Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проектно - кошторисної документації по об’єкту «Нове будівництво споруди флагштоку Державного Прапору України на території парку «Перемога» в м. Бровари Київської області» (за кодом CPV ДК 021:2015 - 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування).
Очікувана вартість
660 000,00 UAH
UA-2021-02-25-001072-a ● 5fb3e09cf0d74eab99d758e336151b53
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 26146617 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., місто Бровари, вул. Гагаріна, 15 |
Контактна особа: |
Росоха Тетяна Богданівна +380459472202 tanyaugkg@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 11:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2021 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 11:12 |
Очікувана вартість: | 660 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розроблення проектно - кошторисної документації по об’єкту «Нове будівництво споруди флагштоку Державного Прапору України на території парку «Перемога» в м. Бровари Київської області» (за кодом CPV ДК 021:2015 - 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, парк "Перемога"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | І етап Згідно п. 5.5 договору | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 70 |
Виконання робіт | ІІ етап Згідно п. 5.5 договору | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2021 11:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2021 11:01 |
Додаток_4_Договiр_.docx | |
25 лютого 2021 11:01 |
Оголошення__Проектнi_роботи.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо кваліфікаційних сертифікатів
Дата подання: 01 березня 2021 15:53
Дата відповіді: 02 березня 2021 11:12
просимо надати пояснення для чого потрібен сертифікат з енергоефективності?
Відповідь: Доброго дня! Умовами оголошення та додатків до нього надання сертифікату з енергоефективності не передбачається.
Щодо кваліфікаційних сертифікатів
Дата подання: 02 березня 2021 11:56
Дата відповіді: 02 березня 2021 15:30
для чого потрібна "Кольорова скан-копія кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення економії енергії щодо об’єктів будівництва" ?
Відповідь: Законом України «Про енергетичну ефективність будівель» від 22.06.2017 № 2118-YIII запроваджено обов’язкову сертифікацію енергоефективності з 01 липня 2019 року.
Сертифікація енергетичної ефективності – вид енергетичного аудиту, під час якого здійснюється аналіз інформації щодо фактичних або проектних характеристик огороджувальних конструкцій та інженерних систем, оцінюється відповідність розрахункового рівня енергетичної ефективності встановленим мінімальним вимогам до енергетичної ефективності будівель та надаються рекомендації щодо підвищення рівня енергетичної ефективності будівель, що враховують місцеві кліматичні умови, є технічно та економічно обгрунтованими.
Згідно ст.7 Закону України «Про енергетичну ефективність будівель»: сертифікація енергетичної ефективності є обов’язковою для:
- об’єктів будівництва (нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, що визначаються відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Відповідно до п 14. завдання на проектування по об’єкту: «Нове будівництво споруди флагштоку Державного Прапору України на території парку «Перемога» в м. Бровари Київської області» зазначено, що розрахунок класу наслідків (відповідальності) здійснюється відповідно до ДСТУ 8855:2019. Строк експлуатації визначається відповідно до чинних норм.
Згідно ДБН А.2.2-3:2014, додаток Д, Розділ "Енергоефективність" входить в склад проекту затверджуваної частини стадії РП для об’єктів невиробничого призначення.
Згідно ДСТУ Б А.2.2-8:2010, п.4.4 Розділ "Енергоефективність" складають проектні організації під час розроблення проекту та прив'язування його до умов конкретного будівельного майданчика на стадії "Проект" або "Робочий проект" у залежності від категорії складності будинку згідно з ДБН А.2.2-3.
Зважаючи на вищезазначене, Замовник встановлює вимоги щодо наявності сертифіката у спеціаліста, що виконуватиме проектування у частині забезпечення економії енергії щодо об’єкту будівництва.
Сертифікація енергетичної ефективності – вид енергетичного аудиту, під час якого здійснюється аналіз інформації щодо фактичних або проектних характеристик огороджувальних конструкцій та інженерних систем, оцінюється відповідність розрахункового рівня енергетичної ефективності встановленим мінімальним вимогам до енергетичної ефективності будівель та надаються рекомендації щодо підвищення рівня енергетичної ефективності будівель, що враховують місцеві кліматичні умови, є технічно та економічно обгрунтованими.
Згідно ст.7 Закону України «Про енергетичну ефективність будівель»: сертифікація енергетичної ефективності є обов’язковою для:
- об’єктів будівництва (нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, що визначаються відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Відповідно до п 14. завдання на проектування по об’єкту: «Нове будівництво споруди флагштоку Державного Прапору України на території парку «Перемога» в м. Бровари Київської області» зазначено, що розрахунок класу наслідків (відповідальності) здійснюється відповідно до ДСТУ 8855:2019. Строк експлуатації визначається відповідно до чинних норм.
Згідно ДБН А.2.2-3:2014, додаток Д, Розділ "Енергоефективність" входить в склад проекту затверджуваної частини стадії РП для об’єктів невиробничого призначення.
Згідно ДСТУ Б А.2.2-8:2010, п.4.4 Розділ "Енергоефективність" складають проектні організації під час розроблення проекту та прив'язування його до умов конкретного будівельного майданчика на стадії "Проект" або "Робочий проект" у залежності від категорії складності будинку згідно з ДБН А.2.2-3.
Зважаючи на вищезазначене, Замовник встановлює вимоги щодо наявності сертифіката у спеціаліста, що виконуватиме проектування у частині забезпечення економії енергії щодо об’єкту будівництва.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-25-001072-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕПАЛ ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:42626802
Дата подання: 23 березня 2021 09:12
Неправомірне відхилення
Вимогу викладено в окремому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 березня 2021 12:10
«1. Згідно пункту 2 Додатку 2 до оголошення вимагається:
«Розрахунок вартості проектних робіт (договірної ціни) розрахований відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво" у складі:
- календарний графік виконання робіт.»
1.1. В складі пропозиції Учасник надав файл «13 ДОВІДКА ПРОЕКТ ДОГОВОРУ» з календарним графіком без зазначення терміну виконання робіт, що не відповідає вимогам оголошення спрощеної закупівлі.
2. Згідно пункту 3 Додатку 2 до оголошення вимагається:
«Наявність програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, що буде використовуватися при виконанні робіт, які є предметом даної закупівлі.
Діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування, програмним комплексом АВК-5 або іншим програмним комплексом, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (договір оренди/суборенди/надання послуг).
Оригінал або належним чином завірену копію ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Оригінал або належним чином завірену копію ліцензії на використання програмного комплексу ЛИРА САПР або іншого аналогічного комплексу (ліцензії повинні бути видані на учасника або на суб’єкта господарювання, в якого учасник залучає* програмний комплекс та на якого надає в складі пропозиції підтверджуючий документ, що підтверджує право залучення відповідного програмного комплексу).».
2.1. В складі пропозиції Учасник не надав діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування, програмним комплексом АВК-5 або іншим програмним комплексом, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (договір оренди/суборенди/надання послуг). Копію ліцензії № 18836 не завірив належним чином («згідно з оригіналом», особистим підписом уповноваженої особи, яка засвідчує копію, дати засвідченої копії, а також відбитка печатки, у разі її використання), що не відповідає вимогам оголошення спрощеної закупівлі.
3. Згідно пункту 9 Додатку 2 до оголошення вимагається: «Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на відбір та інших документів, пов’язаних із поданням цінової пропозиції, та самостійно несе всі витрати за їх отримання, про що учасником надається у складі пропозиції гарантійний лист».
3.1. В складі пропозиції Учасник надав у файлі «9_довідка_ліцензія.pdf» лист-роз`яснення щодо надання дозволів або ліцензій на провадження певного виду господарської діяльності, але не надав гарантійний лист з інформацією, щодо відповідальності Учасника за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на відбір та інших документів, пов’язаних із поданням цінової пропозиції, та самостійно несе всі витрати за їх отримання, про що учасником надається у складі пропозиції, що не відповідає вимогам оголошення спрощеної закупівлі.»
«Розрахунок вартості проектних робіт (договірної ціни) розрахований відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво" у складі:
- календарний графік виконання робіт.»
1.1. В складі пропозиції Учасник надав файл «13 ДОВІДКА ПРОЕКТ ДОГОВОРУ» з календарним графіком без зазначення терміну виконання робіт, що не відповідає вимогам оголошення спрощеної закупівлі.
2. Згідно пункту 3 Додатку 2 до оголошення вимагається:
«Наявність програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, що буде використовуватися при виконанні робіт, які є предметом даної закупівлі.
Діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування, програмним комплексом АВК-5 або іншим програмним комплексом, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (договір оренди/суборенди/надання послуг).
Оригінал або належним чином завірену копію ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Оригінал або належним чином завірену копію ліцензії на використання програмного комплексу ЛИРА САПР або іншого аналогічного комплексу (ліцензії повинні бути видані на учасника або на суб’єкта господарювання, в якого учасник залучає* програмний комплекс та на якого надає в складі пропозиції підтверджуючий документ, що підтверджує право залучення відповідного програмного комплексу).».
2.1. В складі пропозиції Учасник не надав діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування, програмним комплексом АВК-5 або іншим програмним комплексом, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (договір оренди/суборенди/надання послуг). Копію ліцензії № 18836 не завірив належним чином («згідно з оригіналом», особистим підписом уповноваженої особи, яка засвідчує копію, дати засвідченої копії, а також відбитка печатки, у разі її використання), що не відповідає вимогам оголошення спрощеної закупівлі.
3. Згідно пункту 9 Додатку 2 до оголошення вимагається: «Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на відбір та інших документів, пов’язаних із поданням цінової пропозиції, та самостійно несе всі витрати за їх отримання, про що учасником надається у складі пропозиції гарантійний лист».
3.1. В складі пропозиції Учасник надав у файлі «9_довідка_ліцензія.pdf» лист-роз`яснення щодо надання дозволів або ліцензій на провадження певного виду господарської діяльності, але не надав гарантійний лист з інформацією, щодо відповідальності Учасника за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на відбір та інших документів, пов’язаних із поданням цінової пропозиції, та самостійно несе всі витрати за їх отримання, про що учасником надається у складі пропозиції, що не відповідає вимогам оголошення спрощеної закупівлі.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕПАЛ ПРОЕКТ" |
571 249,31
UAH з ПДВ
|
571 249,31
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕГТЕХКОМ" |
658 258,42
UAH з ПДВ
|
658 258,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕПАЛ ПРОЕКТ" #42626802 |
Відхилено |
571 249,31
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 12:47
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕГТЕХКОМ" #30177645 |
Переможець |
658 258,42
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 14:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2021 10:24
|
АКТ _2.pdf | укладений |
14 травня 2021 10:20
|
АКТ _1.pdf | укладений |
14 травня 2021 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2021 13:54
|
ДУ _1 до дог _25-21ПЕ.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2021 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2021 09:10
|
Дог _25-21ПЕ від 30.03.21.pdf | укладений |
30 березня 2021 09:08
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
14 квітня 2021 15:19
|
460 780,89 UAH | UA968201720344241026100021772 УБЖКГІТ БМР БР КО |
UA163223130000026006000024269 ПП "ФЕГТЕХКОМ" |
Оплачений |
22 квітня 2021 14:22
|
197 477,53 UAH | UA968201720344241026100021772 УБЖКГІТ БМР БР КО |
UA163223130000026006000024269 ПП "ФЕГТЕХКОМ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | за результатами проходження експертизи, покращення якості предмета закупівлі, що не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 25/21 ПЕ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |