Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інші завершальні будівельні роботи за кодом СРV за ДК 021:2015 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту офісних приміщень (кімнат) та приміщень загального користування за адресою м. Київ, вул. Басейна, 1/2А , 4-й поверх)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2021-02-25-001667-b ● 6f84ed7ccc69449ba50cd1bd6bb0d594
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління туризму та промоцій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 41492529 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 12 літера А |
Контактна особа: |
Калганов Дмитро Олександрович 000445299399 kyivtourism@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 09:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 13:19 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
З дотриманням вимог ДБН А.2.2-3:2014
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інші завершальні будівельні роботи за кодом СРV за ДК 021:2015 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту офісних приміщень (кімнат) та приміщень загального користування за адресою м. Київ, вул. Басейна, 1/2А , 4-й поверх)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 12 літера А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за надані Послуги здійснюються на підставі статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за надані Послуги здійснюються протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування оплати наданих Послуг на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 16:54 |
Перелік змін до тендерної документації.PDF | |
04 березня 2021 16:53 |
1. Додаток 1. УТОЧНЕНО КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ (cтаття 16 Закону).docx | |
04 березня 2021 16:53 |
3. Додаток 3. УТОЧНЕНО Технічні вимоги ремонт...docx | |
25 лютого 2021 09:54 |
3. Додаток 3. (План обєкту).pdf | |
25 лютого 2021 09:53 |
6. Додаток 6. ЛИСТ ЗГОДА.docx | |
25 лютого 2021 09:53 |
5. Додаток 5. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
25 лютого 2021 09:52 |
4. Додаток 4. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (3).docx | |
25 лютого 2021 09:52 |
3. Додаток 3. Технічні вимоги ремонт...docx | |
25 лютого 2021 09:52 |
2. Додаток 2. ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ_стаття 17 Закону.docx | |
25 лютого 2021 09:51 |
1. Додаток 1. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ (cтаття 16 Закону).docx | |
25 лютого 2021 09:47 |
0. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
04 березня 2021 16:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 березня 2021 16:54 |
Перелік змін до тендерної документації.PDF
|
|||
04 березня 2021 16:53 |
1. Додаток 1. УТОЧНЕНО КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ (cтаття 16 Закону).docx
|
|||
04 березня 2021 16:53 |
3. Додаток 3. УТОЧНЕНО Технічні вимоги ремонт...docx
|
|||
25 лютого 2021 09:54 |
3. Додаток 3. (План обєкту).pdf
|
|||
25 лютого 2021 09:53 |
6. Додаток 6. ЛИСТ ЗГОДА.docx
|
|||
25 лютого 2021 09:53 |
5. Додаток 5. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
|
|||
25 лютого 2021 09:52 |
4. Додаток 4. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (3).docx
|
|||
25 лютого 2021 09:52 |
3. Додаток 3. Технічні вимоги ремонт...docx
|
|||
25 лютого 2021 09:52 |
2. Додаток 2. ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ_стаття 17 Закону.docx
|
|||
25 лютого 2021 09:51 |
1. Додаток 1. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ (cтаття 16 Закону).docx
|
|||
25 лютого 2021 09:47 |
0. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Дата подання: 26 лютого 2021 13:44
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:16
Доброго дня. Умовами тендерної документації вимагається, по-перше, досвід надання Учасником таких послуг не менше ніж 3 роки. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною та такою, що значно звужує перелік Учасників, які зможуть прийняти у часть у закупівлі, та вимагаємо видалити її. По-друге, умовами ТД вимагається "Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі." Шановний Замовник, подання документів в паперовому виді, де вимагалось нумерувати сторінки, втратило чинність у 2015 році, коли був прийнят Закон про електронний документообіг і застосована електронна система prozorro. Тим більш, що умовами ТД вимагається надати не менш 3-х аналогічних договір з додатками та актами виконанних робіт. Це дуже великий об'єм. По Закону, надавати скан-копії з оригіналів таких документів допускається. Тож, вимагаємо видалити вимогу про нумерацію сторінок з вимог ТД, В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися до органів АМКУ зі скаргою щодо зміни умов ТД. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
У відповідь на поставлене Вами питання Замовником повідомляється наступне.
Будь-яких дискримінаційних вимог у своїй тендерній документації до закупівлі Замовник не вбачає, оскільки, закупівля здійснюється за бюджетні кошти, та відповідно, Замовником, у межах чинного законодавства, вживаються заходи задля уникнення ризиків щодо укладення договірних зобов’язань з ненадійними та недосвідченими виконавцями, що в результаті може спричинити надання неякісних послуг, порушення фінансових зобов’язань за договором, строків його виконання та невиконання.
Так, на виконання 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідно до вимог п.5 розділу ІІІ Тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено кваліфікаційні критерії, серед яких наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів (не менше трьох виконаних аналогічних договорів, у період з 2018 по 2020 роки), та документ/документи, що підтверджують їх виконання: копії актів наданих послуг, та/або копії актів звірки, та/або копії видаткових накладних.
Замовник зауважує, що, ні стаття 16 Закону, ні будь-яка інша норма чинного законодавства не містить обмежень щодо кількості чи строків давності аналогічних договорів, яку Замовник може вимагати на підтвердження досвіду Учасника. Більше того, в п.3 ч.2 ст.16 Закону слово «договорів» вжито в множині – «договорів», що за змістом вбачає множинну кількість, а не 1 договір.
Щодо надання копій документів, що підтверджують виконання таких договорів, варто зазначити, що досвід виконання договору є результатом виконання договірних зобов’язань. При цьому, сам по собі факт укладення договору не є гарантією його виконання. Належним підтвердженням виконання такого договору є копії актів наданих послуг, та/або копії актів звірки, та/або копії видаткових накладних, а тому, Замовник не вбачає порушення ч.4 ст.22 Закону.
Стосовно нумерації сторінок, інформуємо, що з урахуванням п.19 частини 2 статті 22 Закону, Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, Замовником у пп. 2.2. п.2 розділу V тендерної документації зазначено перелік формальних помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
До таких помилок належить: нумерація сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає порушень у вимогах своєї тендерної документації, та пропонує Вам подавати свою тендерну пропозицію, з урахуванням вище зазначених роз’яснень.
Дякуємо за питання.
У відповідь на поставлене Вами питання Замовником повідомляється наступне.
Будь-яких дискримінаційних вимог у своїй тендерній документації до закупівлі Замовник не вбачає, оскільки, закупівля здійснюється за бюджетні кошти, та відповідно, Замовником, у межах чинного законодавства, вживаються заходи задля уникнення ризиків щодо укладення договірних зобов’язань з ненадійними та недосвідченими виконавцями, що в результаті може спричинити надання неякісних послуг, порушення фінансових зобов’язань за договором, строків його виконання та невиконання.
Так, на виконання 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідно до вимог п.5 розділу ІІІ Тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено кваліфікаційні критерії, серед яких наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів (не менше трьох виконаних аналогічних договорів, у період з 2018 по 2020 роки), та документ/документи, що підтверджують їх виконання: копії актів наданих послуг, та/або копії актів звірки, та/або копії видаткових накладних.
Замовник зауважує, що, ні стаття 16 Закону, ні будь-яка інша норма чинного законодавства не містить обмежень щодо кількості чи строків давності аналогічних договорів, яку Замовник може вимагати на підтвердження досвіду Учасника. Більше того, в п.3 ч.2 ст.16 Закону слово «договорів» вжито в множині – «договорів», що за змістом вбачає множинну кількість, а не 1 договір.
Щодо надання копій документів, що підтверджують виконання таких договорів, варто зазначити, що досвід виконання договору є результатом виконання договірних зобов’язань. При цьому, сам по собі факт укладення договору не є гарантією його виконання. Належним підтвердженням виконання такого договору є копії актів наданих послуг, та/або копії актів звірки, та/або копії видаткових накладних, а тому, Замовник не вбачає порушення ч.4 ст.22 Закону.
Стосовно нумерації сторінок, інформуємо, що з урахуванням п.19 частини 2 статті 22 Закону, Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, Замовником у пп. 2.2. п.2 розділу V тендерної документації зазначено перелік формальних помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
До таких помилок належить: нумерація сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає порушень у вимогах своєї тендерної документації, та пропонує Вам подавати свою тендерну пропозицію, з урахуванням вище зазначених роз’яснень.
Дякуємо за питання.
Усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Дата подання: 02 березня 2021 15:58
Дата відповіді: 04 березня 2021 17:00
Доброго дня. Поставимо запитання більш конкретно. У нашого підприємства дуже багато виконанних договорів та позитивних відгуків від замовників. Але фірма існує 2,5 роки. Чи буде це пдставою для Вас для відхилення нашої пропозиції? Умовами ТД, а саме в технічному завданні є вимога, що досвід в Учасника повинен бути 3 роки. Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Замовником внесено зміни до тендерної документації закупівлі, які стосуються поставленого Вами питання. Рекомендуємо ознайомитись із змінами.
Дякуємо за питання.
Дякуємо за питання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ МЕТЛІТА |
899 988,32
UAH з ПДВ
|
877 994,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" |
932 180,76
UAH з ПДВ
|
877 995,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПЕТРОЛІНК" |
968 712,00
UAH з ПДВ
|
878 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАРХБУД" |
989 912,00
UAH з ПДВ
|
989 912,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Виробничо-будівельна компанія "Містобуд" |
999 465,96
UAH з ПДВ
|
999 465,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ МЕТЛІТА #42121260 |
Переможець |
877 994,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 12:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2021 10:32
|
Додаткова угода № 1 від 23.07.2021.PDF | зміни до договору |
23 липня 2021 10:25
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 12:18
|
Додатки до договору від 31.03.2021.PDF | укладений |
31 березня 2021 12:11
|
Договір від 31.03.2021.PDF | укладений |
31 березня 2021 11:48
|
Договір від 31.03.2021.PDF | укладений |
31 березня 2021 11:37
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
28 квітня 2021 11:19
|
61 375,67 UAH | UA138201720344240001000007951 Управління туризму та промоцій КМДА |
UA523206490000026007052669428 ТОВ "МЕТЛІТА" |
Оплачений |
09 червня 2021 11:02
|
371 278,69 UAH | UA138201720344240001000007951 Управління туризму та промоцій КМДА |
UA523206490000026007052669428 ТОВ "МЕТЛІТА" |
Оплачений |
29 липня 2021 15:27
|
342 558,10 UAH | UA138201720344240001000007951 Управління туризму та промоцій КМДА |
UA523206490000026007052669428 ТОВ "МЕТЛІТА" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі листа № 1307-1 від 13 липня 2021 року, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України " Про публічні закупівлі" та пунктом 10.1.3 Договору від 31.03.2021 № 04/2021. У зв’язку з довготривалим процесом отриманням всіх необхідних погоджень щодо здійснення поточного ремонту у нежилих приміщеннях за адресою м. Київ, вул. Басейна, 1/2, літера А , 4-й поверх (наказом Міністерства культури України від 29.12.2016 № 1273, занесено зазначений будинок до Державного реєстру нерухомих пам'яток України за категорією- місцевого значення та видом -архітектури, охоронний № 119-Кв.) від Департаменту охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). |
Номер договору про закупівлю: | 04/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 31 березня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
775 212,46
UAH (в тому числі ПДВ 129 202,08 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до п. 3.4.2. Договору «Інші завершальні будівельні роботи за кодом СРV за ДК 021:2015 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту офісних приміщень (кімнат) та приміщень загального користування за адресою м. Київ, вул. Басейна, 1/2 А, 4-й поверх)» від 31 березня 2021 року № 04/2021 Виконавець зобов’язаний виконати всі зобов’язання щодо надання Послуг за Договором належним чином відповідно до умов Договору та вимог чинного законодавства України, а за відсутності таких умов та вимог – відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться у відповідності зі своєю кваліфікацією та досвідом. З метою вирішення спірних питань щодо розбіжності, якості наданих послуг, Замовником в установленому порядку було поінформовано Виконавця про перелік необхідних доробок із зазначенням термінів їх виконання та вимогою щодо усунення недоліків за Договором (від 12.08.2021 року № 065/04-800; від 30.09.2021 року № 065/04-978). Однак, відповідного реагування, або усунення недоліків з боку Виконавця станом на 04.11.2021 року не здійснено. Отже, у зв’язку з тим, що Виконавцем невиконані в повному обсязі зобов’язання за Договором, а згідно Календарного плану закінчився термін їх виконання. Замовник відповідно до п. 11.2.1. розділу 11 Договору, розриває Договір в односторонньому порядку за ініціативи Замовника. Таким чином, на підставі вищевикладеного, Договір «Інші завершальні будівельні роботи за кодом СРV за ДК 021:2015 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту офісних приміщень (кімнат) та приміщень загального користування за адресою м. Київ, вул. Басейна, 1/2 А, 4-й поверх)» від 31 березня 2021 року № 04/2021 вважати розірваним з 22.11.2021 року. Відповідне повідомлення було направлено на юридичну адресу ТОВ "Метліта". |