Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Наручні годинники, ДК 021:2015 – 18520000-0 «Персональні хронометри»
Очікувана вартість
39 800,00 UAH
UA-2021-02-24-014311-b 510620e1cbf8447c8a8f030bbde95f5f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бірін Юлія Вікторівна

380444183254 sektordz@obolonrda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37371727
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, Маршала Тимошенка, 16
Контактна особа: Бірін Юлія Вікторівна
380444183254
sektordz@obolonrda.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2021 17:48
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 05 березня 2021 13:30
Очікувана вартість: 39 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18520000-0: Персональні хронометри


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: українська. Місцезнаходження: вул. Маршала Тимошенка, 16, 04205, м. Київ. ЄДРПОУ: 37371727. Категорія замовника: 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Номенклатурна позиція: годинник наручний кварцовий чоловічий з футляром (ДК 021:2015 – 18522000-4 "Наручні годинники"), годинник наручний кварцовий жіночий з футляром (ДК 021:2015 – 18522000-4 "Наручні годинники"). Строк поставки товару: протягом 5 (п'яти ) робочих днів з дня укладення договору поставки. Місце поставки: вул. Маршала Тимошенка, 16, м. Київ, 04205. Кількість товару: 37 штук.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 штуки
Наручні годинники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, м. Київ, м. Київ, Маршала Тимошенка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 18520000-0 — Персональні хронометри

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня фактичного отримання Товару на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2021 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2021 17:51
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-24-014311-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь", Код ЄДРПОУ:31629188
Дата подання: 26 лютого 2021 15:59
Просимо внести зміни до «Технічні вимоги (завдання) до предмету закупівлі» (Додаток 1 до Оголошення)з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги
Шановні Панове!

Даним листом висловлюємо Вам свою повагу та просимо привести тендерну документацію на закупівлю персональних хронометрів у відповідність з чинним законодавством, оскільки вона зараз прописана під конкретні моделі китайської торгової марки Ratе (чоловічі) та Q&Q (жіночі) конкретного постачальника – ПП «Май-Час»

У Першого українського годинникового заводу «КИЇВСЬКА РУСЬ» як вітчизняного виробника годинників викликає величезне занепокоєння, чому у важких економічних умовах через пандемію короновірусу, та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр - міністра України щодо максимального ефективного та економного використання бюджетних коштів, Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація НЕ проводить відкриті торги з метою стимулювання конкуренції, залучення всіх потенційних учасників та отримання в процесі аукціону найбільш економічно вигідної пропозиції. Замість цього, Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація (надалі – Замовник) вдається до обмеження конкуренції через спрощену процедуру закупівлі КИТАЙСЬКИХ ГОДИННИКІВ за завищеною ціною у одного конкретного постачальника - ПП «Май-Час» (спрощена процедура виключає можливість поновлення порушених прав потенційних учасників торгів через звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України)

Замовник планує закупити всього 37 китайських годинників (16 чоловічих та 21 жіночий) на загальну суму 39 800 гривень, що складає, в середньому, 1 076 грн. за один годинник! Зазначена сума як мінімум ВДВІЧІ перевищує існуючі на ринку пропозиції на еквівалентні годинники, з заявленими Замовником характеристиками!

Щоб виключити участь інших постачальників у даній закупівлі та співпрацювати виключно з ПП «Май-Час», Замовник З ТОЧНІСТЮ ДО ДЕСЯТОЇ ДОЛІ ММ прописує «Технічні вимоги (завдання) до предмету закупівлі» (Додаток 1 до Оголошення) виключно в інтересах ПП «Май-Час» під китайські годинники Ratе (чоловічі) та Q&Q (жіночі) (оскільки на існує інших годинників, які ЗА СУКУПНІСТЮ всіх заявлених Замовником параметрам будуть відповідати предмету закупівлі) та вводить ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ властивим виключно зазначеним моделям годинників «Ratе», зокрема щодо діаметрів та тоіщини корпусів, конструкції корпусів, підлаштованих під параметри конкретних механізмів Miyota, які вимагаються, а також обмеження щодо ширини ременя, тощо

Так, для чоловічого годинника Замовник встановлює обмеження форми корпусу, його діаметру - 43 мм та товщини – 9,5мм, а також вимагає ширину ременя 20 мм

Для жіночого годинника, Замовник також встановлює обмеження форми корпусу та його діаметру - 37 мм та товщини – 8,3мм, а також , а також вимагає ширину ременя 16 мм

Підлаштовуючи предмет закупівлі під китайські годинники «Rate» (чоловічі) та Q&Q (жіночі), Замовник вимагає комплектацію КОНКРЕТНИМИ МЕХАНІЗМАМИ Miyota, чиї параметри розраховані на відповідну конструкцію корпусів, при тому, що існує широкий вибір різноманітних механізмів набагато кращої якості та характеристик, відмінність яких залежить від пристосування під певну специфіку конструкції корпусу. Наприклад, за заявлену Замовником вартість годинника понад 1000 грн., годинники можуть бути укомплектовані і швейцарськими механізмами Ronda
Тому вимога механізму конкретного виробника Miyota, обмеження ширини ременя під конкретні параметри корпусів китайських годинників «Rate» (чоловічі) та Q&Q (жіночі) – це також лише дискримінаційні обмеження.

Замовник також вимагає неіснуюче покриття корпусів «IPC»

Встановлюючи подібні протиправні та маніпулятивні обмеження (з точністю до ДЕСЯТОЇ долі міліметра), властивим лише конкретним моделям, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію. Зазначені дії можуть свідчити про попередню змову Замовника з конкретним постачальником – ПП “Май-Час» та спробу спотворити процес проведення торгів


Відповідно до п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, які Замовник також грубо порушує, вимагаючи конкретні конструкції годинників, з обмеженням їх параметрів до десятої долі мм!

Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретних конструкцій годинників, у тому числі встановлення дискримінаційних обмежень щодо розміру та конструкції корпусу, а також механізму конкретного виробника (Miyota), підлаштованого під зазначені корпуси та підлаштовані під зазначені корпуси вимоги щодо ширини ременів

Зазначене свідчить про грубе порушення п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання та конкретну конструкцію або тип предмету закупівлі або виробника чи торгову марку, а також про грубе порушення ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, відповідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідно до якого оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того має місце порушення Замовником ст.5 Закону щодо дотримання принципів здійснення державних закупівель та недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.

Замовник має забезпечити максимальну економію державних коштів, недискримінацію учасників, запобігти корупційним діям та зловживанням, що у даному випадку свідчить про повне ігнорування Замовником зазначених вимог. Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності

Звертаємо увагу, що відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», даний Закон застосовуються і до замовників, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель

Таким чином, протиправне обмеження Замовником до десятої долі мм характеристик предмета закупівлі специфічними параметрами, які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі, але властиве лише конкретним моделям китайських годинників “Rate”(чоловічі) та Q&Q (жіночі) абсолютно нічим необґрунтоване та протирічить вимогам чинного законодавства

Таким чином через протиправні та маніпулятивні обмеження, закладені у «Технічні вимоги (завдання) до предмету закупівлі» (Додаток 1 до Оголошення), участь у зазначених торгах зможе взяти лише ПП “Май-Час», під товар якого прописаний предмет закупівлі та який продасть свій товар за явно завищеними цінами, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників

Враховуючи викладене, констатуємо грубе порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства

Просимо внести зміни до «Технічні вимоги (завдання) до предмету закупівлі» (Додаток 1 до Оголошення)з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги, у тому числі:

1. Прибрати протиправну вимогу щодо форми, будь-яких конкретних розмірів корпусів годинників (діаметр, товщина), вимоги до ширини ременів тощо, властиві моделям китайських годинників «Rate» (чоловічі) та Q&Q (жіночі) постачальника ПП «Май-Час»
2. Прибрати протиправні вимоги щодо механізмів певної торгової марки Miyota
3. Виявити зацікавлених посадовців з боку Замовника, які в порушення чинного законодавства, намагалися підлаштувати тендерну документацію та предмет закупівлі в інтересах конкретного підприємства - ПП «Май-Час» та у подальшому не допускати встановлення дискримінаційних вимог до учасників, керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель та іншими вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі»

Також просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ:

1. На якій підставі прийнято рішення проводити спрощену процедуру закупівлі та чим обґрунтована відмова від проведення відкритих торгів?
2. Надати обґрунтування встановлення вимог до діаметру чоловічого годинника саме 43 мм, товщини 9.5 мм та жіночого - 37мм та товщини 8.3 мм
3. Надати обґрунтування вимоги механізму саме торгової марки Miyota
4. Надати обґрунтування вимог до ширини ременя 20 мм для чоловічих та 16 мм до жіночих годинників та інших вимог до предмету закупівлі
5. Пояснити що означає покриття корпусу «IPC»
6. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 39 800 гривень за 37 годинників та порядку її формування
7. На якій підставі Замовник всупереч п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у вимогах до предмета закупівлі розмістив зазначені у нашій скарзі вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
8. Чому Замовник не вважає за потрібне у важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр - міністра України, максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та збирається здійснити закупівлю за значно завищеною ціною у конкретного постачальника, свідомо обмежуючи конкуренцію встановленими вимогами у Додатку 1 до Оголошення про закупівлю
9. Пояснити в якій формі має бути наданий підтверджуючий документ про безпечність використання товару в частині обмеження використання небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні з метою забезпечення охорони здоров’я людини і захисту навколишнього природного середовища, включаючи екологічно безпечну утилізацію та видалення відходів електричного та електронного обладнання
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2021 18:28
Шановний учаснику! Допорогова закупівля UA-2021-02-24-014311-b проводиться на підставі частини третьої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідно до якої замовник може використовувати електронну систему закупівель, але не зобов’язаний.
Звертаємо вашу увагу, що пунктом 28 частини першої статті 1 Закону встановлено, що спрощена закупівля – придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Разом з цим, допорогова закупівля проводиться замовником згідно з Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженою наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10.
Окрім того, звертаємо Вашу увагу, на те що технічні вимоги (завдання) до предмету закупівлі не містять посилань на конкретну торгову марку годинників. У додатку № 2 до оголошення про проведення закупівлі через електронну систему закупівель зазначено, що запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним технічним вимогам, характеристикам і комплектації. Це свідчить про те, що замовником жодним чином не дискриміновано інших учасників.
Стосовно документів, які підтверджують безпечність використання товару в частині обмеження використання небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, то їх перелік регламентується відповідними технічними нормативами.
Враховуючи викладене вище, замовником вирішено оголошення про проведення закупівлі через електронну систему закупівель залишити без змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2021 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь" 31 968,00
UAH з ПДВ
31 968,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "МАЙ-ЧАС" 38 724,00
UAH з ПДВ
38 724,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2021 15:12
Електронний підпис
04 березня 2021 15:11
Кваліфікація.pdf
04 березня 2021 15:11
Цінова пропозиція за .pdf

Публічні документи

04 березня 2021 23:38
Електронний підпис
04 березня 2021 23:24
Електронний підпис
04 березня 2021 22:55
Договір аналогічний.pdf
04 березня 2021 22:55
Договір суборенди.pdf
04 березня 2021 22:55
ЄРДПОУ.pdf
04 березня 2021 22:55
Статут.pdf
04 березня 2021 22:54
Згода співробітників.pdf
04 березня 2021 22:54
Проект договора.pdf
04 березня 2021 22:54
Договор оренди.pdf
04 березня 2021 22:54
Свідоцтво.pdf
04 березня 2021 22:54
Наказ про призначення.pdf
04 березня 2021 22:54
Сервісний центр.pdf
04 березня 2021 22:54
СЕС.pdf
04 березня 2021 22:54
Рішення про директора.pdf
04 березня 2021 22:54
4-ОПП.pdf
04 березня 2021 22:54
РЕєтр ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь"

Приватне підприємство "МАЙ-ЧАС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь"
#31629188
Відхилено 31 968,00
UAH з ПДВ
10 березня 2021 17:49
Приватне підприємство "МАЙ-ЧАС"
#30757090
Переможець 38 724,00
UAH з ПДВ
10 березня 2021 17:53

Документи

10 березня 2021 17:48
Електронний підпис

Документи

10 березня 2021 17:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2021 17:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "МАЙ-ЧАС"
#30757090
38 724,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 березня 2021 17:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 11:21
Договір від 16.03.2021.pdf укладений
16 березня 2021 11:20