Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (ДК 021:2015 : 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань»)
Очікувана вартість
81 887,00 UAH
UA-2021-02-25-003670-a 13c661cb6ce24a24b1197a128b2c1d21
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Квітко

+380442581266 ilona.kvitko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА НАРКОЛОГІЧНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "СОЦІОТЕРАПІЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05496862
Місцезнаходження: 03039, Україна , м. Київ обл., м.Київ, ПРОВУЛОК ДЕМІЇВСЬКИЙ, будинок 5 А
Контактна особа: Ілона Квітко
+380442581266
ilona.kvitko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (ДК 021:2015 : 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 найменувань
Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (ДК 021:2015 : 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

25 лютого 2021 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 13:13
0-7.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ"
#02568182
Переможець 81 887,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2021 13:14

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 14:17
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 14:10
ДУ 3 на зменшення суми договору УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 14:09
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2021 12:03
Додаткова угода - 2 - договір 41-00135-21.pdf зміни до договору
21 липня 2021 11:39
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 11:42
ДУ до ДОГОВОРУ 41-00135-21 Укрметртестстандарт.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 11:38
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 13:28
договір 41-00135.pdf укладений
25 лютого 2021 13:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): строк надання послуг не повинен перевищувати 20 робочих днів
Номер договору про закупівлю: 41-00135/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 41-00135/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 41-00135/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 51 843,60
UAH