приховано), оскільки в кошторисах 2-1-2 та 2-1-3 відсутні роботи по влаштуванню штроб.
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Запитання передали проектувальнику.
Відповіді на запитання:
1. Після зауваження експертизи вилучили арк. влаштування металевої перемички МП-1 .(вирішили втручання в несучі конструкції не виконувати)
2. арк. 4 робочого проекту передбачено демонтаж перегородки між приміщеннями 18-19.
-відсутній в кошторисі демонтаж 0,1 куб.
3. Прокладання трубопроводів виконуємо по існуючих штрабах або відкрито (влаштування штраб не передбачується проектом )
передбачена зашивка вентиляційних та водопровідних труб. Електричні мережі прокладаються відкрито в коробі та приховано,
в кошторисах 2-1-2 та 2-1-3 дійсно відсутні роботи по влаштуванню штроб.(використати ризики )
Відповіді на запитання:
1. Після зауваження експертизи вилучили арк. влаштування металевої перемички МП-1 .(вирішили втручання в несучі конструкції не виконувати)
2. арк. 4 робочого проекту передбачено демонтаж перегородки між приміщеннями 18-19.
-відсутній в кошторисі демонтаж 0,1 куб.
3. Прокладання трубопроводів виконуємо по існуючих штрабах або відкрито (влаштування штраб не передбачується проектом )
передбачена зашивка вентиляційних та водопровідних труб. Електричні мережі прокладаються відкрито в коробі та приховано,
в кошторисах 2-1-2 та 2-1-3 дійсно відсутні роботи по влаштуванню штроб.(використати ризики )
Додаток №2
Дата подання: 26 лютого 2021 11:26
Дата відповіді: 01 березня 2021 16:08
Доброго дня.
Шановний замовник відповідно до Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» в пункті 11. Кошторисна документація повинна бути пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера – проєктувальника, а також подана у електронному вигляді у складі.
Сертифікований інженер – проєктувальник це кваліфікаційна вимога? Якщо так, то відповідно до статті 5 ч. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» в якій зазначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі, вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що суперечить чинному законодавству. Відповідно до статті 19 ЗУ «Про архітектурну діяльність». Проектні роботи, виконання яких не потребує наявності відповідного кваліфікаційного сертифіката:
1) здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю;
2) розроблення проектних матеріалів, не передбачених для реалізації (ескізні, пошукові, концептуальні тощо), пропозицій щодо можливості і умов забудови будь-якої земельної ділянки;
3) виконання робіт, що пов'язані з участю в містобудівних та архітектурних конкурсах, якщо їх умовами не передбачено інше;
4) проектування об’єктів, які відповідно до законодавства не потребують отримання документів, що дають право на виконання будівельних робіт.
Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проєктної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проєкту які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проєкту не є обов’язковим.
Таким чином, враховуючи дискримінаційний характер вимог замовника, до Додатку №2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, з метою усунення порушень законодавства з боку замовника, звертаємось до Вас із вимогою, щодо внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Найближчим часом до закупівельної документації буде внесено зміни відповідно до вимог чинного законодавства.
Щодо вартості закупівлі
Дата подання: 26 лютого 2021 19:34
Дата відповіді: 01 березня 2021 16:08
Звертаємо увагу замовника, що вартість закупівлі визначено не вірною. По зведеному кошторисному розрахунку вартість робіт по об'єкту становить 1 420 075,00грн. Вартість лише будівельно-монтажних робіт, становить: 1420075,00- 19 921,00 ( технагляд) - 637,00 (страховка) - 34 040,00 ( проектні роботи, експертиза, авторський нагляд) = 1 365 477,00грн. з пдв. Включення у будівельно-монтажні роботи вартості технагляду, проектних робіт, експертизи, авторського нагляду суперечить нормам ціноутворення в будівництві, що є порушенням чинного законодавства України.
Вимагаємо внести відповідні зміни у тендерну документацію, у разі неможливості відмінити закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Найближчим часом до закупівельної документації буде внесено зміни відповідно до вимог чинного законодавства.
аналогічні договори
Дата подання: 02 березня 2021 16:58
Дата відповіді: 03 березня 2021 11:04
Яку кількість аналогічних договорів потрібно для підтвердження кваліфікації учасника. Одного буде достатньо?
Відповідь: Достатньою є наявність документально підтвердженого досвіду виконання одного аналогічного за предметом закупівлі договору
Загальне що очікуваної вартості
Дата подання: 03 березня 2021 09:36
Дата відповіді: 03 березня 2021 10:43
Шановний замовнику!Яка очікувана вартість закупівлі: 1430992,00 чи 1365477,00? В завданні до закупівлі є два "Критерії оцінки" (оголошення) з різними вартостями,крім того ims кошториса на 1430992,00 грн а в оголошенні вказано очікувану вартість 1365477,00 грн.
Приведіть документацію та оголошення у відповідність!!
Відповідь: Шановний учаснику! Очікувана вартість закупівлі встановлена на сторінці оголошення та в закупівельній документації - 1 365 477,00 UAH. Файл «Оголошення» у редакції від 25-02-2021, 12:12:55 мав замінитися новою його редакцією, проте залишився як незалежний файл в силу технічної помилки, яка зараз вирішується з техпідтримкою. До вирішення проблеми актуальним слід вважати файл з ідентичною назвою, який було завантажено пізніше. Робочий проект включає в себе ціну проектуваня, страхування, нагляду, експертиз, які вказані окремо із зазначенням цін в проекті. Предметом закупівлі є монтажно-будівельні роботи, вартість яких і становить 1 365 477,00 грн. з ПДВ, котра й береться до уваги, а не інші роботи та послуги за проектом які до монтажно будівельних робіт не відносяться.. Файл у форматі .ims додано для зручності роботи Учасників, він не є частиною критеріїв оцінки чи закупівельної документації. З огляду на вищезазначене, документація закупівлі вже приведена у відповідність з оголошенням.
Уточнення
Дата подання: 03 березня 2021 12:20
Дата відповіді: 03 березня 2021 12:56
Просимо уточнити:
"Порядок (послідовність, етапи) виконання робіт: згідно календарного графіку виконання робіт (який розробляє Переможець)" , тобто документ подається виключно на етапі визначення учасника переможцем?
Відповідь: Так, документ розробляється на етапі здійснення остаточних обрахунків Учасником після закінчення аукціону.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-25-004361-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ПМК-НОВА", Код ЄДРПОУ:39291539
Дата подання: 22 березня 2021 23:24
Пропозиція Приватного Підприємства «ПМК-Нова» відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та щодо неї відсутні підстави для відхилення
Ознайомившись з рішенням уповноваженої особи від 22 березня 2021 Приватне Підприємство «ПМК-Нова» наголошує, що наша пропозиція відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та щодо неї відсутні підстави для відхилення згідно з наступними причинами:
1. В додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлена вимога надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції документи:
«Скан-копії аналогічних договорів, укладених не раніше 2018 року з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності). Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним за переліком виконуваних робіт чи послуг».
Тобто вимогами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього. Додатково повідомляємо, що, з врахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі», Порядку визначення предмета закупівлі затверджений (затвердженого Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708), листа Мінекономіки від 03.09.2020 № 3304-04/53972-06 "Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель", ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218- 82:2011 та ДБН А.2.2-3-2014 аналогічним договором є договір аналогічний за предметом закупівлі з врахуванням виду робіт, тобто договір-підряду на виконання капітального ремонту.
Таким чином усі аналогічні договори подані у складі пропозиції Приватним Підприємством «ПМК-Нова» містять необхідну для оцінки інформацію та вважаються аналогічними договорами, відповідні відгуки засвідчують їх належне виконання.
2. Згідно пункту 2.1 Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником від Учасника-переможця вимагалися надання оновлених калькуляцій до цінової пропозиції за результатами аукціону. Відповідно до пункту 19 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Частиною дванадцять статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порядок визначення переможця, проте замовником не було виконані передбачені цим Законом дії, в тому числі в частині публікації Повідомлення про намір укласти договір, тобто Приватне Підприємство «ПМК-Нова» не було оголошено переможцем спрощеної процедури закупівлі, тому вимога щодо надання оновлених калькуляцій до цінової пропозиції за результатами аукціону не відносилась донас. Отже підстава для відхилення, яка зазначена вами є неправомірною.
За результатами вище викладеного, керуючись нормами Закону Україний «Про публічні закупівлі» пропозиція Приватного Підприємства «ПМК-Нова» відповідає вимогам Оголошенню про проведення спрощеної закупівлі та підстави для відхилення відсутні.
Керуючись Законом, вимогами Оголошенню про проведення спрощеної закупівлі та принципами здійснення публічних закупівель
ВИМАГАЄМО:
1) Встановити факт відсутності підстава для відхилення пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, учасника - Приватного Підприємства «ПМК-Нова».
2) Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, учасника - Приватного Підприємства «ПМК-Нова».
3) За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовнику визначити переможцем спрощеної закупівлі учасника - Приватне Підприємстве «ПМК-Нова» та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з
Розгорнути
Згорнути
1. В додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлена вимога надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції документи:
«Скан-копії аналогічних договорів, укладених не раніше 2018 року з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності). Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним за переліком виконуваних робіт чи послуг».
Тобто вимогами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього. Додатково повідомляємо, що, з врахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі», Порядку визначення предмета закупівлі затверджений (затвердженого Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708), листа Мінекономіки від 03.09.2020 № 3304-04/53972-06 "Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель", ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218- 82:2011 та ДБН А.2.2-3-2014 аналогічним договором є договір аналогічний за предметом закупівлі з врахуванням виду робіт, тобто договір-підряду на виконання капітального ремонту.
Таким чином усі аналогічні договори подані у складі пропозиції Приватним Підприємством «ПМК-Нова» містять необхідну для оцінки інформацію та вважаються аналогічними договорами, відповідні відгуки засвідчують їх належне виконання.
2. Згідно пункту 2.1 Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником від Учасника-переможця вимагалися надання оновлених калькуляцій до цінової пропозиції за результатами аукціону. Відповідно до пункту 19 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Частиною дванадцять статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порядок визначення переможця, проте замовником не було виконані передбачені цим Законом дії, в тому числі в частині публікації Повідомлення про намір укласти договір, тобто Приватне Підприємство «ПМК-Нова» не було оголошено переможцем спрощеної процедури закупівлі, тому вимога щодо надання оновлених калькуляцій до цінової пропозиції за результатами аукціону не відносилась донас. Отже підстава для відхилення, яка зазначена вами є неправомірною.
За результатами вище викладеного, керуючись нормами Закону Україний «Про публічні закупівлі» пропозиція Приватного Підприємства «ПМК-Нова» відповідає вимогам Оголошенню про проведення спрощеної закупівлі та підстави для відхилення відсутні.
Керуючись Законом, вимогами Оголошенню про проведення спрощеної закупівлі та принципами здійснення публічних закупівель
ВИМАГАЄМО:
1) Встановити факт відсутності підстава для відхилення пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, учасника - Приватного Підприємства «ПМК-Нова».
2) Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, учасника - Приватного Підприємства «ПМК-Нова».
3) За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовнику визначити переможцем спрощеної закупівлі учасника - Приватне Підприємстве «ПМК-Нова» та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 березня 2021 12:23
Вимога Учасника не підлягає задоволенню. Повний текст відповіді надано у скан-копії протокольного рішення УО № 15 від 24.03.2021 р.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2021 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ФОРЕСТ-УКРАЇНА" |
929 961,70
UAH з ПДВ
|
790 318,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПМК-НОВА" |
942 307,10
UAH з ПДВ
|
790 319,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАРБУД-М" |
948 453,07
UAH з ПДВ
|
790 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Скирський Олександр Валентинович" |
956 000,00
UAH з ПДВ
|
800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПРОМБУД-5" |
998 220,34
UAH з ПДВ
|
832 548,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" |
1 060 231,00
UAH з ПДВ
|
878 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
1 110 359,44
UAH з ПДВ
|
899 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОЕКОБУД" |
1 120 777,55
UAH з ПДВ
|
919 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ІБК Енерготехнобуд |
1 273 483,20
UAH з ПДВ
|
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Теплоенергобуд" |
1 104 224,40
UAH з ПДВ
|
1 104 224,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" |
1 272 723,48
UAH з ПДВ
|
1 272 723,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ФОРЕСТ-УКРАЇНА" #37320080 |
Відхилено |
790 318,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 16:51
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАРБУД-М" #41957704 |
Очікує рішення |
790 320,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 11:48
|
ПП "ПМК-НОВА" #39291539 |
Відхилено |
790 319,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 11:48
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 30 березня 2021 14:53 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
30 березня 2021 14:52
|
Електронний підпис |
30 березня 2021 14:52
|
16.pdf |