Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів
Очікувана вартість
440 000,00 UAH
UA-2021-02-25-003671-b ● a3edb0fb7b4844dfb836f1a8edd6e69e
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сільське комунальне підприємство "Поляницякомунсервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 38074503 |
Місцезнаходження: | 78593, Україна , Івано-Франківська обл., село Поляниця, Карпатська, 1А |
Контактна особа: |
Щерб'юк Мирослава Василівна 380969365859 polkomservis@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 11:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 13:35 |
Очікувана вартість: | 440 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Категорія: пункт 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» ;Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4020 метри кубічні
Послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2021 11:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2021 11:14 |
ТД_смiття_ПОЛЯНИЦЯКОМУНСЕРВІС.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-25-003671-b.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКО-ПРИКАРПАТТЯ", Код ЄДРПОУ:40112783
Дата подання: 05 квітня 2021 12:06
Дата подання: 05 квітня 2021 12:06
Скарга на дії Замовника
03 квітня 2021р. № 04/11
До Антимонопольного комітету України
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО-ПРИКАРПАТТЯ»
Юридична адреса: 76018, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Тичини, буд. 1
Фактична адреса: 76018, Івано-Франківська обл.,
м.Івано-Франківськ, вул. Донцова 13
Код ЄДРПОУ 40112783
Телефон: /0342/ 552181
Електронна пошта: ecoif2016@gmail.com
Замовник:
Сільське комунальне підприємство "Поляницякомунсервіс"
Адреса: Україна, 78593, Івано-Франківська обл., місто Яремче, село Поляниця, вулиця Карпатська, будинок 1А
Код ЄДРПОУ 38074503
Телефон: +380969365859
Електронна пошта: polkomservis@i.ua
Інформація про закупівлю:
Послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів
ID: a3edb0fb7b4844dfb836f1a8edd6e69e
Ідентифікатор: UA-2021-02-25-003671-b
СКАРГА
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі)
25 лютого 2021 року Сільським комунальним підприємством "Поляницякомунсервіс" - (надалі Замовник) в системі публічних закупівель Prozorro було розміщено оголошення та тендерну документацію на проведення закупівлі «Послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів» (Класифікація за ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям), очікуваною вартістю 440 000,00 грн.
Тендерну пропозицію ТОВ «Еко-Прикарпаття» (остаточна цінова пропозиція 274 800,00 грн.) було неправомірно відхилено Замовником, чим порушено законні права та інтереси нас, як учасника закупівлі. Рішення про відхилення оприлюднено 25 березня 2020р.
Того ж дня 25 березня 2021р. Замовником опубліковано рішення про визнання переможцем процедури закупівлі іншого учасника – фізична особа-підприємець Пасяка Роман Віталійович з остаточною ціновою пропозицією 389 940,00 грн. Також опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником.
Вважаємо такі рішення Замовника неправомірними та необґрунтованими з наступних причин.
І. Стосовно неправомірності відхилення пропозиції ТОВ «Еко-Прикарпаття».
Пропозицію ТОВ «Еко-Прикарпаття» відхилено Замовником за результатом її розгляду тендерним комітетом, рішення якого оформлене Протоколом засідання тендерного комітету № 12 від 25 березня 2021р.
Як підставу для відхилення пропозиції ТОВ «Еко-Прикарпаття» Замовник вказує частину 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме що учасник не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 вимогам до учасника відповідно до законодавства.
В обґрунтування відхилення пропозиції з цієї підстави Замовник вказує в Протоколі № 12 що пропозиція ТОВ «Еко-Прикарпаття» подана з такими порушеннями:
1. Учасник надав цінову пропозицію із врахуванням податку на додану вартість що начебто суперечить вимогам оголошення а також передбачалось додатком 1 до тендерної документації
З такою позицією Замовника скаржник не згідний оскільки додаток 1 до тендерної документації «Форма Тендерна пропозиція» передбачає загальну вартість пропозиції з ПДВ. В таблиці тендерної пропозиції у графах «ціна за одиницю» і «загальна вартість» в дужках вказано «з ПДВ/ без ПДВ». В графі «Вартість пропозиції цифрами та словами» однозначно вказано що вартість пропозиції зазначається з ПДВ. В примітці до «Форми Тендерна пропозиція» Замовником вказано що «ціна зазначається учасниками з урахуванням Закону України «Про податок на додану вартість», згідно визначеної ціни робиться запис з ПДВ або без ПДВ»
Оскільки ТОВ «Еко-Прикарпаття» є платником податку на додану вартість то вартість пропозиціъ відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації визначено і зазначено учасником з урахуванням податку на додану вартість. Встановлена Замовником в Додатку 1 до Тендерної документації форма Тендерної пропозиції не дає змоги учаснику платнику ПДВ вказати ціну без врахування податку на додану вартість.
Тому відхилення пропозиції ТОВ «Еко-Прикарпаття» з цієї підстави вважаємо безпідставним і необґрунтованим.
2. Як другу підставу для відхилення пропозиції ТОВ «Еко-Прикарпаття» Замовник вказує що учасник не надав протягом одного робочого дня після аукціону остаточну тендерну пропозицію за результатами пониження ціни на електронному аукціоні.
Дану вимогу учасник ТОВ «Еко Прикарпаття» (ані будь-які інші учасники торгів) технічно не міг виконати, оскільки з моменту закінчення строку прийому тендерних пропозицій електронний майданчик не допускає технічної можливості учасникам змінювати чи відкликати пропозицію, змінювати документи що подані в складі тендерної пропозиції чи довантажувати нові документи.
Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Відповідна інформація розміщена в електронній системі закупівель «Прозорро» за адресою https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya
Витяг з інформації сайту Прозорро наводимо: «Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Іноді Замовники вимагали від Учасників закупівлі підвантажувати документи на етапі після аукціону, але до прийняття рішення про визначення Переможця. Зауважимо, що така вимога не відповідає нормам Закону України “Про публічні закупівлі” і наразі у Учасника процедури закупівлі відсутня технічна можливість підвантажити документи після аукціону та до визначення Переможця.» (кінець цитати)
3. Як третю підставою для відхилення замовник вказує що учасник ТОВ «Еко-Прикарпаття в складі тендерної пропозиції не надав письмової Згоди щодо формальних несуттєвих помилок відповідно до частини 1 розділу 3 «Підготовка пропозицій» Тендерної документації, згідно з яким - учасники складі тендерної пропозиції надають згоду на можливість замовнику віднести до формальних несуттєвих помилок можливі недоліки в підготовці тендерної пропозиції учасника.
Скаржник вважає, що наявність чи відсутність такої Згоди в складі тендерної пропозиції не створює для замовника жодних юридичних наслідків оскільки його право віднести ті чи інші недоліки до формальних несуттєвих помилок прямо передбачено ЗУ «Про публічні закупівлі». Пунктом 19 частини другої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено що формальними несуттєвими вважається помилки що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, відповідно до абзацу 12 пункту 11 частини 1 статті 9 ЗУ «Про публічні закупівлі» Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, яке є уповноваженим органом в сфері публічних закупівель, своїм Наказом від 15 квітня 2020 року № 710 затвердило Перелік формальних помилок. Даний перелік застосовується учасниками публічних закупівель і має силу юридичного документа та є обов’язковим для застосування замовниками.
Таким чином, відсутність в складі тендерної пропозиції ТОВ «Еко-Прикарпаття» Згоди на можливість замовнику віднести до формальних несуттєвих помилок можливі недоліки в підготовці тендерної пропозиції учасника не позбавляє замовника такого права оскільки таке право надане йому за законом.
Щодо порушення Замовником норм ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Частина 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій.
Підставою для відхилення пропозиції ТОВ «Еко-Прикарпаття» Замовник вказує частину 1 статті 31 та абзац 1 частини 3 статті 22 ЗУ Про публічні закупівлі а саме - що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Зі змісту даної норми вбачається, що для її застосування саме Учасник повинен не відповідати певним вимогам, які передбачені до нього законодавством і вказані в тендерній документації. Замовник же ж в обґрунтування свого рішення вказує на відсутність документу (Згоди на віднесення недоліків до формальних) який сам по собі не може бути підтвердженням відповідності учасника тим чи іншим критеріям відповідно до законодавства.
Абзац 1 частини 3 статті 22 Закону говорить, що тендерна документація може містити іншу інформацію вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто вимога щодо надання згоди про віднесення недоліків до формальних несуттєвих має бути передбачена законодавством для того щоб її можна було застосовувати як підстави для відхилення пропозиції учасника. Чинним законодавством вимоги щодо наявності такої Згоди не передбачено, відтак законні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Еко Прикарпаття з даних підстав відсутні.
Також слід зазначити, що відповідно до абз. 2 ч. 11 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином Рішення замовника про відхилення пропозиції ТОВ «Еко-Прикарпаття» не відповідає вимогам статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», є безпідставним та необґрунтованим. Таке рішення Замовника призвело до порушення законних прав та інтересів ТОВ «Еко-Прикарпаття» як учасника процедури закупівлі.
Остаточна цінова пропозиція ТОВ «Еко-Прикарпаття» склала 274 800,00 грн, що є на 115 140,00 грн. менше від цінової пропозиції учасника, щоб був визначений переможцем ФОП Пасяка Р.В., чия цінова пропозиція складає 389 940,00.
Керуючись принципами здійснення публічних закупівель, закріпленими в ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принципами максимальної економії, ефективності та об’єктивного і неупередженого визначення переможця процедури закупівлі Замовник повинен був визнати ТОВ «Еко-Прикарпаття» переможцем процедури закупівлі, однак порушив ці принципи і відхилив нашу тендерну пропозицію.
ІІ. Щодо невідхилення тендерної пропозиції ФОП Пасяка Р.В.
При розгляді і оцінці тендерної пропозиції іншого учасника – ФОП Пасяка Р.В. Замовником порушено вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» та безпідставно не відхилено тендерну пропозицію за наявності законних підстав для її відхилення
Виявлені недоліки документів тендерної пропозиції та підстави для її відхилення Замовником наводимо є такими:
1. Тендерна пропозиція ФОП Пасяка Р.В. (файл «1. Форма «Тендерна пропозиція») не підписана учасником і не скріплена печаткою.
2. Значна частина документів, наданих в складі пропозиції ФОП Пасяка Р.В. не відповідає вимогам щодо оформлення таких документів, встановленим Замовником в тендерній документації, а відтак не могли оцінюватись Замовником як такі, що підтверджують вказані в них відомості. Перелік цих документів та недоліки наведено нижче. Замовник не розглядав ці недоліки як формальні, оскільки така інформація мала б бути викладена в Протоколі засідання тендерного комітету згідно з підпунктом 1.5 пункту 1 розділу 3 Тендерної документації. Також Замовник не направляв учаснику вимогу про усунення неточностей чи недоліків і такі недоліки учасником не були усунуті.
Відповідно до п. 1.1.6. Розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації у тексті Тендерної документації та Додатках до неї наведені нижче терміни далі вживаються у такому значені (з урахуванням вимог законодавства України):
Додаток – особливий розділ Тендерної документації, який виконаний окремо від основного її тексту та разом з іншими розділами Тендерної документації містить обов’язкові для учасників умови (вимоги) щодо підготовки і подання пропозицій та участі у процедурі закупівлі. Усі Додатки є невід’ємною частиною Тендерної документації;
документ – створений (виданий) учасником або третьою особою офіційний документ у формі електронного документа або документа з паперовим носієм інформації, у якому зафіксована інформація, що має юридичне значення;
документи тендерної пропозиції – документи, подання яких у складі тендерної пропозиції передбачено умовами Тендерної документації;
копія (копія документа, електронна копія) – електронний документ, що містить точне знакове та/або графічне відтворення змісту чи задокументованої інформації іншого документа (в тому числі зовнішніх ознак (зображення) документа з паперовим носієм інформації), з відображенням усіх даних, які містить оригіналі документа;
Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 Тендерної документації Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 визначає перелік документів, що повинні бути поді учасниками, вимоги до їх змісту та оформлення. Серед таких вимог, зокрема:
- Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів (у сканованому вигляді у форматі PDF ( PortableDocumentFormat);
- Завантажені документи, повинні мати підпис уповноваженої особи Учасника та печатку (у разі наявності);
- Довідки в довільній формі, які будуть подаватись Учасником в складі тендерної пропозиції, повинні бути датовані не раніше дати виходу оголошення про заплановану закупівлю. У випадку подання Учасником вищевказаних документів, датованих попередніми датами, ніж дата виходу оголошення про заплановану закупівлю, Замовник буде розцінювати дані документи як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації;
-Копії документів, які долучаються Учасником до тендерної пропозиції, повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ.
З аналізу документів пропозиції ФОП Пасяка Р.В. вбачається:
1) Файл «1. Форма «Тендерна пропозиція», документ «Тендерна пропозиція» - відсутній підпис та печатка учасника;
2) Файл «2. Довідка МТБ», документ «Довідка про наявність обладнання матеріально технічної бази та технологій» - відсутня інформація про наявність офісного приміщення, як того вимагає останній абзац п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників Розділу 3 Тендерної документації;
3) Файл «2.1.Технічний паспорт» документ Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу – не сканований у форматі PDF з оригіналу чи копії, а виготовлений шляхом редагування фото з накладенням фотозображення печатки і підпису, текст на печатці нечитабельний, взірець печатки не відповідає взірцю на Довідці про використання учасником печатки (файл «11. Довідка про використання у своїй діяльності печатку»)
4) Файл «15. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» документ «Довідка про необхідність застосування заходів із захисту довкілля» - назва документу не відповідає його змісту.
5) Файл «6. Договір» документ «Проект договору» - виготовлений шляхом редагування фото з накладенням фотозображення печатки і підпису, текст на печатці нечитабельний, взірець печатки не відповідає взірцю на Довідці про використання учасником печатки (файл «11. Довідка про використання у своїй діяльності печатку»)
6) Файл «15.1 Довідка про реєстрацію місця проживання особи-підписано» - не сканований у форматі PDF з оригіналу чи копії а виготовлений шляхом редагування чорно-білої фотокопії з накладенням фотозображення печатки і підпису, текст на печатці нечитабельний, взірець печатки не відповідає взірцю на Довідці про використання учасником печатки (файл «11. Довідка про використання у своїй діяльності печатку»)
7) Файл «28. Витяг ЄДР» - не сканований у форматі PDF з оригіналу чи копії а виготовлений шляхом редагування чорно-білої фотокопії з накладенням фотозображення печатки і підпису, текст на печатці нечитабельний, взірець печатки не відповідає взірцю на Довідці про використання учасником печатки (файл «11. Довідка про використання у своїй діяльності печатку»)
3. Відповідно до підпункту 1 пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» ТД «З метою встановлення достовірної інформації учасник повинен надати в складі пропозиції довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. Учасником Пасяка Р.В. надано документ «Довіреність» Вих. №22 від 09.03.2021 (файл «22. Довіреність») в якому однак не вказав визначені Замовником права довіреної особи - право на отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції.
4. Відповідно до п. 1.1.6 Розділу 1 Тендерної документації учасники повинні підтвердити відповідність своєї участі у тендері вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку №3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року. З огляду на це, учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель. В складі тендерної пропозиції учасника Пасяки Р.В. такий Наказ відсутній.
5. Щодо невідповідності учасника кваліфікаційним критеріям.
Пунктом 5 Розділу 3 Тендерної документації та Додатком 2 до Тендерної документації визначено кваліфікаційні критерії учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник ФОП Пасяка Р.В. не надав належного документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям:
1. Відповідно до останнього абзацу пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників» Розділу 3 Тендерної документації учасники повинні надати Довідку в довільній формі, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена власним підписом та печаткою учасника. Обов’язково зазначити наявність офісного приміщення. До довідки додаються копії правовстановлюючих документів, що підтверджують право власності на приміщення, визначені за довідкою (копії договорів купівлі - продажу чи інших документів, що підтверджують набуття права власності - свідоцтв про право власності, тощо); або копії правовстановлюючих документів, що підтверджують законні підстави використання учасником приміщення (договорів оренди, тощо).
В складі пропозиції ФОП Пасяка Р.В. відсутні перелічені вище правовстановлюючі документи на право власності (користування) офісним приміщенням. Надана учасником Довідка про реєстрацію місця проживання особи (файл «15.1 Довідка про реєстрацію місця проживання особи-підписано») – не є правовстановлюючим документом. Також, файл не є сканованим з оригіналу чи копії у форматі PDF документом, а виготовлений шляхом редагування чорно-білої фотокопії з накладенням фотозображення печатки і підпису, текст на печатці нечитабельний, взірець печатки не відповідає взірцю на Довідці про використання учасником печатки (файл «11. Довідка про використання у своїй діяльності печатку»).
Відповідно до п.1 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження наявності матеріально-технічної бази та обладнання учасники повинні надати Довідку, у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність власної чи такої, що знаходяться у користуванні (оренда, лізинг, тощо) матеріально-технічної бази та обладнання для виконання послуг, що є предметом закупівлі. Учасник повинен надати відповідні підтверджуючі документи: договір оренди, тощо, які будуть чинні на дату подання пропозиції, або копії свідоцтв про реєстрацію. Інформація повинна містити перелік обладнання, механізмів, з наведенням інформація власна/орендована, термін експлуатації механізмів.
В складі пропозиції ФОП Пасяка Р.В. міститься файл «15. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» з документом «Довідка про Довідка про необхідність застосування заходів із захисту довкілля» від 09.03.2021р. № 15. В Довідці зазначено, що для надання послуг використовуватиметься серед іншого таке обладнання: «Марка- DAF Модель- CF75 Тип-вантажний- спеціалізований (сміттєвоз)»
На підтвердження наявності цього транспортного засобу учасником долучено файл «2.1.Технічний паспорт» який містить 2 фотографії документу Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХВ327206.
Даний файл не можна вважати вважати належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію оскільки відблиск фотоспалаху на фото № 2 не дозволяє прочитати повне ім’я власника транспортного засобу. Крім того документ не сканований у форматі PDF з оригіналу чи копії, а виготовлений шляхом редагування фото з накладенням фотозображення печатки і підпису, текст на печатці нечитабельний, взірець печатки не відповідає взірцю на Довідці про використання учасником печатки.
Відповідно до п.3 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасники повинні надати Довідку за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про досвід виконання аналогічного договору, який безпосередньо стосується предмета закупівлі, що зазначений в даній тендерній документації, з підтверджуючим документом ( копією договору та копії документів про його виконання). Довідка, складається згідно форми 2 на фірмовому бланку Учасника (в разі наявності) і завіряється підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою. Лист-відгук (виданий суб’єктом господарювання, з яким було укладено договір, із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору в строки передбачені договором.
В складі пропозиції ФОП Пасяка Р.В. у файлі «4.1. Аналогічний договір» на сторінці 15 міститься сканований з оригіналу документ «Лист-відгук» виданий виконавчим комітетом Угорницької сільської ради Івано-Франківської області від 25.11.2020р. № 02.2-19/б/н.
Даний документ не можна вважати належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію, оскільки його зміст не відповідає встановленому Замовником в тендерній документації способу підтвердження, а саме в тексті Листа-відгуку відсутня інформація про належне виконання договору в строки передбачені договором, як того вимагає п.3 Дод.2 до Тендерної документації.
Таким чином учасник ФОП Пасяка Р.В. не підтвердив належним чином і у спосіб встановлені Замовником кваліфікаційні критерії «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», а отже не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Тендерна пропозиція учасник ФОП Пасяка Р.В., з огляду на відсутність передбачених тендерною документацією документів та відсутність підписаної ним Тендерної пропозиції є такою що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації строк дії якої закінчився
За таких обставин Замовник - зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію ФОП Пасяка Р.В.» на підставі абз.1 і 2 п.1 та абз.1 і 3 п.2 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», однак цього не зробив.
Неправомірні дії Замовника по відхиленню пропозиції ТОВ «Еко-Прикарпатя» і невідхиленню пропозиції ФОП Псяка Р.В. суперечать законодавству у сфері публічних закупівель. Внаслідок цього порушено права та законні інтереси ТОВ «Еко-Прикарпаття», зокрема право укласти договір про закупівлю, надати послуги згідно цього договору та отримати дохід від господарської діяльності
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Еко-Прикарпаття», яке оформлене Протоколом № 12 засідання тендерного комітету Сільського комунального підприємства "Поляницякомунсервіс" від 25.03.2021р.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ФОП Пасяка Роман Віталійович переможцем процедури закупівлі, яке оформлене Протоколом № 13 засідання тендерного комітету Сільського комунального підприємства "Поляницякомунсервіс" від 25.03.2021р.
4. Зобов’язати Замовника визнати ТОВ «Еко-Прикарпаття»» переможцем процедури закупівлі «Послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів» (Класифікація за ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-25-003671-b
Додатки: 1) Платіжне доручення про здійснення оплати за подання даної скарги.
Інші документи, на які посилається Скаржник розміщені в системі публічних закупівель Prozorro, закупівля UA-2021-02-25-003671-b,
Посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-25-003671-b
Директор ТОВ «Еко-Прикарпаття» Козак Б.М.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення
Прийнято до розгляду: 08 квітня 2021 09:30
рішення від 07.04.2021 №7173+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2021 09:30
Інформація про перенесення розгляду скарги від 16.04.2021 №6293.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2021 09:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.04.2021 №9077.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2021 19:21
рішення від 26.04.2021 №9077.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2021 21:39
Номер скарги: UA-2021-02-25-003671-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКО-ПРИКАРПАТТЯ", Код ЄДРПОУ:40112783
Дата подання: 05 квітня 2021 12:06
Дата подання: 05 квітня 2021 12:06
Скарга на дії Замовника
03 квітня 2021р. № 04/11
До Антимонопольного комітету України
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО-ПРИКАРПАТТЯ»
Юридична адреса: 76018, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Тичини, буд. 1
Фактична адреса: 76018, Івано-Франківська обл.,
м.Івано-Франківськ, вул. Донцова 13
Код ЄДРПОУ 40112783
Телефон: /0342/ 552181
Електронна пошта: ecoif2016@gmail.com
Замовник:
Сільське комунальне підприємство "Поляницякомунсервіс"
Адреса: Україна, 78593, Івано-Франківська обл., місто Яремче, село Поляниця, вулиця Карпатська, будинок 1А
Код ЄДРПОУ 38074503
Телефон: +380969365859
Електронна пошта: polkomservis@i.ua
Інформація про закупівлю:
Послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів
ID: a3edb0fb7b4844dfb836f1a8edd6e69e
Ідентифікатор: UA-2021-02-25-003671-b
СКАРГА
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі)
25 лютого 2021 року Сільським комунальним підприємством "Поляницякомунсервіс" - (надалі Замовник) в системі публічних закупівель Prozorro було розміщено оголошення та тендерну документацію на проведення закупівлі «Послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів» (Класифікація за ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям), очікуваною вартістю 440 000,00 грн.
Тендерну пропозицію ТОВ «Еко-Прикарпаття» (остаточна цінова пропозиція 274 800,00 грн.) було неправомірно відхилено Замовником, чим порушено законні права та інтереси нас, як учасника закупівлі. Рішення про відхилення оприлюднено 25 березня 2020р.
Того ж дня 25 березня 2021р. Замовником опубліковано рішення про визнання переможцем процедури закупівлі іншого учасника – фізична особа-підприємець Пасяка Роман Віталійович з остаточною ціновою пропозицією 389 940,00 грн. Також опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником.
Вважаємо такі рішення Замовника неправомірними та необґрунтованими з наступних причин.
І. Стосовно неправомірності відхилення пропозиції ТОВ «Еко-Прикарпаття».
Пропозицію ТОВ «Еко-Прикарпаття» відхилено Замовником за результатом її розгляду тендерним комітетом, рішення якого оформлене Протоколом засідання тендерного комітету № 12 від 25 березня 2021р.
Як підставу для відхилення пропозиції ТОВ «Еко-Прикарпаття» Замовник вказує частину 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме що учасник не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 вимогам до учасника відповідно до законодавства.
В обґрунтування відхилення пропозиції з цієї підстави Замовник вказує в Протоколі № 12 що пропозиція ТОВ «Еко-Прикарпаття» подана з такими порушеннями:
1. Учасник надав цінову пропозицію із врахуванням податку на додану вартість що начебто суперечить вимогам оголошення а також передбачалось додатком 1 до тендерної документації
З такою позицією Замовника скаржник не згідний оскільки додаток 1 до тендерної документації «Форма Тендерна пропозиція» передбачає загальну вартість пропозиції з ПДВ. В таблиці тендерної пропозиції у графах «ціна за одиницю» і «загальна вартість» в дужках вказано «з ПДВ/ без ПДВ». В графі «Вартість пропозиції цифрами та словами» однозначно вказано що вартість пропозиції зазначається з ПДВ. В примітці до «Форми Тендерна пропозиція» Замовником вказано що «ціна зазначається учасниками з урахуванням Закону України «Про податок на додану вартість», згідно визначеної ціни робиться запис з ПДВ або без ПДВ»
Оскільки ТОВ «Еко-Прикарпаття» є платником податку на додану вартість то вартість пропозиціъ відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації визначено і зазначено учасником з урахуванням податку на додану вартість. Встановлена Замовником в Додатку 1 до Тендерної документації форма Тендерної пропозиції не дає змоги учаснику платнику ПДВ вказати ціну без врахування податку на додану вартість.
Тому відхилення пропозиції ТОВ «Еко-Прикарпаття» з цієї підстави вважаємо безпідставним і необґрунтованим.
2. Як другу підставу для відхилення пропозиції ТОВ «Еко-Прикарпаття» Замовник вказує що учасник не надав протягом одного робочого дня після аукціону остаточну тендерну пропозицію за результатами пониження ціни на електронному аукціоні.
Дану вимогу учасник ТОВ «Еко Прикарпаття» (ані будь-які інші учасники торгів) технічно не міг виконати, оскільки з моменту закінчення строку прийому тендерних пропозицій електронний майданчик не допускає технічної можливості учасникам змінювати чи відкликати пропозицію, змінювати документи що подані в складі тендерної пропозиції чи довантажувати нові документи.
Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Відповідна інформація розміщена в електронній системі закупівель «Прозорро» за адресою https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya
Витяг з інформації сайту Прозорро наводимо: «Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Іноді Замовники вимагали від Учасників закупівлі підвантажувати документи на етапі після аукціону, але до прийняття рішення про визначення Переможця. Зауважимо, що така вимога не відповідає нормам Закону України “Про публічні закупівлі” і наразі у Учасника процедури закупівлі відсутня технічна можливість підвантажити документи після аукціону та до визначення Переможця.» (кінець цитати)
3. Як третю підставою для відхилення замовник вказує що учасник ТОВ «Еко-Прикарпаття в складі тендерної пропозиції не надав письмової Згоди щодо формальних несуттєвих помилок відповідно до частини 1 розділу 3 «Підготовка пропозицій» Тендерної документації, згідно з яким - учасники складі тендерної пропозиції надають згоду на можливість замовнику віднести до формальних несуттєвих помилок можливі недоліки в підготовці тендерної пропозиції учасника.
Скаржник вважає, що наявність чи відсутність такої Згоди в складі тендерної пропозиції не створює для замовника жодних юридичних наслідків оскільки його право віднести ті чи інші недоліки до формальних несуттєвих помилок прямо передбачено ЗУ «Про публічні закупівлі». Пунктом 19 частини другої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено що формальними несуттєвими вважається помилки що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, відповідно до абзацу 12 пункту 11 частини 1 статті 9 ЗУ «Про публічні закупівлі» Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, яке є уповноваженим органом в сфері публічних закупівель, своїм Наказом від 15 квітня 2020 року № 710 затвердило Перелік формальних помилок. Даний перелік застосовується учасниками публічних закупівель і має силу юридичного документа та є обов’язковим для застосування замовниками.
Таким чином, відсутність в складі тендерної пропозиції ТОВ «Еко-Прикарпаття» Згоди на можливість замовнику віднести до формальних несуттєвих помилок можливі недоліки в підготовці тендерної пропозиції учасника не позбавляє замовника такого права оскільки таке право надане йому за законом.
Щодо порушення Замовником норм ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Частина 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій.
Підставою для відхилення пропозиції ТОВ «Еко-Прикарпаття» Замовник вказує частину 1 статті 31 та абзац 1 частини 3 статті 22 ЗУ Про публічні закупівлі а саме - що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Зі змісту даної норми вбачається, що для її застосування саме Учасник повинен не відповідати певним вимогам, які передбачені до нього законодавством і вказані в тендерній документації. Замовник же ж в обґрунтування свого рішення вказує на відсутність документу (Згоди на віднесення недоліків до формальних) який сам по собі не може бути підтвердженням відповідності учасника тим чи іншим критеріям відповідно до законодавства.
Абзац 1 частини 3 статті 22 Закону говорить, що тендерна документація може містити іншу інформацію вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто вимога щодо надання згоди про віднесення недоліків до формальних несуттєвих має бути передбачена законодавством для того щоб її можна було застосовувати як підстави для відхилення пропозиції учасника. Чинним законодавством вимоги щодо наявності такої Згоди не передбачено, відтак законні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Еко Прикарпаття з даних підстав відсутні.
Також слід зазначити, що відповідно до абз. 2 ч. 11 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином Рішення замовника про відхилення пропозиції ТОВ «Еко-Прикарпаття» не відповідає вимогам статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», є безпідставним та необґрунтованим. Таке рішення Замовника призвело до порушення законних прав та інтересів ТОВ «Еко-Прикарпаття» як учасника процедури закупівлі.
Остаточна цінова пропозиція ТОВ «Еко-Прикарпаття» склала 274 800,00 грн, що є на 115 140,00 грн. менше від цінової пропозиції учасника, щоб був визначений переможцем ФОП Пасяка Р.В., чия цінова пропозиція складає 389 940,00.
Керуючись принципами здійснення публічних закупівель, закріпленими в ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принципами максимальної економії, ефективності та об’єктивного і неупередженого визначення переможця процедури закупівлі Замовник повинен був визнати ТОВ «Еко-Прикарпаття» переможцем процедури закупівлі, однак порушив ці принципи і відхилив нашу тендерну пропозицію.
ІІ. Щодо невідхилення тендерної пропозиції ФОП Пасяка Р.В.
При розгляді і оцінці тендерної пропозиції іншого учасника – ФОП Пасяка Р.В. Замовником порушено вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» та безпідставно не відхилено тендерну пропозицію за наявності законних підстав для її відхилення
Виявлені недоліки документів тендерної пропозиції та підстави для її відхилення Замовником наводимо є такими:
1. Тендерна пропозиція ФОП Пасяка Р.В. (файл «1. Форма «Тендерна пропозиція») не підписана учасником і не скріплена печаткою.
2. Значна частина документів, наданих в складі пропозиції ФОП Пасяка Р.В. не відповідає вимогам щодо оформлення таких документів, встановленим Замовником в тендерній документації, а відтак не могли оцінюватись Замовником як такі, що підтверджують вказані в них відомості. Перелік цих документів та недоліки наведено нижче. Замовник не розглядав ці недоліки як формальні, оскільки така інформація мала б бути викладена в Протоколі засідання тендерного комітету згідно з підпунктом 1.5 пункту 1 розділу 3 Тендерної документації. Також Замовник не направляв учаснику вимогу про усунення неточностей чи недоліків і такі недоліки учасником не були усунуті.
Відповідно до п. 1.1.6. Розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації у тексті Тендерної документації та Додатках до неї наведені нижче терміни далі вживаються у такому значені (з урахуванням вимог законодавства України):
Додаток – особливий розділ Тендерної документації, який виконаний окремо від основного її тексту та разом з іншими розділами Тендерної документації містить обов’язкові для учасників умови (вимоги) щодо підготовки і подання пропозицій та участі у процедурі закупівлі. Усі Додатки є невід’ємною частиною Тендерної документації;
документ – створений (виданий) учасником або третьою особою офіційний документ у формі електронного документа або документа з паперовим носієм інформації, у якому зафіксована інформація, що має юридичне значення;
документи тендерної пропозиції – документи, подання яких у складі тендерної пропозиції передбачено умовами Тендерної документації;
копія (копія документа, електронна копія) – електронний документ, що містить точне знакове та/або графічне відтворення змісту чи задокументованої інформації іншого документа (в тому числі зовнішніх ознак (зображення) документа з паперовим носієм інформації), з відображенням усіх даних, які містить оригіналі документа;
Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 Тендерної документації Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 визначає перелік документів, що повинні бути поді учасниками, вимоги до їх змісту та оформлення. Серед таких вимог, зокрема:
- Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів (у сканованому вигляді у форматі PDF ( PortableDocumentFormat);
- Завантажені документи, повинні мати підпис уповноваженої особи Учасника та печатку (у разі наявності);
- Довідки в довільній формі, які будуть подаватись Учасником в складі тендерної пропозиції, повинні бути датовані не раніше дати виходу оголошення про заплановану закупівлю. У випадку подання Учасником вищевказаних документів, датованих попередніми датами, ніж дата виходу оголошення про заплановану закупівлю, Замовник буде розцінювати дані документи як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації;
-Копії документів, які долучаються Учасником до тендерної пропозиції, повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ.
З аналізу документів пропозиції ФОП Пасяка Р.В. вбачається:
1) Файл «1. Форма «Тендерна пропозиція», документ «Тендерна пропозиція» - відсутній підпис та печатка учасника;
2) Файл «2. Довідка МТБ», документ «Довідка про наявність обладнання матеріально технічної бази та технологій» - відсутня інформація про наявність офісного приміщення, як того вимагає останній абзац п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників Розділу 3 Тендерної документації;
3) Файл «2.1.Технічний паспорт» документ Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу – не сканований у форматі PDF з оригіналу чи копії, а виготовлений шляхом редагування фото з накладенням фотозображення печатки і підпису, текст на печатці нечитабельний, взірець печатки не відповідає взірцю на Довідці про використання учасником печатки (файл «11. Довідка про використання у своїй діяльності печатку»)
4) Файл «15. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» документ «Довідка про необхідність застосування заходів із захисту довкілля» - назва документу не відповідає його змісту.
5) Файл «6. Договір» документ «Проект договору» - виготовлений шляхом редагування фото з накладенням фотозображення печатки і підпису, текст на печатці нечитабельний, взірець печатки не відповідає взірцю на Довідці про використання учасником печатки (файл «11. Довідка про використання у своїй діяльності печатку»)
6) Файл «15.1 Довідка про реєстрацію місця проживання особи-підписано» - не сканований у форматі PDF з оригіналу чи копії а виготовлений шляхом редагування чорно-білої фотокопії з накладенням фотозображення печатки і підпису, текст на печатці нечитабельний, взірець печатки не відповідає взірцю на Довідці про використання учасником печатки (файл «11. Довідка про використання у своїй діяльності печатку»)
7) Файл «28. Витяг ЄДР» - не сканований у форматі PDF з оригіналу чи копії а виготовлений шляхом редагування чорно-білої фотокопії з накладенням фотозображення печатки і підпису, текст на печатці нечитабельний, взірець печатки не відповідає взірцю на Довідці про використання учасником печатки (файл «11. Довідка про використання у своїй діяльності печатку»)
3. Відповідно до підпункту 1 пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» ТД «З метою встановлення достовірної інформації учасник повинен надати в складі пропозиції довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. Учасником Пасяка Р.В. надано документ «Довіреність» Вих. №22 від 09.03.2021 (файл «22. Довіреність») в якому однак не вказав визначені Замовником права довіреної особи - право на отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції.
4. Відповідно до п. 1.1.6 Розділу 1 Тендерної документації учасники повинні підтвердити відповідність своєї участі у тендері вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку №3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року. З огляду на це, учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель. В складі тендерної пропозиції учасника Пасяки Р.В. такий Наказ відсутній.
5. Щодо невідповідності учасника кваліфікаційним критеріям.
Пунктом 5 Розділу 3 Тендерної документації та Додатком 2 до Тендерної документації визначено кваліфікаційні критерії учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник ФОП Пасяка Р.В. не надав належного документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям:
1. Відповідно до останнього абзацу пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників» Розділу 3 Тендерної документації учасники повинні надати Довідку в довільній формі, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена власним підписом та печаткою учасника. Обов’язково зазначити наявність офісного приміщення. До довідки додаються копії правовстановлюючих документів, що підтверджують право власності на приміщення, визначені за довідкою (копії договорів купівлі - продажу чи інших документів, що підтверджують набуття права власності - свідоцтв про право власності, тощо); або копії правовстановлюючих документів, що підтверджують законні підстави використання учасником приміщення (договорів оренди, тощо).
В складі пропозиції ФОП Пасяка Р.В. відсутні перелічені вище правовстановлюючі документи на право власності (користування) офісним приміщенням. Надана учасником Довідка про реєстрацію місця проживання особи (файл «15.1 Довідка про реєстрацію місця проживання особи-підписано») – не є правовстановлюючим документом. Також, файл не є сканованим з оригіналу чи копії у форматі PDF документом, а виготовлений шляхом редагування чорно-білої фотокопії з накладенням фотозображення печатки і підпису, текст на печатці нечитабельний, взірець печатки не відповідає взірцю на Довідці про використання учасником печатки (файл «11. Довідка про використання у своїй діяльності печатку»).
Відповідно до п.1 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження наявності матеріально-технічної бази та обладнання учасники повинні надати Довідку, у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність власної чи такої, що знаходяться у користуванні (оренда, лізинг, тощо) матеріально-технічної бази та обладнання для виконання послуг, що є предметом закупівлі. Учасник повинен надати відповідні підтверджуючі документи: договір оренди, тощо, які будуть чинні на дату подання пропозиції, або копії свідоцтв про реєстрацію. Інформація повинна містити перелік обладнання, механізмів, з наведенням інформація власна/орендована, термін експлуатації механізмів.
В складі пропозиції ФОП Пасяка Р.В. міститься файл «15. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» з документом «Довідка про Довідка про необхідність застосування заходів із захисту довкілля» від 09.03.2021р. № 15. В Довідці зазначено, що для надання послуг використовуватиметься серед іншого таке обладнання: «Марка- DAF Модель- CF75 Тип-вантажний- спеціалізований (сміттєвоз)»
На підтвердження наявності цього транспортного засобу учасником долучено файл «2.1.Технічний паспорт» який містить 2 фотографії документу Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХВ327206.
Даний файл не можна вважати вважати належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію оскільки відблиск фотоспалаху на фото № 2 не дозволяє прочитати повне ім’я власника транспортного засобу. Крім того документ не сканований у форматі PDF з оригіналу чи копії, а виготовлений шляхом редагування фото з накладенням фотозображення печатки і підпису, текст на печатці нечитабельний, взірець печатки не відповідає взірцю на Довідці про використання учасником печатки.
Відповідно до п.3 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасники повинні надати Довідку за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про досвід виконання аналогічного договору, який безпосередньо стосується предмета закупівлі, що зазначений в даній тендерній документації, з підтверджуючим документом ( копією договору та копії документів про його виконання). Довідка, складається згідно форми 2 на фірмовому бланку Учасника (в разі наявності) і завіряється підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою. Лист-відгук (виданий суб’єктом господарювання, з яким було укладено договір, із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору в строки передбачені договором.
В складі пропозиції ФОП Пасяка Р.В. у файлі «4.1. Аналогічний договір» на сторінці 15 міститься сканований з оригіналу документ «Лист-відгук» виданий виконавчим комітетом Угорницької сільської ради Івано-Франківської області від 25.11.2020р. № 02.2-19/б/н.
Даний документ не можна вважати належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію, оскільки його зміст не відповідає встановленому Замовником в тендерній документації способу підтвердження, а саме в тексті Листа-відгуку відсутня інформація про належне виконання договору в строки передбачені договором, як того вимагає п.3 Дод.2 до Тендерної документації.
Таким чином учасник ФОП Пасяка Р.В. не підтвердив належним чином і у спосіб встановлені Замовником кваліфікаційні критерії «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», а отже не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Тендерна пропозиція учасник ФОП Пасяка Р.В., з огляду на відсутність передбачених тендерною документацією документів та відсутність підписаної ним Тендерної пропозиції є такою що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації строк дії якої закінчився
За таких обставин Замовник - зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію ФОП Пасяка Р.В.» на підставі абз.1 і 2 п.1 та абз.1 і 3 п.2 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», однак цього не зробив.
Неправомірні дії Замовника по відхиленню пропозиції ТОВ «Еко-Прикарпатя» і невідхиленню пропозиції ФОП Псяка Р.В. суперечать законодавству у сфері публічних закупівель. Внаслідок цього порушено права та законні інтереси ТОВ «Еко-Прикарпаття», зокрема право укласти договір про закупівлю, надати послуги згідно цього договору та отримати дохід від господарської діяльності
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Еко-Прикарпаття», яке оформлене Протоколом № 12 засідання тендерного комітету Сільського комунального підприємства "Поляницякомунсервіс" від 25.03.2021р.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ФОП Пасяка Роман Віталійович переможцем процедури закупівлі, яке оформлене Протоколом № 13 засідання тендерного комітету Сільського комунального підприємства "Поляницякомунсервіс" від 25.03.2021р.
4. Зобов’язати Замовника визнати ТОВ «Еко-Прикарпаття»» переможцем процедури закупівлі «Послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів» (Класифікація за ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-25-003671-b
Додатки: 1) Платіжне доручення про здійснення оплати за подання даної скарги.
Інші документи, на які посилається Скаржник розміщені в системі публічних закупівель Prozorro, закупівля UA-2021-02-25-003671-b,
Посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-25-003671-b
Директор ТОВ «Еко-Прикарпаття» Козак Б.М.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 квітня 2021 11:24
рішення від 07.04.2021 №7182 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2021 11:24
Інформація про перенесення розгляду скарги від 12.04.2021 № 6278.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2021 19:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.04.2021 № 9076.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2021 15:28
рішення від 26.04.2021 №9076.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2021 19:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель No 9076-р/пк-пз від 26.04.2021 скасовано рішення про визначення фізичної особи-підприємця Пасяки Романа Віталійовича переможцем за процедурою закупівлі — "Послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за No UA-2021-02-25-003671-b
Дата виконання рішення замовником: 07 травня 2021 14:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КОТИК НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА" |
419 969,40
UAH
|
129 996,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКО-ПРИКАРПАТТЯ" |
375 870,00
UAH
|
274 800,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Пасяка Роман Віталійович |
389 940,00
UAH
|
389 940,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "КОТИК НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА" #3478902065 |
Очікує рішення |
129 996,00
UAH
|
07 травня 2021 14:03
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 травня 2021 00:00
|
ФОП "КОТИК НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА" #3478902065 |
Рішення скасоване |
129 996,00
UAH
|
07 травня 2021 14:03
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 березня 2021 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКО-ПРИКАРПАТТЯ" #40112783 |
Рішення скасоване |
274 800,00
UAH
|
07 травня 2021 14:03
|
|
Фізична особа-підприємець Пасяка Роман Віталійович #3494914813 |
Рішення скасоване |
389 940,00
UAH
|
07 травня 2021 14:03
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 13 травня 2021 11:05 |
Кінець періоду оскарження: | 24 травня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 24 травня 2021 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | учасником була подана скарга до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не незаконні дії тендерного комітету в частині неправомірного скасування закупівлі. Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних No 9076-р/пк-пз від 26.04.2021 зобов’язано Сільське комунальне підприємство "Поляницякомунсервіс" скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Пасяки Романа Віталійовича переможцем за процедурою закупівлі — "Послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за No UA-2021-02-25-003671-b. Відповідно до ч. 22 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Тому нами, як Замовником, виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель No 9076-р/пк-пз від 26.04.2021. Проте у після скасування рішення про визначення фізичної особи-підприємця Пасяки Романа Віталійовича переможцем система повернула на кваліфікацію всіх учасників закупівлі, відхилення яких оприлюднено в системі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» На підставі вищеназваного необхідно відміни торгів відповідно до п.2 ч. 1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-25-003671-b |
Документи:
13 травня 2021 11:04
|
Електронний підпис |
13 травня 2021 10:59
|
Скановані документи.pdf |