Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03344119 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., Житомир, провулок Кавалерійський, 4 |
Контактна особа: |
Кузьменко Світлана Василівна 380632926335 ZHUASHTENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 13:19 |
Очікувана вартість: | 4 508 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 540,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за кожну поставлену партію Товару здійснюється Замовником протягом 90 (дев’яносто) календарних днів, з дня отримання відповідної партії Товару по видатковій накладній, в сумі, яка зазначена в рахунку-фактурі на таку партію Товару. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2021 17:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2021 17:04 |
ТД дизельне паливо № 23.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-27-000045 ● a372e89e4ad34633b6358c0be50a7be6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2021 15:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.08.2021 № 492
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Вікторія ПЕРИНСЬКА
Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 27.08.2021 № 492
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2021-02-25-002621-с 25.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Світлана ЛУК’ЯНЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-31 15:03:41
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)», за ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти, очікуваною вартістю 4 508 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-25-002621-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. На підставі яких документів підтверджуючих коливання ціни дизельного палива на ринку було внесено зміни до договору про закупівлю товарів від 26.03.2021 № 11, укладеного Комунальним підприємством ««Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради з Товариством з обмеженою відповідальністю «БРИСТОН», шляхом укладання додаткових угод від 20.04.2021 № 2, від 07.05.2021 № 3, від 06.08.2021 № 5 (щодо зміни ціни за одиницю товару)?
Також просимо вказати кількість укладених додаткових угод до вищезазначеного договору (з наданням підтверджуючих документів).
3. Просимо повідомити кількість (з наданням підтверджуючих документів) отриманого дизельного палива Комунальним підприємством ««Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради від Товариства з обмеженою відповідальністю «БРИСТОН», за договором про закупівлю товарів від 26.03.2021 № 11 за ціною 22,09 грн за од. з ПДВ, та в розрізі укладених додаткових угод до договору, а саме:
- за ціною 24, грн за од. з ПДВ (додаткова угода від 20.04.2021 № 2);
- за ціною 25,02 грн за од. з ПДВ (додаткова угода від 07.05.2021 № 3);
- за ціною 26,34 грн за од. з ПДВ (додаткова угода від 06.08.2021 № 5).
4. Відповідно до вимог підпункту 3.2 пункту 3 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом».
У зв’язку з цим просимо повідомити, чи була дотримана вищезазначена вимога переможцем торгів – Товариством з обмеженою відповідальністю «БРИСТОН» під час укладення договору (з наданням підтверджуючих документів)?
5. Відповідно до вимог підпункту 6.6.1 пункту 6 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника «Учасник, якого визнано переможцем, не пізніше дати укладання Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору у розмірі 4% від суми договору у формі: банківської гарантії або договору поруки фінансової установи…Разом з банківською гарантією/ договором поруки Замовнику надаються такі документи: копія свідоцтва про реєстрацію фінансової установи та копії діючої ліцензії на право здійснення даного виду діяльності.
У зв’язку з цим просимо повідомити, чи була дотримана вищезазначена вимога переможцем торгів – Товариством з обмеженою відповідальністю «БРИСТОН» (з наданням підтверджуючих документів)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-02 19:46:59
«Дизельне паливо», за ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти
КП «Управління автомобільних шляхів» ЖМР на Ваш запит про подання пояснення опублікований 31. 08. 2021 р. в системі ProZorro надає наступну інформацію:
1. КП УАШ не підпадає під дію вимог п. 4-1 постанови КМУ від 11. 10. 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) так як являється одержувачем бюджетних коштів, а не головним розпорядником. Також повідомляємо , що у підприємства відсутній власний веб-сайт, в якому розміщується інформація щодо діяльності підприємства .
2. Всі додаткові угоди до Договору № 11 про закупівлю товарів від 26. 03. 2021 р ,на зміну ціни за одиницю товару, були здійснені на підставі «Висновків за результатами цінового моніторингу» наданих Сумською торгово-промисловою палатою, а саме :
- Додаткова угода № 2 від 20. 04. 2021 р. – Висновок ТПП № ЦД-104/1 від 16. 04. 2021 р. (Висновок додається);
- Додаткова угода № 3 від 07. 05. 2021 р. – Висновок ТПП № ЦД-125 від 06. 05. 2021 р. (Висновок додається);
- Додаткова угода № 5 від 06. 08. 2021 р. – Висновок ТПП № ЦД- 235/1 від 02. 08. 2021 р. (Висновок додається).
Всього укладено шість додаткових угод :
- Додаткова угода № 1 від 01.04.2021 р. – про виправлення механічної помилки;
- Додаткова угода № 6 від 17.08.2021 р. – про перерозподіл джерела оплати за поставлений товар.
3. Станом на 02. 09. 2021 р. отримано 142015 л дизельного палива:
- за ціною Договору № 11 від 23. 03.2021 р. – 22010 л по 22,09 грн. /л з ПДВ (видаткова накладна № 83);
- за Додатковою угодою № 2 від 20. 04. 2021 р. – 12400 л по 24,00 грн./л з ПДВ (видаткові накладні № № 115, 125);
- за Додаткова угода № 3 від 07. 05. 2021 р. – 76255 л по 25,02 грн./л з ПДВ (видаткові накладні № № 136, 148, 159, 189, 205, 225, 264, 294);
- за Додатковою угодою № 5 від 06. 08. 2021 р. – 31350 л по 26,34 грн./л з ПДВ (видаткові накладні №№ 326, 350,383).
Копії видаткових накладних – додаються.
4. Відповідно до вимог підпункту 5.4 пункту 5 Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 3.2 пункту 3 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом».
Дана вимога переможцем ТОВ «БРИСТОН» виконана. Документи надані в електронну систему закупівель та містяться у файлі з назвою «від переможця.pdf» 17 березня 2021р.
5. ТОВ «БРИСТОН» виконав вимогу підпункту 6.6.1. пункту 6 розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю», а саме надано: Банківська гарантія № 3234-21 від 23 березня 2021 року; Свідоцтво про реєстрацію ПАТ «Банк Альянс» № 89 від 10 березня 1992 року; Банківська ліцензія № 97 від 17 листопада 2011 року; Довіреність від 22 травня 2020 року (документи додаються).
- 115 Видаткова да додаткова угода БРИСТОН Дизельне паливо.pdf
- 125 Видаткова БРИСТОН Дизельне паливо.pdf
- 136 Видаткова 3 Додаткова угода 11 Договір БРИСТОН дизельне паливо.pdf
- 148 Бристон дизельне паливо.pdf
- 159 Видаткова БРИСТОН Дизельне паливо.pdf
- 189 Видаткова БРИСТОН Дизельне паливо.pdf
- 205 Видаткова БРИСТОН Дизельне паливо.pdf
- 225 Видаткова БРИСТОН Дизельне паливо.pdf
- 264 Видаткова БРИСТОН Дизельне паливо.pdf
- 294 Бристон дизельне паливо.pdf
- 326 Видаткова БРИСТОН Дизельне паливо.pdf
- 350 Видаткова БРИСТОН Дизельне паливо.pdf
- 83 Видаткова БРИСТОН Дизельне паливо.pdf
- банківська гарантія.pdf
- банківська ліцензія.pdf
- висновок № ЦД- 125.pdf
- висновок №ЦД-104 1.pdf
- висновок №ЦД-235 1.pdf
- довіреність.pdf
- свідоцтво про реєстрацію.pdf
- №383 Видаткова БРИСТОН дизельне паливо.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-07 14:55:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)», за ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти, очікуваною вартістю 4 508 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-25-002621-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Просимо повідомити достовірну інформацію щодо ціни за 1 літр дизельного палива з ПДВ та відсотку збільшення за одиницю товару за результатами укладеної додаткової угоди від 07.05.2021 № 3 до договору про закупівлю від 26.03.2021 № 11, укладеному з Товариством з обмеженою відповідальністю «БРИСТОН».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-07 16:58:33
Нафта і дистиляти код за ДК021:2015 - 09130000-9
Перегляд ціни за одиницю товару сторони Договору № 11 від 26. 03. 2021 р. погодили відповідно до Висновку Торгово-промислової палати № ЦД-125 та листа постачальника ТОВ "БРИСТОН" від 06.05. 2021 р. (додається). В Додатковій угоді № 3 від 07.05.2021 р. допущена механічна описка щодо збільшення ціни 1 л дизельного палива - помилково прописано 1,04% замість - 4,25 %. В Специфікації № 2 до Додаткової угоди № 3 вартість 1 л палива зазначена - 25,02 грн. з ПДВ, що відповідає росту ціни на 4,25 % до попередньої вартості.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради, ознайомилось з висновком Управління північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області про результати моніторингу закупівлі № UA-2021-02-25-002621-c та надає свої аргументовані заперечення до висновку по кожному пункту окремо.
2021-09-15 17:38:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Позивачем КП "Управління автомобільних шляхів" ЖМР направлено Адміністративний позов (вих. № 301/09/21 від 22. 09.2021 р. ) до Житомирського окружного адміністративного суду. Відповідачем по даному позову є Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України. |
Дата публікації: | 23 вересня 2021 |
Номер відкриття провадження: | Номер справи 240/29235/21; номер провадження 240/29235/21/29393/21 |
Дата відкриття провадження: | 08 жовтня 2021 |
Документи:
11 жовтня 2021 17:17
|
Електронний підпис |
23 вересня 2021 09:33
|
Опис до листа.pdf |
23 вересня 2021 09:33
|
Адміністративний позов.pdf |
11 жовтня 2021 17:17
|
Електронний підпис |
23 вересня 2021 09:34
|
Електронний підпис |
23 вересня 2021 09:33
|
Опис до листа.pdf |
23 вересня 2021 09:33
|
Адміністративний позов.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН" |
4 386 480,00
UAH з ПДВ
|
4 329 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Гладун Сергій Михайлович" |
4 488 400,00
UAH з ПДВ
|
4 331 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН" #42254701 |
Переможець |
4 329 640,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 17:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2021 08:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2021 08:31
|
ДУ №11 від 29.10.2021р до дог. №11.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2021 08:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2021 14:25
|
10 Додаткова угода 11 Договір БРИСТОН дизель.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2021 14:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2021 17:24
|
ДУ №9 від 05.10.2021р. до дог. №11.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2021 17:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2021 17:24
|
ДУ №8 від 17.09.2021р. до дог.11.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2021 17:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2021 09:27
|
ДУ № 7 до Договору № 11.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2021 09:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2021 16:17
|
ду №6 від 17.08.202021р. до дог. №11.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2021 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 серпня 2021 17:26
|
ДУ №5 від 06.08.2021р. до дог.№11.pdf | укладений |
06 серпня 2021 17:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2021 16:40
|
ДУ №4 від 04.06.2021р. до дог. №11.pdf | укладений |
04 червня 2021 16:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2021 17:38
|
ДУ №3 від 07.06.2021р. до дог.№11.pdf | укладений |
07 травня 2021 17:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2021 15:16
|
Ду №2 від 20.04.2021р. до дог. №11.pdf | укладений |
21 квітня 2021 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2021 16:51
|
ДУ №1 від 01.04.2021р. до дог.11.pdf | укладений |
01 квітня 2021 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2021 09:58
|
№ 11.pdf | укладений |
26 березня 2021 09:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору щодо виправлення технічної помилки. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору у зв'язку із збільшенням ціни за одиницю товару. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору у зв'язку із збільшенням ціни за одиницю товіару. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони внесли зміни до Договору у зв'язку із змінами реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору щодо перерозподілу джерела оплати за поставлений товар. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору щодо перерозподілу джерела оплати за поставлений товар. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору щодо перерозподілу джерела оплати за поставлений товар. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору щодо перерозподілу джерела оплати за товар. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору щодо збільшення ціни за одиницю товару та перерозподілу джерела оплати за поставлений товар. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |