Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аптечка медична (автомобільна)
Очікувана вартість
73 500,00 UAH
UA-2021-02-25-004148-b a83f62ac67234058ab13302e2593f93b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубас Максим Леонідович

080442722887 mtz@hsc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР МВС
Код ЄДРПОУ: 40109173
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62
Контактна особа: Дубас Максим Леонідович
080442722887
mtz@hsc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2021 10:00
Початок аукціону: 12 березня 2021 14:43
Очікувана вартість: 73 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 735,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Повинна відповідати ДСТУ 3961-2000.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
245 штуки
Аптечка медична (автомобільна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лук'янівська 62, м.Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару за цим Договором здійснюється безготівковим розрахунком протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту фак-тичної передачі Товару у власність Покупцеві, що підтверджу-ється підписанням Сторонами накладної на Товар. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2021 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 11:54
Оголошення аптечки + Договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо документів на підтвердження
Дата подання: 02 березня 2021 12:54
Дата відповіді: 02 березня 2021 16:33
На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, учасником у складі тендерної пропозиції надається: ... Копії документів, що підтверджують відповідність Товару вимогам ДСТУ 3961-2000. Що Замовник конкретно має на увазі? Сертифікат якості на Аптечку, в якій буде повністю наведено склад аптечки? Чи потрібно надавати скан ДСТУ 3961-2000 з актуальною зміною №2? Також, нижче зазначено: 3.Копії документів, що підтверджують якість Товару згідно із вимогами законодавства України, встановленими для такого Товару (надаються Постачальником під час поставки Товару). Таким документом є сертифікат якості на АПТЕЧКУ, як ТОВАР (а не на вкладення). То ж, пункт - 2 цих вимог: надання Сертифікату якості. І пункт 3 цих вимог - надання сертифікату якості також? Чи ви в третьому пункті хочете бачити сертифікати на вкладення в аптечку? І знову ж: надавати їх "у складі тендерної пропозиції", як зазначено в заголовку, чи "з поставкою", як зазначено нижче? То ж, що і на що надавати в п.2 та п.3 вимог викладених на сторінці 8 Документації, і коли - поясніть будь ласка. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно вимог Оголошення зауважуємо, що Аптечки медичні автомобільні повинні відповідати вимогам стандарту ДСTУ 3961-2000 (зі змінами).
2. У складі пропозиції Учасник надає копію сертифікату якості або реєстраційне посвідчення на лікарський засіб, висновки про якісний та кількісний склад лікарського засобу, що видаються виробником (відповідно до Закону України «Про лікарські засоби»), який підтверджує що Товар (його вміст) зареєстрований на території України, має реєстраційний номер в Державному реєстрі лікарських засобів та гарантійний термін придатності.
3. Також надається перелік засобів, що входять до пакету, їх кількість. Інструкція з використання аптечки, повинен бути талон з номером пакувальника, номером партії та строком придатності даної аптечки.
Дякуємо за запитання!
Щодо лікарських засобів
Дата подання: 02 березня 2021 17:24
Дата відповіді: 03 березня 2021 09:15
Щодо лікарських засобів. Вони відсутні в аптечці. У складі АМА є тільки медичні вироби. Одже, учасник у складі інших документів пропозицій буде надавати документи якості на медичні вироби (вкладення в аптечку): сертифікат якості та декларацію відповідності технічному регламенту щодо медичних виробів? Цього буде достатньо для Замовника?
Відповідь: Доброго дня! У складі пропозиції Учасник надає копію сертифікату якості або реєстраційне посвідчення, висновки на лікарський засіб (медичний виріб), який підтверджує що Товар (його вміст) зареєстрований на території України, має реєстраційний номер та гарантійний термін придатності.
Дякуємо за запитання!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2021 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА-ФАРМ ПЛЮС" 66 150,00
UAH з ПДВ
61 985,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "АВ-ФАРМА" 70 780,50
UAH з ПДВ
62 129,55
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" 66 323,95
UAH з ПДВ
66 323,95
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2021 21:39
Електронний підпис
05 березня 2021 21:38
Довідка банк.pdf
05 березня 2021 21:38
декларація аптечки.jpg
05 березня 2021 21:38
Аналог досвід аптечки2.pdf
05 березня 2021 21:38
Аналог досвід аптечки.pdf
05 березня 2021 21:38
ама1.jpg
05 березня 2021 21:38
АМА1 вкладення.jpg
05 березня 2021 21:38
цінова.pdf
05 березня 2021 21:38
Статут Альфа фарм новий.pdf

Публічні документи

05 березня 2021 10:51
Електронний підпис
05 березня 2021 10:50
статут та опис.pdf
05 березня 2021 10:50
статистика.pdf
05 березня 2021 10:50
паспорт АМА1.pdf
05 березня 2021 10:50
Декларация 002 редакция 3.pdf
05 березня 2021 10:50
1 цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 березня 2021 13:42
Електронний підпис
05 березня 2021 13:41
_Цінова_100.jpg
05 березня 2021 13:41
_Технічні.jpg
05 березня 2021 13:41
_Сертифiкат_А-1.pdf
05 березня 2021 13:41
_Сертиф_влож.pdf
05 березня 2021 13:41
_ПДВ_витяг_завер.pdf
05 березня 2021 13:41
_Аналогічні_довідка.jpg
05 березня 2021 13:41
_Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬФА-ФАРМ ПЛЮС"

ПРАТ "АВ-ФАРМА"

ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬФА-ФАРМ ПЛЮС"
#39697339
Переможець 61 985,00
UAH з ПДВ
16 березня 2021 10:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2021 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА-ФАРМ ПЛЮС"
#39697339
61 985,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 15:01
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 10:58
Договір65.pdf укладений
24 березня 2021 10:56

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
09 квітня 2021 10:32
55 255,74 UAH UA158201720343100001000092560
ГСЦ МВС
UA643052990000026004046215245
ТОВ "АЛЬФА-ФАРМ ПЛЮС"
Оплачений
16 квітня 2021 18:34
6 729,26 UAH UA158201720343100001000092560
ГСЦ МВС
UA643052990000026004046215245
ТОВ "АЛЬФА-ФАРМ ПЛЮС"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 61 985,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 055,09 UAH)