Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вхідної групи з влаштуванням санвузла для МГН на першому поверсі будівлі терапевтичного корпусу КП «Піщанська ЦРЛ» по вул. Центральна 42, смт. Піщанка, Тульчинського району, Вінницької області
Очікувана вартість
492 000,00 UAH
UA-2021-02-24-015732-b 6b31f115d2c44e459528f2860ea3728e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яворський Олексій

+380989387933 pishchankalpl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІЩАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІЩАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01982620
Вебсайт: https://pishchanka.lic.org.ua/
Місцезнаходження: 24700, Україна , Вінницька обл., смт. Піщанка, 24700, Вінницька обл., Піщанський район, селище міського типу Піщанка, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 42
Контактна особа: Яворський Олексій
+380989387933
pishchankalpl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2021 23:25
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 492 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 920,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт вхідної групи з влаштуванням санвузла для МГН на першому поверсі будівлі терапевтичного корпусу КП «Піщанська ЦРЛ» по вул. Центральна 42, смт. Піщанка, Тульчинського району, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24700, Україна, Вінницька область, смт. Піщанка, Центральна 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2021 23:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2021 23:24
25_СД_ДФ_2-1-3.rtf
24 лютого 2021 23:24
25_СД_ДФ_2-1-2.rtf
24 лютого 2021 23:24
25_СД_ДФ_2-1-1.rtf
24 лютого 2021 23:24
Оголошення.doc
24 лютого 2021 23:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2021 23:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2021 23:24
25_СД_ДФ_2-1-3.rtf
24 лютого 2021 23:24
25_СД_ДФ_2-1-2.rtf
24 лютого 2021 23:24
25_СД_ДФ_2-1-1.rtf
24 лютого 2021 23:24
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 25 лютого 2021 12:46
Дата відповіді: 01 березня 2021 11:12
Доброго дня! 1. Учасники повинні надати Статут, зокрема сторінки з переліком видів діяльності підприємства. Та при цьому, чинним законодавством України не встановлено вимоги щодо зазначення в Статуті переліку видів діяльності підприємства. Просимо виключити дану вимогу з Оголошення. Окрім цього, вимога щодо наявності відмітки про проведення державної реєстрації Статуту також не відповідає чинному законодавству. Тож просимо виключити і дану вимогу з Оголошення. 2. Для підтвердження виконання аналогічного договору Учасники повинні подати сканкопію договору від замовника згідно виконання договору. Просимо надати роз’яснення – що мається на увазі під «сканкопію договору від замовника згідно виконання договору»? 3. Учасники повинні надати Акт про проведення технічного обстеження щодо доступності закладу охорони здоров’я для осіб з інвалідністю та інших мАломобільних груп населення. Даний документ є внутрішнім документом Замовника, до якого учасник не має доступу. Отже, виконання даної вимоги не залежить від бажання та вмінь такого учасника. Просимо виключити дану вимогу з Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Конкретизуйте, будь ласка, пункти оголошення, щодо яких стосуються запитання. Дякую!
Внесення змін до оголошення
Дата подання: 01 березня 2021 23:43
Відповідно до частини 4.13. оголошення про проведення спрощеної закупівлі № UA-2021-02-24-015732-b Учасник на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів у тому числі повинен надати сканкопію Акту про проведення технічного обстеження щодо доступності закладу охорони здоров’я для осіб з інвалідністю та інших моломобільних груп населення. Однак надання означеного в частині 4.13 документа, регулює ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель та споруд» та замовляється по потребі замовником будівництва. Та не являється документом, що підтверджує наявність досвіду виконання будівельних робіт. Тому на підставі вищевикладеного просимо внести зміни в частину 4..13. оголошення шляхом виключення з нього вимоги про надання Акту про проведення технічного обстеження щодо доступності закладу охорони здоров’я для осіб з інвалідністю та інших моломобільних груп населення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАРЧАК АНАТОЛІЙ АНДРІЙОВИЧ 394 699,00
UAH з ПДВ
394 699,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2021 14:32
Електронний підпис
04 березня 2021 14:29
Додаток 7 до Договору.pdf
04 березня 2021 14:29
Додаток 6в до Договору.pdf
04 березня 2021 14:29
Додаток 6 б до Договору.pdf
04 березня 2021 14:29
Додаток 6 а до Договору.pdf
04 березня 2021 14:29
Додаток 5в до Договору.pdf
04 березня 2021 14:29
Додаток 5б до Договору.pdf
04 березня 2021 14:29
Додаток 5а до Договору.pdf
04 березня 2021 14:29
Додаток 4 до договору.pdf
04 березня 2021 14:29
Додаток 3в до Договору.pdf
04 березня 2021 14:29
Додаток 3б до Договору.pdf
04 березня 2021 14:29
Додаток 3а до Договору.pdf
04 березня 2021 14:29
Додаток 2 до Договору.pdf
04 березня 2021 14:29
Додаток 1 до Договору.pdf
04 березня 2021 14:29
Проект договору.pdf
04 березня 2021 14:29
Пояснювальна записка.pdf
04 березня 2021 14:29
Дефектний акт.pdf
04 березня 2021 14:29
Локальний кошторис 2-1-3.pdf
04 березня 2021 14:29
Локальний кошторис 2-1-2.pdf
04 березня 2021 14:29
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
04 березня 2021 14:29
Договірна ціна.pdf
04 березня 2021 14:29
Довідка ст.17.pdf
04 березня 2021 14:29
КБ-2 _4_ КБ-3 Дзигівка.pdf
04 березня 2021 14:29
КБ-2 _3_ КБ-3 Дзигівка.pdf
04 березня 2021 14:29
КБ-2 _2_ КБ-3 Дзигівка.pdf
04 березня 2021 14:29
КБ-2 _1_ КБ-3 Дзигівка.pdf
04 березня 2021 14:29
Витяги з протоколів.pdf
04 березня 2021 14:29
Копії трудових книжок.pdf
04 березня 2021 14:29
Копії посвідчень.pdf
04 березня 2021 14:29
Копії дипломів.pdf
04 березня 2021 14:29
Відомості про Учасника.pdf
04 березня 2021 14:29
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
04 березня 2021 14:29
Сканкопія виписки.pdf
04 березня 2021 14:29
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАРЧАК АНАТОЛІЙ АНДРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МАРЧАК АНАТОЛІЙ АНДРІЙОВИЧ
#1811204314
Переможець 394 699,00
UAH з ПДВ
06 березня 2021 23:13

Документи

06 березня 2021 23:12
Електронний підпис
06 березня 2021 23:10
Протокол капремонт.docx
06 березня 2021 23:08
Протокол капремонт.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2021 23:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МАРЧАК АНАТОЛІЙ АНДРІЙОВИЧ
#1811204314
394 699,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2021 23:12
Електронний підпис
06 березня 2021 23:10
Протокол капремонт.docx
06 березня 2021 23:08
Протокол капремонт.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 червня 2021 14:25
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 17:20
ДодУ.pdf зміни до договору
27 травня 2021 17:19
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 21:19
Договір підряд МГН_compressed.pdf укладений
12 березня 2021 21:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 394 584,00
UAH