Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт будівлі з термомодернізацією зовнішніх стін лікувального корпусу №1 Комунального некомерційного підприємства Володарської районної ради "Володарська районна лікарня" в смт Володарка Володарського району Київської області
Очікувана вартість
7 030 771,60 UAH
UA-2021-02-25-003195-a ● 111923b26ad94d8bbfcea6a96e3c00d9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Марта Чайкун +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 12:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2021 13:34 |
Очікувана вартість: | 7 030 771,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 153,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 35000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: зазначено у п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі з термомодернізацією зовнішніх стін лікувального корпусу №1 Комунального некомерційного підприємства Володарської районної ради "Володарська районна лікарня" в смт Володарка Володарського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09301, Україна, Київська область, смт Володарка , -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до пункту151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Питання щодо можливості перерахування авансу може бути розглянуте лише в разі внесення змін до відповідних нормативно-правових актів протягом терміну дії Договору. При умові зняття карантинних обмежень, відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до пункту151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Питання щодо можливості перерахування авансу може бути розглянуте лише в разі внесення змін до відповідних нормативно-правових актів протягом терміну дії Договору. При умові зняття карантинних обмежень, відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2021 16:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2021 14:37 |
Додаток 6.PDF | |
15 березня 2021 14:37 |
ТД у новій редакції від 15.03.2021.PDF | |
15 березня 2021 14:37 |
Перелік змін від 15.03.2021.PDF | |
12 березня 2021 12:00 |
Перелік змін від 12.03.2021.PDF | |
11 березня 2021 14:39 |
Перелік змін 11.03.2021.PDF | |
10 березня 2021 12:53 |
Перелік змін від 10.03.2021.PDF | |
10 березня 2021 12:53 |
Додаток 7.PDF | |
10 березня 2021 12:53 |
Додаток 9.docx | |
10 березня 2021 12:53 |
Додаток 8.docx | |
05 березня 2021 11:09 |
Перелік змін від 05.03.2021.PDF | |
25 лютого 2021 12:43 |
Додаток 2 - Технічне завдання Володарська лікарня.xls | |
25 лютого 2021 12:43 |
Додаток 4 до ТД Лист-згода на обробку персональних даних.PDF | |
25 лютого 2021 12:43 |
Додаток 3 до ТД Проєкт договору .PDF | |
25 лютого 2021 12:43 |
Додаток 5 до ТД Довідка Відомості Учасника.PDF | |
25 лютого 2021 12:43 |
Доодаток 1 до ТД Форма Тендерна пропозиція.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо оформлення та розміщення тендерної документації Замовником
Дата подання: 26 лютого 2021 12:36
Дата відповіді: 02 березня 2021 14:41
Шановний Замовнику! Ви, розмістили тендерну документацію "pdf". При цьому, Ваша документація містить ЦІЛИЙ РЯД вимог надати документи у встановленій Вами формі, у тому числі ВІСІМ Додатків з формами. Просимо розмістити Вашу документацію у форматі word, для можливості учасникам нормально працювати з текстом. Якщо звичайно таке розміщення не було зроблене Вами навмисно.
Сподіваємось на Ваше прозоре та відкрите ставлення до всіх потенційних Учасників!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Оприлюднення тендерної документації з додатками у форматі pdf не суперечить чинному законодавству.
Технічна характиристика буд.матеріалу
Дата подання: 03 березня 2021 12:49
Дата відповіді: 09 березня 2021 09:43
Доброго дня. Просимо надати технічні характеристики вати мінеральної, марки В, яка використовується при утепленні перекриттів, покриттів мінеральною ватою п. 37 Додатку 2 - Технічне завдання.
Відповідь: Доброго дня! Технічний поверх лікувального корпусу №1 утепляється горизонтально по всій площі технічного поверху загальною площею 1323 м2 товщиною 10см мінеральною ватою марка В (П-125).
Мінеральна вата в даному конструктиві , в першу чергу, застосовується в якості протипожежної ізоляції та вогнезахисту, тому повинна відповідати вищому класу вогнестійкості. За вітчизняними нормами –НГ, за європейською шкалою А1 ( в залежності від виробника, який має відповідний сертифікат)
Мінеральна вата в даному конструктиві , в першу чергу, застосовується в якості протипожежної ізоляції та вогнезахисту, тому повинна відповідати вищому класу вогнестійкості. За вітчизняними нормами –НГ, за європейською шкалою А1 ( в залежності від виробника, який має відповідний сертифікат)
Роз’яснення щодо п.6 Розділу ІІІ Тендерної документації
Дата подання: 05 березня 2021 10:28
Дата відповіді: 11 березня 2021 14:24
Просимо надати роз’яснення, щодо п.6 розділу ІІІ тендрної документації, по розрахунку показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації. В якому вигляді надати такий розрахунок: довідка в довільній формі, в вигляді таблиці, скан-копії журналу-ордеру, відомості з програми 1С по бух.рахунках 91 (загальновиробничі витрати) та 92 (адміністративні витрати)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Визначення загальновиробничих витрат виконується розрахунково-аналітичним методом з використанням Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт та додатку А ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013.Визначення адміністративних витрат виконується з використанням Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт та додатку Г ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. Будь яка форма повинна містити обчислення , виконані з урахуванням вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013.
Щодо розміру заробітної плати
Дата подання: 05 березня 2021 12:42
Дата відповіді: 11 березня 2021 14:25
Доброго дня.
Відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (зареєстровано в Мін’юсті 11 листопада 2016 року за № 1469/29599) мінімальна заробітна плата має бути не нижче 10 628,39 гривень.
Враховуючи наведене, просимо надати роз'яснення з приводу того, який максимальний граний розмір кошторисної заробітної плати замовник встановлює для визначенні вартості будівництва.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Опитувальник юридичної особи додаток 7
Дата подання: 05 березня 2021 21:15
Дата відповіді: 10 березня 2021 14:42
Доброго дня, роз'ясність будь-ласка, кого має на увазі Замовник під назвою "Товариство" у п. 10 опитувальника?
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації внесено зміни.
Наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 12 березня 2021 15:25
Дата відповіді: 15 березня 2021 10:54
В п. 2 Додатку 6 до Тендерної документації від 11.03.2021 року відбулися зміни, згідно яких Ви вимагаєте наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічних договорів, які обов’язково підтверджують факт виконання кожного виду з наступних робіт: загально будівельні роботи, які включають роботи з опалення, роботи з електроосвітлення, роботи з системою вентиляції та системою кондиціювання повітря, роботи з пожежної системи сигналізації та системи оповіщення, роботи з внутрішнього опорядження. Перераховані роботи відносяться до будівництва об’єктів інженерної інфраструктури, а саме монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання, що немає жодного відношення до зазначених робіт в Додатку 2 Технічне завдання на виконання робіт даної закупівлі.
Просимо надати роз’яснення, згідно якого нормативного документу роботи зазначені як аналогічні відносяться до даної закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації було помилково завантажено не вірний Додаток 6. Замовником буде внесено зміни.
склади та виробнича база в 100 км. зоні
Дата подання: 12 березня 2021 15:59
Дата відповіді: 17 березня 2021 08:42
Шановний Замовнику!
Відповідно до умов додатку 6 до тендерної документації "учасник повинен мати склади та (або) виробничу базу в м. Києві, або 100 км зоні від місця для підготовки виробництва та зберігання матеріалів (у складі довідки вказати адресу, надати опис та у разі оренди - додати копію договору оренди)".
Дана вимога документації є дискримінаційною щодо учасників та спрямована виключно на обмеження конкуренції та допущення до участі в тендері виключно суб'єктів господарювання, ммають склади та (або) виробничу базу в м. Києві, або 100 км зоні від смт. Володарка.
Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вказану вимогу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Разом з тим, Вами не доведено неможливості подання документів, що підтверджують наявність складів та (або) виробничої бази в м. Києві, або 100 км зоні від місця для підготовки виробництва та зберігання матеріалів (у складі довідки вказати адресу, надати опис та у разі оренди - додати копію договору оренди).
Крім того, згідно абзацу 2 ч. 3 ст.16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Зважаючи на викладене вище, вимога не є дискримінаційною, та такою що обмежує конкуренцію.
Крім того, згідно абзацу 2 ч. 3 ст.16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Зважаючи на викладене вище, вимога не є дискримінаційною, та такою що обмежує конкуренцію.
Виписка з рахунку банку
Дата подання: 15 березня 2021 14:12
Дата відповіді: 17 березня 2021 08:50
Просимо надати роз’яснення, яка "сума обігових коштів по виписках у банках за 2019-2020 роки" мається на увазі, а саме:
- сума надходжень на поточні рахунки, відкриті в декількох банках береться окремо за кожний рік?
- виписки по рахунках помісячно,поквартально?
- яким чином буде обчислюватись сума обігових коштів? (адже по дебету будуть не лише надходження за реалізовані роботи і послуги)
Всі грошові операції є комерційною таємницею з нашими контрагентами. Згідно якого законодавчого акту ми маємо надати інформацію про взаєморозрахунки з контрагентами?
Згідно якого пункту Закону про закупівлі Ви вимагаєте виписки банку? (в даному випадку аж за 2 роки)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Маються на увазі обігові кошти, а не кошти на рахунку. Наявність в учасника обігових коштів має бути у розмірі не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі може бути і окремо за кожен рік, і у разі наявності в учасника обігових коштів у розмірі не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі за 2019-2020 роки разом також є відповідністю умовам тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-25-003195-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля", Код ЄДРПОУ:36760989
Дата подання: 16 березня 2021 11:07
Прохання внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до вимог чинного законодавства України
Доброго дня. Шановний замовник, звертаємося до вас з проханням внести зміни до тендерної документації та виключини з неї дискримінаційні та незаконні вимоги.
Так, умовами тендерної документації вимагається, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору).
Зазначаємо, що у складі тендерної пропозиції ми та всі інші учасники повинні надати аналогіний договір (укладений та виданий раніше виходу оголошення), договорі оренди обладнання та примішень (укладені та видані до виходу оголошення та чинні на даний час) та інші документи, які на даний час чинні однак видані раніше дани оприлюднення оголошення (наприклад акти прийму-передачі).
Отже, простимо вилучити умову про те, що всі документи повинні бути видані до виходу оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Так, умовами тендерної документації вимагається, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору).
Зазначаємо, що у складі тендерної пропозиції ми та всі інші учасники повинні надати аналогіний договір (укладений та виданий раніше виходу оголошення), договорі оренди обладнання та примішень (укладені та видані до виходу оголошення та чинні на даний час) та інші документи, які на даний час чинні однак видані раніше дани оприлюднення оголошення (наприклад акти прийму-передачі).
Отже, простимо вилучити умову про те, що всі документи повинні бути видані до виходу оголошення.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 березня 2021 09:10
Доброго дня! Аналогічні договори, форми КБ-2, Кб-3, договори оренди, договори надання послуг, лізингу, договори приймання/знешкодження відходів – не є документами, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій).
Крім того, Замовник не може передбачити у документації всі документи, які учасники можуть надати у складі тендерної пропозиції.
У своїй діяльності тендерний комітет керується рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Надаємо вам для ознайомлення рішення, в якому зазначено, що вимога тендерної документації щодо того, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору) не є дискримінаційною (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-12-04-016026-b).
Крім того, Замовник не може передбачити у документації всі документи, які учасники можуть надати у складі тендерної пропозиції.
У своїй діяльності тендерний комітет керується рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Надаємо вам для ознайомлення рішення, в якому зазначено, що вимога тендерної документації щодо того, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору) не є дискримінаційною (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-12-04-016026-b).
Номер вимоги: UA-2021-02-25-003195-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля", Код ЄДРПОУ:36760989
Дата подання: 16 березня 2021 11:32
Вимога внести зміни до тендерної документації, відповідно до законодавства.
Вами вимагається надати відгук щодо досвіду виконання аналогічного договору та зазначити посилання на веб-портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або «screenshot» (знімок екрану) з сайту Державної архітектурно-будівельної інспекції України.
Ми бажаємо надати аналогічний договір якій якісно виконано, однак укладений з військовою частиною та який згідно чинного законодавства України (так як укладений з військовою частиною) не підлягає оприлюденню на веб-портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або «screenshot».
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406 “Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію” (пункт 21) нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єктів казармено-житлового фонду військових містечок (крім житлових будинків), військових аеродромів, арсеналів, баз та складів, комунальних споруд, інженерних мереж, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) та середніми (СС2) наслідками і які виконуються безпосередньо на території військових частин (підрозділів), установ та організацій Збройних Сил, Національної гвардії та Служби зовнішньої розвідки під час здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях.
Просимо вилучити із вимог тендерної документації надання посилання на веб-портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або «screenshot» (знімок екрану) з сайту Державної архітектурно-будівельної інспекції України.
Розгорнути
Згорнути
Ми бажаємо надати аналогічний договір якій якісно виконано, однак укладений з військовою частиною та який згідно чинного законодавства України (так як укладений з військовою частиною) не підлягає оприлюденню на веб-портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або «screenshot».
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406 “Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію” (пункт 21) нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єктів казармено-житлового фонду військових містечок (крім житлових будинків), військових аеродромів, арсеналів, баз та складів, комунальних споруд, інженерних мереж, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) та середніми (СС2) наслідками і які виконуються безпосередньо на території військових частин (підрозділів), установ та організацій Збройних Сил, Національної гвардії та Служби зовнішньої розвідки під час здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях.
Просимо вилучити із вимог тендерної документації надання посилання на веб-портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або «screenshot» (знімок екрану) з сайту Державної архітектурно-будівельної інспекції України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 березня 2021 09:02
Доброго дня! У разі, якщо введення об’єкту в експлуатацію за аналогічним договором не передбачалося, дана інформація має бути зазначена у листі – відгуці. Разом з цим, учасник надає лист – пояснення стосовно ненадання інформації/документів з посиланням на нормативний документ/документи згідно якого дана інформація не зазначається.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-25-003195-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 07 червня 2021 21:17
Дата подання: 07 червня 2021 21:17
Скарга до органу оскарження
не правомірно відхилено, не надано право на виправлення невідповідностей
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 червня 2021 19:30
рішення від 10.06.2021 № 13060 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 10 червня 2021 19:30
інформація про перенесення розгляду скарги від 18.06.2021 № 11675.pdf
Дата публікації: 24 червня 2021 21:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.07.2021 № 14841.pdf
Дата публікації: 02 липня 2021 19:52
рішення від 01.07.2021 № 14841.pdf
Дата публікації: 06 липня 2021 17:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано Замовником
Дата виконання рішення замовником: 08 липня 2021 15:51
Номер скарги: UA-2021-02-25-003195-a.b4
Статус:
Скасовано
Скаржник: Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля", Код ЄДРПОУ:36760989
Скарга на рішення Замовника щодо визначення ТОВ "БУД ПРОМ ЛАЙН" переможцем торгів
Рішенням тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації визначено переможцем відкритих торгів капітального ремонту будівлі з термомодернізацією зовнішніх стін лікувального корпусу №1 Комунального некомерційного підприємства Володарської районної ради "Володарська районна лікарня" в смт Володарка Володарського району Київської області ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН". Рішення про визначення переможця торгів прийнято 08.07.2021 року, що означає, що термін оскарження такого рішення триває до 18.07.2021 року (включно). Скаргу подано у належний строк.
ПП "ІНЖБУДТОРГ" не погоджується з рішеннями тендерного комітету щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" і вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" повинна була бути відхилена відповідно до вимог статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” так, як вона не відповідає умовам тендерної документації.
Зазначене обґрунтовується наступним.
1. Учасником надано витяг з реєстру платників податків на додану вартість, виданий Білоцерківською державною податковою інспекцією 06.11.2019, а саме до виходу оголошення по даній процедурі закупівлі. Витяг з реєстру платників податків на додану вартість, виданий Білоцерківською державною податковою інспекцією 10.03.2021 не містить підпису та печатки установи, що видала.
Умовами тендерної документації вимагалося, надати (п. 1 розділу ІІІ) витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку) та вимагалося (п. 2 розділу V), що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору).
2. Учасником надано договір № 50 від 04.02.2020 по захороненню відходів лише 4 класу небезпеки, який не підтверджує можливість приймання/ знешкодження відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт саме за договором укладеним за результатами даної закупівлі, на спеціально відведених місцях чи на об’єктах поводження з відходами.
Крім того, договір укладено до виходу оголошення по даній процедурі закупівлі.
Умовами тендерної документації вимагалося, що Учасник повинен надати копію чинного договору, яким підтверджується можливість приймання/ знешкодження відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт саме за договором укладеним за результатами даної закупівлі, на спеціально відведених місцях чи на об’єктах поводження з відходами.
3. Учасником надано ряд довідок, щодо працівників, які працюють за сумісництвом (файл “працівники rar”), яві видані 10.09.2019, а саме до виходу оголошення по даній процедурі закупівлі.
Умовами тендерної документації вимагалося, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору).
4. Відгуки №212 від 10.03.2021, №02-10-178 від 11.03.2021 не адресовані замовнику (Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації), що не відповідає умовам тендерної документації.
Відгуки №2/15/03/21 від 15.03.2021 та № 1/15/03/21 від 15.03.2021 не містять інформації про контактну особу та контактний номер телефону, що не відповідає умовам тендерної документації.
Умовами тендерної документації (додаток 6) вимагалося надати лист-відгук від контрагента, адресований замовнику та підписаний керівником контрагента про співпрацю з учасником стосовно виконання робіт. В листі - відгуці обов’язкова наявність інформації про якість виконання робіт на об’єкті, контактну особу та контактний номер телефону.
5. Учасником надано на працівників Довгаль, Фоменко, Журавльов, Шахотін дипломи на російській мові, а переклад на українську мову не надано.
Умовами тендерної документації (п. 7 розділ І тендерної документації) вимагалося, що тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. В такому випадку, учасник має подати в складі пропозиції лист із переліком тих документів пропозиції, які викладені на російській мові із зазначенням підстав неможливості їх подання на українській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально або підписом перекладача. У разі посвідчення перекладу підписом перекладача, у складі пропозиції має міститися копія документа, що посвідчує його кваліфікацію. Допускається без перекладу бланк підприємства.
6. Термін дії тендерної пропозиції учасника закінчився та замовник не мав права визначати його переможцем.
Так, відповідно до умов тендерної документації (п. 4 розділу ІІІ) строк дії тендерної пропозиції має становити 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2021 12:00.
90 календарних днів закінчилося 25.06.2021.
Отже, термін дії тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" закінчився.
Відповідно до умов тендерної документації (п. 3 розділу V) тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився.
7. Учасником надано довідку щодо відсутності судимостей станом на 29.06.2021, довідку з єдиного реєстру підприємств щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство видану 16.06.2021, довідку про відсутність судимостей станом на 07.06.2021, довідку про відсутність заборгованості з платежів дійсну до 27.06.2021, а саме не дійсні на момент прийняття рішення щодо наміру укладання договору (08.07.2021).
Ураховуючи вищевикладене, існують підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Усі документи щодо даної процедури закупівлі оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу.
Враховуючи зміни по ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», які набрали чинність 26.06.2021 року, просимо допустити до засідання Колегії для надання додаткових пояснень представника Скаржника.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ “Про публічні закупівлі” просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі під час визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН".
3. Зобов’язати Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН".
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-02-25-003195-a.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля", Код ЄДРПОУ:36760989
Дата подання: 16 липня 2021 14:09
Дата подання: 16 липня 2021 14:09
Скарга на рішення Замовника щодо визначення ТОВ "БУД ПРОМ ЛАЙН" переможцем торгів
Рішенням тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації визначено переможцем відкритих торгів капітального ремонту будівлі з термомодернізацією зовнішніх стін лікувального корпусу №1 Комунального некомерційного підприємства Володарської районної ради "Володарська районна лікарня" в смт Володарка Володарського району Київської області ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН". Рішення про визначення переможця торгів прийнято 08.07.2021 року, що означає, що термін оскарження такого рішення триває до 18.07.2021 року (включно). Скаргу подано у належний строк.
ПП "ІНЖБУДТОРГ" не погоджується з рішеннями тендерного комітету щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" і вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" повинна була бути відхилена відповідно до вимог статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” так, як вона не відповідає умовам тендерної документації.
Зазначене обґрунтовується наступним.
1. Учасником надано витяг з реєстру платників податків на додану вартість, виданий Білоцерківською державною податковою інспекцією 06.11.2019, а саме до виходу оголошення по даній процедурі закупівлі. Витяг з реєстру платників податків на додану вартість, виданий Білоцерківською державною податковою інспекцією 10.03.2021 не містить підпису та печатки установи, що видала.
Умовами тендерної документації вимагалося, надати (п. 1 розділу ІІІ) витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку) та вимагалося (п. 2 розділу V), що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору).
2. Учасником надано договір № 50 від 04.02.2020 по захороненню відходів лише 4 класу небезпеки, який не підтверджує можливість приймання/ знешкодження відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт саме за договором укладеним за результатами даної закупівлі, на спеціально відведених місцях чи на об’єктах поводження з відходами.
Крім того, договір укладено до виходу оголошення по даній процедурі закупівлі.
Умовами тендерної документації вимагалося, що Учасник повинен надати копію чинного договору, яким підтверджується можливість приймання/ знешкодження відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт саме за договором укладеним за результатами даної закупівлі, на спеціально відведених місцях чи на об’єктах поводження з відходами.
3. Учасником надано ряд довідок, щодо працівників, які працюють за сумісництвом (файл “працівники rar”), яві видані 10.09.2019, а саме до виходу оголошення по даній процедурі закупівлі.
Умовами тендерної документації вимагалося, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору).
4. Відгуки №212 від 10.03.2021, №02-10-178 від 11.03.2021 не адресовані замовнику (Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації), що не відповідає умовам тендерної документації.
Відгуки №2/15/03/21 від 15.03.2021 та № 1/15/03/21 від 15.03.2021 не містять інформації про контактну особу та контактний номер телефону, що не відповідає умовам тендерної документації.
Умовами тендерної документації (додаток 6) вимагалося надати лист-відгук від контрагента, адресований замовнику та підписаний керівником контрагента про співпрацю з учасником стосовно виконання робіт. В листі - відгуці обов’язкова наявність інформації про якість виконання робіт на об’єкті, контактну особу та контактний номер телефону.
5. Учасником надано на працівників Довгаль, Фоменко, Журавльов, Шахотін дипломи на російській мові, а переклад на українську мову не надано.
Умовами тендерної документації (п. 7 розділ І тендерної документації) вимагалося, що тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. В такому випадку, учасник має подати в складі пропозиції лист із переліком тих документів пропозиції, які викладені на російській мові із зазначенням підстав неможливості їх подання на українській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально або підписом перекладача. У разі посвідчення перекладу підписом перекладача, у складі пропозиції має міститися копія документа, що посвідчує його кваліфікацію. Допускається без перекладу бланк підприємства.
6. Термін дії тендерної пропозиції учасника закінчився та замовник не мав права визначати його переможцем.
Так, відповідно до умов тендерної документації (п. 4 розділу ІІІ) строк дії тендерної пропозиції має становити 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2021 12:00.
90 календарних днів закінчилося 25.06.2021.
Отже, термін дії тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" закінчився.
Відповідно до умов тендерної документації (п. 3 розділу V) тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився.
7. Учасником надано довідку щодо відсутності судимостей станом на 29.06.2021, довідку з єдиного реєстру підприємств щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство видану 16.06.2021, довідку про відсутність судимостей станом на 07.06.2021, довідку про відсутність заборгованості з платежів дійсну до 27.06.2021, а саме не дійсні на момент прийняття рішення щодо наміру укладання договору (08.07.2021).
Ураховуючи вищевикладене, існують підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Усі документи щодо даної процедури закупівлі оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу.
Враховуючи зміни по ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», які набрали чинність 26.06.2021 року, просимо допустити до засідання Колегії для надання додаткових пояснень представника Скаржника.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ “Про публічні закупівлі” просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі під час визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН".
3. Зобов’язати Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН".
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 липня 2021 11:10
рішення від 20.07.2021 № 16508.pdf
Дата публікації: 21 липня 2021 11:10
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.07.2021 № 17416.pdf
Дата публікації: 30 липня 2021 16:41
рішення від 29.07.2021 № 17416.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2021 12:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення Замовником
Дата виконання рішення замовником: 13 серпня 2021 12:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2021 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЖК - Гарант" |
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" |
6 297 306,86
UAH з ПДВ
|
6 047 423,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля" |
6 762 689,51
UAH з ПДВ
|
6 047 424,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" |
6 599 678,45
UAH з ПДВ
|
6 599 678,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ" |
7 025 723,34
UAH з ПДВ
|
6 930 568,89
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЖК - Гарант" #33966190 |
Рішення скасоване |
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2021 15:46
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" #42977983 |
Рішення скасоване |
6 047 423,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2021 15:46
|
|
Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля" #36760989 |
Рішення скасоване |
6 047 424,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2021 15:46
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ЖК - Гарант" #33966190 |
Рішення скасоване |
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2021 16:14
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" #42977983 |
Рішення скасоване |
6 047 423,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2021 16:14
|
|
ТОВ "ЖК - Гарант" #33966190 |
Відхилено |
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2021 16:50
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" #42977983 |
Переможець |
6 047 423,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2021 12:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2021 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2021 12:45
|
Додаткова угода № 3 від 16.12.2021_дог 14-21.PDF | зміни до договору |
17 грудня 2021 12:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2021 16:23
|
Додаткова угода №2 від 01.12.2021_14-21.PDF | зміни до договору |
01 грудня 2021 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2021 14:56
|
Додаткова угода від 26.11.2021 № 1 _14-21.PDF | зміни до договору |
26 листопада 2021 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2021 11:20
|
Додаткова угода №1 від 26.11.2021_14-21.PDF | зміни до договору |
26 листопада 2021 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2021 11:32
|
Договір від 26.08.2021 № 14-21.PDF | укладений |
27 серпня 2021 11:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 14-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 14-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 14-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 14-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |