Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення й встановлення державних знаків та аншлагів на територіях та об'єктах природно-заповідного фонду місцевого значення Київської області
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-02-25-001187-c ● 832f6a7eabd941369cc79208366fa523
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38750794 |
Місцезнаходження: | 01004, Україна , Київська обл., місто Київ, вул.Басейна 1/2А |
Контактна особа: |
Андрущенко Андрій Володимирович +380442790158 eko.koda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 12:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2021 12:13 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2021 12:13 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 13:38 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт
Виготовлення й встановлення державних знаків та аншлагів на територіях та об'єктах природно-заповідного фонду місцевого значення Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, Київська область, Київська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2021 12:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2021 12:09 |
Інструкція учасникам.docx | |
25 лютого 2021 12:09 |
Забезпечення пропозиції.docx | |
25 лютого 2021 12:09 |
ПРОЄКТ_ДОГОВОРУ.doc | |
25 лютого 2021 12:09 |
Вимоги до учасників .docx | |
25 лютого 2021 12:09 |
Технічне завдання.doc | |
25 лютого 2021 12:09 |
Пропозиція учасника.docx | |
25 лютого 2021 12:09 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-25-001187-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25", Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 21 березня 2021 18:57
Неправомірне визначення переможця
Шановний замовник звертаємо вашу увагу на те, що Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лоту) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Виготовлення й встановлення державних знаків та аншлагів на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду місцевого значення Київської області (код за ДК 021:2015-31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура) в Учасника, якого ви обрали Переможцем відповідно до Витягу з ЄДР та Статуту відсутня діяльність, яка дозволяє ВИГОТОВЛЯТИ ВИРОБИ З МЕТАЛУ ТА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЇХ.
Згідно класифікатора видів економічної діяльнності це має бути 25.99 Виробництво інших готових металевих виробів, н.в.і.у. або 18.12. Друкування іншої продукції та 43.29 Інші будівельно-монтажні роботи.
Жодний із обраних Учасником видів діяльності не включає «Виготовлення й встановлення державних знаків та аншлагів»
До того ж вказані в Пропозиції учасника рахунок в якому обслуговується Учасник і рахунок банківської гарантії абсолютно одинакові. Такого бути не може, адже Учасник не вносить кошти забезпечення на той самий рахунок з якого його і оплачує. В платіжному дорученні вказана інша інформація. п 1.2. Реквізити банку (номер рахунку, найменування банку та його код МФО), у якому обслуговується учасник:
р/р UA273001190000026007068241001 в AT «Банк Альянс».
Код ЄДРПОУ 14360506.
МФО 300119.
п 1.3. Реквізити банку (номер рахунку, найменування банку та його код МФО), яким видана банківська гарантія:
р/р UA273001190000026007068241001 в AT «Банк Альянс».
Код ЄДРПОУ 14360506.
МФО 300119.
Оскільки Учасник-Переможець не має права виконувати такі роботи, то він не може виконати вимоги визначені у Технічному завданні, а саме ВИГОТОВИТИ та ВСТАНОВИТИ. Отже його Пропозиція не відповідає вимогам до предмета закупівлі і повинна бути відхилена.
Відповідно до інструкції учасникам:
ІІІ. Відхилення пропозиції
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Вимагаємо звернути увагу на виявлені порушення та розглянути Пропозиції Учасників не порушуючи Закон.
У разі бездіяльності Замовника змушені будемо звертатися з повідомленням про виявлені порушення до Держаудитслужби.
Розгорнути
Згорнути
Згідно класифікатора видів економічної діяльнності це має бути 25.99 Виробництво інших готових металевих виробів, н.в.і.у. або 18.12. Друкування іншої продукції та 43.29 Інші будівельно-монтажні роботи.
Жодний із обраних Учасником видів діяльності не включає «Виготовлення й встановлення державних знаків та аншлагів»
До того ж вказані в Пропозиції учасника рахунок в якому обслуговується Учасник і рахунок банківської гарантії абсолютно одинакові. Такого бути не може, адже Учасник не вносить кошти забезпечення на той самий рахунок з якого його і оплачує. В платіжному дорученні вказана інша інформація. п 1.2. Реквізити банку (номер рахунку, найменування банку та його код МФО), у якому обслуговується учасник:
р/р UA273001190000026007068241001 в AT «Банк Альянс».
Код ЄДРПОУ 14360506.
МФО 300119.
п 1.3. Реквізити банку (номер рахунку, найменування банку та його код МФО), яким видана банківська гарантія:
р/р UA273001190000026007068241001 в AT «Банк Альянс».
Код ЄДРПОУ 14360506.
МФО 300119.
Оскільки Учасник-Переможець не має права виконувати такі роботи, то він не може виконати вимоги визначені у Технічному завданні, а саме ВИГОТОВИТИ та ВСТАНОВИТИ. Отже його Пропозиція не відповідає вимогам до предмета закупівлі і повинна бути відхилена.
Відповідно до інструкції учасникам:
ІІІ. Відхилення пропозиції
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Вимагаємо звернути увагу на виявлені порушення та розглянути Пропозиції Учасників не порушуючи Закон.
У разі бездіяльності Замовника змушені будемо звертатися з повідомленням про виявлені порушення до Держаудитслужби.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 березня 2021 15:11
Відповідно до п. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Відповідно до вимог викладених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимог до предмета закупівлі, викладених в Додатку 2 до оголошення, не встановлювались вимоги стосовно необхідності виготовлення виробів з металу та відповідності кодів економічної діяльності предмету закупівлі.
Відповідно до частини 1 статі 19, статей 43, 44 Господарського кодексу України суб'єкти господарювання мають право без обмежень самостійно здійснювати господарську діяльність, що не суперечить законодавству. Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, а також перелік видів діяльності, підприємництво в яких забороняється, встановлюються виключно законом.
Питання стосовно відповідності кодів економічної діяльності предмету закупівлі не регулюється законодавством у сфері державних закупівель. Пропозиція учасника не може бути відхилена на підставі не відповідності кодам КВЕД, окрім випадків, коли в тендерній документації встановлені вимоги щодо відповідності кодів КВЕД предмету закупівлі.
Стосовно банківської гарантії повідомляємо наступне.
Учасником відповідно до вимог Додатку 5 до оголошення надано банківську гарантію видану АТ «Банк Альянс» та інші підтверджуючі надання гарантії документи, в тому числі Договір про надання гарантії, які оформлені відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5) та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321, та є чинними.
Реквізити АТ «Банк Альянс» зазначені у Пропозиції учасника.
Враховуючи наведене, підстави для відхилення учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією відсутні.
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Відповідно до вимог викладених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимог до предмета закупівлі, викладених в Додатку 2 до оголошення, не встановлювались вимоги стосовно необхідності виготовлення виробів з металу та відповідності кодів економічної діяльності предмету закупівлі.
Відповідно до частини 1 статі 19, статей 43, 44 Господарського кодексу України суб'єкти господарювання мають право без обмежень самостійно здійснювати господарську діяльність, що не суперечить законодавству. Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, а також перелік видів діяльності, підприємництво в яких забороняється, встановлюються виключно законом.
Питання стосовно відповідності кодів економічної діяльності предмету закупівлі не регулюється законодавством у сфері державних закупівель. Пропозиція учасника не може бути відхилена на підставі не відповідності кодам КВЕД, окрім випадків, коли в тендерній документації встановлені вимоги щодо відповідності кодів КВЕД предмету закупівлі.
Стосовно банківської гарантії повідомляємо наступне.
Учасником відповідно до вимог Додатку 5 до оголошення надано банківську гарантію видану АТ «Банк Альянс» та інші підтверджуючі надання гарантії документи, в тому числі Договір про надання гарантії, які оформлені відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5) та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321, та є чинними.
Реквізити АТ «Банк Альянс» зазначені у Пропозиції учасника.
Враховуючи наведене, підстави для відхилення учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією відсутні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ТА ІНФОРМАЦІЇ" |
148 980,00
UAH з ПДВ
|
148 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25" |
149 234,03
UAH з ПДВ
|
149 234,03
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНО-ПРОСВІТНИЦЬКИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛОГІЧНА ВАРТА" |
149 960,00
UAH з ПДВ
|
149 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ТА ІНФОРМАЦІЇ" #30782043 |
Переможець |
148 980,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 11:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2021 15:23
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
17 травня 2021 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 12:59
|
додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2021 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2021 16:28
|
договір 20.pdf | укладений |
25 березня 2021 16:26
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
19 травня 2021 11:04
|
44 240,00 UAH | UA378201720344231006100085803 Деп. екології та прир. ресурсів КОДА |
UA108201720355369610700710294 ТОВ "Центр екологiчної освiти та iнфор |
Оплачений |
25 жовтня 2021 10:18
|
104 740,00 UAH | UA378201720344231006100085803 Деп. екології та прир. ресурсів КОДА |
UA273001190000026007068241001 ТОВ "Центр екологiчної освiти та iнфор |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |