Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО" |
Код ЄДРПОУ: | 02220763 |
Місцезнаходження: | 61023, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, 81 |
Контактна особа: |
Євгенія Бридун +380577253321 tk.park@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 22:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2021 15:41 |
Очікувана вартість: | 1 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92310000-7: Послуги зі створювання та інтерпретування мистецьких і літературних творів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту надання послуг та акту приймання наданих послуг перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% ціни фактично наданої послуги. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2021 10:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2021 10:45 |
Перелік змін_розпис2_2.doc | |
16 березня 2021 10:45 |
ТД_розпис_НР.doc | |
10 березня 2021 14:19 |
Проект договору_НР.docx |
16 березня 2021 10:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
16 березня 2021 10:45 |
Перелік змін_розпис2_2.doc
|
|||||||||
16 березня 2021 10:45 |
ТД_розпис_НР.doc
|
|||||||||
10 березня 2021 14:19 |
Проект договору_НР.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-28-000019 ● bc37a38c3ec04396be628bc376d889a0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2021 20:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.04.2021 189
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 28.04.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 28.04.2021 №189
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2021-02-24-015536-b 24.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-05-17 12:36:45
Заперечення
Ознайомившись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-24-015536-b Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо закупівлі код ДК 021:2015 – 92310000-7 - Послуги зі створювання та інтерпретування мистецьких і літературних творів (послуги з художнього оформлення, розпису та відновлення художнього розпису, код ДК 021:2015 – 92312000-1) Комунальне підприємство "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО" (надалі - Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
В інформації про результати моніторингу зазначено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити, в тому числі, розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
В оголошенні про проведення закупівлі № UA-2021-02-24-015536-b зазначено розмір забезпечення тендерних пропозицій –25000 грн.
Частиною 1 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
Оголошення про проведення відкритих торгів формується шляхом заповнення Замовником відповідної форми оголошення, яка розміщена в електронній системі закупівель.
Суттєвим є те, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів Замовником заповнено всі обов’язкові поля шляхом внесення до них наявної інформації в електронну систему закупівель. Замовник не мав би технічної можливості оголосити закупівлю, якби не заповнив усі обов’язкові до заповнення поля.
Крім того, відповідно до інформації, що оприлюднена в системі електронних закупівель https://prozorro.gov.ua/news/onovlenyy-funkcional-tendernogo-zabezpechennya-vyyde-16-kvitnya, строки реалізації оновленого функціонала щодо забезпечення пропозиції та виконання договору було перенесено з 8 квітня на 16 квітня 2021 року, тобто після завершення закупівлі.
При цьому, детальні умови надання забезпечення тендерної пропозицій містяться в розділі 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Тобто, умови надання забезпечення тендерної пропозиції чітко визначені у тендерній документації і учасники закупівлі мали достатньо інформації щодо виду, розміру та умов забезпечення тендерної пропозиції.
Таким чином, учасники не були позбавленні інформації з відомостями про умови надання забезпечення тендерних пропозицій по вказаній закупівлі і відсутність цієї інформації саме в оголошенні про проведення відкритих торгів не завадило учасникам подати тендерні пропозиції, а замовнику – здійснити їх розгляд та визначити переможця.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій / пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
У свою чергу, Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталіУповноваженого органу у складі системи, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через систему. Так, згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в системі здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю зокрема шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в системі. При цьому внесення такої інформації в електронні поля передбачає застосування кваліфікованого електронного підпису.
Згідно з вимогами абзацу 2 частини 2 статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» застосовувати виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання мають:
• органи державної влади,
• органи місцевого самоврядування,
• підприємства, установи та організації державної форми власності,
• державні реєстратори, нотаріуси
• та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповіднодо закону.
Таким чином Замовники, що підпадають під зазначені вище категорії при діях в електронній системі закупівель мають використовувати кваліфікований електронний підпис, який має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
Відповідно до Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 № 193 (надалі - Постанова) удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї Постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім:
- використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом;
- застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підписучи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів);
- використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем;
- вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 Постанови до 05 березня 2022 року замовники, які не підпадають під дію абзацу 2 частини 2 статті 17 Закону України « Про електронні довірчі послуги» (до яких відноситься і Замовник – КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО), мають право використовувати удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
На підставі вищевикладеного, Замовником розміщена інформація про публічну закупівлю в електронній системі закупівель з дотриманням Закону та законодавства вцілому.
Наведені обставини жодним чином не вплинули на кінцевий результат проведених публічних торгів код ДК 021:2015 – 92310000-7 - Послуги зі створювання та інтерпретування мистецьких і літературних творів (послуги з художнього оформлення, розпису та відновлення художнього розпису, код ДК 021:2015 – 92312000-1) і не можуть бути підставою для застосування наслідків за результатами моніторингу, які визначені у пункті 3 висновку - вжиття заходів передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2021 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПЕРЦЮГ ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ" |
1 505 000,00
UAH з ПДВ
|
1 505 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЄМЕЛЬЯНЕНКО В'ЯЧЕСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
1 529 000,00
UAH з ПДВ
|
1 529 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПЕРЦЮГ ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ" #2801417212 |
Переможець |
1 505 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 15:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2021 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 12:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2021 11:33
|
ДУ_2_розпис.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2021 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2021 14:51
|
ДУ_1_розпис.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2021 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 13:55
|
ДОГОВІР_розпис.pdf | укладений |
09 квітня 2021 13:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 090421/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 090421/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |