Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Подяки,Зошит А4,Ручки,Канцелярський набір
Очікувана вартість
528,00 UAH
UA-2021-02-25-000341-c 7dcb4e5817554ff79c5ad4fad51b1d96
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гашенюк Надія Василівна

380683779468 nadiagasenuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42510481
Місцезнаходження: 77701, Україна , Івано-Франківська обл., смт. Богородчани, Богородчанський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 35
Контактна особа: Гашенюк Надія Василівна
380683779468
nadiagasenuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт.
Подяки,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт. Богородчани, Шевченка35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт.
Зошит А4,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт. Богородчани, Шевченка35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт.
ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт. Богородчани, Шевченка 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт.
Канцелярський набір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт. Богородчани, Шевченка35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт.
Канцелярський набір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт. Богородчани, Шевченка35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

25 лютого 2021 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Фірма "ЛІК-Ф"
#38330917
Переможець 528,00
UAH
25 лютого 2021 09:49

Документи

25 лютого 2021 09:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 12:10
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 09:56
Договір 24 03.PDF укладений
25 лютого 2021 09:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 528,00
UAH