Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20130489 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
Контактна особа: |
Сергій Дудка +380335261742,+380978107048 komunkovel@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 13:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2021 00:01 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 11:50 |
Очікувана вартість: | 2 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,07% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Iнша подія | Оплата після підписання акта виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2021 10:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2021 10:33 |
Додаток 3 ТВ.doc | |
25 лютого 2021 13:49 |
IMG_0007.jpg | |
25 лютого 2021 13:49 |
IMG_0006.jpg | |
25 лютого 2021 13:49 |
IMG_0003.jpg | |
25 лютого 2021 13:48 |
ТД Смірнова.doc | |
25 лютого 2021 13:48 |
IMG_0002.jpg | |
25 лютого 2021 13:48 |
План Фінансування-Кал.графік.docx | |
25 лютого 2021 13:48 |
IMG_0001.jpg | |
25 лютого 2021 13:48 |
Додаток 5.doc | |
25 лютого 2021 13:48 |
Додаток 2.doc | |
25 лютого 2021 13:48 |
вул.Смірнова 14а.pdf | |
25 лютого 2021 13:48 |
Додаток 1.doc | |
25 лютого 2021 13:48 |
IMG_0004.jpg | |
25 лютого 2021 13:48 |
IMG_0005.jpg | |
25 лютого 2021 13:48 |
Додаток 4 - Проект Договору.odt |
01 березня 2021 10:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 березня 2021 10:33 |
Додаток 3 ТВ.doc
|
|||
25 лютого 2021 13:49 |
IMG_0007.jpg
|
|||
25 лютого 2021 13:49 |
IMG_0006.jpg
|
|||
25 лютого 2021 13:49 |
IMG_0003.jpg
|
|||
25 лютого 2021 13:48 |
ТД Смірнова.doc
|
|||
25 лютого 2021 13:48 |
IMG_0002.jpg
|
|||
25 лютого 2021 13:48 |
План Фінансування-Кал.графік.docx
|
|||
25 лютого 2021 13:48 |
IMG_0001.jpg
|
|||
25 лютого 2021 13:48 |
Додаток 5.doc
|
|||
25 лютого 2021 13:48 |
Додаток 2.doc
|
|||
25 лютого 2021 13:48 |
вул.Смірнова 14а.pdf
|
|||
25 лютого 2021 13:48 |
Додаток 1.doc
|
|||
25 лютого 2021 13:48 |
IMG_0004.jpg
|
|||
25 лютого 2021 13:48 |
IMG_0005.jpg
|
|||
25 лютого 2021 13:48 |
Додаток 4 - Проект Договору.odt
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-08-000004 ● 419fc39013694756adf3a501319f6aa1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2021 11:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.09.2021 № 550
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 07.09.2021 №550
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-02-25-004268-a від 25.02.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-09 10:56:53
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт прибудинкової території по вул. Смірнова, 14а в м. Ковелі Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-25-004268-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати URL-адресу розміщеня інформації - посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-13 10:49:50
Відповідь
Обгрунтування оприлюднено на офіційному сайті головного розпорядника коштів Ковельської міської ради в розділі "Публічна інформація в галузі комунального господарства", ознайомитись з яким можна за посиланням:
http://kowelrada.gov.ua/zhkg/publichna-informacziya-v-galuzi-komunalnogo-gospodarstva/
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ 1. У Висновку, опублікованому в електронній системі 29 вересня 2021 з інформацією про результати моніторингу закупівлі Капітальний ремонт прибудинкової території по вул. Смірнова, 14а в м. Ковелі Волинської області обумовлено, що оскільки інформація про закупівлю не містить дату її публікації (обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення), Замовником не підтверджено виконання вимог пункту 4-1 постанови 710 «Про ефективне використання державних коштів» в частині дотримання п’ятиденного терміну оприлюднення, чим порушено законодавство у сфері публічних закупівель. Однак, органом фінансового контролю не врахована обставина, що замовником зазначеної закупівлі є структурний підрозділ органу місцевого самоврядування, на якого розповсюджується положення пункту 4 постанови КМУ №710 та згідно якого оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення носить рекомендаційний характер. Звідси, встановлення порушення законодавства у сфері публічних закупівель у зв’язку з невиконанням вимог пункту 4-1 постанови 710 «Про ефективне використання державних коштів» є таким, що не відповідає нормам чинного законодавства. 2. Як зазначено у Висновку “за результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовником відхилено пропозицію, яку за результатами аукціону було визначено найбільш економічно вигідною. Підставою відхилення, згідно протоколу від 19.03.2021 №18 є невідповідність вимогам тендерної документації, а саме відсутність довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Проте, тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЄВРОШЛЯХБУД КОВЕЛЬ" містить інформацію (файл «Довідка про обладнання.pdf»), яка відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Таким чином, Замовником безпідставно відхилено пропозицію учасника торгів ТОВ «ЄВРОШЛЯХБУД КОВЕЛЬ» з порушенням вимог ст. 31 Закону та визнано переможцем торгів «Бетон Бетон Брук Сервіс» та укладено з ним договір про закупівлю від 07.04.2021 №49”. Однак, згідно протоколу тендерного комітету Замовника №18 від 19.03.2021 підставою відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЄВРОШЛЯХБУД КОВЕЛЬ" стало не “відсутність довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази”, а у зв’язку із ненаданням учасником інформації щодо наявності техніки (аналоги, взаємозаміна) необхідної для виконання відповідних робіт: екскаватори, самоскиди, катки, крани на автомобільному ходу, бульдозери, автогрейдери, електростанція, що є передумовою відсутності своєчасного та належної якості виконання учасником таких робіт, встановлених технічними вимогами та проектною документацією. Таким чином, з огляду на викладене, вимога про усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель шляхом розірвання договору про закупівлю є безпідставною.
2021-10-05 15:06:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення пункту 4-1 постанови № 710.)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОШЛЯХБУД КОВЕЛЬ" |
1 946 992,31
UAH з ПДВ
|
1 946 992,31
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" |
2 264 497,32
UAH з ПДВ
|
2 095 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "МП Сантехмонтаж" |
2 395 953,00
UAH з ПДВ
|
2 099 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВОЛИНЬБУДТЕХ" |
2 310 706,62
UAH з ПДВ
|
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РЕКОНБУД" |
2 413 660,31
UAH з ПДВ
|
2 278 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИШКІВ-БРУК" |
2 314 111,87
UAH з ПДВ
|
2 314 111,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІДЕЯ" |
2 569 764,00
UAH з ПДВ
|
2 569 764,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОШЛЯХБУД КОВЕЛЬ" #42849163 |
Відхилено |
1 946 992,31
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 10:14
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" #34928439 |
Переможець |
2 095 000,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2021 14:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 березня 2021 09:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 09:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:36
|
ДУ № 1 від 29.12.21р. до дог.підряду.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2021 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2021 09:34
|
Додатки до Д.49 від 07.04.2021.pdf | укладений |
08 квітня 2021 09:34
|
Дог. № 49 від 07.04.2021.pdf | укладений |
08 квітня 2021 09:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт) |
Номер договору про закупівлю: | 49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |