Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ, УТРИМАННЯ МЕРЕЖІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ОБЛАСТІ, ПРОМИСЛОВОСТІ, ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41908217 |
Місцезнаходження: | 93405, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, проспект ЦЕНТРАЛЬНИЙ, буд. 59 |
Контактна особа: |
Тетяна Володимирівна Кухтіна +380500564895 mylen0776@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 10:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 11:19 |
Очікувана вартість: | 674 757,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 373,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20242.71 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | розрахунки проводяться Замовником шляхом оплати за виконані послуги, при надходженні коштів на р/р Замовнику. | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2021 10:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2021 10:44 |
ТД технічний нагляд за ремонтом автомобільної дороги 0131304.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-14-000040 ● 8a8310907eca47c2a193ea4c84ea86d7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2021 15:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.04.2021 № 166
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.04.2021 №166
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-02-25-003167-b 25.02.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області Людмила ЗІНОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-19 14:30:07
Використання Національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015
В ході проведення моніторингу виникло питання стовно використання Національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 (далі - ЄЗС).
Згідно опису окремої частини або частин предмета закупівлі Департаментом розвитку, утримання мережі автомобільних доріг області, промисловості, транспорту та зв’язку Луганської обласної державної адміністрації визнано конкретною назвою предмета закупівлі: «Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: Поточний середній ремонт автомобільної дороги О131304 Сватове – Новомикільське- Красноріченське на ділянці км 3+000-км 8+700 (ДК 021:2015 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)».
Відповідно до тендерної документації підпункту 2.1 пункту 2. забезпечення тендерної пропозиції, розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» зазначено забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 3% від очікувальної вартості закупівлі.
Так, основним словником ЄЗС установлено коди та назви продукції та послуг, що можуть бути предметом закупівель. В нашому випадку класифікатор коду CPV 45230000-8 це Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
У зв’язку з цим, просимо пояснити з якої причини при використанні відповідного коду: ДК 021:2015:45230000-8 забезпечення тендерної пропозиції було прийнято 3% як для послуг, замість 0,5% як для робіт.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-22 10:58:08
Про надання пояснення від 19.04.2021 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі
На Ваш запит про надання пояснення від 19.04.2021 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з «Технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: Поточний середній ремонт автомобільної дороги О131304 Сватове – Новомикільське - Красноріченське на ділянці км 3+000-км 8+700» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-25-003167-b) Департамент розвитку та утримання мережі автомобільних доріг області, промисловості, транспорту та зв’язку Луганської обласної державної адміністрації повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Порядок визначення предмету закупівлі регламентується Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №708 від 15.04.2020, а саме відповідно до пункту 3 розділу 2 під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Таким чином, замовником дотримано вимоги абзацу 3 частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі», 3 відсотків забезпечення тендерної пропозиції під час проведення тендеру на закупівлю послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Враховуючи вищенаведене, Замовник жодним чином не порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-21 15:56:27
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу виникли питання, а саме:
1. Стовно відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ».
Згідно тендерної документації розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 5 кваліфікаційні критерії Замовник вимагає подання учасниками наявність документального підтвердження досвіту виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На вимогу до Додатку 2 до документації тендерних торгів ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» надало довідку від 10.03.2021 № 10/03-38 про досвід виконання аналогічних договорів.
Стосовно документального підтвердження кваліфікаційним критеріям учасником було надано скановані копії договору про надання послуг з технічного нагляду № 13/08-1 від 13.08.2019 та акту надання послуг № 3 від 23.12.2019 укладений з ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС». Так, за п.п. 1.1 пункту 1 предметом цього Договору є здійснення технічного нагляду за об’єктом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми – Полтава, Сумська область», який реалізується за договором підряду № БДР-130/08-19 від 06.08.2019 укладеного ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» з ДП «Фінансування інфраструктурних проектів».
Відповідно до складеного Протоколу від 05.04.2021 № 3 для підтвердження інформації, наданої учасником Замовник звернувся до ДП «Фінансування інфраструктурних проектів» (запит від 22.03.2020 № 1/19-271) та отримав відповідь, що зазначена інформація не підтверджується, та згідно пункту 1 частини 1 статті 31 Закону 922, учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію.
У зв’язку з цим, просимо пояснити з якої причини було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ», яким було надано документальне підтвердження на виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в рамках Виконавця відповідних послуг, але без укладення прямого договору з ДП «Фінансування інфраструктурних проектів».
2. Стовно використання Національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015.
Відповідно до пункту 3 розділу «Загальні положення» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону 922 та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Так, Замовником вид предмета закупівлі визнано - послуги за кодом: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
У зв’язку з цим, просимо пояснити з якої причини було, визначено предметом закупівлі ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, замість передбаченого ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-26 11:41:54
Про надання пояснення від 21.04.2021 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі
На Ваш запит про надання пояснення від 21.04.2021 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з Технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: Поточний середній ремонт автомобільної дороги О131304 Сватове – Новомикільське- Красноріченське на ділянці км 3+000-км 8+700 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-25-003167-b) Департамент розвитку та утримання мережі автомобільних доріг області, промисловості, транспорту та зв’язку Луганської обласної державної адміністрації повідомляє наступне.
1. Відповідно до Додатку № 2 до документації тендерних торгів, для документального підтвердження кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що засвідчують виконання, указаного ним договору(-ів), а саме надати копію цього договору(-ів) і документи, що підтверджують виконання договору згідно з його умовами (копії актів виконаних робіт по зазначеному об’єкту) щонайменше по трьох об’єктів з виконанням аналогічного виду робіт, сумарно не менше 100 % від суми передбаченої предметом закупівлі. Період, за який може включатися інформація (договори) про виконані роботи – за останні два роки. Аналогічним вважається договір на здійснення технічного нагляду за будівництвом, реконструкцією, капітальним та поточним середнім ремонтом автомобільних доріг загального користування.
Для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт учасник ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надав довідку від 10.03.2021 р. №10/03-38 про досвід виконання аналогічних договорів. Згідно інформації в якості аналогічного договору наданий договір № 13/08-1 від 13.08.2019 р. про надання послуг з технічного нагляду за об’єктом : «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава, Сумська область» укладений з ТОВ «Хозхімсервіс», який реалізується за договором підряду № БДР-130/08-19 від 06.08.2019 р..
Постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури», затверджено «Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єктів архітектури», згідно пунктом 2 «Технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта». Пунктом 4 «Здійснення технічного нагляду особами, що працюють у проектних і будівельних організаціях, які виконують роботи на підконтрольних об'єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми (CC2) та значними (CC3) наслідками, не допускається».
Договір № БДР-130/08-19 від 06.08.2019 р. на «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава, (влаштування транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу на км 75+420), Сумська область», що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єкту із середнім (СС2), був укладений ТОВ «Хозхімсервіс» з ДП «Фінансування інфраструктурних проектів».
ДП «Фінансування інфраструктурних проектів», як Замовник по об’єкту повинен забезпечувати технічний нагляд при виконанні договору відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903.
Відповідно до абзацу 2 частини 15 статті 29 Закону - Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
На наш запит від 22.03.2021 р. №1/19-271 отриманий лист від ДП «Фінансування інфраструктурних проектів» від 25.03.2021 р. №376/03-21, в якому зазначена інформація не підтверджується.
Згідно п.1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 Закону.
2. Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Порядок визначення предмету закупівлі регламентується Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №708 від 15.04.2020, а саме відповідно до пункту 3 розділу 2 під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» в розділі 6 «Роботи з поточного ремонту» зазначено, що поточний середній ремонт виконується комплексно відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником.
При поточному середньому ремонті виконуються роботи відповідно до 6.3.1-6.3.6.
Відповідно до підпункту 6.3.6 технічний нагляд на об’єкті є супутніми роботами при виконанні поточного середнього ремонту.
У зв’язку з вищезазначеною інформацією Замовником було, визначено предметом закупівлі ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь по «Технічному нагляду за виконанням робіт по об’єкту: Поточний середній ремонт автомобільної дороги О131304 Сватове – Новомикільське- Красноріченське на ділянці км 3+000-км 8+700» відповідно до Національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015.
Враховуючи вищенаведене, Замовник жодним чином не порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
На висновок від 29.04.2021 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з Технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: Поточний середній ремонт автомобільної дороги О131304 Сватове – Новомикільське- Красноріченське на ділянці км 3+000-км 8+700 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-25-003167-b) Департамент розвитку та утримання мережі автомобільних доріг області, промисловості, транспорту та зв’язку Луганської обласної державної адміністрації повідомляє наступне. Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі «Закон») протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. 1. Відповідно до Додатку № 2 до документації тендерних торгів, для документального підтвердження кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що засвідчують виконання, указаного ним договору(-ів), а саме надати копію цього договору(-ів) і документи, що підтверджують виконання договору згідно з його умовами (копії актів виконаних робіт по зазначеному об’єкту) щонайменше по трьох об’єктів з виконанням аналогічного виду робіт, сумарно не менше 100 % від суми передбаченої предметом закупівлі. Період, за який може включатися інформація (договори) про виконані роботи – за останні два роки. Аналогічним вважається договір на здійснення технічного нагляду за будівництвом, реконструкцією, капітальним та поточним середнім ремонтом автомобільних доріг загального користування. Для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт учасник ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надав довідку від 10.03.2021 р. №10/03-38 про досвід виконання аналогічних договорів. Згідно інформації в якості аналогічного договору наданий договір № 13/08-1 від 13.08.2019 р. про надання послуг з технічного нагляду за об’єктом : «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава, Сумська область» укладений з ТОВ «Хозхімсервіс», який реалізується за договором підряду № БДР-130/08-19 від 06.08.2019 р.. Постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури», затверджено «Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єктів архітектури», згідно пунктом 2 «Технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта». Пунктом 4 «Здійснення технічного нагляду особами, що працюють у проектних і будівельних організаціях, які виконують роботи на підконтрольних об'єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми (CC2) та значними (CC3) наслідками, не допускається». Договір № БДР-130/08-19 від 06.08.2019 р. на «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава, (влаштування транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу на км 75+420), Сумська область», що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єкту із середнім (СС2), був укладений ТОВ «Хозхімсервіс» з ДП «Фінансування інфраструктурних проектів». ДП «Фінансування інфраструктурних проектів», як Замовник по об’єкту повинен забезпечувати технічний нагляд при виконанні договору відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903. Відповідно до абзацу 2 частини 15 статті 29 Закону - Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. На наш запит від 22.03.2021 р. №1/19-271 отриманий лист від ДП «Фінансування інфраструктурних проектів» від 25.03.2021 р. №376/03-21, в якому зазначена інформація не підтверджується, а саме ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" здійснювала авторський нагляд (копія листа додається), що відповідно до Постани Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури», затверджено «Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єктів архітектури», згідно пункту «Здійснення технічного нагляду особами, що працюють у проектних і будівельних організаціях, які виконують роботи на підконтрольних об'єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми (CC2) та значними (CC3) наслідками, не допускається». Згідно п.1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 Закону. 2. Відповідно до пункт 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Ураховуючи до пункт 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Порядок визначення предмету закупівлі регламентується Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 (далі – Порядок), згідно з пунктом 3 розділу І "Загальні положення" предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до пункту 3 розділу 2 Порядку під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» в розділі 6 «Роботи з поточного ремонту» зазначено, що поточний середній ремонт виконується комплексно відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником. При поточному середньому ремонті виконуються роботи відповідно до 6.3.1-6.3.6. Відповідно до підпункту 6.3.6 технічний нагляд на об’єкті є супровідними роботами при виконанні поточного середнього ремонту. Замовником було, визначено предметом закупівлі ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь по «Технічному нагляду за виконанням робіт по об’єкту: Поточний середній ремонт автомобільної дороги О131304 Сватове – Новомикільське- Красноріченське на ділянці км 3+000-км 8+700» відповідно до Національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, при цьому поточний ремонт відповідно до пункту 21 статті 1 Закону це послуги. Листом «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електоронній системі закупівель» Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.09.2020 №3304-04/53972-06, зазначено, що визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту здійснюється за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури. Проте код Єдиного закупівельного словника зазначається в електронній системі закупівель замовником самостійно із зазначенням коду, який найбільше відповідає предмету закупівлі. У зв’язку з вищезазначеною інформацією визначення предмета закупівлі замовником визнано з дотриманням вимог пункту 22 частини першої статті 1 Закону та Порядку. Враховуючи вищенаведене, Замовник жодним чином не порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Висновок, складений за наслідками моніторингу закупівель є ненормативним індивідуально-правовим актом, оскільки його виконання має безпосередній вплив на права і обов`язки Замовника, а також на права та обов`язки переможця конкурсу у сфері публічних закупівель. Оскільки висновок про результати моніторингу закупівлі є індивідуально-правовим актом, він повинен відповідати вимогам, встановленим статтею 2 КАС України. Замовник вважає, що зміст висновку не відповідає критеріям, встановленим частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, з огляду на наступне. Так, в зобов'язальний частині висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зазначено, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Отже, зазначивши в висновку про необхідність “здійснити заходи щодо усунення порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору”, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області не визначив чітку процедуру та спосіб розірвання вже укладеного договору та виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Хочемо зазначити, що можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб'єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушень. Спонукання Замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм та як саме застосувати ці невизначені норми щодо усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення Замовником чинного законодавства. Все вищевикладене свідчить про порушення вимог закону в частині змісту висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області як акту індивідуальної дії. Крім того, варто зазначити, ні вказаними Законами, ні іншими нормативно-правовими актами безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Таким чином правові підстави для розірвання укладеного договору з ФО-П Максимчук Олександр Степанович відсутні.
2021-05-11 15:07:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Ризики, що спрацювали
RISK-2-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
526 310,51
UAH з ПДВ
|
499 996,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" |
570 732,03
UAH з ПДВ
|
500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #42055455 |
Відхилено |
499 996,98
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2021 11:17
|
ФОП "МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" #2333200418 |
Переможець |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2021 14:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2021 10:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2021 10:49
|
Дод.уг. 1 до Договору 3.2021 від 13.07.2021.pdf | зміни до договору |
13 липня 2021 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2021 11:39
|
Додатки до Договору 3.2021 від19.04.2021.pdf | укладений |
19 квітня 2021 11:38
|
Договір 3.2021 від19.04.2021.pdf | укладений |
19 квітня 2021 11:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.У зв’язку зі зміною з 01.07.2021 найменування «Замовника» згідно розпорядження голови ЛОДА-керівника ОВЦА від 25.05.2021 №357 2.Викласти в розділі 14 "Місцезнаходження, реквізити та підписи сторін" реквізити Замовника та Підрядника в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 3/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |