Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт кабінетів першого поверху приміщення відокремленого підрозділу КП «Луцька міська дитяча поліклініка» за адресою: м. Луцьк, проспект Волі, буд. 3А
Очікувана вартість
1 365 477,00 UAH
UA-2021-02-25-004361-b f29029078edd40d0a5e0d752dc2489dc
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ворон Тарас Сергійович

380994065267 Ravenkzdp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Луцька міська дитяча поліклініка»
Код ЄДРПОУ: 04543022
Місцезнаходження: 43024, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1
Контактна особа: Ворон Тарас Сергійович
380994065267
Ravenkzdp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 12 березня 2021 12:10
Очікувана вартість: 1 365 477,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,73%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Роботи з проведення капітального ремонту кабінетів першого поверху приміщення відокремленого підрозділу КП «Луцька міська дитяча поліклініка» за адресою: м. Луцьк, проспект Волі, буд. 3А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, просп. Волі, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 березня 2021  —  22 червня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2021 14:04
2336.ims
01 березня 2021 16:17
Оголошення.doc
25 лютого 2021 12:16
Додаток №3 Робочий проект книга 1 ч.2.rar
25 лютого 2021 12:15
Додаток №3 Робочий проект книга 1 ч.1.rar
25 лютого 2021 12:15
Додаток №3 Робочий проект том 1.rar
25 лютого 2021 12:13
Проект договору.docx
25 лютого 2021 12:12
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

якість проекту
Дата подання: 26 лютого 2021 11:09
Дата відповіді: 01 березня 2021 16:51
Доброго дня. 1. арк. 3 робочого проекту передбачено влаштування металевої перемички МП-1. Проте роботи по виготовленню, монтажу перемички відсутні в ЛК2-1-1. 2. арк. 4 робочого проекту передбачено демонтаж перегородки між приміщеннями 18-19. Дані роботи також відсутні в ЛК 2-1-1. 3. Прошу також уточнити характер прокладання трубопроводів мереж водопостачання, та електричних мережвідкрито чи приховано), оскільки в кошторисах 2-1-2 та 2-1-3 відсутні роботи по влаштуванню штроб. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запитання передали проектувальнику.

Відповіді на запитання:
1. Після зауваження експертизи вилучили арк. влаштування металевої перемички МП-1 .(вирішили втручання в несучі конструкції не виконувати)
2. арк. 4 робочого проекту передбачено демонтаж перегородки між приміщеннями 18-19.
-відсутній в кошторисі демонтаж 0,1 куб.
3. Прокладання трубопроводів виконуємо по існуючих штрабах або відкрито (влаштування штраб не передбачується проектом )
передбачена зашивка вентиляційних та водопровідних труб. Електричні мережі прокладаються відкрито в коробі та приховано,

в кошторисах 2-1-2 та 2-1-3 дійсно відсутні роботи по влаштуванню штроб.(використати ризики )
Додаток №2
Дата подання: 26 лютого 2021 11:26
Дата відповіді: 01 березня 2021 16:08
Доброго дня. Шановний замовник відповідно до Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» в пункті 11. Кошторисна документація повинна бути пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера – проєктувальника, а також подана у електронному вигляді у складі. Сертифікований інженер – проєктувальник це кваліфікаційна вимога? Якщо так, то відповідно до статті 5 ч. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» в якій зазначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі, вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що суперечить чинному законодавству. Відповідно до статті 19 ЗУ «Про архітектурну діяльність». Проектні роботи, виконання яких не потребує наявності відповідного кваліфікаційного сертифіката: 1) здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю; 2) розроблення проектних матеріалів, не передбачених для реалізації (ескізні, пошукові, концептуальні тощо), пропозицій щодо можливості і умов забудови будь-якої земельної ділянки; 3) виконання робіт, що пов'язані з участю в містобудівних та архітектурних конкурсах, якщо їх умовами не передбачено інше; 4) проектування об’єктів, які відповідно до законодавства не потребують отримання документів, що дають право на виконання будівельних робіт. Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проєктної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проєкту які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проєкту не є обов’язковим. Таким чином, враховуючи дискримінаційний характер вимог замовника, до Додатку №2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, з метою усунення порушень законодавства з боку замовника, звертаємось до Вас із вимогою, щодо внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Найближчим часом до закупівельної документації буде внесено зміни відповідно до вимог чинного законодавства.
Щодо вартості закупівлі
Дата подання: 26 лютого 2021 19:34
Дата відповіді: 01 березня 2021 16:08
Звертаємо увагу замовника, що вартість закупівлі визначено не вірною. По зведеному кошторисному розрахунку вартість робіт по об'єкту становить 1 420 075,00грн. Вартість лише будівельно-монтажних робіт, становить: 1420075,00- 19 921,00 ( технагляд) - 637,00 (страховка) - 34 040,00 ( проектні роботи, експертиза, авторський нагляд) = 1 365 477,00грн. з пдв. Включення у будівельно-монтажні роботи вартості технагляду, проектних робіт, експертизи, авторського нагляду суперечить нормам ціноутворення в будівництві, що є порушенням чинного законодавства України. Вимагаємо внести відповідні зміни у тендерну документацію, у разі неможливості відмінити закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Найближчим часом до закупівельної документації буде внесено зміни відповідно до вимог чинного законодавства.
аналогічні договори
Дата подання: 02 березня 2021 16:58
Дата відповіді: 03 березня 2021 11:04
Яку кількість аналогічних договорів потрібно для підтвердження кваліфікації учасника. Одного буде достатньо?
Відповідь: Достатньою є наявність документально підтвердженого досвіду виконання одного аналогічного за предметом закупівлі договору
Загальне що очікуваної вартості
Дата подання: 03 березня 2021 09:36
Дата відповіді: 03 березня 2021 10:43
Шановний замовнику!Яка очікувана вартість закупівлі: 1430992,00 чи 1365477,00? В завданні до закупівлі є два "Критерії оцінки" (оголошення) з різними вартостями,крім того ims кошториса на 1430992,00 грн а в оголошенні вказано очікувану вартість 1365477,00 грн. Приведіть документацію та оголошення у відповідність!!
Відповідь: Шановний учаснику! Очікувана вартість закупівлі встановлена на сторінці оголошення та в закупівельній документації - 1 365 477,00 UAH. Файл «Оголошення» у редакції від 25-02-2021, 12:12:55 мав замінитися новою його редакцією, проте залишився як незалежний файл в силу технічної помилки, яка зараз вирішується з техпідтримкою. До вирішення проблеми актуальним слід вважати файл з ідентичною назвою, який було завантажено пізніше. Робочий проект включає в себе ціну проектуваня, страхування, нагляду, експертиз, які вказані окремо із зазначенням цін в проекті. Предметом закупівлі є монтажно-будівельні роботи, вартість яких і становить 1 365 477,00 грн. з ПДВ, котра й береться до уваги, а не інші роботи та послуги за проектом які до монтажно будівельних робіт не відносяться.. Файл у форматі .ims додано для зручності роботи Учасників, він не є частиною критеріїв оцінки чи закупівельної документації. З огляду на вищезазначене, документація закупівлі вже приведена у відповідність з оголошенням.
Уточнення
Дата подання: 03 березня 2021 12:20
Дата відповіді: 03 березня 2021 12:56
Просимо уточнити: "Порядок (послідовність, етапи) виконання робіт: згідно календарного графіку виконання робіт (який розробляє Переможець)" , тобто документ подається виключно на етапі визначення учасника переможцем?
Відповідь: Так, документ розробляється на етапі здійснення остаточних обрахунків Учасником після закінчення аукціону.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-25-004361-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ПМК-НОВА", Код ЄДРПОУ:39291539
Дата подання: 22 березня 2021 23:24
Пропозиція Приватного Підприємства «ПМК-Нова» відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та щодо неї відсутні підстави для відхилення
Ознайомившись з рішенням уповноваженої особи від 22 березня 2021 Приватне Підприємство «ПМК-Нова» наголошує, що наша пропозиція відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та щодо неї відсутні підстави для відхилення згідно з наступними причинами:

1. В додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлена вимога надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції документи:
«Скан-копії аналогічних договорів, укладених не раніше 2018 року з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності). Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним за переліком виконуваних робіт чи послуг».
Тобто вимогами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього. Додатково повідомляємо, що, з врахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі», Порядку визначення предмета закупівлі затверджений (затвердженого Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708), листа Мінекономіки від 03.09.2020 № 3304-04/53972-06 "Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель", ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218- 82:2011 та ДБН А.2.2-3-2014 аналогічним договором є договір аналогічний за предметом закупівлі з врахуванням виду робіт, тобто договір-підряду на виконання капітального ремонту.
Таким чином усі аналогічні договори подані у складі пропозиції Приватним Підприємством «ПМК-Нова» містять необхідну для оцінки інформацію та вважаються аналогічними договорами, відповідні відгуки засвідчують їх належне виконання.
2. Згідно пункту 2.1 Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником від Учасника-переможця вимагалися надання оновлених калькуляцій до цінової пропозиції за результатами аукціону. Відповідно до пункту 19 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Частиною дванадцять статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порядок визначення переможця, проте замовником не було виконані передбачені цим Законом дії, в тому числі в частині публікації Повідомлення про намір укласти договір, тобто Приватне Підприємство «ПМК-Нова» не було оголошено переможцем спрощеної процедури закупівлі, тому вимога щодо надання оновлених калькуляцій до цінової пропозиції за результатами аукціону не відносилась донас. Отже підстава для відхилення, яка зазначена вами є неправомірною.
За результатами вище викладеного, керуючись нормами Закону Україний «Про публічні закупівлі» пропозиція Приватного Підприємства «ПМК-Нова» відповідає вимогам Оголошенню про проведення спрощеної закупівлі та підстави для відхилення відсутні.
Керуючись Законом, вимогами Оголошенню про проведення спрощеної закупівлі та принципами здійснення публічних закупівель
ВИМАГАЄМО:
1) Встановити факт відсутності підстава для відхилення пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, учасника - Приватного Підприємства «ПМК-Нова».
2) Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, учасника - Приватного Підприємства «ПМК-Нова».
3) За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовнику визначити переможцем спрощеної закупівлі учасника - Приватне Підприємстве «ПМК-Нова» та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 березня 2021 12:23
Вимога Учасника не підлягає задоволенню. Повний текст відповіді надано у скан-копії протокольного рішення УО № 15 від 24.03.2021 р.

Документи подані скаржником

22 березня 2021 23:23
Відповідь відхилення.pdf.p7s
22 березня 2021 23:23
Відповідь відхилення.pdf

Документи

25 березня 2021 12:22
15.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2021 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ФОРЕСТ-УКРАЇНА" 929 961,70
UAH з ПДВ
790 318,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПМК-НОВА" 942 307,10
UAH з ПДВ
790 319,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАРБУД-М" 948 453,07
UAH з ПДВ
790 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Скирський Олександр Валентинович" 956 000,00
UAH з ПДВ
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРОМБУД-5" 998 220,34
UAH з ПДВ
832 548,00
UAH з ПДВ
Документи
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 1 060 231,00
UAH з ПДВ
878 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ 1 110 359,44
UAH з ПДВ
899 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОЕКОБУД" 1 120 777,55
UAH з ПДВ
919 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІБК Енерготехнобуд 1 273 483,20
UAH з ПДВ
1 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Теплоенергобуд" 1 104 224,40
UAH з ПДВ
1 104 224,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" 1 272 723,48
UAH з ПДВ
1 272 723,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2021 16:34
Електронний підпис
10 березня 2021 16:32
170_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
10 березня 2021 16:32
Проект договору.pdf
10 березня 2021 16:32
Довіреність.pdf
10 березня 2021 16:32
Довідка працівники.pdf
10 березня 2021 16:32
Довідка обладнання.pdf
10 березня 2021 16:32
Довідка згода.pdf
10 березня 2021 16:32
Довідка досвід.pdf
10 березня 2021 16:32
Гарантійний лист строки.pdf
10 березня 2021 16:32
170_ДЦ_Т2.pdf
10 березня 2021 16:32
170_ДЦ_ССР_5.pdf
10 березня 2021 16:32
170_ДЦ_ССР_4.pdf
10 березня 2021 16:32
170_ДЦ_ОС_2-1_2.pdf
10 березня 2021 16:32
170_ДЦ_ОС_2-1_1.pdf
10 березня 2021 16:32
170_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
10 березня 2021 16:32
170_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
10 березня 2021 16:32
170_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
10 березня 2021 16:32
170_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
10 березня 2021 16:32
170_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
10 березня 2021 16:32
170_ДЦ_ИВР.pdf
10 березня 2021 16:32
170_ДЦ_ДЦ_4.pdf
10 березня 2021 16:32
170_ДЦ_ДЦ_3.pdf
10 березня 2021 16:32
170_ДЦ_ДФ_2-1-3.pdf
10 березня 2021 16:32
170_ДЦ_ДФ_2-1-2.pdf
10 березня 2021 16:32
170_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
10 березня 2021 16:32
Відгук УКБ.pdf
10 березня 2021 16:32
Акт Хорохорин.pdf
10 березня 2021 16:32
АВК Рожище частина 2.pdf
10 березня 2021 16:32
АВК Рожище частина 1.pdf
10 березня 2021 16:32
Статут.pdf
10 березня 2021 16:32
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
10 березня 2021 16:32
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

10 березня 2021 19:12
Електронний підпис
10 березня 2021 19:11
17.7. Календарний графік.pdf
10 березня 2021 19:11
17.6. Об_єктний кошторис.pdf.p7s
10 березня 2021 19:11
17.6. Об_єктний кошторис.pdf
10 березня 2021 19:11
17.4. Дефектний акт 3.pdf.p7s
10 березня 2021 19:11
17.4. Дефектний акт 3.pdf
10 березня 2021 19:11
17.4. Дефектний акт 2.pdf.p7s
10 березня 2021 19:11
17.4. Дефектний акт 2.pdf
10 березня 2021 19:11
17.4. Дефектний акт 1.pdf.p7s
10 березня 2021 19:11
17.4. Дефектний акт 1.pdf
10 березня 2021 19:11
17.2. Локальний кошторис 3.pdf
10 березня 2021 19:11
17.2. Локальний кошторис 2.pdf
10 березня 2021 19:11
17.2. Локальний кошторис 1.pdf
10 березня 2021 19:11
17.1. Договірна ціна.pdf.p7s
10 березня 2021 19:11
17.1. Договірна ціна.pdf
10 березня 2021 19:11
14.3. Копія Відгука 3.pdf.p7s
10 березня 2021 19:11
14.3. Копія Відгука 3.pdf
10 березня 2021 19:11
14.2. Копія Відгука 2.pdf.p7s
10 березня 2021 19:11
14.2. Копія Відгука 2.pdf
10 березня 2021 19:11
14.1. Копія Відгука 1.pdf.p7s
10 березня 2021 19:11
14.1. Копія Відгука 1.pdf
10 березня 2021 19:11
11. Додаток 5.pdf.p7s
10 березня 2021 19:11
11. Додаток 5.pdf
10 березня 2021 19:11
5. Додаток 4.pdf.p7s
10 березня 2021 19:11
5. Додаток 4.pdf

Публічні документи

10 березня 2021 14:53
Електронний підпис
10 березня 2021 14:47
цінова пропозиція.pdf
10 березня 2021 14:47
технічні вимоги.pdf
10 березня 2021 14:47
Статут Старбуд.pdf
10 березня 2021 14:47
проект договору.pdf
10 березня 2021 14:47
про субпідряд.pdf
10 березня 2021 14:47
про проект договору.pdf
10 березня 2021 14:47
про прибирання сміття.pdf
10 березня 2021 14:47
про відсутність авансу.pdf
10 березня 2021 14:47
про взяття на облік дпс.pdf
10 березня 2021 14:47
працівники.pdf
10 березня 2021 14:47
персональні дані.pdf
10 березня 2021 14:47
обладнання.pdf
10 березня 2021 14:47
гарантійний термін.pdf
10 березня 2021 14:47
відгук.pdf
10 березня 2021 14:47
Виписка.pdf
10 березня 2021 14:47
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

10 березня 2021 18:10
Електронний підпис
10 березня 2021 18:09
42 захист довкілля.pdf
10 березня 2021 18:09
41 про санкції.pdf
10 березня 2021 18:09
40, установчі документи.pdf
10 березня 2021 18:09
39. Довідка з банку.pdf
10 березня 2021 18:09
38. Посвідчення.pdf
10 березня 2021 18:09
36. протоколи з ОП.pdf
10 березня 2021 18:09
35 загальновиробничі 2-1-3.pdf
10 березня 2021 18:09
34 загальновиробничі 2-1-2.pdf
10 березня 2021 18:09
33 загальновиробничі 2-1-1.pdf
10 березня 2021 18:09
32 загальновиробничі 2-1.pdf
10 березня 2021 18:09
31 локалка 2-1-3.pdf
10 березня 2021 18:09
30 локалка 2-1-2.pdf
10 березня 2021 18:09
29 локалка 2-1-1.pdf
10 березня 2021 18:09
28 підсумкова відомість.pdf
10 березня 2021 18:09
27 розрахунки.pdf
10 березня 2021 18:09
26 дефектний акт.pdf
10 березня 2021 18:09
25 зп обєктного 2-1.pdf
10 березня 2021 18:09
24 обєктний 2-1.pdf
10 березня 2021 18:09
23 договірна ціна.pdf
10 березня 2021 18:09
22 наяв обладнання.pdf
10 березня 2021 18:09
20. відгук.pdf
10 березня 2021 18:09
19. аналогічний договір.pdf
10 березня 2021 18:09
18. пасторт.pdf
10 березня 2021 18:09
17. ідент.код.pdf
10 березня 2021 18:09
16. виписка з ЄДРУ.pdf
10 березня 2021 18:09
15 проект договору.pdf
10 березня 2021 18:09
14 прибирання території.pdf
10 березня 2021 18:09
13 інформаційна довідка.pdf
10 березня 2021 18:09
12 довід на повноваження.pdf
10 березня 2021 18:09
11 не є платником пдв.pdf
10 березня 2021 18:09
8 наявність працівників.pdf
10 березня 2021 18:09
7довід про спроможність.pdf
10 березня 2021 18:09
6 не залучен субпідряд.pdf
10 березня 2021 18:09
3 персональні дані.pdf
10 березня 2021 18:09
1 цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 березня 2021 16:16
Електронний підпис
10 березня 2021 16:10
Розрахунок ЗВВ.pdf
10 березня 2021 16:10
Дефектні акти.pdf
10 березня 2021 16:10
Об'єктний кошторис.pdf
10 березня 2021 16:10
Локальні кошториси.pdf
10 березня 2021 16:10
Проект Договору.pdf
10 березня 2021 16:10
Витяг з ЄДР.pdf
10 березня 2021 16:10
Виписка з ЄДР.pdf
10 березня 2021 16:10
Статут.pdf

Публічні документи

10 березня 2021 13:51
Електронний підпис
10 березня 2021 08:52
57.bdcu
10 березня 2021 08:52
локальні кошториси.pdf
10 березня 2021 08:52
договірна ціна.pdf
10 березня 2021 08:52
дефектний акт.pdf
10 березня 2021 08:52
проект договору.pdf
10 березня 2021 08:52
лист підтвердження.pdf
10 березня 2021 08:52
лист гарантія.pdf
10 березня 2021 08:52
договір оренди (майно).pdf
10 березня 2021 08:52
гарантійний лист.pdf
10 березня 2021 08:52
відгук.pdf
10 березня 2021 08:52
свідоцтво ПДВ.pdf
10 березня 2021 08:52
розрахунки.pdf
10 березня 2021 08:52
Ліцензія.pdf
10 березня 2021 08:52
виписка з ЄДР.pdf
10 березня 2021 08:52
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 березня 2021 02:04
Електронний підпис
10 березня 2021 02:04
Робітники працівники.pdf.p7s
10 березня 2021 02:04
Робітники працівники.pdf
10 березня 2021 02:04
Проект договору 2021.pdf.p7s
10 березня 2021 02:04
Проект договору 2021.pdf
10 березня 2021 02:03
Подяка Сну _2.pdf.p7s
10 березня 2021 02:03
Подяка Сну _2.pdf
10 березня 2021 02:03
Подяка Сну _1.pdf.p7s
10 березня 2021 02:03
Подяка Сну _1.pdf
10 березня 2021 02:03
Заява умови тендеру 16.pdf.p7s
10 березня 2021 02:03
Заява умови тендеру 16.pdf
10 березня 2021 02:03
Заява істотні умови 15.pdf.p7s
10 березня 2021 02:03
Заява істотні умови 15.pdf
10 березня 2021 02:03
ЄДРЮО.pdf.p7s
10 березня 2021 02:03
ЄДРЮО.pdf
10 березня 2021 02:03
Додаток 2.pdf.p7s
10 березня 2021 02:03
Додаток 2.pdf
10 березня 2021 02:03
Договір сну 1+2.pdf.p7s
10 березня 2021 02:03
Договір сну 1+2.pdf
10 березня 2021 02:03
Довідка про учасника 10.pdf
10 березня 2021 02:03
Ддодаток 5 Лист згода.pdf.p7s
10 березня 2021 02:03
Ддодаток 5 Лист згода.pdf
10 березня 2021 02:03
Акти спорт для всіх.pdf.p7s
10 березня 2021 02:03
Акти спорт для всіх.pdf
10 березня 2021 02:03
Акти СНУ 2.pdf.p7s
10 березня 2021 02:03
Акти СНУ 2.pdf
10 березня 2021 02:02
Акти СНУ 1.pdf.p7s
10 березня 2021 02:02
Акти СНУ 1.pdf
10 березня 2021 02:02
r_151_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf.p7s
10 березня 2021 02:02
r_151_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
10 березня 2021 02:02
r_151_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf.p7s
10 березня 2021 02:02
r_151_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
10 березня 2021 02:02
Dokumentu.pdf.p7s
10 березня 2021 02:02
Dokumentu.pdf
10 березня 2021 02:02
151_ДЦ_ССР.pdf.p7s
10 березня 2021 02:02
151_ДЦ_ССР.pdf
10 березня 2021 02:02
151_ДЦ_ОС_2-1.pdf.p7s
10 березня 2021 02:02
151_ДЦ_ОС_2-1.pdf
10 березня 2021 02:02
151_ДЦ_ЛСССР.pdf.p7s
10 березня 2021 02:02
151_ДЦ_ЛСССР.pdf
10 березня 2021 02:02
151_ДЦ_ИВР.pdf.p7s
10 березня 2021 02:02
151_ДЦ_ИВР.pdf
10 березня 2021 02:02
151_ДЦ_ДЦ.pdf.p7s
10 березня 2021 02:02
151_ДЦ_ДЦ.pdf

Публічні документи

10 березня 2021 08:40
Статут ТЕБ 2018.pdf.p7s
10 березня 2021 08:40
Статут ТЕБ 2018.pdf
10 березня 2021 08:40
Свідотство ТЕБ.jpg.p7s
10 березня 2021 08:40
Свідотство ТЕБ.jpg
10 березня 2021 08:40
Свідотство ПДВ.jpg.p7s
10 березня 2021 08:40
Свідотство ПДВ.jpg
10 березня 2021 08:40
Протокол №6 2018.pdf.p7s
10 березня 2021 08:40
Протокол №6 2018.pdf
10 березня 2021 08:40
Лицензия ТЕБ 2015-2020.PDF.p7s
10 березня 2021 08:40
Лицензия ТЕБ 2015-2020.PDF
10 березня 2021 08:40
ЄДРПО ТЕБ.jpg.p7s
10 березня 2021 08:40
ЄДРПО ТЕБ.jpg
10 березня 2021 08:40
ЄДРПО ТЕБ-2.jpg.p7s
10 березня 2021 08:40
ЄДРПО ТЕБ-2.jpg
10 березня 2021 08:40
Виписка ЄДРПОУ Симонюк.pdf
10 березня 2021 08:40
Договір Ощадбанк Ковель.pdf
10 березня 2021 08:40
Відгук Ощадбанк.pdf.p7s
10 березня 2021 08:40
Відгук Ощадбанк.pdf
10 березня 2021 08:40
Відгук Волиньгаз.pdf.p7s
10 березня 2021 08:40
Відгук Волиньгаз.pdf
10 березня 2021 08:40
Цінова пропозиція.pdf
10 березня 2021 08:40
Працівники.pdf
10 березня 2021 08:40
Довідки згідно додатку 1.pdf
10 березня 2021 08:40
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

10 березня 2021 15:01
Електронний підпис
10 березня 2021 15:00
Установчі.pdf
10 березня 2021 15:00
кошторис.pdf
10 березня 2021 15:00
Довідки.pdf
10 березня 2021 15:00
Аналогічний 3_compressed.pdf
10 березня 2021 15:00
80.imd

Публічні документи

10 березня 2021 13:24
Електронний підпис
10 березня 2021 13:19
207ДИТЯЧА ПОЛІКЛІНІКА.imd
10 березня 2021 13:16
Технічне завдання.pdf
10 березня 2021 13:16
Тендерна пропозиція.pdf
10 березня 2021 13:16
Пояснювальна записка.pdf
10 березня 2021 13:16
Паспорт директора.pdf
10 березня 2021 13:16
Опис реєстрація Статуту.pdf
10 березня 2021 13:16
Локальний кошторис 3.pdf
10 березня 2021 13:16
Локальний кошторис 2.pdf
10 березня 2021 13:16
Локальний кошторис 1.pdf
10 березня 2021 13:16
Ліцензія оригінал.pdf
10 березня 2021 13:16
Ліцензія копія.pdf
10 березня 2021 13:16
Лист-відгук Штунь.pdf
10 березня 2021 13:16
Кб-2,3 Штунь.pdf
10 березня 2021 13:16
Кб-2, кб-3 Західпромпак.pdf
10 березня 2021 13:16
Зведений кошторис.pdf
10 березня 2021 13:16
Договірна ціна.pdf
10 березня 2021 13:16
Договір Штунь.pdf
10 березня 2021 13:16
Договір Західпромпак.pdf
10 березня 2021 13:16
Довідка ціна.pdf
10 березня 2021 13:16
Довідка технологія.pdf
10 березня 2021 13:16
Довідка працівники.pdf
10 березня 2021 13:16
Довідка охорона праці.pdf
10 березня 2021 13:16
Довідка обладнання.pdf
10 березня 2021 13:16
Відомості ЄДРПОУ.pdf
10 березня 2021 13:16
Витяг.pdf
10 березня 2021 13:16
Витяг ПДВ.pdf
10 березня 2021 13:16
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

10 березня 2021 16:28
Електронний підпис
10 березня 2021 16:25
Кошторис.rar
10 березня 2021 16:25
Ліцензія.pdf
10 березня 2021 16:25
Відомості з ЄДР.pdf
10 березня 2021 16:25
Витяг з ПДВ.pdf
10 березня 2021 16:25
Цінова пропозиція.pdf
10 березня 2021 16:25
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ФОРЕСТ-УКРАЇНА"

ПП "ПМК-НОВА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАРБУД-М"

ФОП "Скирський Олександр Валентинович"

ПП "ПРОМБУД-5"

Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"

ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОЕКОБУД"

ТОВ ІБК Енерготехнобуд

ПП "Теплоенергобуд"

ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ФОРЕСТ-УКРАЇНА"
#37320080
Відхилено 790 318,00
UAH з ПДВ
17 березня 2021 16:51
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАРБУД-М"
#41957704
Очікує рішення 790 320,00
UAH з ПДВ
22 березня 2021 11:48
ПП "ПМК-НОВА"
#39291539
Відхилено 790 319,00
UAH з ПДВ
22 березня 2021 11:48

Документи

17 березня 2021 16:50
Електронний підпис
17 березня 2021 16:48
12.pdf

Документи

22 березня 2021 11:48
Електронний підпис
22 березня 2021 11:47
13.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 березня 2021 14:53
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
30 березня 2021 14:52
Електронний підпис
30 березня 2021 14:52
16.pdf