Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт з комплексною термомодернізацією будівлі комунального закладу "Володарська районна дитячо-юнацька спортивна школа" Володарської районної ради за адресою: вул. Кооперативна,11, смт Володарка, Київська область
Очікувана вартість
5 822 121,60 UAH
UA-2021-02-25-003323-a ● 0de33fa29ee64833ac50104a3a726cb5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Марта Чайкун +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 12:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2021 12:10 |
Очікувана вартість: | 5 822 121,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 110,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 29000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: зазначено у п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з комплексною термомодернізацією будівлі комунального закладу "Володарська районна дитячо-юнацька спортивна школа" Володарської районної ради за адресою: вул. Кооперативна,11, смт Володарка, Київська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09301, Україна, Київська область, смт Володарка, вул. Кооперативна,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до пункту151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Питання щодо можливості перерахування авансу може бути розглянуте лише в разі внесення змін до відповідних нормативно-правових актів протягом терміну дії Договору. При умові зняття карантинних обмежень, відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до пункту151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Питання щодо можливості перерахування авансу може бути розглянуте лише в разі внесення змін до відповідних нормативно-правових актів протягом терміну дії Договору. При умові зняття карантинних обмежень, відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2021 13:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2021 12:03 |
Перелік змін від 12.03.2021.PDF | |
12 березня 2021 12:02 |
ТД в новій редакції від 12.03.2021.PDF | |
11 березня 2021 14:32 |
Перелік змін 11.03.2021.PDF | |
11 березня 2021 14:32 |
Додаток 6.PDF | |
10 березня 2021 12:57 |
Додаток 9.docx | |
10 березня 2021 12:57 |
Додаток 8.docx | |
10 березня 2021 12:56 |
Перелік змін від 10.03.2021.PDF | |
10 березня 2021 12:56 |
Додаток 7.PDF | |
05 березня 2021 11:06 |
Зміни.PDF | |
25 лютого 2021 12:51 |
Додаток 1 до ТД Форма Тендерна пропозиція.PDF | |
25 лютого 2021 12:51 |
Додаток 2 - Технічне завдання Володарська спортивна школа.xls | |
25 лютого 2021 12:50 |
Додаток 5 до ТД Довідка Відомості Учасника.PDF | |
25 лютого 2021 12:50 |
Додаток 3 до ТД Проєкт договору.PDF | |
25 лютого 2021 12:50 |
Додаток 4 до ТД Лист-згода на обробку персональних даних.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо оформлення та розміщення тендерної документації Замовником
Дата подання: 26 лютого 2021 12:33
Дата відповіді: 02 березня 2021 14:39
Шановний Замовнику! Ви, розмістили тендерну документацію у фоорматі "pdf". При цьому, Ваша документація містить ЦІЛИЙ РЯД вимог надати документи у встановленій Вами формі, у тому числі ВІСІМ Додатків з формами. Просимо розмістити Вашу документацію у форматі word, для можливості учасникам нормально працювати з текстом. Якщо звичайно таке розміщення не було зроблене Вами навмисно. Сподіваємось на Ваше прозоре та відкрите ставлення до всіх потенційних Учасників!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Оприлюднення тендерної документації з додатками у форматі pdf не суперечить чинному законодавству.
Щодо розміру заробітної плати
Дата подання: 05 березня 2021 12:40
Дата відповіді: 11 березня 2021 14:26
Доброго дня.
Відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (зареєстровано в Мін’юсті 11 листопада 2016 року за № 1469/29599) мінімальна заробітна плата має бути не нижче 10 628,39 гривень.
Враховуючи наведене, просимо надати роз'яснення з приводу того, який максимальний граний розмір кошторисної заробітної плати замовник встановлює для визначенні вартості будівництва.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Середньомісячну заробітну плату на одного працівника для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, яку підрядник планує отримувати на об’єкті, згідно штатного розкладу та розрахунку.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-25-003323-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 01 березня 2021 10:07
Вимога!
Шановний Замовнику! Ви, розмістили тендерну документацію у фоорматі "pdf". При цьому, Ваша документація містить ЦІЛИЙ РЯД вимог надати документи у встановленій Вами формі, у тому числі ВІСІМ Додатків з формами. Просимо розмістити Вашу документацію у форматі word, для можливості учасникам нормально працювати з текстом. Якщо звичайно таке розміщення не було зроблене Вами навмисно. Сподіваємось на Ваше прозоре та відкрите ставлення до всіх потенційних Учасників!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 березня 2021 14:43
Доброго дня! Оприлюднення тендерної документації з додатками у форматі pdf не суперечить чинному законодавству.
Номер вимоги: UA-2021-02-25-003323-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 02 березня 2021 14:52
ВИМОГА ПОВТОРНО
Шановний Замовнику! Ви, розмістили тендерну документацію у фоорматі "pdf". При цьому, Ваша документація містить ЦІЛИЙ РЯД вимог надати документи у встановленій Вами формі, у тому числі ВІСІМ Додатків з формами. Просимо розмістити Вашу документацію у форматі word, для можливості учасникам нормально працювати з текстом. Якщо звичайно таке розміщення не було зроблене Вами навмисноу фоорматі "pdf Ваша відмова на попередню вимогу спонукає нас до думки, що Ви розмістили навмисно документацію фоорматі "pdf.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 березня 2021 11:36
Доброго дня! Згідно п. 31 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні Закупівлі» зі змінами та доповненнями (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. На виконання даної норми Закону Замовником було оприлюднено затверджену рішенням тендерного комітету тендерну документацію з додатками в електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2021-02-25-003323-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля", Код ЄДРПОУ:36760989
Дата подання: 16 березня 2021 11:14
Прохання внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність законодавству
Доброго дня. Шановний замовник, звертаємося до вас з проханням внести зміни до тендерної документації та виключини з неї дискримінаційні та незаконні вимоги.
Так, умовами тендерної документації вимагається, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору).
Зазначаємо, що у складі тендерної пропозиції ми та всі інші учасники повинні надати аналогіний договір (укладений та виданий раніше виходу оголошення), договорі оренди обладнання та примішень (укладені та видані до виходу оголошення та чинні на даний час) та інші документи, які на даний час чинні однак видані раніше дани оприлюднення оголошення (наприклад акти прийму-передачі).
Отже, простимо вилучити умову про те, що всі документи повинні бути видані до виходу оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Так, умовами тендерної документації вимагається, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору).
Зазначаємо, що у складі тендерної пропозиції ми та всі інші учасники повинні надати аналогіний договір (укладений та виданий раніше виходу оголошення), договорі оренди обладнання та примішень (укладені та видані до виходу оголошення та чинні на даний час) та інші документи, які на даний час чинні однак видані раніше дани оприлюднення оголошення (наприклад акти прийму-передачі).
Отже, простимо вилучити умову про те, що всі документи повинні бути видані до виходу оголошення.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 березня 2021 09:51
Доброго дня! Аналогічні договори, форми КБ-2, Кб-3, договори оренди, договори надання послуг, лізингу, договори приймання/знешкодження відходів – не є документами, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій).
Крім того, Замовник не може передбачити у документації всі документи, які учасники можуть надати у складі тендерної пропозиції.
У своїй діяльності тендерний комітет керується рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Надаємо вам для ознайомлення рішення, в якому зазначено, що вимога тендерної документації щодо того, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору) не є дискримінаційною (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-12-04-016026-b).
Крім того, Замовник не може передбачити у документації всі документи, які учасники можуть надати у складі тендерної пропозиції.
У своїй діяльності тендерний комітет керується рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Надаємо вам для ознайомлення рішення, в якому зазначено, що вимога тендерної документації щодо того, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору) не є дискримінаційною (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-12-04-016026-b).
Номер вимоги: UA-2021-02-25-003323-a.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля", Код ЄДРПОУ:36760989
Дата подання: 16 березня 2021 11:28
Доброго дня. Просимо внести зміни до вашої тендерної документації так, як вона має незаконні вимоги.
Вами вимагається надати відгук щодо досвіду виконання аналогічного договору та зазначити посилання на веб-портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або «screenshot» (знімок екрану) з сайту Державної архітектурно-будівельної інспекції України.
Ми бажаємо надати аналогічний договір якій якісно виконано, однак укладений з військовою частиною та який згідно чинного законодавства України (так як укладений з військовою частиною) не підлягає оприлюденню на веб-портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або «screenshot».
