Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Морква, цибуля, буряк, капуста, огірок, яблуко, банан, код за ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи»
Очікувана вартість
180 650,00 UAH
UA-2021-02-25-003378-b 489382e334ef4005855add3cb3510bc4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Чала

+380524120434 inbox5@ng.kr-admin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Новгородківської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43978946
Вебсайт: https://nvo051.wixsite.com/novgorodkaosvita
Місцезнаходження: 28200, Україна , Кіровоградська обл., селище міського типу Новгородка, вул.Криворізька, будинок 11
Контактна особа: Яна Чала
+380524120434
inbox5@ng.kr-admin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 12 березня 2021 11:50
Очікувана вартість: 180 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 903,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції - українська. Під час використання електронної системи закупівель при поданні пропозицій, нагадуємо про необхідність урахування вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Не забудьте накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП/ЕЦП) на пропозицію! Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 3. Забезпечення не вимагається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2400 кілограми
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28200, Україна, Кіровоградська область, селище міського типу Новгородка, за адресами підпорядкованих Замовнику закладів, перелік яких визначений в пункті 1.5. технічної специфікації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
2400 кілограми
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28200, Україна, Кіровоградська область, селище міського типу Новгородка, за адресами підпорядкованих Замовнику закладів, перелік яких визначений в пункті 1.5. технічної специфікації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
2000 кілограми
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28200, Україна, Кіровоградська область, селище міського типу Новгородка, за адресами підпорядкованих Замовнику закладів, перелік яких визначений в пункті 1.5. технічної специфікації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
3570 кілограми
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28200, Україна, Кіровоградська область, селище міського типу Новгородка, за адресами підпорядкованих Замовнику закладів, перелік яких визначений в пункті 1.5. технічної специфікації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
250 кілограми
Огірок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28200, Україна, Кіровоградська область, селище міського типу Новгородка, за адресами підпорядкованих Замовнику закладів, перелік яких визначений в пункті 1.5. технічної специфікації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221270-9 — Огірки
3600 кілограми
Яблуко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28200, Україна, Кіровоградська область, селище міського типу Новгородка, за адресами підпорядкованих Замовнику закладів, перелік яких визначений в пункті 1.5. технічної специфікації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
250 кілограми
Банан
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28200, Україна, Кіровоградська область, селище міського типу Новгородка, за адресами підпорядкованих Замовнику закладів, перелік яких визначений в пункті 1.5. технічної специфікації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222111-4 — Банани

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після фактичного отримання замовленого товару у 10 - денний термін з моменту підписання накладної Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2021 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 10:52
ОГОЛОШЕННЯ овочі спрощ..docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2021 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна 165 445,20
UAH з ПДВ
165 445,20
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 179 758,80
UAH з ПДВ
179 758,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 березня 2021 21:34
Електронний підпис
08 березня 2021 21:31
технічні.pdf
08 березня 2021 21:31
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
08 березня 2021 21:31
мат база.pdf
08 березня 2021 21:31
ДОГОВІР № 1 овочі.pdf
08 березня 2021 21:31
КОПІЯ ВИПИСКИ ЗАВІР.pdf
08 березня 2021 21:31
витяг 27.01.2021.pdf
08 березня 2021 21:31
13. повноваження особи.pdf
08 березня 2021 21:31
відомості про учасника.pdf
08 березня 2021 21:31
гарантійния якість .pdf

Публічні документи

08 березня 2021 22:08
Електронний підпис
08 березня 2021 22:04
Відгук Горбанівка.pdf
08 березня 2021 22:04
братешко мед книжка.pdf
08 березня 2021 22:04
договір суборенди склад.pdf
08 березня 2021 22:04
технічні.pdf
08 березня 2021 22:04
паспорт.pdf
08 березня 2021 22:04
Проект договору.pdf
08 березня 2021 22:04
про ліцензію.pdf
08 березня 2021 22:04
згода Радченко.pdf
08 березня 2021 22:04
згода технічні.pdf
08 березня 2021 22:04
довідка аналогічного.pdf
08 березня 2021 22:04
про статут (1).pdf
08 березня 2021 22:04
Витяг 28.01.2021.pdf
08 березня 2021 22:04
відомості про учасника.pdf
08 березня 2021 22:04
ВИТЯГ ПДВ КОПІЯ пдф.pdf
08 березня 2021 22:04
11.тех паспорт.pdf
08 березня 2021 22:04
якість.pdf
08 березня 2021 22:04
мед книжка Радченко.pdf
08 березня 2021 22:04
про підпис 2 (1).pdf
08 березня 2021 22:04
лист про платника ПДВ.pdf
08 березня 2021 22:04
ІПН пдф.pdf
08 березня 2021 22:04
згода проект договору.pdf
08 березня 2021 22:04
ДОГОВІР Оренди мерседес.pdf
08 березня 2021 22:04
Довідка довкілля.pdf
08 березня 2021 22:04
Довідка матбаза.pdf
08 березня 2021 22:04
Гарантійний лист.pdf
08 березня 2021 22:04
ВИПИСКА КОПІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна
#3578004346
Переможець 165 445,20
UAH з ПДВ
15 березня 2021 17:21

Документи

15 березня 2021 17:21
Електронний підпис
15 березня 2021 17:20
Протокол 54.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2021 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна
#3578004346
165 445,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2021 17:21
Електронний підпис
15 березня 2021 17:20
Протокол 54.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 14:04
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 11:12
ДУ 3 овочі факт.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:06
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 16:56
ДУ овочі 2.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 16:54
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 14:39
Договір 61.pdf укладений
26 березня 2021 14:38

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 квітня 2021 17:57
18 482,95 UAH UA608201720344230002000112428
Відділ освіти Новгородківської с/р
UA563052990000026008001203276
ФОП Марченко В.О.
Оплачений
18 червня 2021 13:07
1 864,49 UAH UA608201720344230002000112428
Відділ освіти Новгородківської с/р
UA563052990000026008001203276
ФОП Марченко В.О.
Оплачений
25 червня 2021 10:46
96,90 UAH UA608201720344230002000112428
Відділ освіти Новгородківської с/р
UA563052990000026008001203276
ФОП Марченко В.О.
Оплачений
19 жовтня 2021 11:06
29 540,88 UAH UA608201720344230002000112428
Відділ освіти Новгородківської с/р
UA563052990000026008001203276
ФОП Кравченко В.О.
Оплачений
03 грудня 2021 10:26
22 657,13 UAH UA608201720344230002000112428
Відділ освіти Новгородківської с/р
UA563052990000026008001203276
ФОП Кравченко В.О.
Оплачений
28 грудня 2021 10:33
27 142,18 UAH UA608201720344230002000112428
Відділ освіти Новгородківської с/р
UA563052990000026008001203276
ФОП Кравченко В.О.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, відповідно до змісту Додаткової угоди № 2 від 24.11.2021 року
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі з метою приведення Договірних зобов'язань у відповідність
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 99 784,53
UAH (в тому числі ПДВ 16 630,75 UAH)