Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
технічне обслуговування ліфтів
Очікувана вартість
68 000,00 UAH
UA-2021-02-24-012675-b ● 6f8caf6376b742a7b7f9dcabe1ac2cfc
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча поліклініка №2" Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 31886847 |
Місцезнаходження: | 61064, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Любові Малої, 2-Б |
Контактна особа: |
Дзікевич Людмила Олександрівна 380577250213 poliklinika_2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 68 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 340,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
технічне обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61064, Україна, Харківська область, Харків, проспект Любові Малої, 2-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2021 10:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2021 16:51 |
ОГОЛОШЕННЯ (ліфт).doc |
25 лютого 2021 10:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 лютого 2021 16:51 |
ОГОЛОШЕННЯ (ліфт).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 24 лютого 2021 17:13
Дата відповіді: 25 лютого 2021 10:57
Ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників в п.16 оголошення зазначено:
«16)Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник подає такі документи:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Для підтвердження учасник подає:
-довідку, складену у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (забезпеченість Учасника приміщеннями у межах міста Харкова, обладнанням необхідним для надання послуг, автопарк спеціалізованих автомобілів у кількості не менше 5 шт., та інше)»
вищезазначені вимоги є дисримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, що в свою чергу є порушенням основних принципів публічних закупівель та діючого законодаства. Просимо Замовника пояснити необхідність наявності автопарку з 5 автомобілів для надання послуг з технічного обслуговування 2-ух ліфтів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Перед усім відповідно до п. 3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Зі змісту положення п. 4 ст. 23 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретні місце походження чи спосіб виробництва.
Крім цього п. 1 ст. 23 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Всі вимоги в Оголошенні викладені відповідно до діючого законодавством України, КД 36.1-001-200 (Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні), КД 36.1-001-2000 (Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні), НПАОП 0.00-1.02-08 (Правила будови та безпечної експлуатації ліфтів), ДСТУ 7309:2013 «Установки ліфтові. Ліфти класів I, II, III, IV, V, VI. Технічні умови», ДСТУ EN 81-1:2003 (Норми безпеки з конструкції та експлуатації ліфтів), Положеннь «Про систему технічного обслуговування і ремонту ліфтів в Україні» КД 36.1-001-2000, нормативних актів, «Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів» НПАОП 0.00-1.02-08 (ПББЕЛ).
Вимога щодо наявності автопарку спеціалізованих автомобілів у кількості не менше 5 шт. зазначена з цілю можливості термінового реагування Виконавця протягом сорока хвилин та прийняття мір по відновленню роботи ліфтів залежно від причини зупинки, що підтверджує необхідну кваліфікацію Учасника закупівлі.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що вимоги у складі Оголошення про проведення закупівлі, не обмежують коло потенційних учасників та не призводять до дискримінації.
Зі змісту положення п. 4 ст. 23 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретні місце походження чи спосіб виробництва.
Крім цього п. 1 ст. 23 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Всі вимоги в Оголошенні викладені відповідно до діючого законодавством України, КД 36.1-001-200 (Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні), КД 36.1-001-2000 (Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні), НПАОП 0.00-1.02-08 (Правила будови та безпечної експлуатації ліфтів), ДСТУ 7309:2013 «Установки ліфтові. Ліфти класів I, II, III, IV, V, VI. Технічні умови», ДСТУ EN 81-1:2003 (Норми безпеки з конструкції та експлуатації ліфтів), Положеннь «Про систему технічного обслуговування і ремонту ліфтів в Україні» КД 36.1-001-2000, нормативних актів, «Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів» НПАОП 0.00-1.02-08 (ПББЕЛ).
Вимога щодо наявності автопарку спеціалізованих автомобілів у кількості не менше 5 шт. зазначена з цілю можливості термінового реагування Виконавця протягом сорока хвилин та прийняття мір по відновленню роботи ліфтів залежно від причини зупинки, що підтверджує необхідну кваліфікацію Учасника закупівлі.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що вимоги у складі Оголошення про проведення закупівлі, не обмежують коло потенційних учасників та не призводять до дискримінації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне спеціалізоване підприємство "Харківгорліфт" #34754617 |
Переможець |
67 247,50
UAH з ПДВ
|
09 березня 2021 10:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2021 15:05
|
ДУ 1 (обслуг. ліфтів) від 21.10.2021.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2021 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2021 13:16
|
Договір 13 від 22.03.2021 (технічне обслуговування ліфтів).pdf | укладений |
22 березня 2021 13:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |