Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стиснений природний газ(метан)
Очікувана вартість
2 488 300,00 UAH
UA-2021-02-24-014230-b ● 97219c78052349358ce5f1212457fc79
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Сумської міської ради "Електроавтотранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328540 |
Місцезнаходження: | 40007, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Харківська, буд. 113 |
Контактна особа: |
Наталія Миколенко +380542700975 stu_zakupki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 17:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 17:28 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 12:46 |
Очікувана вартість: | 2 488 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 441,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
149000 метр кубічний
Стиснений природний газ(метан)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Харківська,113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2021 17:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2021 17:51 |
тд 03.pdf | |
03 березня 2021 17:51 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН затверджений протоколом від 03.03.2021.docx | |
03 березня 2021 17:51 |
Додаток 4 пд.docx | |
03 березня 2021 17:51 |
ТД стиснений природний газ03.03.doc |
03 березня 2021 17:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 березня 2021 17:51 |
тд 03.pdf
|
|||
03 березня 2021 17:51 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН затверджений протоколом від 03.03.2021.docx
|
|||
03 березня 2021 17:51 |
Додаток 4 пд.docx
|
|||
03 березня 2021 17:51 |
ТД стиснений природний газ03.03.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційна вимога
Дата подання: 26 лютого 2021 08:43
Дата відповіді: 03 березня 2021 16:35
Відповідно до вимог замовника, викладених у тендерній документації, Учасник повинен мати (у користуванні або у власності) автомобільну газонаповнювальну компресорну станцію (далі АГНКС) з обов’язковим розташуванням в м. Суми, на відстані не більше 3,5 км від адреси замовника (м. Суми, вул. Харківська, 113).
Дана вимога порушує основні принципи здійснення закупівель, встановлених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до ч.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Дана вимога є дискримінаційною (дискримінація за територіальним принципом), оскільки крім АГНКС «МетЕко» у визначених замовником територіальних межах не знаходиться жодної АГНКС інших власників.
Вважаємо, що вимоги замовника, визначені в тендерній документації прописані виключно під одного учасника, та є дискримінаційними по відношенню до інших учасників закупівлі, та унеможливлює прийняти участь на рівних умовах.
Встановлення замовником територіальних меж, у тендерній документації повинно бути обґрунтованим та забезпечити наявність, в межах визначеної території, АГНКС щонайменше двох потенційних учасників, що наддасть можливість для проведення процедури з дотриманням основних принципів здійснення закупівель.
Аналогічної думки з цього питання додержується і Антимонопольний комітет України, який надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації від 24.04.2020 №128-29/08-5961, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу.
У АМКУ наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Крім того, встановлені в тендерній документації вимоги повинні забезпечувати можливість конкуренції між учасниками під час проведення процудур закупівель. Так, замовники визначають у тендерній документації вимоги щодо відстані розташування АЗС потенційних учасників, але зазвичай, у межах визначеної території наявні АЗС, як правило, одного власника та/або афілійованих із ним суб’єктів господарювання. Зазначене призводить до звуження кола потенційних учасників торгів. Отже, визначені в тендерній документації вимоги до розташування АЗС потенційних учасників мають відповідати, як і обґрунтованим потребам замовника, так і забезпечувати можливість конкуренції між учасниками під час проведення процедури.
Оскільки вимога щодо обов’язкового розташуванням АГНКС в м. Суми, на відстані не більше 3,5 км від адреси замовника (м. Суми, вул. Харківська, 113) суперечить принципам здійснення закупівель, зазначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від замовника визначити в тендерній документації вимоги до розташування АГНКС потенційних учасників таким чином щоб визначені вимоги відповідали, як обґрунтованим потребам замовника, так і забезпечували можливість конкуренції між учасниками під час проведення процедури.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуте, повідомляємо, при збільшенні відстані до АГНКС, замовник щодня нестиме додаткові грошові та часові витрати на дорогу, що нівелюватиме користь від нижчої ціни тендерної пропозиції потенційного постачальника протягом періоду дії договору.
З умови відстані до АГНКС 3,2 км. від замовника, грошові витрати на рік на договору для однієї заправки чотирьох автобусів (щоденно) складатимуть приблизно 74 800 грн., при відстані до АГНКС в 11 км - 242 800 грн. Так і час в одному напрямку для заправлення транспортного засобу буде варіюватися від 10-30 хвилин.
Тому для збільшення конкуренції, але для забезпечення потреби підприємства будуть внесені зміни в додаток 3 до тендерної документації, та збільшено відстань до 7,5 км.
З умови відстані до АГНКС 3,2 км. від замовника, грошові витрати на рік на договору для однієї заправки чотирьох автобусів (щоденно) складатимуть приблизно 74 800 грн., при відстані до АГНКС в 11 км - 242 800 грн. Так і час в одному напрямку для заправлення транспортного засобу буде варіюватися від 10-30 хвилин.
Тому для збільшення конкуренції, але для забезпечення потреби підприємства будуть внесені зміни в додаток 3 до тендерної документації, та збільшено відстань до 7,5 км.
пропозиція
Дата подання: 26 лютого 2021 13:54
Дата відповіді: 03 березня 2021 16:33
Доброго дня! З метою створення середовища добросовісної конкуренції у сфері публічних закупівель та можливості для участі більшого числа учасників закупівлі, пропонуємо Вам розглянути також можливість отримання товару за допомогою пластикових карток, що надасть Замовнику можливість контролювати обсяги заправки автотранспорту за поточний місяць у особистому кабінеті клієнта, при оплаті за товар на умовах, що зазначені у документації до оголошення та проекті договору цієї закупівлі.
Пластикова картка (надалі ПК) – це технічний засіб, пред’явлення якого дає право на отримання Покупцем (його Довіреною особою) Продукції на АГНКС, який обліковує об’єм та марку (вид) відпущеної (поставленої) Продукції. ПК не є платіжним засобом, а є технічним засобом обліку операцій відпуску (передачі) Продукції на АГНКС із застосуванням Платіжних терміналів. Пред’явлення ПК дозволяє її пред’явнику отримати Продукцію від імені та за рахунок Покупця. ПК є власністю Покупця, який гарантує, що кожен хто її пред’являє для отримання Продукції на АГНКС, має право отримати від його імені та за його рахунок Продукцію та гарантує своєчасну та повну оплату отриманої за цим Договором Продукції. ПК кодується, обслуговується та передається Покупцю на безоплатній основі.
PIN-код – число з 4 (чотирьох) цифр, яке служить ключем до розблокування ПК та за допомогою якого проводиться підтвердження довіреної особи Покупця. PIN-код є конфіденційною інформацією, яка не може бути доступною для третіх осіб, а також не підлягає розголошенню будь-якою із Сторін без письмової згоди другої Сторони.
Добовий ліміт – максимальна кількість Продукції, яку Покупець може отримати протягом доби. Добовий ліміт встановлюється відповідно до замовлення Покупця.
Особовий рахунок (надалі ОР) – рахунок на якому фіксуються операції з надходження та списання грошових коштів Покупця за отриману Продукцію.
Довірена особа Покупця (фактичний одержувач, пред’явник ПК) – будь-яка особа, якій Покупець передав ПК разом з PIN-кодом цього ПК і тим самим уповноважив її на вчинення дій з отримання Продукції від імені та за рахунок Покупця. Сторони погоджуються вважати, що кожен, хто пред’являє ПК та володіє PIN-кодом цього ПК, є уповноваженим представником (повіреним) Покупця на отримання Продукції за цим Договором.
Умови поставки
1. Мережу АГНКС вказано на сайті Продавця __________________
2. Продукція на АГНКС Продавця відпускається у наступному порядку:
- Покупцем або Довіреною особою Покупця пред’являється ПК оператору АГНКС;
- оператор АГНКС перевіряє відповідність державного реєстраційного номеру транспортного засобу, який розташований на заправній галереї АГНКС, державному реєстраційному номеру транспортного засобу, що зазначений (закодований) в наданій до обслуговування ПК;
- на програмному забезпеченні касової системи перевіряється пред’явлена ПК на достатній розмір залишку Добового ліміту та відсутність блокування;
- Покупцем або Довіреною особою Покупця вводиться PIN-код відповідної ПК;
- проводиться заправка транспортного засобу Покупця або Довіреної особи Покупця у межах залишку Добового ліміту та з урахуванням інших умов цього Договору;
- в касовій системі проводиться реєстрація обсягів відпущеної Продукції та надається фіскальний чек реєстратора розрахункових операцій із зазначенням відповідного номеру ПК.
3. Отриманий обсяг Продукції за місяць визначається кількістю фактично реалізованої Продукції, відпуск якої зареєстрований касовим апаратом, із зазначенням відповідного номеру ПК, на підставі даних касових апаратів.
4. Сторони для оформлення передачі Продукції щомісячно, у порядку, передбаченому цим Договором підписують акт приймання-передачі Продукції.
5. Право власності на Продукцію переходить від Продавця до Покупця в момент реєстрації відпуску Продукції на касовому апараті.».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуте, у найближчим часом будуть внесенні відповідні зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕТЛАЙТ ЕНЕРДЖІ" |
1 786 510,00
UAH з ПДВ
|
1 786 510,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" |
2 010 010,00
UAH з ПДВ
|
2 010 010,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕТЛАЙТ ЕНЕРДЖІ" #42898781 |
Переможець |
1 786 510,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 13:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2021 09:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2021 15:40
|
ду 4.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2021 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2021 13:48
|
ДУ 3 .pdf | зміни до договору |
26 серпня 2021 13:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2021 15:05
|
Ціна продукції.pdf | зміни до договору |
04 червня 2021 15:04
|
дод.угода.pdf | зміни до договору |
04 червня 2021 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 травня 2021 14:17
|
Дод Уг №1 до д.pdf | зміни до договору |
19 травня 2021 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 14:19
|
70.pdf | укладений |
09 квітня 2021 14:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | більшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії На підставі висновку Сумської торгового-промислової палати №ЦД-252 від 16.08.2021 р. |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії На підставі висновку Сумської торгового-промислової палати №ЦД-275 від 02.09.2021 р. |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 квітня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
414 684,50
UAH (в тому числі ПДВ 69 114,08 UAH)
|
Причини розірвання договору: | розірвання договору про закупівлю з вини учасника, у зв'язку з неможливістю виконання подальших поставках |