Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

технічне обслуговування ліфтів
Очікувана вартість
68 000,00 UAH
UA-2021-02-24-012675-b 6f8caf6376b742a7b7f9dcabe1ac2cfc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дзікевич Людмила Олександрівна

380577250213 poliklinika_2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча поліклініка №2" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 31886847
Місцезнаходження: 61064, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Любові Малої, 2-Б
Контактна особа: Дзікевич Людмила Олександрівна
380577250213
poliklinika_2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2021 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 68 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
технічне обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61064, Україна, Харківська область, Харків, проспект Любові Малої, 2-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2021 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2021 16:51
ОГОЛОШЕННЯ (ліфт).doc
25 лютого 2021 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2021 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2021 16:51
ОГОЛОШЕННЯ (ліфт).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 24 лютого 2021 17:13
Дата відповіді: 25 лютого 2021 10:57
Ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників в п.16 оголошення зазначено: «16)Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник подає такі документи: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; Для підтвердження учасник подає: -довідку, складену у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (забезпеченість Учасника приміщеннями у межах міста Харкова, обладнанням необхідним для надання послуг, автопарк спеціалізованих автомобілів у кількості не менше 5 шт., та інше)» вищезазначені вимоги є дисримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, що в свою чергу є порушенням основних принципів публічних закупівель та діючого законодаства. Просимо Замовника пояснити необхідність наявності автопарку з 5 автомобілів для надання послуг з технічного обслуговування 2-ух ліфтів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перед усім відповідно до п. 3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Зі змісту положення п. 4 ст. 23 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретні місце походження чи спосіб виробництва.
Крім цього п. 1 ст. 23 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Всі вимоги в Оголошенні викладені відповідно до діючого законодавством України, КД 36.1-001-200 (Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні), КД 36.1-001-2000 (Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні), НПАОП 0.00-1.02-08 (Правила будови та безпечної експлуатації ліфтів), ДСТУ 7309:2013 «Установки ліфтові. Ліфти класів I, II, III, IV, V, VI. Технічні умови», ДСТУ EN 81-1:2003 (Норми безпеки з конструкції та експлуатації ліфтів), Положеннь «Про систему технічного обслуговування і ремонту ліфтів в Україні» КД 36.1-001-2000, нормативних актів, «Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів» НПАОП 0.00-1.02-08 (ПББЕЛ).
Вимога щодо наявності автопарку спеціалізованих автомобілів у кількості не менше 5 шт. зазначена з цілю можливості термінового реагування Виконавця протягом сорока хвилин та прийняття мір по відновленню роботи ліфтів залежно від причини зупинки, що підтверджує необхідну кваліфікацію Учасника закупівлі.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що вимоги у складі Оголошення про проведення закупівлі, не обмежують коло потенційних учасників та не призводять до дискримінації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне спеціалізоване підприємство "Харківгорліфт" 67 247,50
UAH з ПДВ
67 247,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2021 17:50
Електронний підпис
04 березня 2021 17:50
doc02409220210821181450.pdf.p7s
04 березня 2021 17:50
doc02409220210821181450.pdf
04 березня 2021 17:50
doc02408920210821180701.pdf.p7s
04 березня 2021 17:50
doc02408920210821180701.pdf
04 березня 2021 17:50
doc02408820210821175946.pdf.p7s
04 березня 2021 17:50
doc02408820210821175946.pdf
04 березня 2021 17:50
Статут та опис.pdf.p7s
04 березня 2021 17:50
Статут та опис.pdf
04 березня 2021 17:50
Розпорядження.pdf.p7s
04 березня 2021 17:50
Розпорядження.pdf
04 березня 2021 17:50
Контракт директора.pdf.p7s
04 березня 2021 17:50
Контракт директора.pdf
04 березня 2021 17:50
Документи на Сергєєва.pdf.p7s
04 березня 2021 17:50
Документи на Сергєєва.pdf
04 березня 2021 17:50
Документи на Полякова.pdf.p7s
04 березня 2021 17:50
Документи на Полякова.pdf
04 березня 2021 17:50
Документи на оператора.pdf
04 березня 2021 17:50
Договір №493 6 роддом.pdf.p7s
04 березня 2021 17:50
Договір №493 6 роддом.pdf
04 березня 2021 17:50
Договір №458 монокристал.pdf
04 березня 2021 17:50
Витяг ПДВ.pdf.p7s
04 березня 2021 17:50
Витяг ПДВ.pdf
04 березня 2021 17:50
витяг від 14.01.2021.pdf.p7s
04 березня 2021 17:50
витяг від 14.01.2021.pdf
04 березня 2021 17:50
Видаткові накладні.pdf.p7s
04 березня 2021 17:50
Видаткові накладні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне спеціалізоване підприємство "Харківгорліфт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне спеціалізоване підприємство "Харківгорліфт"
#34754617
Переможець 67 247,50
UAH з ПДВ
09 березня 2021 10:41

Документи

09 березня 2021 10:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 березня 2021 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне спеціалізоване підприємство "Харківгорліфт"
#34754617
67 247,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 березня 2021 10:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 15:19
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2021 15:05
ДУ 1 (обслуг. ліфтів) від 21.10.2021.pdf зміни до договору
21 жовтня 2021 15:03
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 13:16
Договір 13 від 22.03.2021 (технічне обслуговування ліфтів).pdf укладений
22 березня 2021 13:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 67 247,50
UAH (в тому числі ПДВ 11 207,92 UAH)