Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційний засіб Хлорантоїн)
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2021-02-24-015769-b ● ef7c723a9341468c84c193cb56f0e22c
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ХОТИНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ" |
Код ЄДРПОУ: | 03189972 |
Місцезнаходження: | 60000, Україна , Чернівецька обл., Хотинський р-н, м. Хотин, вул. Кутузова, буд. 44 |
Контактна особа: |
Віра Петрівна Козак +380993624248 xotun.internat@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 23:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2021 15:18 |
Очікувана вартість: | 198 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 кілограми
ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційний засіб Хлорантоїн)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
60000, Україна, Чернівецька область, м. Хотин,, вул. Кутузова, буд. 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2021 23:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2021 23:39 |
Документація спрощена хлорантоїн на 2021 рік.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-24-015769-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Парсек", Код ЄДРПОУ:22967470
Дата подання: 25 лютого 2021 11:49
Тендерна документація
Доброго дня, шановний Замовнику. Ознайомилися з тендерною документацією, та зауважимо наступне: по перше, ви проводите "Спрощену закупівлю", а використовуєте документацію для відкритих торгів, зокрема, в тендерній документації спрощеної закупівлі не використовується таке поняття як "аномальна низька ціна". По друге, в Додатку №3, в загальних вимогах, ви прописали, що забороняється постачання товару курьєрскою службою. Дана вимога є дискримінаційною, а відповідно порущує ЗУ Про публічні закупівлі, осільки звужує коло потенційних учасників. Відтого, вимагаємо прибрати даний пункт (п.3 Додаток №3) з оголошення про закупівлю. По третє, ви не вказали посилання на розгляд аналогів. Внесіть цей вираз в оголошення. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2021 09:34
По суті запитання/вимоги повідомляємо наступне, що Замовник усвідомлює, що процедура закупівлі здійснюється з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема ст. 14 Закону – тип процедури спрощена закупівля.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно діючого законодавства не встановлено зразок документації спрощеної закупівлі. На підставі викладеного, під час формування та оголошення спрощеної процедури, враховано положення ч. 3 ст. 14 Закону якою встановлено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
На підставі викладеного Замовником встановлено відповідні вимоги до предмету закупівлі, порядку формування ціни та доставки предмету закупівлі, враховуючи досвід та безспосередню потребу установи.
Крім того згідно діючого законодавства ст. 14 Закону не зобов’язано розгляд аналогів до предмету закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно діючого законодавства не встановлено зразок документації спрощеної закупівлі. На підставі викладеного, під час формування та оголошення спрощеної процедури, враховано положення ч. 3 ст. 14 Закону якою встановлено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
На підставі викладеного Замовником встановлено відповідні вимоги до предмету закупівлі, порядку формування ціни та доставки предмету закупівлі, враховуючи досвід та безспосередню потребу установи.
Крім того згідно діючого законодавства ст. 14 Закону не зобов’язано розгляд аналогів до предмету закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-02-24-015769-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Парсек", Код ЄДРПОУ:22967470
Дата подання: 26 лютого 2021 12:02
Щодо відповіді на вимогу
Шановний Замовнику. Те, що ви процитували розділ зі ст.14 не робить ваше оголошення про закупівлю коректним та законним. Звернемося до розділу 5 Ст.14: "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". І що ми бачимо в вашому оголошені - суцільна дискримінація: - не поставляти курьєрскою службою - тобто, потеційний переможець має їхати через всю Україну, щоб відвантажити вам перевірений за запакований товар?! - це чиста дискринінація яка звужує коло учасників; - "аномально низька ціна не застосовується до спрощеної закупівлі" - розуміємо, що у вас є бажання закупити Хлорантоін по ціні 440 грн. при ринковій його вартості в 370 грн., але де ж тоді принципи економії, на яких побудовано ЗУ Про публічні закупівлі?! То чому не поставити ціну 445 грн. тапровести відкриті торги?! Ви, як і ми знаємо відповідь; - що це за вимога (такого немає навіть і відкритих торгах) "Довідка в довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в розумінні цієї Документації, є договір на постачання товару за кодом ДК 021:2015: 24450000-3: Агрохімічна продукція, що укладений із замовниками (контрагентами), що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), інформація про який знаходиться у публічному доступі, вартість кожного договору повинна бути не менше 90% від очікуваної вартості закупівлі вказаної в оголошенні, учасник повинен надати не менше пяти договорів"? Якщо організація або ФО-П виконала 15 аналогічних Договорів, але з меншим бюджетом, то яке ви маєте првао не допустити його до торгів??? Вимагаємо змінити оголошення про закупівлю, та прибрати зь нього вищевказані дискримінаційні вимоги!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2021 21:13
За результатами повторного розгляду Вашої вимоги, повідомляємо, що замовником оголошено вимоги до учасників з урахуванням ст. 5, 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Наголошуємо, в період уточнення надійшло лише одне ваше звернення (заперечення) щодо встановлення на вашу думку дискримінаційних вимог до закупівлі.
Замовник здійснює закупівлю за бюджетні кошти, на підставі викладеного встановлює вимоги до учасників з урахуванням безпосередньої потреби та досвіду закупівлі товарів та послуг.
Звертаємо Вашу увагу, що ви як потенційний учасник маєте на меті отримання прибутку, водночас ігноруєте потребу Замовника, зокрема кур’єрські служби здійснюють постачання за типом доставки склад-двері, що не відповідає вимогам Замовника, згідно яких доставку 450 кг товару повинно здійснити на склад замовника.
Крім того, отримання товару повинно бути в присутності офіційного представника учасника переможця, виходячи з практики у разі поставки товару кур’єрськими службами, кур’єри не відповідають за зміст, якість лише кількість товару (штуки та/або вага), в результаті чого Замовник повинен підписати накладну без з’ясування та перевірки якості предмету закупівлі, що суперечить вимогам ст. 49 Бюджетного кодексу України.
Стосовно визначення типу процедури , доводимо до вашого відома, що очікувана вартість предмету закупівлі визначається згідно виділених бюджетних коштів затверджених у встановленому порядку бюджетних призначень.
Щодо встановлення аналогічних договорів, Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Більше того, і іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України дефініція поняття «аналогічний договір» не встановлена. Отже, перелік та зміст документів, щодо відповідності Учасника вищезазначеному кваліфікаційному критерію визначається Замовником
Таким чином, замовник не порушив вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Документації.
На нашу думку, дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників.
Крім того наголошуємо, що не спроможність виконання Вами кваліфікаційних вимог не є ознакою дискримінації, а свідчить про неспроможність та невідповідність кваліфікаційним вимогам до учасників.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Замовник здійснює закупівлю за бюджетні кошти, на підставі викладеного встановлює вимоги до учасників з урахуванням безпосередньої потреби та досвіду закупівлі товарів та послуг.
Звертаємо Вашу увагу, що ви як потенційний учасник маєте на меті отримання прибутку, водночас ігноруєте потребу Замовника, зокрема кур’єрські служби здійснюють постачання за типом доставки склад-двері, що не відповідає вимогам Замовника, згідно яких доставку 450 кг товару повинно здійснити на склад замовника.
Крім того, отримання товару повинно бути в присутності офіційного представника учасника переможця, виходячи з практики у разі поставки товару кур’єрськими службами, кур’єри не відповідають за зміст, якість лише кількість товару (штуки та/або вага), в результаті чого Замовник повинен підписати накладну без з’ясування та перевірки якості предмету закупівлі, що суперечить вимогам ст. 49 Бюджетного кодексу України.
Стосовно визначення типу процедури , доводимо до вашого відома, що очікувана вартість предмету закупівлі визначається згідно виділених бюджетних коштів затверджених у встановленому порядку бюджетних призначень.
Щодо встановлення аналогічних договорів, Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Більше того, і іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України дефініція поняття «аналогічний договір» не встановлена. Отже, перелік та зміст документів, щодо відповідності Учасника вищезазначеному кваліфікаційному критерію визначається Замовником
Таким чином, замовник не порушив вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Документації.
На нашу думку, дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників.
Крім того наголошуємо, що не спроможність виконання Вами кваліфікаційних вимог не є ознакою дискримінації, а свідчить про неспроможність та невідповідність кваліфікаційним вимогам до учасників.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2021-02-24-015769-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 01 березня 2021 22:04
Вимога щодо внесення змін в Документацію про проведення спрощеної закупівлі
Шановний Замовнику!
В Документації про проведення спрощеної закупівлі зазначено найменування товару (дезінфекційні засоби) з детальними технічними вимогами, що в свою чергу вказує на те, що Замовник допускає подачу еквівалентів (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-24-015769-b).
.Оскільки закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом. А от аналог це схожий за своєю суттю продукт, який є гіршим за технічними показниками ніж, оригінал продукту чи його еквівалент.
Тож, звертаємо Вашу увагу порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни в Документація про
проведення спрощеної закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-24-015769-b), яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів вищезгаданих дезінфекційних засобів для створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі .
Розгорнути
Згорнути
В Документації про проведення спрощеної закупівлі зазначено найменування товару (дезінфекційні засоби) з детальними технічними вимогами, що в свою чергу вказує на те, що Замовник допускає подачу еквівалентів (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-24-015769-b).
.Оскільки закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом. А от аналог це схожий за своєю суттю продукт, який є гіршим за технічними показниками ніж, оригінал продукту чи його еквівалент.
Тож, звертаємо Вашу увагу порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни в Документація про
проведення спрощеної закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-24-015769-b), яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів вищезгаданих дезінфекційних засобів для створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2021 23:21
Стосовно Вашого запитання повідомляємо що розгляд аналогів / еквівалентів до предмету закупівлі не буде розглядатись. Наголошуємо, що згідно ч. 4 ст. 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, замовник користуючись правом не передбачено аналоги та/або еквіваленти. Звертаємо Вашу увагу Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі – Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку «У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. *зазначення "еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.
Технічні вимоги до предмету закупівлі підготовлені враховуючи безпосередню потребу Замовника, з урахуванням середньо-ринкової вартості та досвіду використання.
Замовник не перешкоджає будь-яким бажаючим прийняти участь в процедурі закупівлі з реалізацією вказаного у оголошенні предмету закупівлі.
Технічні вимоги до предмету закупівлі підготовлені враховуючи безпосередню потребу Замовника, з урахуванням середньо-ринкової вартості та досвіду використання.
Замовник не перешкоджає будь-яким бажаючим прийняти участь в процедурі закупівлі з реалізацією вказаного у оголошенні предмету закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2021 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Фартунат" |
103 950,00
UAH з ПДВ
|
103 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Гонта Юрій Дмитрович" |
155 632,00
UAH з ПДВ
|
155 632,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кобель Анна Юріївна |
196 200,00
UAH з ПДВ
|
196 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Фартунат" #37308833 |
Відхилено |
103 950,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2021 10:35
|
ФОП "Гонта Юрій Дмитрович" #2903403012 |
Відхилено |
155 632,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2021 10:37
|
ФОП Кобель Анна Юріївна #3248714707 |
Переможець |
196 200,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2021 10:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 09:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 09:11
|
ДУ Кобель хімія.jpg | зміни до договору |
21 грудня 2021 09:10
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 10:04
|
64 001.jpg | укладений |
02 квітня 2021 10:00
|
64 002.jpg | укладений |
02 квітня 2021 10:00
|
64 003.jpg | укладений |
02 квітня 2021 10:00
|
64 004.jpg | укладений |
02 квітня 2021 10:00
|
64 005.jpg | укладений |
02 квітня 2021 10:00
|
64 006.jpg | укладений |
02 квітня 2021 10:00
|
64 007.jpg | укладений |
02 квітня 2021 10:00
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
08 липня 2021 11:25
|
13 080,00 UAH | UA828201720344221001300028853 ОКУ "Хотинський будинок-інтернат" |
UA543808380000026001700437479 ФОП Кобель А.Ю. |
Оплачений |
21 вересня 2021 10:42
|
9 600,00 UAH | UA828201720344221001300028853 ОКУ "Хотинський будинок-інтернат" |
UA243562820000026007051607398 ФОП Балахтарь М.О. |
Оплачений |
05 листопада 2021 10:31
|
9 600,00 UAH | UA828201720344221001300028853 ОКУ "Хотинський будинок-інтернат" |
UA243562820000026007051607398 ФОП Балахтарь М.О. |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» прийняли рішення про зменшення суми Договору на 163920.00 грн. за результатами прийнятих змін сторони вирішили припинити дію договору. |
Номер договору про закупівлю: | 64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |