Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: Поточний середній ремонт автомобільної дороги О131304 Сватове – Новомикільське- Красноріченське на ділянці км 3+000-км 8+700 (ДК 021:2015 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
674 757,00 UAH
UA-2021-02-25-003167-b addda78a8fe54bcfad08474f842b2c89
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Володимирівна Кухтіна

+380500564895 mylen0776@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ, УТРИМАННЯ МЕРЕЖІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ОБЛАСТІ, ПРОМИСЛОВОСТІ, ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41908217
Місцезнаходження: 93405, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, проспект ЦЕНТРАЛЬНИЙ, буд. 59
Контактна особа: Тетяна Володимирівна Кухтіна
+380500564895
mylen0776@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021 10:44
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2021 09:00
Початок аукціону: 15 березня 2021 11:19
Очікувана вартість: 674 757,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 373,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20242.71 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до Тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: Поточний середній ремонт автомобільної дороги О131304 Сватове – Новомикільське- Красноріченське на ділянці км 3+000-км 8+700 (ДК 021:2015 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93405, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг розрахунки проводяться Замовником шляхом оплати за виконані послуги, при надходженні коштів на р/р Замовнику. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: заява
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: заява
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

25 лютого 2021 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 10:44
ТД технічний нагляд за ремонтом автомобільної дороги 0131304.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-14-000040 ● 8a8310907eca47c2a193ea4c84ea86d7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 квітня 2021 15:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
14.04.2021 № 166
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА

Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.04.2021 №166

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-02-25-003167-b 25.02.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-19 14:30:07

Використання Національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015

В ході проведення моніторингу виникло питання стовно використання Національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 (далі - ЄЗС).
Згідно опису окремої частини або частин предмета закупівлі Департаментом розвитку, утримання мережі автомобільних доріг області, промисловості, транспорту та зв’язку Луганської обласної державної адміністрації визнано конкретною назвою предмета закупівлі: «Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: Поточний середній ремонт автомобільної дороги О131304 Сватове – Новомикільське- Красноріченське на ділянці км 3+000-км 8+700 (ДК 021:2015 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)».
Відповідно до тендерної документації підпункту 2.1 пункту 2. забезпечення тендерної пропозиції, розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» зазначено забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 3% від очікувальної вартості закупівлі.
Так, основним словником ЄЗС установлено коди та назви продукції та послуг, що можуть бути предметом закупівель. В нашому випадку класифікатор коду CPV 45230000-8 це Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
У зв’язку з цим, просимо пояснити з якої причини при використанні відповідного коду: ДК 021:2015:45230000-8 забезпечення тендерної пропозиції було прийнято 3% як для послуг, замість 0,5% як для робіт.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-22 10:58:08

Про надання пояснення від 19.04.2021 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі

На Ваш запит про надання пояснення від 19.04.2021 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з «Технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: Поточний середній ремонт автомобільної дороги О131304 Сватове – Новомикільське - Красноріченське на ділянці км 3+000-км 8+700» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-25-003167-b) Департамент розвитку та утримання мережі автомобільних доріг області, промисловості, транспорту та зв’язку Луганської обласної державної адміністрації повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Порядок визначення предмету закупівлі регламентується Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №708 від 15.04.2020, а саме відповідно до пункту 3 розділу 2 під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Таким чином, замовником дотримано вимоги абзацу 3 частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі», 3 відсотків забезпечення тендерної пропозиції під час проведення тендеру на закупівлю послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Враховуючи вищенаведене, Замовник жодним чином не порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».


Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-21 15:56:27

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу виникли питання, а саме:
1. Стовно відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ».
Згідно тендерної документації розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 5 кваліфікаційні критерії Замовник вимагає подання учасниками наявність документального підтвердження досвіту виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На вимогу до Додатку 2 до документації тендерних торгів ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» надало довідку від 10.03.2021 № 10/03-38 про досвід виконання аналогічних договорів.
Стосовно документального підтвердження кваліфікаційним критеріям учасником було надано скановані копії договору про надання послуг з технічного нагляду № 13/08-1 від 13.08.2019 та акту надання послуг № 3 від 23.12.2019 укладений з ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС». Так, за п.п. 1.1 пункту 1 предметом цього Договору є здійснення технічного нагляду за об’єктом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми – Полтава, Сумська область», який реалізується за договором підряду № БДР-130/08-19 від 06.08.2019 укладеного ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» з ДП «Фінансування інфраструктурних проектів».
Відповідно до складеного Протоколу від 05.04.2021 № 3 для підтвердження інформації, наданої учасником Замовник звернувся до ДП «Фінансування інфраструктурних проектів» (запит від 22.03.2020 № 1/19-271) та отримав відповідь, що зазначена інформація не підтверджується, та згідно пункту 1 частини 1 статті 31 Закону 922, учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію.
У зв’язку з цим, просимо пояснити з якої причини було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ», яким було надано документальне підтвердження на виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в рамках Виконавця відповідних послуг, але без укладення прямого договору з ДП «Фінансування інфраструктурних проектів».

2. Стовно використання Національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015.
Відповідно до пункту 3 розділу «Загальні положення» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону 922 та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Так, Замовником вид предмета закупівлі визнано - послуги за кодом: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
У зв’язку з цим, просимо пояснити з якої причини було, визначено предметом закупівлі ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, замість передбаченого ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-26 11:41:54

Про надання пояснення від 21.04.2021 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі

На Ваш запит про надання пояснення від 21.04.2021 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з Технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: Поточний середній ремонт автомобільної дороги О131304 Сватове – Новомикільське- Красноріченське на ділянці км 3+000-км 8+700 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-25-003167-b) Департамент розвитку та утримання мережі автомобільних доріг області, промисловості, транспорту та зв’язку Луганської обласної державної адміністрації повідомляє наступне.
1. Відповідно до Додатку № 2 до документації тендерних торгів, для документального підтвердження кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що засвідчують виконання, указаного ним договору(-ів), а саме надати копію цього договору(-ів) і документи, що підтверджують виконання договору згідно з його умовами (копії актів виконаних робіт по зазначеному об’єкту) щонайменше по трьох об’єктів з виконанням аналогічного виду робіт, сумарно не менше 100 % від суми передбаченої предметом закупівлі. Період, за який може включатися інформація (договори) про виконані роботи – за останні два роки. Аналогічним вважається договір на здійснення технічного нагляду за будівництвом, реконструкцією, капітальним та поточним середнім ремонтом автомобільних доріг загального користування.
Для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт учасник ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надав довідку від 10.03.2021 р. №10/03-38 про досвід виконання аналогічних договорів. Згідно інформації в якості аналогічного договору наданий договір № 13/08-1 від 13.08.2019 р. про надання послуг з технічного нагляду за об’єктом : «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава, Сумська область» укладений з ТОВ «Хозхімсервіс», який реалізується за договором підряду № БДР-130/08-19 від 06.08.2019 р..
Постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури», затверджено «Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єктів архітектури», згідно пунктом 2 «Технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта». Пунктом 4 «Здійснення технічного нагляду особами, що працюють у проектних і будівельних організаціях, які виконують роботи на підконтрольних об'єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми (CC2) та значними (CC3) наслідками, не допускається».
Договір № БДР-130/08-19 від 06.08.2019 р. на «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава, (влаштування транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу на км 75+420), Сумська область», що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єкту із середнім (СС2), був укладений ТОВ «Хозхімсервіс» з ДП «Фінансування інфраструктурних проектів».
ДП «Фінансування інфраструктурних проектів», як Замовник по об’єкту повинен забезпечувати технічний нагляд при виконанні договору відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903.
Відповідно до абзацу 2 частини 15 статті 29 Закону - Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
На наш запит від 22.03.2021 р. №1/19-271 отриманий лист від ДП «Фінансування інфраструктурних проектів» від 25.03.2021 р. №376/03-21, в якому зазначена інформація не підтверджується.
Згідно п.1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 Закону.
2. Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Порядок визначення предмету закупівлі регламентується Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №708 від 15.04.2020, а саме відповідно до пункту 3 розділу 2 під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» в розділі 6 «Роботи з поточного ремонту» зазначено, що поточний середній ремонт виконується комплексно відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником.
При поточному середньому ремонті виконуються роботи відповідно до 6.3.1-6.3.6.
Відповідно до підпункту 6.3.6 технічний нагляд на об’єкті є супутніми роботами при виконанні поточного середнього ремонту.
У зв’язку з вищезазначеною інформацією Замовником було, визначено предметом закупівлі ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь по «Технічному нагляду за виконанням робіт по об’єкту: Поточний середній ремонт автомобільної дороги О131304 Сватове – Новомикільське- Красноріченське на ділянці км 3+000-км 8+700» відповідно до Національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015.
Враховуючи вищенаведене, Замовник жодним чином не порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».

Надання інформації про усунення порушення замовником

На висновок від 29.04.2021 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з Технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: Поточний середній ремонт автомобільної дороги О131304 Сватове – Новомикільське- Красноріченське на ділянці км 3+000-км 8+700 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-25-003167-b) Департамент розвитку та утримання мережі автомобільних доріг області, промисловості, транспорту та зв’язку Луганської обласної державної адміністрації повідомляє наступне. Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі «Закон») протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. 1. Відповідно до Додатку № 2 до документації тендерних торгів, для документального підтвердження кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що засвідчують виконання, указаного ним договору(-ів), а саме надати копію цього договору(-ів) і документи, що підтверджують виконання договору згідно з його умовами (копії актів виконаних робіт по зазначеному об’єкту) щонайменше по трьох об’єктів з виконанням аналогічного виду робіт, сумарно не менше 100 % від суми передбаченої предметом закупівлі. Період, за який може включатися інформація (договори) про виконані роботи – за останні два роки. Аналогічним вважається договір на здійснення технічного нагляду за будівництвом, реконструкцією, капітальним та поточним середнім ремонтом автомобільних доріг загального користування. Для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт учасник ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надав довідку від 10.03.2021 р. №10/03-38 про досвід виконання аналогічних договорів. Згідно інформації в якості аналогічного договору наданий договір № 13/08-1 від 13.08.2019 р. про надання послуг з технічного нагляду за об’єктом : «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава, Сумська область» укладений з ТОВ «Хозхімсервіс», який реалізується за договором підряду № БДР-130/08-19 від 06.08.2019 р.. Постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури», затверджено «Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єктів архітектури», згідно пунктом 2 «Технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта». Пунктом 4 «Здійснення технічного нагляду особами, що працюють у проектних і будівельних організаціях, які виконують роботи на підконтрольних об'єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми (CC2) та значними (CC3) наслідками, не допускається». Договір № БДР-130/08-19 від 06.08.2019 р. на «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава, (влаштування транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу на км 75+420), Сумська область», що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єкту із середнім (СС2), був укладений ТОВ «Хозхімсервіс» з ДП «Фінансування інфраструктурних проектів». ДП «Фінансування інфраструктурних проектів», як Замовник по об’єкту повинен забезпечувати технічний нагляд при виконанні договору відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903. Відповідно до абзацу 2 частини 15 статті 29 Закону - Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. На наш запит від 22.03.2021 р. №1/19-271 отриманий лист від ДП «Фінансування інфраструктурних проектів» від 25.03.2021 р. №376/03-21, в якому зазначена інформація не підтверджується, а саме ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" здійснювала авторський нагляд (копія листа додається), що відповідно до Постани Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури», затверджено «Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єктів архітектури», згідно пункту «Здійснення технічного нагляду особами, що працюють у проектних і будівельних організаціях, які виконують роботи на підконтрольних об'єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми (CC2) та значними (CC3) наслідками, не допускається». Згідно п.1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 Закону. 2. Відповідно до пункт 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Ураховуючи до пункт 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Порядок визначення предмету закупівлі регламентується Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 (далі – Порядок), згідно з пунктом 3 розділу І "Загальні положення" предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до пункту 3 розділу 2 Порядку під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» в розділі 6 «Роботи з поточного ремонту» зазначено, що поточний середній ремонт виконується комплексно відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником. При поточному середньому ремонті виконуються роботи відповідно до 6.3.1-6.3.6. Відповідно до підпункту 6.3.6 технічний нагляд на об’єкті є супровідними роботами при виконанні поточного середнього ремонту. Замовником було, визначено предметом закупівлі ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь по «Технічному нагляду за виконанням робіт по об’єкту: Поточний середній ремонт автомобільної дороги О131304 Сватове – Новомикільське- Красноріченське на ділянці км 3+000-км 8+700» відповідно до Національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, при цьому поточний ремонт відповідно до пункту 21 статті 1 Закону це послуги. Листом «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електоронній системі закупівель» Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.09.2020 №3304-04/53972-06, зазначено, що визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту здійснюється за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури. Проте код Єдиного закупівельного словника зазначається в електронній системі закупівель замовником самостійно із зазначенням коду, який найбільше відповідає предмету закупівлі. У зв’язку з вищезазначеною інформацією визначення предмета закупівлі замовником визнано з дотриманням вимог пункту 22 частини першої статті 1 Закону та Порядку. Враховуючи вищенаведене, Замовник жодним чином не порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Висновок, складений за наслідками моніторингу закупівель є ненормативним індивідуально-правовим актом, оскільки його виконання має безпосередній вплив на права і обов`язки Замовника, а також на права та обов`язки переможця конкурсу у сфері публічних закупівель. Оскільки висновок про результати моніторингу закупівлі є індивідуально-правовим актом, він повинен відповідати вимогам, встановленим статтею 2 КАС України. Замовник вважає, що зміст висновку не відповідає критеріям, встановленим частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, з огляду на наступне. Так, в зобов'язальний частині висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зазначено, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Отже, зазначивши в висновку про необхідність “здійснити заходи щодо усунення порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору”, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області не визначив чітку процедуру та спосіб розірвання вже укладеного договору та виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Хочемо зазначити, що можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб'єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушень. Спонукання Замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм та як саме застосувати ці невизначені норми щодо усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення Замовником чинного законодавства. Все вищевикладене свідчить про порушення вимог закону в частині змісту висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області як акту індивідуальної дії. Крім того, варто зазначити, ні вказаними Законами, ні іншими нормативно-правовими актами безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Таким чином правові підстави для розірвання укладеного договору з ФО-П Максимчук Олександр Степанович відсутні.

2021-05-11 15:07:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK-2-9

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2021 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 526 310,51
UAH з ПДВ
499 996,98
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" 570 732,03
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 березня 2021 19:01
Електронний підпис
12 березня 2021 18:59
9. Проект договору.pdf.zip
12 березня 2021 18:59
6. Довідки_ листи.pdf.zip
12 березня 2021 18:59
4.2. Рішення Учасника.pdf.zip
12 березня 2021 18:59
3.3. Договір _ 30-2020.pdf.zip
12 березня 2021 18:59
3. Довідка досвід.pdf.zip
12 березня 2021 18:59
2. Довідка працівники.pdf.zip
12 березня 2021 18:59
1.1. МТБ підтвердження.pdf.zip
12 березня 2021 18:59
1. Довідка МТБ.pdf.zip

Публічні документи

09 квітня 2021 15:49
Електронний підпис
10 березня 2021 22:17
Електронний підпис
10 березня 2021 22:11
Електронний підпис
10 березня 2021 22:09
Пiдписаний_G0321-0508-GL_tender.pdf
10 березня 2021 22:09
64740310523783.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

5. Інформація про відсутність підстав для відмови ст.17.pdf.zip

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

5. Інформація про відсутність підстав для відмови ст.17.pdf.zip

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

5. Інформація про відсутність підстав для відмови ст.17.pdf.zip

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

5. Інформація про відсутність підстав для відмови ст.17.pdf.zip

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

5. Інформація про відсутність підстав для відмови ст.17.pdf.zip

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

5. Інформація про відсутність підстав для відмови ст.17.pdf.zip

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

ФОП Максимчук Олександр Степанович підтверджує, що протягом останніх трьох років він не був притягнений до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді вчинення анти конкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)».

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

ФОП Максимчук Олександр Степанович повідомляє, що як юридичну особу, яка є учасником не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення або пов’язані з корупцією правопорушення.

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

ФОП Максимчук Олександр Степанович повідомляє, що службову (посадову) особу учасника Максимчука Олександра Степановича, якого уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто, згідно із законом, до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення.

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

ФОП Максимчук Олександр Степанович повідомляє, що не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

ФОП Максимчук Олександр Степанович підтверджує, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є інформація, яка передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (п.9ч.Iст.17 Закону).

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ФОП Максимчук Олександр Степанович підтверджує, що він як учасник процедури закупівлі є особою, до якої не застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції".

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#42055455
Відхилено 499 996,98
UAH з ПДВ
05 квітня 2021 11:17
ФОП "МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"
#2333200418
Переможець 500 000,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2021 14:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2021 14:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"
#2333200418
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 вересня 2021 10:32
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2021 10:49
Дод.уг. 1 до Договору 3.2021 від 13.07.2021.pdf зміни до договору
13 липня 2021 10:48
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 11:39
Додатки до Договору 3.2021 від19.04.2021.pdf укладений
19 квітня 2021 11:38
Договір 3.2021 від19.04.2021.pdf укладений
19 квітня 2021 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв’язку зі зміною з 01.07.2021 найменування «Замовника» згідно розпорядження голови ЛОДА-керівника ОВЦА від 25.05.2021 №357 2.Викласти в розділі 14 "Місцезнаходження, реквізити та підписи сторін" реквізити Замовника та Підрядника в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 3/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 500 000,00
UAH