Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютери та ноутбуки)
Очікувана вартість
995 000,00 UAH
UA-2021-02-25-002950-a 4e0961fb21e34df18d11d07e190237ef
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Гнасюк

+380332284017 vodokanalzakupivelnyk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ""Луцькводоканал""
Код ЄДРПОУ: 03339489
Вебсайт: http://Vd.lutsk.ua
Місцезнаходження: 43010, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26
Контактна особа: Лариса Гнасюк
+380332284017
vodokanalzakupivelnyk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021 12:28
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2021 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 995 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53 штуки
код ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
(Комп’ютери та ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул. Січова, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2021 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 12:28
ТД компютери.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 26 лютого 2021 17:57
Дата відповіді: 01 березня 2021 14:22
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» встановлення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі відносить до компетенції Замовника торгів. Проаналізувавши господарську діяльність та потреби підприємства, скориставшись правом наданим чинним законодавством, було прийнято рішення про встановлення саме таких технічних вимог до предмета закупівлі. Таким чином, просимо врахувати дану інформацію, при підготовці тендерної пропозиції. Додатково
інформую вас про те що відповідно до інформації зазначеної в Додатку 3: - налаштування, гарантійне та сервісне обслуговування товару (обладнання) повинне проводитись, силами та засобами Постачальника, протягом гарантійного терміну та є умовою надання гарантії на товар.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 984 872,46
UAH з ПДВ
984 872,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 березня 2021 12:05
Електронний підпис
09 березня 2021 12:02
Сертифікати ISO.pdf
09 березня 2021 12:02
Довідка щодо санкцій.pdf
09 березня 2021 12:02
Виписка з ЄДР.pdf
09 березня 2021 12:02
Цінова пропозиція.pdf
09 березня 2021 12:02
Технічна специфікація.pdf
09 березня 2021 12:02
Сертифікати ISO.pdf.p7s
09 березня 2021 12:02
Описи реєстратора.pdf
09 березня 2021 12:02
Витяг з ЄДР 05.03.2021 копія.pdf
09 березня 2021 12:02
Проект договору.pdf
09 березня 2021 12:02
Відомості про Учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 984 872,46
UAH з ПДВ
12 березня 2021 08:37

Документи

12 березня 2021 08:37
Електронний підпис
12 березня 2021 08:36
п 81.pdf
12 березня 2021 08:36
повід 81.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2021 08:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
984 872,46
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2021 08:37
Електронний підпис
12 березня 2021 08:36
п 81.pdf
12 березня 2021 08:36
повід 81.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 15:46
з 159.pdf укладений
04 січня 2022 15:45
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 10:47
повід 159.pdf зміни до договору
29 березня 2021 10:44
д у 159.pdf зміни до договору
29 березня 2021 10:44
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 10:29
д у 159.pdf зміни до договору
29 березня 2021 10:27
повід 159.pdf зміни до договору
29 березня 2021 10:27
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 12:04
д 159.pdf укладений
25 березня 2021 12:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони домовилися зменшити обсяги закупівлі згідно Договору. Пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього договору становить: Всього без ПДВ – 740 416 грн. 80 коп. (сімсот сорок тисяч чотириста шістнадцять гривень 80 копійок); ПДВ 20% - 148 083 грн. 36 коп. (сто сорок вісім тисяч вісімдесят три гривні 36 копійок); Всього з ПДВ – 888 500 грн. 16 коп. (вісімсот вісімдесят вісім тисяч п’ятсот гривень 16 копійок). 2. Сторони вирішили внести зміни до Специфікації до Договору та замінивши ноутбук Lenovo V15-ADA Iron Grey (82C70007RA) на ноутбук HP Laptop 15s-eg1113ur, у зв’язку з покращенням якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 159
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони домовилися зменшити обсяги закупівлі згідно Договору. Пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього договору становить: Всього без ПДВ – 740 416 грн. 80 коп. (сімсот сорок тисяч чотириста шістнадцять гривень 80 копійок); ПДВ 20% - 148 083 грн. 36 коп. (сто сорок вісім тисяч вісімдесят три гривні 36 копійок); Всього з ПДВ – 888 500 грн. 16 коп. (вісімсот вісімдесят вісім тисяч п’ятсот гривень 16 копійок). 2. Сторони вирішили внести зміни до Специфікації до Договору та замінивши ноутбук Lenovo V15-ADA Iron Grey (82C70007RA) на ноутбук HP Laptop 15s-eg1113ur, у зв’язку з покращенням якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 159
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 888 500,16
UAH (в тому числі ПДВ 148 083,36 UAH)