Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
Очікувана вартість
28 858,00 UAH
UA-2021-02-25-003174-a e5652564409e49778101e7b7ebddf088
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Михайлівна Томіліна

+380564947280
+380963145315
kidshouse2.kr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КРИВОРІЗЬКИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ БУДИНОК ДИТИНИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01987014
Місцезнаходження: 50085, Україна , Дніпропетровська обл., Кривой Рог, бульвар Маршала Василевского 11а
Контактна особа: Тетяна Михайлівна Томіліна
+380564947280,+380963145315
kidshouse2.kr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2021 16:00
Початок аукціону: 15 березня 2021 15:54
Очікувана вартість: 28 858,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 144,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 кілограми
Вафлі типу "Артек"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50085, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, бульвар Маршала Василевського, 11а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
390 кілограми
Печиво типу пряжене молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50085, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, бульвар Маршала Василевського, 11а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
50 кілограми
Сухарі ванільні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50085, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, бульвар Маршала Василевського, 11а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дати підписання накладної Сторонами, за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У випадку відсутності в зазначеному періоді коштів на розрахунковому рахунку Покупця, оплата здійснюється в міру надходження коштів, виділених під оплату даного зобов’язання. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2021 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 12:41
Оголошення печиво, вафлі, сухарі.doc
25 лютого 2021 12:41
додаток4_проект_договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2021 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 26 380,00
UAH з ПДВ
25 756,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП РОМАШКО ЛЮБОВ АРХИПІВНА 28 000,50
UAH з ПДВ
25 787,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АГРОНОМ-КР" 28 560,00
UAH з ПДВ
26 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 березня 2021 21:27
Електронний підпис
09 березня 2021 21:26
Цінова пропозиція.pdf
09 березня 2021 21:26
технічні вимоги.pdf
09 березня 2021 21:26
проект договору.pdf
09 березня 2021 21:26
Інформація про учасника.pdf

Публічні документи

04 березня 2021 14:00
Електронний підпис
04 березня 2021 10:52
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 березня 2021 15:27
Електронний підпис
10 березня 2021 15:26
Статут Агроном-КР.pdf
10 березня 2021 15:26
Рішення на директора.pdf
10 березня 2021 15:26
Рішення № 39 від 05.03.2021.pdf
10 березня 2021 15:26
Рішення № 38 від 05.03.2021.pdf
10 березня 2021 15:26
Наказ директор Агроном.pdf
10 березня 2021 15:26
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
10 березня 2021 15:26
Витяг ПДВ.pdf
10 березня 2021 15:26
Виписка Агроном.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"

ФОП РОМАШКО ЛЮБОВ АРХИПІВНА

ТОВ "АГРОНОМ-КР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#3063117114
Переможець 25 756,00
UAH з ПДВ
16 березня 2021 09:05

Документи

16 березня 2021 09:05
Електронний підпис
16 березня 2021 09:04
Протокол 93.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2021 09:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#3063117114
25 756,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2021 09:05
Електронний підпис
16 березня 2021 09:04
Протокол 93.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 16:38
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 15:28
додуг 1 дог 46.PDF зміни до договору
08 грудня 2021 15:27
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 09:31
Договір 46.PDF укладений
19 березня 2021 09:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. ЗАМОВНИК і ПОСТАЧАЛЬНИК керуючись пунктом 11 підпунктом 11.1 прийшли до згоди внести зміни до договору № 46 від 19.03.2021 року в зв’язку з закінченням кількісних показників, а саме: 1.1. Зменшити суму Договору на 0,01 грн. п. 3.1 викласти в наступній редакції «Сума цього Договору складає 25 755,99 грн. (двадцять п’ять тисяч сімсот п’ятдесят п’ять грн. 99 коп.), без ПДВ». 2. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та набуває чинності з моменту її підписання повноваженими представниками Сторін та скріплення печатками і діє протягом строку дії Договору. 3. Інші умови Договору, не змінені даною Додатковою угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Дана Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 25 755,99
UAH