Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04590731 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, м-н. Вараш,41 |
Контактна особа: |
Коропенко Юрій Олександрович +380363623200 kuznosvitagcgo@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 18:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2021 18:14 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 12:58 |
Очікувана вартість: | 1 023 840,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2021 18:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2021 18:00 |
ТД 2021 охорона.doc |
01 березня 2021 18:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 березня 2021 18:00 |
ТД 2021 охорона.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-04-000018 ● 00db21fdcdc246fba5150bcaa9099d49
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2021 16:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
04.03.2021 № 160
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 04.03.2021 №160.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2021-02-25-002741-c 25.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-04 17:04:19
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі охоронних послуг (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-25-002741-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
- Відповідно до частини першої статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
Згідно частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: 1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю:
оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж.
Поясніть чому, Замовником тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом № 39 від 24.02.2021, оприлюднено в електронній системі закупівель 01.03.2021 18:00 (Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 13.03.2021 18:14 год), тобто з недотриманням термінів встановлених частини першої статті 22 та частини першої статті 10 Закону (не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-09 18:57:39
Пояснення
При оголошенні даної процедури закупівлі стався технічний збій, під час якого тендерна документація не завантажилась до системи електронних закупівель. Даний недолік виявлено та усунено. Дана інформація була надана в протоколі переговорів №62 від 01 березня 2021 року, долученого до пояснень за вимогою /скаргою до даної закупівлі. Недотримання термінів встановлених частини першої статті 22 та частини першої статті 10 Закону (не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій) відбулося в зв’язку з невчасним виявленням помилки.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Порушення строків оприлюднення тендерної документації
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 09 березня 2021 19:09 |
Кінець періоду оскарження: | 20 березня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 20 березня 2021 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Недотримання термінів встановлених частини першої статті 22 та частини першої статті 10 Закону (не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій). |
09 березня 2021 19:09
|
Електронний підпис |
09 березня 2021 19:08
|
Протокол _ 73.pdf |