Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісна та комп’ютерна техніка
Очікувана вартість
950 000,00 UAH
UA-2021-02-25-003171-a 63e8894b223540699cf23d551c9f2a67
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Сергієва

+380505029942 tec_xerson@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХЕРСОНСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 00131771
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, БЕРИСЛАВСЬКЕ ШОСЕ будинок 1
Контактна особа: Оксана Сергієва
+380505029942
tec_xerson@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2021 12:36
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2021 12:36
Початок аукціону: 10 березня 2021 12:04
Очікувана вартість: 950 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


00131771, Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, мова підготовки пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 штуки
Офісна та комп’ютерна техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, Бериславське шосе,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2021 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 12:46
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до БФП та корпусу системного блоку
Дата подання: 25 лютого 2021 13:43
Дата відповіді: 01 березня 2021 15:13
Шановний Замовник. З документації зрозуміло, що Ви будете приймати на розгляд еквіваленти товару: "У разі, якщо запропонований товар є еквівалентом, у складі пропозиції необхідно надати порівняльну таблицю з характеристиками". Незрозуміло тоді, чому була скасована закупівля UA-2021-02-04-004676-a, в якій вимоги були такі самі, як і в актуальній закупівлі, вам пропонували Pantum в якості БФП- самий бюджетний варіант, який підходить під вимоги до БФП. В поточній закупівлі вимоги до БФП не змінені. Разом з тим, додано як зразок БФП HP Lj Pro M428dw, який має швидкість друку 38 стор/хв, а не 25 ( як вимагається), має автоматичний двосторонній друк ( що Ви не зазначаєте у вимогах) а також розрахований на навантаження до 80 000 стор/міс, в той час, як той самий Pantum- до 3500 стор/міс. Тобто, за вашими вимогами можна пропонувати еквівалент, який за класом зовсім не можна порівнювати з наведеним вами прикладом, так само і за ціною ці два БФП будуть відрізнятись у два рази (HP M428DW дорожчий). Тож, поясніть, будь ласка, свою позицію і внесіть зміни, якщо Ви дійсно публікуєте оголошення повторно для того, щоб отримати іншу за характеристиками техніку, ніж вимагали в закупівлі за оголошенням номер UA-2021-02-04-004676-a. Також, для уникнення непорозуміння в подальшому- поясніть для учасників, який форм фактор системного блоку для вас є НЕТТОПом, за якими критеріями ви будете оцінювати є запропонований системний блок неттопом чи ні, адже блок живлення "не менше 200W" мають і більш дешеві еквіваленти системних блоків ( 400W і більше), в корпусах, де можна розмістити материнські плати mATX/ATX, носії HDD 3.5", а не 2,5" , що значно повливає на ціну в бік її зменшення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Pantum в якості БФП розглядатися не буде бо отримав велику кількість не схвальних відзивів. Просимо не пропонувати.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 26 лютого 2021 18:26
Дата відповіді: 01 березня 2021 14:15
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: не передбачено спрощена закупівля
Додаток 2, вимоги до БФП
Дата подання: 01 березня 2021 15:50
Шановний Замовник. Уточніть, будь ласка, чи можна пропонувати ЕКВІВАЛЕНТИ БФП HP LJ M428dw (крім Pantum) ? Якщо так- то з якими технічними характеристиками? Як вже зазанчалось раніше, HP LJ M428dw має технічні характеристики , які кращі і функціонально більш розширені, ніж зазначно у Додатку 2 тендерної документації. Тож, ще раз уточніть, будь ласка, за якими саме технічними характеристиками Ви будете оцінювати відповідність еквіваленту БФП, якщо такий можна пропонувати? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Pantum в якості БФП розглядатися не буде
Дата подання: 02 березня 2021 09:45
Доброго дня. Чи правильно ми розуміємо, що ви навмисне обмежуєте конкуренцію виключаючи з рогляду техніку одного виробника при цьому навіть не вносите потрібних уточнень в свою ТД ? Якщо ви виключаєте з розгляду техніку Pantum, то змінить, будь-ласка, потрібні вимоги у вашій ТД. Ви пишете про якісь "відгуки". Треба розуміти, що в нашій країні відгуки формуються на лише за бажанням авторів, а ще за заказами окремих конкурентів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-25-003171-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40175293
Дата подання: 11 березня 2021 15:46
Вимога
Шановний Замовнику!
Керуючись абз. 2 ч.14 Ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагаємо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиціїї ТОВ "Систематика Україна" умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 березня 2021 14:44
надано пояснення стосовно відхилення
Номер вимоги: UA-2021-02-25-003171-a.a5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:42893689
Дата подання: 17 березня 2021 12:31
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Шановний Замовнику!
По-перше, хочемо зазначити, що відповідно до ч.13 ст.14 «Спрощені закупівлі» ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Проте, відповідно до протоколу № 15.03.2021, тендерну пропозицію ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ» було відхилено відповідно до абз. 7 п. 1 ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (із змінами), а саме - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі: визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
По-друге, Замовником було зазначено в протоколі про невідповідність, запропонованих ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ», моніторів та БФП - вказаним вимогам, а саме: підтвердження технічних характеристик предметів закупівлі має розбіжності та не відповідає вимогам замовника. Проте жодної аргументації та вказівки на розбіжності та насамперед невідповідності - Замовником не надано!
А отже, тендерна пропозиція ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ» повністю відповідає вимогам, встановленим Замовником у оголошенні та додатків до нього, та вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи наведене вище, настійно вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ» та визнати тендерну пропозицію ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ» такою, що повністю відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі.


Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2021-02-25-003171-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 16 березня 2021 15:38
Неправомірне відхилення пропозиції
Доброго дня!
Шановний Замовнику, Вами було неправомірно та безпідставно відхилено нашу пропозицію щодо участі у закупівлі на підставі протоколу № 15.03.2021/3, який жодним чином нас не стосується.
Оскільки підстав для відхилення не вказано, а процедура закупівлі регулюється ЗУ Про публічні закупівлі, ст. 14, вимагаємо надати аргументоване роз'яснення з урахуванням вимог документів та оголошення про проведення закупівлі, адже у відповідності до закону учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Також спираючись на норми ст. 14 ЗУ Про публічні закупівлі, якими регламентується закупівля та інформацію вказану замовником у оголошенні підставами для відхилення є наступні:
- пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та Вимогам до предмета закупівлі;
- Учасник, який визначений Переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладання договору про закупівлю;
- якщо Учасник протягом одного року до дати оприлюднення Оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання Договору про закупівлю (у тому числі через не укладання Договору про закупівлю з боку Учасника) більше двох разів із Замовником.
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ! Згідно підстави відхилення «ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ, ВИЗНАЧЕНИМ В ОГОЛОШЕННІ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ, ТА ДОДАТКІВ ДО НЬОГО» Замовник відхиляє пропозицію Учасника спрощеної закупівлі у випадку встановлення через доступні джерела нижченаведених фактів:
Учасник спрощеної закупівлі:
- включений до «Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення»,
- є пов’язаною особою з іншими Учасниками спрощеної закупівлі та/або з уповноваженою особою(особами), та/або з керівником Замовника;
- визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
- протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене п. 4 ч, 2 ст.6, п. 1 ст.50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
- з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення Переможця спрощеної закупівлі, пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі Замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо);
- є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції".
Службову (посадову) особу, яку уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення спрощеної закупівлі, фізичну особу (особу, що підписала пропозицію спрощеної закупівлі):
- було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
- було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом,шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Замовник може відхилити пропозицію Учасника спрощеної закупівлі у випадку, якщо Учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого Учасника.
Керуючись вищезазначеним, можна зробити висновок, що немає жодної із законних підстав для відхилення нашої пропозиції:
1. Через доступні джерела наведених фактів відсутня підтверджена інформація невідповідності учасника.
2. Учасник не відмовився від укладання договору про закупівлю.
3. Учасник протягом одного року до дати оприлюднення Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не відмовився від підписання Договору про закупівлю (у тому числі через не укладання Договору про закупівлю з боку Учасника) більше двох разів із Замовником.
Тобто, наша тендерна пропозиція не підпадає під жодну з причин відхилення та повністю відповідає вимогам, встановленим замовником у оголошенні та додатків до нього, та вимогам ЗУ Про публічні закупівлі.

Таким чином, вимагаємо замовником змінити рішення щодо відхилення нашої пропозиції та визнати пропозицію такою, що повністю відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі.
В разі, якщо наша вимога не буде задоволена гарантуємо подання клопотання на факт встановлення дискримінації та нехтування основних принципів здійснення державних закупівель - економія бюджетних коштів до Державної аудиторської служби, яка контролює прозорість проведення державних закупівель. Та найближчим часом підготуємо позов до суду задля відстоювання законних прав учасника з метою визнання закупівлі неправовою та визначення укладеного договору нікчемним (в разі його укладання за процедурою закупівлі.)
Сподіваємось на Вашу відповідальність та розуміння!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 березня 2021 09:36
надано додаткові роз’яснення причин відхилення
Номер вимоги: UA-2021-02-25-003171-a.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 17 березня 2021 11:48
Дискримінація учасника у процесі оцінки тендерної пропозиції учасника
Шановний Замовнику!
Отримавши вашу відповідь на нашу вимогу, вважаємо їі абсурдною, пебпідставною та такою, що суперечить вимогам оголошення до проведення закупівлі та чинного законодавства у сфері державних закупівель.
Спираючись на Вашу відповідь, повідомляємо, що причина "Цінова пропозиція учасника не прораховується" взагалі немає нічого спільного з тими вимогами та підставами для відхилення пропозиції спрощеної закупівлі Учасника, які передбачені оголошенням до проведення процедури закупівлі та ст. 14 ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідно до закону кінцева вартість тендерної пропозиції учасника визначається електронною системою прозорро за результатами проведеного аукціону, а учасник зобов'язаний здійснити поставку товару за цією вартістю, а ми як учасник в свою чергу не відмовлялися від підписання договору за кінцевою вартість, що визначена електронною системою прозорро за результатами проведеного аукціону . До того ж, у відповідності до закону передбачено приведення у відповідність цінової пропозиції учасника після завершення аукціону, адже вартість товару є початково та кінцевою і відповідати повинна лише інформації яка визначена електронною системою, а частиною 2 статті 22 закону України визначено ряд формальних помилок, які не впливають на зміст пропозиції та не призводять до її відхилення.
Тож вимагаємо змінити ваше рішення щодо нашої неправомірної та незаконної дискваліфікації.
Інформуємо, що те, що Вами проводиться спрощена закупівля не означає, що така закупівля не регулюється законом і замовник має право вчинять дії, що призводять до будь-якої дискримінації учасників. Радимо детальніше вивчати норми та зміни, що вносяться до ЗУ Про публічні закупівлі, які також регулюють проведення спрощених закупівель.
В свою чергу ми продовжимо відстоювати свої права як учасника у відповідних органах, що контролюють здійснення закупівель та органах, що контролюють господарську діяльність замовника та вимагатимемо проведення моніторингу даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2021-02-25-003171-a.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 17 березня 2021 11:23
Незаконне визначення переможця
Шановний Замовнику!
Вами було визнано переможцем пропозицію учасника, який не відповідає встановленим Вами технічним вимогам, що передбачені додатком № 2 до оголошення про проведення закупівлі, а саме:
"4. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Спираючись на вищезазначену вимогу та аналізуючу документи тендерної пропозиції учасника, в ній відсутні:
1. Авторизаційний лист від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні.
2. Лист з чітко вказаною моделлю пристрою та наданим посилання на цей пристрій на сайті виробника,де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
3. Лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
А також до цього взагалі не вказано виробника предмету закупівлі, що є грубим порушенням технічних вимог та безпосередньо впливає на зміст пропозиції та унеможливлює адекватну перевірку такого товару.
Тож, відповідно до вимог Вашого технічного завдання, що є додатком до оголошення та обов'язковим до виконання, пропозиція учасника не відповідає встановленим вимогам та підлягає відхиленню згідно підстави, яка вказана у оголошенні про проведення закупівлі та передбачена ст. 14 ЗУ Про публічні закупівлі:
- пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та Вимогам до предмета закупівлі.
Вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможця, що оформлено № 17/03 від 17.03.2021 року.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2021-02-25-003171-a.a6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:42893689
Дата подання: 17 березня 2021 13:05
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику! Детально ознайомившись та вивчивши документи «переможця» ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСТОБУД ХЕРСОН», хочемо звернути Вашу увагу на наступне:
1. Відповідно до п. 8 Розділу «Документи, що подаються учасником в складі пропозиції спрощеної закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник в складі своєї пропозиції мав надати на підтвердження : Завірену та підписану довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до Таблиці 1. Проте, в складі тендерної пропозиції ПП «МІСТОБУД ХЕРСОН» така довідка відсутня!
2. Відповідно до п. 4 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник мав надати : Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Проте, в складі тендерної пропозиції ПП «МІСТОБУД ХЕРСОН» немає ані авторизаційного листа-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні, ані листа з чітко вказаною моделлю пристрою та наданим посилання на цей пристрій на сайті виробника, ані листу від виробника, та й взагалі не вказано виробника обладнання.
Враховуючи наведене вище, пропозиція «переможця» ПП «МІСТОБУД ХЕРСОН», має бути відхилена через невідповідність умовам тендерної документації.
Вимагаємо скасувати ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 17/03 від 17.03.2021 року щодо визначення переможцем ПП «МІСТОБУД ХЕРСОН».
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

15 березня 2021 14:44
ПРОТОКОЛ розгляду 1.doc

Документи

17 березня 2021 09:36
ПРОТОКОЛ розгляду 4.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2021 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 634 908,00
UAH з ПДВ
634 908,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 668 572,44
UAH з ПДВ
668 572,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 692 178,00
UAH з ПДВ
692 178,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 872 376,00
UAH з ПДВ
826 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСТОБУД ХЕРСОН" 949 000,00
UAH з ПДВ
827 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 875 960,04
UAH з ПДВ
856 955,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКОС-ХЕРСОН" 950 000,00
UAH з ПДВ
950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 березня 2021 09:42
Електронний підпис
09 березня 2021 09:39
2. Технічна частина.pdf
09 березня 2021 09:39
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

09 березня 2021 11:27
Електронний підпис
09 березня 2021 11:27
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 березня 2021 10:58
Електронний підпис
09 березня 2021 10:56
Виписка з ЄДРПОУ 2015 нов..pdf
09 березня 2021 10:56
Витяг Комел 03.02.2021.pdf
09 березня 2021 10:56
Letter certificate Silver Komel 2020-2021+.pdf
09 березня 2021 10:56
Довіренність КЕП 04_01_2021.pdf
09 березня 2021 10:56
Статут завірений 02.12.2020.pdf
09 березня 2021 10:56
10 Лист виробника.pdf
09 березня 2021 10:56
09 Відомості.pdf
09 березня 2021 10:56
08 Гарантійний лист.pdf
09 березня 2021 10:56
07 Гарантійний лист.pdf
09 березня 2021 10:56
05 Гарантійний лист.pdf
09 березня 2021 10:56
03 Порівняльна таблиця.pdf
09 березня 2021 10:56
01 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

08 березня 2021 20:38
Електронний підпис
08 березня 2021 20:37
проект договору.pdf
08 березня 2021 20:37
технічні вимоги.pdf
08 березня 2021 20:37
Відомості про Учасника.pdf
08 березня 2021 20:37
витяг ПДВ_копія.pdf
08 березня 2021 20:37
витяг ПДВ.pdf
08 березня 2021 20:37
повноваження директора.pdf
08 березня 2021 20:37
аналогічні договори.pdf
08 березня 2021 20:37
24393300_пропозиція.pdf

Публічні документи

09 березня 2021 09:41
Електронний підпис
09 березня 2021 09:41
документи пропозиції.pdf

Публічні документи

09 березня 2021 10:52
Електронний підпис
05 березня 2021 21:40
Електронний підпис
05 березня 2021 21:35
1. Цінова пропозиція 58943.pdf
05 березня 2021 21:35
14. Проект договору.pdf.p7s
05 березня 2021 21:35
14. Проект договору.pdf
05 березня 2021 21:35
6. Витяг з ЄДР копія.pdf
05 березня 2021 21:35
20. Порівняльна таблиця.pdf

Публічні документи

09 березня 2021 10:27
Електронний підпис
09 березня 2021 10:26
Електронний підпис
09 березня 2021 10:25
форма пропозиції.pdf.p7s
09 березня 2021 10:25
форма пропозиції.pdf
09 березня 2021 10:25
копія паспорта.pdf.p7s
09 березня 2021 10:25
копія паспорта.pdf
09 березня 2021 10:25
копія іденти.номера.pdf.p7s
09 березня 2021 10:25
копія іденти.номера.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСТОБУД ХЕРСОН"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКОС-ХЕРСОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
#40175293
Відхилено 634 908,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 15:28
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
#42893689
Відхилено 668 572,44
UAH з ПДВ
15 березня 2021 15:25
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 692 178,00
UAH з ПДВ
15 березня 2021 15:40
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 826 999,00
UAH з ПДВ
17 березня 2021 10:11
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСТОБУД ХЕРСОН"
#37353619
Переможець 827 000,00
UAH з ПДВ
17 березня 2021 10:20

Документи

11 березня 2021 15:28
Електронний підпис
11 березня 2021 15:24
ПРОТОКОЛ розгляду 1.doc

Документи

15 березня 2021 15:25
Електронний підпис
15 березня 2021 15:18
ПРОТОКОЛ розгляду 2.doc

Документи

15 березня 2021 15:40
Електронний підпис
15 березня 2021 15:39
ПРОТОКОЛ розгляду 3.doc

Документи

17 березня 2021 10:11
Електронний підпис
17 березня 2021 10:05
ПРОТОКОЛ розгляду 5.doc

Документи

17 березня 2021 10:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2021 10:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСТОБУД ХЕРСОН"
#37353619
827 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 березня 2021 10:20
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 березня 2021 13:25
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
26 березня 2021 13:25
Електронний підпис
26 березня 2021 13:24
Протокол відміни.docx