Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Конверти тематичні, листівки тематичні
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2021-02-25-003481-b ● 70e972df54fa44feb3ed983cf240f39e
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський міський Палац ветеранів |
Код ЄДРПОУ: | 23731686 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, Бастіонна 11 |
Контактна особа: |
Літвін Олег Якович 380442857172 650palac@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 10:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2021 15:13 |
Очікувана вартість: | 140 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Конверти тематичні -20000 шт., листівки тематичні-20000 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 штуки
Конверти тематичні, листівки тематичні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2021 11:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2021 11:01 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc | |
25 лютого 2021 11:01 |
Додаток 1 Вимоги до предмета закупівлі.doc | |
25 лютого 2021 11:00 |
Оголощення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Макети
Дата подання: 01 березня 2021 09:44
Дата відповіді: 01 березня 2021 11:58
Доброго дня, прохання надати до технічної документації макети конвертів та листівок, необхідно для точного підрахунку вартості закупівлі. Дякую....
Відповідь: Відповідно до вимог до предмету закупівлі п.2 Учасник в складі тендерної пропозиції надає попередній проект листівки та конверту та орієнтовний текст привітання.
Уточнення по конвертах
Дата подання: 01 березня 2021 11:21
Дата відповіді: 01 березня 2021 15:58
Шановний замовнику, уточніть, будь ласка, наступні питання: конверти: яка щільність паперу? Конверт без вікна? МК чи СКЛ? Чи є персоналізація на конверті?
Відповідь: Технічні характеристики конвертів відповідно Вимог до предмету закупівлі п. 2
Листівка
Дата подання: 01 березня 2021 13:50
Дата відповіді: 01 березня 2021 16:00
Розмір листівки вказано в готовому вигляді? Який розмір в розгорнутому? Чи є фальц?
Відповідь: Технічні характеристики тематичних листівок відповідно до Вимог до предмету закупівлі п.1
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-25-003481-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Всеукраїнська концертно-театральна компанія "Київ", Код ЄДРПОУ:33343387
Дата подання: 22 березня 2021 16:19
ВИМОГА щодо неправомірного рішення про визнання переможця
За результатами розгляду пропозицій Замовник визначив переможцем спрощеної процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "Украбланковидав" (Протокол №48 від 18.03.2021р.).
Детально ознайомившись з пропозицією останнього, зазначаємо, що вона не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
Вимоги до предмету закупівлі:
Згідно з Додатком 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі товар має відповідати наступним критеріям:
1. Листівки тематичні (210 мм х 95 мм, 4+4, 300 матовий), двосторонні, на одній стороні – тематичне зображення, на зворотному боці – вітання з Днем перемоги над нацизмом у Другій світовій війні від керівництва міста Києва.
2. Конверти тематичні (DL/E65 – 220 мм х 110 мм, 4+0), на лицьовій стороні – тематичне зображення, надрукована адреса відправника та спеціально оформлене місце для написання адреси отримувача.
Для підтвердження відповідності запропонованого товару Замовник вимагає подати у складі тендерної пропозиції попередній проект оригінал-макетів листівки та конверту в електронному вигляді.
Невідповідність запропонованого товару:
1. З пункту 1 Вимог до предмету закупівлі слідує, що листівки мають містити ПОВНОКОЛЬОРОВЕ зображення З ОБОХ СТОРІН (поліграфічне позначення 4+4).
Товар, запропонований ТОВ "Укрбланковидав" містить ОДНОКОЛЬОРОВЕ зображення зі зворотнього боку, про що свідчить наданий макет.
Звертаємо особливу увагу, що від типу друку (однокольоровий / повнокольоровий) напряму залежить кінцева ціна товару. Розрахунок цінової пропозиції ТОВ "Укрбланковидав" базується на невідповідному товарі.
2. В пункті 2 Вимог до предмету закупівлі зазначено, що конверти мають містити НАДРУКОВАНУ АДРЕСУ ВІДПРАВНИКА.
В конвертах, запропонованих ТОВ "Укрбланковидав" відсутня не тільки надрукована адреса, але і місце під неї, що робить неможливим пересилання поштою.
Вищесказане свідчить про те, що товар, який пропонує ТОВ "Укрбланковидав" категорично не відповідає Вимогам до предмету закупівлі. Відповідно до статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію даного Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування пропозиції, що не відповідає умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивній та неупередженій оцінці пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Розгорнути
Згорнути
Детально ознайомившись з пропозицією останнього, зазначаємо, що вона не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
Вимоги до предмету закупівлі:
Згідно з Додатком 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі товар має відповідати наступним критеріям:
1. Листівки тематичні (210 мм х 95 мм, 4+4, 300 матовий), двосторонні, на одній стороні – тематичне зображення, на зворотному боці – вітання з Днем перемоги над нацизмом у Другій світовій війні від керівництва міста Києва.
2. Конверти тематичні (DL/E65 – 220 мм х 110 мм, 4+0), на лицьовій стороні – тематичне зображення, надрукована адреса відправника та спеціально оформлене місце для написання адреси отримувача.
Для підтвердження відповідності запропонованого товару Замовник вимагає подати у складі тендерної пропозиції попередній проект оригінал-макетів листівки та конверту в електронному вигляді.
Невідповідність запропонованого товару:
1. З пункту 1 Вимог до предмету закупівлі слідує, що листівки мають містити ПОВНОКОЛЬОРОВЕ зображення З ОБОХ СТОРІН (поліграфічне позначення 4+4).
Товар, запропонований ТОВ "Укрбланковидав" містить ОДНОКОЛЬОРОВЕ зображення зі зворотнього боку, про що свідчить наданий макет.
Звертаємо особливу увагу, що від типу друку (однокольоровий / повнокольоровий) напряму залежить кінцева ціна товару. Розрахунок цінової пропозиції ТОВ "Укрбланковидав" базується на невідповідному товарі.
2. В пункті 2 Вимог до предмету закупівлі зазначено, що конверти мають містити НАДРУКОВАНУ АДРЕСУ ВІДПРАВНИКА.
В конвертах, запропонованих ТОВ "Укрбланковидав" відсутня не тільки надрукована адреса, але і місце під неї, що робить неможливим пересилання поштою.
Вищесказане свідчить про те, що товар, який пропонує ТОВ "Укрбланковидав" категорично не відповідає Вимогам до предмету закупівлі. Відповідно до статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію даного Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування пропозиції, що не відповідає умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивній та неупередженій оцінці пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Скасована
Дата: 22 березня 2021 16:26
Причина: Дублікат
Номер вимоги: UA-2021-02-25-003481-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Всеукраїнська концертно-театральна компанія "Київ", Код ЄДРПОУ:33343387
Дата подання: 22 березня 2021 16:25
ВИМОГА щодо неправомірного рішення про визнання переможця
За результатами розгляду пропозицій Замовник визначив переможцем спрощеної процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "Украбланковидав" (Протокол №48 від 18.03.2021р.).
Детально ознайомившись з пропозицією останнього, зазначаємо, що вона не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
Вимоги до предмету закупівлі:
Згідно з Додатком 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі товар має відповідати наступним критеріям:
1. Листівки тематичні (210 мм х 95 мм, 4+4, 300 матовий), двосторонні, на одній стороні – тематичне зображення, на зворотному боці – вітання з Днем перемоги над нацизмом у Другій світовій війні від керівництва міста Києва.
2. Конверти тематичні (DL/E65 – 220 мм х 110 мм, 4+0), на лицьовій стороні – тематичне зображення, надрукована адреса відправника та спеціально оформлене місце для написання адреси отримувача.
Для підтвердження відповідності запропонованого товару Замовник вимагає подати у складі тендерної пропозиції попередній проект оригінал-макетів листівки та конверту в електронному вигляді.
Невідповідність запропонованого товару:
1. З пункту 1 Вимог до предмету закупівлі слідує, що листівки мають містити ПОВНОКОЛЬОРОВЕ зображення З ОБОХ СТОРІН (поліграфічне позначення 4+4).
Товар, запропонований ТОВ "Укрбланковидав" містить ОДНОКОЛЬОРОВЕ зображення зі зворотнього боку, про що свідчить наданий макет.
Звертаємо особливу увагу, що від типу друку (однокольоровий / повнокольоровий) напряму залежить кінцева ціна товару. Розрахунок цінової пропозиції ТОВ "Укрбланковидав" базується на невідповідному товарі.
2. В пункті 2 Вимог до предмету закупівлі зазначено, що конверти мають містити НАДРУКОВАНУ АДРЕСУ ВІДПРАВНИКА.
В конвертах, запропонованих ТОВ "Укрбланковидав" відсутня не тільки надрукована адреса, але і місце під неї, що робить неможливим пересилання поштою.
Вищесказане свідчить про те, що товар, який пропонує ТОВ "Укрбланковидав" категорично не відповідає Вимогам до предмету закупівлі. Відповідно до статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію даного Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування пропозиції, що не відповідає умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивній та неупередженій оцінці пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Розгорнути
Згорнути
Детально ознайомившись з пропозицією останнього, зазначаємо, що вона не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
Вимоги до предмету закупівлі:
Згідно з Додатком 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі товар має відповідати наступним критеріям:
1. Листівки тематичні (210 мм х 95 мм, 4+4, 300 матовий), двосторонні, на одній стороні – тематичне зображення, на зворотному боці – вітання з Днем перемоги над нацизмом у Другій світовій війні від керівництва міста Києва.
2. Конверти тематичні (DL/E65 – 220 мм х 110 мм, 4+0), на лицьовій стороні – тематичне зображення, надрукована адреса відправника та спеціально оформлене місце для написання адреси отримувача.
Для підтвердження відповідності запропонованого товару Замовник вимагає подати у складі тендерної пропозиції попередній проект оригінал-макетів листівки та конверту в електронному вигляді.
Невідповідність запропонованого товару:
1. З пункту 1 Вимог до предмету закупівлі слідує, що листівки мають містити ПОВНОКОЛЬОРОВЕ зображення З ОБОХ СТОРІН (поліграфічне позначення 4+4).
Товар, запропонований ТОВ "Укрбланковидав" містить ОДНОКОЛЬОРОВЕ зображення зі зворотнього боку, про що свідчить наданий макет.
Звертаємо особливу увагу, що від типу друку (однокольоровий / повнокольоровий) напряму залежить кінцева ціна товару. Розрахунок цінової пропозиції ТОВ "Укрбланковидав" базується на невідповідному товарі.
2. В пункті 2 Вимог до предмету закупівлі зазначено, що конверти мають містити НАДРУКОВАНУ АДРЕСУ ВІДПРАВНИКА.
В конвертах, запропонованих ТОВ "Укрбланковидав" відсутня не тільки надрукована адреса, але і місце під неї, що робить неможливим пересилання поштою.
Вищесказане свідчить про те, що товар, який пропонує ТОВ "Укрбланковидав" категорично не відповідає Вимогам до предмету закупівлі. Відповідно до статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію даного Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування пропозиції, що не відповідає умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивній та неупередженій оцінці пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 березня 2021 11:38
Відповідь на вимогу щодо рішення про визначення переможця
Закупівля UA-2021-02-25-003481-b
Конверти тематичні, листівки тематичні
ДК021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Відповідно до п.2 Додатку 1 Вимог до предмету закупівлі тендерної документації:
Конверти тематичні (DL/E65 – 220 мм х 110 мм, 4+0), на лицьовій стороні – тематичне зображення, надрукована адреса відправника та спеціально оформлене місце для написання адреси отримувача.
Попередній проект оригінал-макетів листівки та конверту подається у складі тендерної документації в електронному вигляді.
Макет повинен включати орієнтовний текст привітання від Київської міської державної адміністрації.
При розробці макетів необхідно враховувати рекомендації Українського інституту національної пам’яті.
Кінцевий варіант до друку макетів листівки та конверту, а також тексту привітання від КМДА буде погоджуватись із Замовником.
Вищезазначене свідчить про те, що кінцевий варіант друку Товару, буде погоджуватися Замовником безпосередньо перед друком, а тому рішення Замовника, щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «Укрбланковидав» правомірне.
Закупівля UA-2021-02-25-003481-b
Конверти тематичні, листівки тематичні
ДК021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Відповідно до п.2 Додатку 1 Вимог до предмету закупівлі тендерної документації:
Конверти тематичні (DL/E65 – 220 мм х 110 мм, 4+0), на лицьовій стороні – тематичне зображення, надрукована адреса відправника та спеціально оформлене місце для написання адреси отримувача.
Попередній проект оригінал-макетів листівки та конверту подається у складі тендерної документації в електронному вигляді.
Макет повинен включати орієнтовний текст привітання від Київської міської державної адміністрації.
При розробці макетів необхідно враховувати рекомендації Українського інституту національної пам’яті.
Кінцевий варіант до друку макетів листівки та конверту, а також тексту привітання від КМДА буде погоджуватись із Замовником.
Вищезазначене свідчить про те, що кінцевий варіант друку Товару, буде погоджуватися Замовником безпосередньо перед друком, а тому рішення Замовника, щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «Укрбланковидав» правомірне.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Укрбланковидав #36002620 |
Переможець |
114 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 20:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2021 22:39
|
ДУ до договру 7.pdf | зміни до договору |
20 квітня 2021 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2021 16:42
|
Договір 7-25-03.pdf | укладений |
25 березня 2021 16:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |