Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аптечка медична (автомобільна)
Очікувана вартість
73 500,00 UAH
UA-2021-02-25-004148-b ● a83f62ac67234058ab13302e2593f93b
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР МВС |
Код ЄДРПОУ: | 40109173 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62 |
Контактна особа: |
Дубас Максим Леонідович 080442722887 mtz@hsc.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 11:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2021 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2021 14:43 |
Очікувана вартість: | 73 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 735,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Повинна відповідати ДСТУ 3961-2000.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
245 штуки
Аптечка медична (автомобільна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лук'янівська 62, м.Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару за цим Договором здійснюється безготівковим розрахунком протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту фак-тичної передачі Товару у власність Покупцеві, що підтверджу-ється підписанням Сторонами накладної на Товар. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2021 11:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2021 11:54 |
Оголошення аптечки + Договір.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо документів на підтвердження
Дата подання: 02 березня 2021 12:54
Дата відповіді: 02 березня 2021 16:33
На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, учасником у складі тендерної пропозиції надається: ... Копії документів, що підтверджують відповідність Товару вимогам ДСТУ 3961-2000. Що Замовник конкретно має на увазі? Сертифікат якості на Аптечку, в якій буде повністю наведено склад аптечки? Чи потрібно надавати скан ДСТУ 3961-2000 з актуальною зміною №2? Також, нижче зазначено: 3.Копії документів, що підтверджують якість Товару згідно із вимогами законодавства України, встановленими для такого Товару (надаються Постачальником під час поставки Товару). Таким документом є сертифікат якості на АПТЕЧКУ, як ТОВАР (а не на вкладення). То ж, пункт - 2 цих вимог: надання Сертифікату якості. І пункт 3 цих вимог - надання сертифікату якості також? Чи ви в третьому пункті хочете бачити сертифікати на вкладення в аптечку? І знову ж: надавати їх "у складі тендерної пропозиції", як зазначено в заголовку, чи "з поставкою", як зазначено нижче? То ж, що і на що надавати в п.2 та п.3 вимог викладених на сторінці 8 Документації, і коли - поясніть будь ласка. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно вимог Оголошення зауважуємо, що Аптечки медичні автомобільні повинні відповідати вимогам стандарту ДСTУ 3961-2000 (зі змінами).
2. У складі пропозиції Учасник надає копію сертифікату якості або реєстраційне посвідчення на лікарський засіб, висновки про якісний та кількісний склад лікарського засобу, що видаються виробником (відповідно до Закону України «Про лікарські засоби»), який підтверджує що Товар (його вміст) зареєстрований на території України, має реєстраційний номер в Державному реєстрі лікарських засобів та гарантійний термін придатності.
3. Також надається перелік засобів, що входять до пакету, їх кількість. Інструкція з використання аптечки, повинен бути талон з номером пакувальника, номером партії та строком придатності даної аптечки.
Дякуємо за запитання!
2. У складі пропозиції Учасник надає копію сертифікату якості або реєстраційне посвідчення на лікарський засіб, висновки про якісний та кількісний склад лікарського засобу, що видаються виробником (відповідно до Закону України «Про лікарські засоби»), який підтверджує що Товар (його вміст) зареєстрований на території України, має реєстраційний номер в Державному реєстрі лікарських засобів та гарантійний термін придатності.
3. Також надається перелік засобів, що входять до пакету, їх кількість. Інструкція з використання аптечки, повинен бути талон з номером пакувальника, номером партії та строком придатності даної аптечки.
Дякуємо за запитання!
Щодо лікарських засобів
Дата подання: 02 березня 2021 17:24
Дата відповіді: 03 березня 2021 09:15
Щодо лікарських засобів. Вони відсутні в аптечці. У складі АМА є тільки медичні вироби. Одже, учасник у складі інших документів пропозицій буде надавати документи якості на медичні вироби (вкладення в аптечку): сертифікат якості та декларацію відповідності технічному регламенту щодо медичних виробів? Цього буде достатньо для Замовника?
Відповідь: Доброго дня! У складі пропозиції Учасник надає копію сертифікату якості або реєстраційне посвідчення, висновки на лікарський засіб (медичний виріб), який підтверджує що Товар (його вміст) зареєстрований на території України, має реєстраційний номер та гарантійний термін придатності.
Дякуємо за запитання!
Дякуємо за запитання!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2021 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА-ФАРМ ПЛЮС" |
66 150,00
UAH з ПДВ
|
61 985,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРАТ "АВ-ФАРМА" |
70 780,50
UAH з ПДВ
|
62 129,55
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" |
66 323,95
UAH з ПДВ
|
66 323,95
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА-ФАРМ ПЛЮС" #39697339 |
Переможець |
61 985,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 10:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2021 10:58
|
Договір65.pdf | укладений |
24 березня 2021 10:56
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
09 квітня 2021 10:32
|
55 255,74 UAH | UA158201720343100001000092560 ГСЦ МВС |
UA643052990000026004046215245 ТОВ "АЛЬФА-ФАРМ ПЛЮС" |
Оплачений |
16 квітня 2021 18:34
|
6 729,26 UAH | UA158201720343100001000092560 ГСЦ МВС |
UA643052990000026004046215245 ТОВ "АЛЬФА-ФАРМ ПЛЮС" |
Оплачений |