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406 “Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію” (пункт 21) нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єктів казармено-житлового фонду військових містечок (крім житлових будинків), військових аеродромів, арсеналів, баз та складів, комунальних споруд, інженерних мереж, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) та середніми (СС2) наслідками і які виконуються безпосередньо на території військових частин (підрозділів), установ та організацій Збройних Сил, Національної гвардії та Служби зовнішньої розвідки під час здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях.
Просимо вилучити із вимог тендерної документації надання посилання на веб-портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або «screenshot» (знімок екрану) з сайту Державної архітектурно-будівельної інспекції України.
Розгорнути
Згорнути
Ми бажаємо надати аналогічний договір якій якісно виконано, однак укладений з військовою частиною та який згідно чинного законодавства України (так як укладений з військовою частиною) не підлягає оприлюденню на веб-портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або «screenshot».
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406 “Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію” (пункт 21) нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єктів казармено-житлового фонду військових містечок (крім житлових будинків), військових аеродромів, арсеналів, баз та складів, комунальних споруд, інженерних мереж, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) та середніми (СС2) наслідками і які виконуються безпосередньо на території військових частин (підрозділів), установ та організацій Збройних Сил, Національної гвардії та Служби зовнішньої розвідки під час здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях.
Просимо вилучити із вимог тендерної документації надання посилання на веб-портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або «screenshot» (знімок екрану) з сайту Державної архітектурно-будівельної інспекції України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 березня 2021 10:01
Доброго дня! У своїй діяльності Замовник керується чинним законодавством. Відповідно до порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів ЗАТВЕРДЖЕНОЇ постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2015 р. № 750) Загальні положення пункту 3, а саме: прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), та об’єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта, здійснюється шляхом реєстрації відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі поданої замовником декларації про готовність об’єкта до експлуатації (далі - декларація). Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, а також комплексів (будов), до складу яких входять об’єкти з різними класами наслідків (відповідальності), здійснюється на підставі акта готовності об’єкта до експлуатації шляхом видачі відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката. Крім того, повідомляємо, у разі, якщо введення об’єкту в експлуатацію за аналогічним договором не передбачалося, дана інформація має бути зазначена у листі – відгуці. Разом з цим, учасник надає лист – пояснення стосовно ненадання інформації/документів з посиланням на нормативний документ/документи згідно якого дана інформація не зазначається.
Номер вимоги: UA-2021-02-25-003323-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля", Код ЄДРПОУ:36760989
Дата подання: 28 квітня 2021 12:06
вимога
Скасувати незаконне рішення щодо до відхилення нашої тендерної пропозиці
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2021 13:44
Доброго дня! Тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку Київської
обласної державної адміністрації (далі – Замовник) ознайомився з вашою вимогою та повідомляє наступне.
• Відповідно до п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія (банківська гарантія). Згідно абзацу 4 п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації гарантія має містити: назву документа – “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення тендерної пропозиції); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – “тендерна документація про проведення відкритих торгів на закупівлю ______ (назва предмета закупівлі); назву бенефіціара, його місцезнаходження; назву банку бенефіціара – його назву та адресу; назву банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії. На виконання даної вимоги учасником Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля" надано банківську гарантію № G0321/1384 від 22.03.2021 року, видану АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНКТ»., що є невідповідністю умовам тендерної документації. Учасником не дотримано вимог зазначених у тендерній документації до банківської гарантії. Правомірність відхилення тендерної пропозиції підтверджується рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія), у якому зазначено, що відхилення тендерної пропозиції учасника за аналогічною підставою є правомірним (Рішення № 22799-р/пк-пз від 09.12.2020 р.).
• Відповідно до п.6.1.8. Розділу VI Додатку 3 до тендерної документації (проект Договору) підрядник зобов’язаний забезпечувати охорону місця виконання підрядних робіт, забезпечувати його освітлення, огорожу, дотримання санітарних і протипожежних вимог, правил техніки безпеки та охорони праці при проведенні робіт, складуванні, зберіганні і використанні матеріалів, техніки і обладнання. Зазначені заходи здійснюються підрядником власними силами та власний рахунок, про що учасник у складі тендерної пропозиції надає письмове підтвердження. Учасником Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля" не надано у складі тендерної пропозиції письмового підтвердження про зобов’язання забезпечувати охорону місця виконання підрядних робіт, забезпечувати його освітлення, огорожу, дотримання санітарних і протипожежних вимог, правил техніки безпеки та охорони праці при проведенні робіт, складуванні, зберіганні і використанні матеріалів, техніки і обладнання, про те що зазначені заходи здійснюються підрядником власними силами та власний рахунок, що є невідповідністю умовам тендерної документації. Правомірність відхилення тендерної пропозиції також підтверджується рішенням Колегії, у якому зазначено, що відхилення тендерної пропозиції учасника за аналогічною підставою є правомірним (Рішення № 12223-р/пк-пз від 19.06.2020 р.). Копії рішень додаються.
Разом з тим, згідно пункту 1 Розділу ІІ тендерної документації фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів із дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Однак, жодних звернень від Учасника Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля" стосовно цих умови тендерної документації до Замовника не надходило. Крім того, згідно умов тендерної документації відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі, про що у складі тендерної пропозиції учасника надається довідка довільної форми. Зважаючи на викладене вище тендерна пропозиція Учасника Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля" була правомірно відхилена Замовником.
Також, слід зазначити, що у тендерній пропозиції Учасника Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля" наявні і ніші невідповідності умовам тендерної документації не зазначені у протоколі розгляду та відхилення тендерної пропозиції.
обласної державної адміністрації (далі – Замовник) ознайомився з вашою вимогою та повідомляє наступне.
• Відповідно до п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія (банківська гарантія). Згідно абзацу 4 п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації гарантія має містити: назву документа – “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення тендерної пропозиції); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – “тендерна документація про проведення відкритих торгів на закупівлю ______ (назва предмета закупівлі); назву бенефіціара, його місцезнаходження; назву банку бенефіціара – його назву та адресу; назву банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії. На виконання даної вимоги учасником Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля" надано банківську гарантію № G0321/1384 від 22.03.2021 року, видану АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНКТ»., що є невідповідністю умовам тендерної документації. Учасником не дотримано вимог зазначених у тендерній документації до банківської гарантії. Правомірність відхилення тендерної пропозиції підтверджується рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія), у якому зазначено, що відхилення тендерної пропозиції учасника за аналогічною підставою є правомірним (Рішення № 22799-р/пк-пз від 09.12.2020 р.).
• Відповідно до п.6.1.8. Розділу VI Додатку 3 до тендерної документації (проект Договору) підрядник зобов’язаний забезпечувати охорону місця виконання підрядних робіт, забезпечувати його освітлення, огорожу, дотримання санітарних і протипожежних вимог, правил техніки безпеки та охорони праці при проведенні робіт, складуванні, зберіганні і використанні матеріалів, техніки і обладнання. Зазначені заходи здійснюються підрядником власними силами та власний рахунок, про що учасник у складі тендерної пропозиції надає письмове підтвердження. Учасником Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля" не надано у складі тендерної пропозиції письмового підтвердження про зобов’язання забезпечувати охорону місця виконання підрядних робіт, забезпечувати його освітлення, огорожу, дотримання санітарних і протипожежних вимог, правил техніки безпеки та охорони праці при проведенні робіт, складуванні, зберіганні і використанні матеріалів, техніки і обладнання, про те що зазначені заходи здійснюються підрядником власними силами та власний рахунок, що є невідповідністю умовам тендерної документації. Правомірність відхилення тендерної пропозиції також підтверджується рішенням Колегії, у якому зазначено, що відхилення тендерної пропозиції учасника за аналогічною підставою є правомірним (Рішення № 12223-р/пк-пз від 19.06.2020 р.). Копії рішень додаються.
Разом з тим, згідно пункту 1 Розділу ІІ тендерної документації фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів із дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Однак, жодних звернень від Учасника Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля" стосовно цих умови тендерної документації до Замовника не надходило. Крім того, згідно умов тендерної документації відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі, про що у складі тендерної пропозиції учасника надається довідка довільної форми. Зважаючи на викладене вище тендерна пропозиція Учасника Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля" була правомірно відхилена Замовником.
Також, слід зазначити, що у тендерній пропозиції Учасника Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля" наявні і ніші невідповідності умовам тендерної документації не зазначені у протоколі розгляду та відхилення тендерної пропозиції.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-25-003323-a.a6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 06 травня 2021 22:22
Дата подання: 06 травня 2021 22:22
Скарга до органу оскарження
не правомірно відхилено, не надано право на виправлення невідповідностей, не правомірно визначено переможця по даній закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 травня 2021 18:00
рішення від 11.05.2021№10225+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 11 травня 2021 17:59
Інформація про перенесення розгляду скарги від 20.05.2021№9415.pdf
Дата публікації: 25 травня 2021 18:34
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.06.2021 №12486.pdf
Дата публікації: 04 червня 2021 14:14
рішення від 03.06.2021 №12486.pdf
Дата публікації: 08 червня 2021 19:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано Замовником
Дата виконання рішення замовником: 30 червня 2021 17:06
Номер скарги: UA-2021-02-25-003323-a.c7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля", Код ЄДРПОУ:36760989
Дата подання: 07 травня 2021 13:58
Дата подання: 07 травня 2021 13:58
Скарга на рішення Замовника (протоколи №175 від 27.04.2021 р. та №194 від 29.04.2021р.)
Повний текст скарги у супровідних документах. Рішення тендерного комітету (протоколи №175 від 27.04.2021 р. та №194 від 29.04.2021р.) порушують наші справа та є незаконними, що змушує нас звернутися до органу оскарження
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 травня 2021 12:02
рішення від 11.05.2021 № 10203 + лист Скаржнику .pdf
Дата публікації: 12 травня 2021 12:02
інформація про перенесення розгляду скарги від 21.05.2021 № 9025.pdf
Дата публікації: 24 травня 2021 13:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.06.2021 № 12487.pdf
Дата публікації: 04 червня 2021 18:53
рішення від 03.06.2021 № 12487 .pdf
Дата публікації: 08 червня 2021 21:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано Замовником
Дата виконання рішення замовником: 30 червня 2021 17:06
Номер скарги: UA-2021-02-25-003323-a.a8
Статус:
Скасовано
Скаржник: Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля", Код ЄДРПОУ:36760989
Скарга на рішення Замовника щодо визначення Переможцем торгів від 30.06.2021 року
Рішенням тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації визначено переможцем відкритих торгів капітального ремонту з комплексною термомодернізацією будівлі комунального закладу "Володарська районна дитячо-юнацька спортивна школа" Володарської районної ради за адресою: вул. Кооперативна,11, смт Володарка, Київська область ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН".
Рішення про визначення переможця торгів прийнято 30.06.2021 року, що означає, що термін оскарження такого рішення триває до 10.07.2021 року (включно). Скаргу подано у належний строк.
ПП "ІНЖБУДТОРГ" не погоджується з рішеннями тендерного комітету щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" і вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" повинна була бути відхилена відповідно до вимог статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” так, як вона не відповідає умовам тендерної документації.
Зазначене обґрунтовується наступним.
1. Учасником надано витяг з реєстру платників податків на додану вартість, виданий Білоцерківською державною податковою інспекцією 06.11.2019, а саме до виходу оголошення по даній процедурі закупівлі. Витяг з реєстру платників податків на додану вартість, виданий Білоцерківською державною податковою інспекцією 10.03.2021 не містить підпису та печатки установи, що видала.
Умовами тендерної документації вимагалося, надати (п. 1 розділу ІІІ) витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку) та вимагалося (п. 2 розділу V), що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору).
2. Учасником надано договір № 50 від 04.02.2020 по захороненню відходів лише 4 класу небезпеки, який не підтверджує можливість приймання/ знешкодження відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт саме за договором укладеним за результатами даної закупівлі, на спеціально відведених місцях чи на об’єктах поводження з відходами.
Крім того, договір укладено до виходу оголошення по даній процедурі закупівлі.
Умовами тендерної документації вимагалося, що Учасник повинен надати копію чинного договору, яким підтверджується можливість приймання/ знешкодження відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт саме за договором укладеним за результатами даної закупівлі, на спеціально відведених місцях чи на об’єктах поводження з відходами.
3. Учасником надано ряд довідок, щодо працівників, які працюють за сумісництвом (файл “працівники rar”), які видані 10.09.2019, а саме до виходу оголошення по даній процедурі закупівлі.
Умовами тендерної документації вимагалося, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору).
4. Відгуки №212 від 10.03.2021, №02-10-178 від 11.03.2021 не адресовані замовнику (Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації), що не відповідає умовам тендерної документації.
Відгуки №2/15/03/21 від 15.03.2021 та № 1/15/03/21 від 15.03.2021 не містять інформації про контактну особу та контактний номер телефону, що не відповідає умовам тендерної документації.
Умовами тендерної документації (додаток 6) вимагалося надати лист-відгук від контрагента, адресований замовнику та підписаний керівником контрагента про співпрацю з учасником стосовно виконання робіт. В листі - відгуці обов’язкова наявність інформації про якість виконання робіт на об’єкті, контактну особу та контактний номер телефону.
5. Учасником надано на працівників Довгаль, Фоменко, Журавльов, Шахотін дипломи на російській мові, а переклад на українську мову не надано.
Умовами тендерної документації (п. 7 розділ І тендерної документації) вимагалося, що тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. В такому випадку, учасник має подати в складі пропозиції лист із переліком тих документів пропозиції, які викладені на російській мові із зазначенням підстав неможливості їх подання на українській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально або підписом перекладача. У разі посвідчення перекладу підписом перекладача, у складі пропозиції має міститися копія документа, що посвідчує його кваліфікацію. Допускається без перекладу бланк підприємства.
Жодного листа з переліком документів викладених російською мовою – не надано у складі пропозиції.
6. Термін дії тендерної пропозиції учасника закінчився та замовник не мав права визначати його переможцем.
Так, відповідно до умов тендерної документації (п. 4 розділу ІІІ) строк дії тендерної пропозиції має становити 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2021 12:00.
90 календарних днів закінчилося 25.06.2021.
Отже, термін дії тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" закінчився.
Відповідно до умов тендерної документації (п. 3 розділу V) тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився.
Ураховуючи вищевикладене, існують підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Усі документи щодо даної процедури закупівлі оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу.
Враховуючи зміни по ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», які набрали чинність 26.06.2021 року, просимо допустити до засідання Колегії для надання додаткових пояснень представника Скаржника.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ “Про публічні закупівлі” просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі під час визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН".
3. Зобов’язати Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН".
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2021-02-25-003323-a.a9
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля", Код ЄДРПОУ:36760989
Дата подання: 08 липня 2021 16:19
Дата подання: 08 липня 2021 16:19
Скарга на рішення Замовника щодо визначення Переможцем торгів від 30.06.2021 року
Рішенням тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації визначено переможцем відкритих торгів капітального ремонту з комплексною термомодернізацією будівлі комунального закладу "Володарська районна дитячо-юнацька спортивна школа" Володарської районної ради за адресою: вул. Кооперативна,11, смт Володарка, Київська область ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН".
Рішення про визначення переможця торгів прийнято 30.06.2021 року, що означає, що термін оскарження такого рішення триває до 10.07.2021 року (включно). Скаргу подано у належний строк.
ПП "ІНЖБУДТОРГ" не погоджується з рішеннями тендерного комітету щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" і вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" повинна була бути відхилена відповідно до вимог статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” так, як вона не відповідає умовам тендерної документації.
Зазначене обґрунтовується наступним.
1. Учасником надано витяг з реєстру платників податків на додану вартість, виданий Білоцерківською державною податковою інспекцією 06.11.2019, а саме до виходу оголошення по даній процедурі закупівлі. Витяг з реєстру платників податків на додану вартість, виданий Білоцерківською державною податковою інспекцією 10.03.2021 не містить підпису та печатки установи, що видала.
Умовами тендерної документації вимагалося, надати (п. 1 розділу ІІІ) витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку) та вимагалося (п. 2 розділу V), що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору).
2. Учасником надано договір № 50 від 04.02.2020 по захороненню відходів лише 4 класу небезпеки, який не підтверджує можливість приймання/ знешкодження відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт саме за договором укладеним за результатами даної закупівлі, на спеціально відведених місцях чи на об’єктах поводження з відходами.
Крім того, договір укладено до виходу оголошення по даній процедурі закупівлі.
Умовами тендерної документації вимагалося, що Учасник повинен надати копію чинного договору, яким підтверджується можливість приймання/ знешкодження відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт саме за договором укладеним за результатами даної закупівлі, на спеціально відведених місцях чи на об’єктах поводження з відходами.
3. Учасником надано ряд довідок, щодо працівників, які працюють за сумісництвом (файл “працівники rar”), які видані 10.09.2019, а саме до виходу оголошення по даній процедурі закупівлі.
Умовами тендерної документації вимагалося, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору).
4. Відгуки №212 від 10.03.2021, №02-10-178 від 11.03.2021 не адресовані замовнику (Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації), що не відповідає умовам тендерної документації.
Відгуки №2/15/03/21 від 15.03.2021 та № 1/15/03/21 від 15.03.2021 не містять інформації про контактну особу та контактний номер телефону, що не відповідає умовам тендерної документації.
Умовами тендерної документації (додаток 6) вимагалося надати лист-відгук від контрагента, адресований замовнику та підписаний керівником контрагента про співпрацю з учасником стосовно виконання робіт. В листі - відгуці обов’язкова наявність інформації про якість виконання робіт на об’єкті, контактну особу та контактний номер телефону.
5. Учасником надано на працівників Довгаль, Фоменко, Журавльов, Шахотін дипломи на російській мові, а переклад на українську мову не надано.
Умовами тендерної документації (п. 7 розділ І тендерної документації) вимагалося, що тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. В такому випадку, учасник має подати в складі пропозиції лист із переліком тих документів пропозиції, які викладені на російській мові із зазначенням підстав неможливості їх подання на українській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально або підписом перекладача. У разі посвідчення перекладу підписом перекладача, у складі пропозиції має міститися копія документа, що посвідчує його кваліфікацію. Допускається без перекладу бланк підприємства.
Жодного листа з переліком документів викладених російською мовою – не надано у складі пропозиції.
6. Термін дії тендерної пропозиції учасника закінчився та замовник не мав права визначати його переможцем.
Так, відповідно до умов тендерної документації (п. 4 розділу ІІІ) строк дії тендерної пропозиції має становити 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2021 12:00.
90 календарних днів закінчилося 25.06.2021.
Отже, термін дії тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" закінчився.
Відповідно до умов тендерної документації (п. 3 розділу V) тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився.
Ураховуючи вищевикладене, існують підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Усі документи щодо даної процедури закупівлі оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу.
Враховуючи зміни по ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», які набрали чинність 26.06.2021 року, просимо допустити до засідання Колегії для надання додаткових пояснень представника Скаржника.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ “Про публічні закупівлі” просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі під час визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН".
3. Зобов’язати Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН".
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 липня 2021 10:58
рішення від 12.07.2021 №15694.pdf
Дата публікації: 13 липня 2021 10:57
Запит Замовнику про надання інфрмації від 21.07.2021 №13471.pdf
Дата публікації: 23 липня 2021 09:56
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.08.2021 №17652.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2021 17:36
рішення від 02.08.2021 №17652.pdf
Дата публікації: 05 серпня 2021 14:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2021 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" |
5 210 037,72
UAH з ПДВ
|
4 919 745,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля" |
5 507 871,60
UAH з ПДВ
|
4 919 746,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ" |
5 809 509,32
UAH з ПДВ
|
5 475 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" |
5 499 097,45
UAH з ПДВ
|
5 499 097,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" #42977983 |
Рішення скасоване |
4 919 745,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2021 16:31
|
|
Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля" #36760989 |
Рішення скасоване |
4 919 746,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2021 16:31
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ" #35270468 |
Рішення скасоване |
5 475 600,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2021 16:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 квітня 2021 15:45
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" #42977983 |
Переможець |
4 919 745,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2021 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 09:37
|
Додаткова угода № 2 від 24.12.2021_ 17-21_.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2021 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2021 10:26
|
Додаткова угода №1 від 26.11.2021_17-21.PDF | зміни до договору |
26 листопада 2021 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2021 16:35
|
Договір від 17.08.2021 № 17-21.pdf | укладений |
17 серпня 2021 16:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 17-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | № 17-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |