Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення й встановлення державних знаків та аншлагів на територіях та об'єктах природно-заповідного фонду місцевого значення Київської області
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-02-25-001187-c 832f6a7eabd941369cc79208366fa523
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрущенко Андрій Володимирович

+380442790158 eko.koda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38750794
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., місто Київ, вул.Басейна 1/2А
Контактна особа: Андрущенко Андрій Володимирович
+380442790158
eko.koda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021 12:08
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2021 12:13
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2021 12:13
Початок аукціону: 16 березня 2021 13:38
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт
Виготовлення й встановлення державних знаків та аншлагів на територіях та об'єктах природно-заповідного фонду місцевого значення Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київська область, Київська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2021 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 12:09
Інструкція учасникам.docx
25 лютого 2021 12:09
Забезпечення пропозиції.docx
25 лютого 2021 12:09
ПРОЄКТ_ДОГОВОРУ.doc
25 лютого 2021 12:09
Вимоги до учасників .docx
25 лютого 2021 12:09
Технічне завдання.doc
25 лютого 2021 12:09
Пропозиція учасника.docx
25 лютого 2021 12:09
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-25-001187-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25", Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 21 березня 2021 18:57
Неправомірне визначення переможця
Шановний замовник звертаємо вашу увагу на те, що Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лоту) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Виготовлення й встановлення державних знаків та аншлагів на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду місцевого значення Київської області (код за ДК 021:2015-31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура) в Учасника, якого ви обрали Переможцем відповідно до Витягу з ЄДР та Статуту відсутня діяльність, яка дозволяє ВИГОТОВЛЯТИ ВИРОБИ З МЕТАЛУ ТА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЇХ.

Згідно класифікатора видів економічної діяльнності це має бути 25.99 Виробництво інших готових металевих виробів, н.в.і.у. або 18.12. Друкування іншої продукції та 43.29 Інші будівельно-монтажні роботи.
Жодний із обраних Учасником видів діяльності не включає «Виготовлення й встановлення державних знаків та аншлагів»

До того ж вказані в Пропозиції учасника рахунок в якому обслуговується Учасник і рахунок банківської гарантії абсолютно одинакові. Такого бути не може, адже Учасник не вносить кошти забезпечення на той самий рахунок з якого його і оплачує. В платіжному дорученні вказана інша інформація. п 1.2. Реквізити банку (номер рахунку, найменування банку та його код МФО), у якому обслуговується учасник:
р/р UA273001190000026007068241001 в AT «Банк Альянс».
Код ЄДРПОУ 14360506.
МФО 300119.
п 1.3. Реквізити банку (номер рахунку, найменування банку та його код МФО), яким видана банківська гарантія:
р/р UA273001190000026007068241001 в AT «Банк Альянс».
Код ЄДРПОУ 14360506.
МФО 300119.

Оскільки Учасник-Переможець не має права виконувати такі роботи, то він не може виконати вимоги визначені у Технічному завданні, а саме ВИГОТОВИТИ та ВСТАНОВИТИ. Отже його Пропозиція не відповідає вимогам до предмета закупівлі і повинна бути відхилена.

Відповідно до інструкції учасникам:
ІІІ. Відхилення пропозиції
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

Вимагаємо звернути увагу на виявлені порушення та розглянути Пропозиції Учасників не порушуючи Закон.
У разі бездіяльності Замовника змушені будемо звертатися з повідомленням про виявлені порушення до Держаудитслужби.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 березня 2021 15:11
Відповідно до п. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Відповідно до вимог викладених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимог до предмета закупівлі, викладених в Додатку 2 до оголошення, не встановлювались вимоги стосовно необхідності виготовлення виробів з металу та відповідності кодів економічної діяльності предмету закупівлі.
Відповідно до частини 1 статі 19, статей 43, 44  Господарського кодексу України суб'єкти господарювання мають право без обмежень самостійно здійснювати господарську діяльність, що не суперечить законодавству. Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, а також перелік видів діяльності, підприємництво в яких забороняється, встановлюються виключно законом.
Питання стосовно відповідності кодів економічної діяльності предмету закупівлі не регулюється законодавством у сфері державних закупівель. Пропозиція учасника не може бути відхилена на підставі не відповідності кодам КВЕД, окрім випадків, коли в тендерній документації встановлені вимоги щодо відповідності кодів КВЕД предмету закупівлі.
Стосовно банківської гарантії повідомляємо наступне.
Учасником відповідно до вимог Додатку 5 до оголошення надано банківську гарантію видану АТ «Банк Альянс» та інші підтверджуючі надання гарантії документи, в тому числі Договір про надання гарантії, які оформлені відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004  № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5) та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321, та є чинними.
Реквізити АТ «Банк Альянс» зазначені у Пропозиції учасника.

Враховуючи наведене, підстави для відхилення учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією відсутні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2021 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ТА ІНФОРМАЦІЇ" 148 980,00
UAH з ПДВ
148 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25" 149 234,03
UAH з ПДВ
149 234,03
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНО-ПРОСВІТНИЦЬКИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛОГІЧНА ВАРТА" 149 960,00
UAH з ПДВ
149 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 березня 2021 18:28
Електронний підпис
09 березня 2021 18:25
Протокол Н1.7Z
09 березня 2021 18:25
Платіжне доручення 2366-21.pdf
09 березня 2021 18:25
Наказ Фролова Ю.1.7Z
09 березня 2021 18:25
Лист для клієнті1.7z
09 березня 2021 18:25
Договор 2366-21.pdf
09 березня 2021 18:25
Довіреність Нехомяж.pdf
09 березня 2021 18:25
Гарантія 2366-21.7z
09 березня 2021 18:25
Витяг із Статут1.7z
09 березня 2021 18:25
Банківська ліцензі1.7z
09 березня 2021 18:25
18проєкт договору.pdf
09 березня 2021 18:25
17гарантійний лист.pdf
09 березня 2021 18:25
15ВитягЄП.pdf
09 березня 2021 18:25
14статут.pdf
09 березня 2021 18:25
5довідка не внесення ЄДР.pdf
09 березня 2021 18:25
16 витяг ЄДР Центр.pdf
09 березня 2021 18:25
6довідка не засудження.pdf
09 березня 2021 18:25
13лист згода.pdf
09 березня 2021 18:25
9лист-гарантія.pdf
09 березня 2021 18:25
12рішення повноваження.pdf
09 березня 2021 18:25
4фінзвіт 2020.pdf
09 березня 2021 18:25
10рішення директор.pdf
09 березня 2021 18:25
11наказ директор.pdf
09 березня 2021 18:25
1пропозиція учасника.pdf
09 березня 2021 18:25
2відповідність вимог.pdf

Публічні документи

10 березня 2021 11:50
Електронний підпис
10 березня 2021 11:48
Електронний підпис
10 березня 2021 11:48
Електронний підпис
10 березня 2021 11:40
9 ПРОЄКТ_ДОГОВОРУ д-к4.pdf
10 березня 2021 11:40
Гарантія 2380-21.7z
10 березня 2021 11:40
Наказ Фролова Ю.1.7Z
10 березня 2021 11:40
Довіреність Нехомяж.pdf
10 березня 2021 11:40
8.1 Статут.pdf
10 березня 2021 11:40
паспорт + код керівника.pdf
10 березня 2021 11:40
Договір 2380-21.pdf
10 березня 2021 11:40
10 Пропозиція учасника.pdf
10 березня 2021 11:40
7 протокол.pdf
10 березня 2021 11:40
7 довідка додатку 3.7.1.pdf
10 березня 2021 11:40
Витяг із Статут1.7z
10 березня 2021 11:40
Банківська ліцензі1.7z
10 березня 2021 11:40
Лист для клієнті1.7z
10 березня 2021 11:40
4 Довідка додатку 3.4.pdf
10 березня 2021 11:40
3 Довідка додатку 3.3.pdf
10 березня 2021 11:40
1 Довідка додатку 3.1.pdf
10 березня 2021 11:40
8.2 витяг з реєстру ПДВ.pdf
10 березня 2021 11:40
5 довідка додатку 3.5.pdf
10 березня 2021 11:40
Довідка покриття 2380-21.pdf
10 березня 2021 11:40
2 Довідка додатку 3.2.pdf
10 березня 2021 11:40
1 Фінансова звітність.pdf
10 березня 2021 11:40
Протокол Н1.7Z
10 березня 2021 11:40
7 Лист-згода д-к 3.7.2..pdf

Публічні документи

09 березня 2021 18:50
Електронний підпис
09 березня 2021 18:48
Платіжне доручення.pdf
09 березня 2021 18:48
Підписаний_G0321-0602-G_Zayava.pdf
09 березня 2021 18:48
Ліцензія_ копія.pdf
09 березня 2021 18:48
G0321-0602-GL_tender.pdf
09 березня 2021 18:48
20Договір.pdf
09 березня 2021 18:48
19Гарантійний лист.pdf
09 березня 2021 18:48
18Витяг з ЄДР.pdf
09 березня 2021 18:48
17Витяг єдиний податок.pdf
09 березня 2021 18:48
16Статут.pdf
09 березня 2021 18:48
15Лист-згода.pdf
09 березня 2021 18:48
9Лист-гарантія.pdf
09 березня 2021 18:48
6Довідка не засудження.pdf
09 березня 2021 18:48
5Довідка не внесення.pdf
09 березня 2021 18:48
4фінзвіт2020.pdf
09 березня 2021 18:48
2Відповідність вимогам.pdf
09 березня 2021 18:48
1Пропозиція учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ТА ІНФОРМАЦІЇ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25"

ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНО-ПРОСВІТНИЦЬКИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛОГІЧНА ВАРТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ТА ІНФОРМАЦІЇ"
#30782043
Переможець 148 980,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 11:35

Документи

18 березня 2021 11:34
Електронний підпис
18 березня 2021 11:30
протокол 6.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2021 11:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ТА ІНФОРМАЦІЇ"
#30782043
148 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2021 11:34
Електронний підпис
18 березня 2021 11:30
протокол 6.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 09:50
Електронний підпис укладений
17 травня 2021 15:23
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
17 травня 2021 15:20
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 12:59
додаткова угода _1.pdf зміни до договору
02 квітня 2021 12:57
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 16:28
договір 20.pdf укладений
25 березня 2021 16:26

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
19 травня 2021 11:04
44 240,00 UAH UA378201720344231006100085803
Деп. екології та прир. ресурсів КОДА
UA108201720355369610700710294
ТОВ "Центр екологiчної освiти та iнфор
Оплачений
25 жовтня 2021 10:18
104 740,00 UAH UA378201720344231006100085803
Деп. екології та прир. ресурсів КОДА
UA273001190000026007068241001
ТОВ "Центр екологiчної освiти та iнфор
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 148 980,00
UAH