Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
pharmaceutical products (injectable drugs- Atropine, Dopamine, Magnesium sulfate, Neostigmine, Chlorpromazine, Epinephrine, Thiosulfate, Theophylline, Phenylephrine, Calcium gluconate, Gentamicin, Metoclopramide, Ondansetron, Omeprazol, Cyanocobalamin, Oxytocin, Prednisolone, Hydrocortisone, Drotaverine, Diclofenac, Diclofenac, Lidocain, Metamizole sodium, Glucose, Aqua pro injectioni, Amiodarone, Verapamil, Heparin, Digoxin, Tranexamic acid, Furosemide, Dexamethasone, Enoxaparin sodium, Enoxaparin sodium, Ketorolac, Dexketoprofen, Diphenhydramine, Coffeine sodium benzoate, Calcium chloride, Urapidil, Nitroglycerin, Bendazol, Papaverine, Comb drug, Meldonium, Arginine glutamate, Platyphylline, Comb drug, Piracetam, Vinpocetine, Citicoline, Acetylcysteine, Chloropyramine) код 021:2015 - 33600000-6
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Луцька міська клінічна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01982985 |
Місцезнаходження: | 43024, Україна , Волинська область обл., ЛУЦЬК, пр-т Відродження, 13 |
Контактна особа: |
Шендибило Володимир Михайлович 0332-25-10-81 lmkl@lmkl.lutsk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Lutsk city clinical hospital |
National ID: | 01982985 |
Contact point: |
Shendubulo Volodumur 0332-25-10-81 lmkl@lmkl.lutsk.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 11:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2021 11:47 |
Очікувана вартість: | 5 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 25 лютого 2021 11:42 |
Enquiries until: | 18 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 березня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 5 600 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 28 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2021 11:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2021 11:42 |
тендерна документація лікарські засоби ін'єкційні.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-09-000002 ● d9b8476c7beb4ff191c43313d247c0ce
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2021 13:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
08.11.2021 № 695
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 08.11.2021 № 695
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2 UA-2021-02-25-002027-a 25.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-18 15:32:10
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-25-002027-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону від 23.01.2021) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1) Відповідно до частини другої статті 24 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
На звернення за роз’ясненнями від 10.03.2021 щодо уточнення одиниці виміру позиції №20 Диклофенак розчин для ін'єкцій 25 мг/мл 3 мл № 10 (далі - Позиція №20) Замовником 10.03.2021 надано відповідь, що одиницею виміру є УПАКОВКА.
При цьому, в додатку 4 до тендерної документації «Медико-технічні вимоги» Позиція №20 визначено одиниця виміру ФЛАКОН.
Однак, Замовником не внесено відповідні зміни до тендерної документації та не розміщено в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме:
Чому Вами не внесено зміни в додаток 4 до тендерної документації позиція №20 щодо одиниці виміру?
2) Відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Так, тендерною документацією Замовника позиція №20 Диклофенак розчин для ін'єкцій 25 мг/мл 3 мл № 10 визначено одиниця виміру флакон, кількість 600 флаконів, а в тендерній пропозиції учасника ТзОВ «Волиньфарм» позиція №20 Диклофенак розчин для ін'єкцій 25 мг/мл 3 мл № 10 визначено одиниця виміру упаковка.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме:
Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТзОВ «Волиньфарм» як таку, що не відповідає умовам додатку 4 до тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальні підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-23 09:19:13
Відповідь на запит
КП “Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади” повідомляє наступне.
Тендерною документацією Замовника згідно оголошення UA-2021-02-25-002027-a по позиції № 20 Диклофенак розчин для ін'єкцій 25 мг/мл 3 мл № 10 передбачено одиниця виміру як флакон у кількості 600 од
Замовником на стадії подання пропозицій було надано роз’яснення невідомому учаснику, яким уточнювалось те, що Диклофенак № 10 має бути подано у вигляді упаковок № 10 у кількості 600 шт
Всіма учасниками було подано тендерні пропозиції з врахуванням даного роз’яснення та подано п.20 Диклофенак у одиниці виміру упаковки. Замовником було визначено переможцем Фірму “Волиньфарм” у формі ТОВ, яка надала найбільш економічно вигідну пропозицію.
Тендерна прозиція Фірми “Волиньфарм” у формі ТОВ не була відхилена у зв’язку із тим, що цей недолік трактувався як формальна помилка, оскільки учасник врахував роз’яснення Замовника з приводу одиниць виміру товару.
Кількість поданого лікарського засобу переможця відповідала кількісній потребі Замовника згідно оголошеної процедури закупівлі. Відхилення учасника призвело б до надмірного витрачання коштів НСЗУ.
Відповідно до частини 2 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція учасника відхиляється за умови, що вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Оскільки Фірмою “Волиньфарм” у формі ТОВ забезпечено умови які вимагалися замовником, то підстав для відхилення не було.
В разі відхилення пропозицій учасників це б призвело до негативних наслідків при лікуванні пацієнтів.
Крім того, договір, укладений за результатами проведення процедури закупівлі виконується без претензій, товар поставляється вчасно, з дотриманням температурного режиму та відповідних умов зберігання, а тому взаємодія з даним постачальником забезпечує якісне, своєчасне медичне обслуговування пацієнтів
З переможцем торгів вже укладалися договори на поставку фармацевтичної продукції. При виконанні договорів дотримувались всіх умов в повному обсязі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Луцька міська клінічна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01982985 |
Місцезнаходження: | 43024, Україна, Волинська область обл., ЛУЦЬК, пр-т Відродження, 13 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2021 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ |
5 584 852,80
UAH з ПДВ
|
5 584 852,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." |
5 595 686,70
UAH з ПДВ
|
5 595 686,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ #21738610 |
Переможець |
5 584 852,80
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2022 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2022 15:44
|
дод.угода 5 договір 222 Волиньфарм.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2022 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2022 15:35
|
дод.угода 5 договір 280 Волиньфарм.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2022 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2022 16:56
|
дод.угода 4 договір 280 Волиньфарм.pdf | зміни до договору |
14 січня 2022 16:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:18
|
дод.угода 3 договір 280 Волиньфарм.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:43
|
дод.угода 2 договір 280 Волиньфарм.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:42
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2021 08:59
|
дод.угода 1 договір 280 Волиньфарм.pdf | зміни до договору |
03 червня 2021 08:59
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 08:08
|
Договір 280 інєкційні Волиньфарм.pdf | укладений |
26 квітня 2021 08:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна найменування Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 280 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів |
Номер договору про закупівлю: | 280 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пролонгація договору |
Номер договору про закупівлю: | 280 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дод.угода на 20 % |
Номер договору про закупівлю: | 280 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів |
Номер договору про закупівлю: | 280 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів |
Номер договору про закупівлю: | 280 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |