Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Роботи з підготовки інфраструктури для забезпечення введення в експлуатацію ЦСВЯП. Вирубка зелених насаджень для виконання реконструкції залізничної дільниці від ст. Вільча до ст. Янів у зоні відчуження Іванківського району Київської області
Очікувана вартість
50 733 924,00 UAH
UA-2021-02-24-012548-b 649e7448ba014748826351c73f96f14a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Думенко Анатолій Миколайович

206-97-56 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Думенко Анатолій Миколайович
206-97-56
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Централізоване сховище відпрацьованого ядерного палива реакторів ВВЕР АЕС України (ЦСВЯП) призначене для тривалого безпечного зберігання відпрацьованого ядерного палива (ВЯП) вітчизняних атомних електростанцій з реакторами ВВЕР (Рівненська, Хмельницька, Южно-Українська АЕС). Необхідною умовою початку експлуатації ЦСВЯП є наявність залізнічної колії на залізнічній ділянці ст. Вільча – ст. Янів у зоні відчуження, придатної для транспортування ВЯП з ХАЕС, РАЕС та ЮУАЕС до ЦСВЯП. Наразі вищезазначена залізнична ділянка виведена з експлуатації. Для відновлення її роботи необхідно провести реконструкцію залізничної ділянки, для чого необхідно розчистити її від насаджень (здійснити вирубку дерев, кущів та чагарників). За підсумками обговорення на нараді в Кабінеті Міністрів України питання щодо здійснення реконструкції залізничної колії затверджено «Протокол наради щодо шляхів вирішення проблемних питань здійснення реконструкції залізничної дільниці від станції «Вільча» до станції «Янів» у зоні відчуження Іванківського району Київської області» від 18.12.2020 (далі – Протокол), яким доручено Міненерго, ДП «НАЕК «Енергоатом» та Державному агентству України з управління зоною відчуження (далі – ДАЗВ) в термін до 1 квітня 2021 року вжити заходів щодо розчищення колії (п. 5 Протоколу). Беручи до уваги нормативно визначені особливості та вимоги до здійснення діяльності у зоні відчуження, ВП «Атомпроектінжиніринг» ДП «НАЕК «Енергоатом» листом від 15.01.2021 № 04-46/102 звернувся до ДАЗВ із запитом щодо переліку підприємств, які можуть виконувати роботи із вирубки насаджень в зоні відчуження. Відповідно до листа ДАЗВ від 18.01.2021 № 01-149/3.1-21 спеціальний дозвіл на ведення діяльності з лісівництва та іншої діяльності у лісовому господарстві, лісозаготівлі, надання допоміжних послуг у лісовому господарстві на території зони відчуження має Державне спеціалізоване підприємство «Північна Пуща». Через відсутність конкуренції з технічних причин щодо закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Роботи з підготовки інфраструктури для забезпечення введення в експлуатацію ЦСВЯП. Вирубка зелених насаджень для виконання реконструкції залізничної дільниці від ст. Вільча до ст. Янів у зоні відчуження Іванківського району Київської області (ДК 021:2015 45100000-8 Підготовка будівельного майданчика) у даному випадку відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з Державним спеціалізованим підприємством «Північна Пуща».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2021 16:36
Оскарження наміру укласти договір: 07 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Київська обл.,Іванківський р-н, дільниця в зоні відчуження території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, від станції Вільча до станції Янів. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: - Перший етап – розчищення смуги вздовж залізничної колії шириною по 5 метрів в обидві сторони від осі колії загальною площею 41,8 га – до 01.04.2021; - Другий етап – розчищення смуги вздовж залізничної колії на відстані від 5 до 20 метрів в обидві сторони від осі колії загальною площею 125,2 га – до 31.12.2021.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Роботи з підготовки інфраструктури для забезпечення введення в експлуатацію ЦСВЯП. Вирубка зелених насаджень для виконання реконструкції залізничної дільниці від ст. Вільча до ст. Янів у зоні відчуження Іванківського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45100000-8 — Підготовка будівельного майданчика

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник здійснює авансовий платіж у розмірі 11 405 357,00 грн (одинадцять мільйонів чотириста п’ять тисяч триста п’ятдесят сім грн. 00 коп.) у т. ч. ПДВ. Розрахунки за виконані роботи проводяться згідно підписаних Замовником актів здачі-приймання виконаних робіт (форма КБ-2в, КБ-3) та наданого Виконавцем рахунку-фактури у термін 20 календарних днів, після підписання Замовником відповідних актів з урахуванням авансового платежу. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

24 лютого 2021 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-26-000001 ● 4f99a3fac5cf44018536a566815a7795
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2021 14:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


26.03.2021 № 87

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-02-24-012548-b 24.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-01 14:19:46

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з підготовки інфраструктури для забезпечення введення в експлуатацію ЦСВЯП. Вирубка зелених насаджень для виконання реконструкції залізничної дільниці від ст. Вільча до ст. Янів у зоні відчуження Іванківського району Київської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-24-012548-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону та яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-05 09:15:12

Пояснення на запит ДАСУ від 01.04.2021 (процедура закупівлі № UA-2021-02-24-012548-b)

Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 26.03.2021 № 87 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Роботи з підготовки інфраструктури для забезпечення введення в експлуатацію ЦСВЯП. Вирубка зелених насаджень для виконання реконструкції залізничної дільниці від ст. Вільча до ст. Янів у зоні відчуження Іванківського району Київської області (ДК 021:2015: 45100000-8 Підготовка будівельного майданчика) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-24-012548-b] через електронну систему закупівель 01.04.2021 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме про надання «пояснення (інформації та документів), щодо обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону та яким чином та на підставі яких документів … здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.

ПОЯСНЕННЯ:
Централізоване сховище відпрацьованого ядерного палива реакторів ВВЕР АЕС України (ЦСВЯП) призначене для тривалого безпечного зберігання відпрацьованого ядерного палива (ВЯП) вітчизняних атомних електростанцій з реакторами ВВЕР (Рівненська, Хмельницька, Южно-Українська АЕС).
Необхідною умовою початку експлуатації ЦСВЯП є наявність залізничної колії на залізничній ділянці ст. Вільча – ст. Янів у зоні відчуження, придатної для транспортування ВЯП з ХАЕС, РАЕС та ЮУАЕС до ЦСВЯП.
Наразі вищезазначена залізнична ділянка виведена з експлуатації. Для відновлення її роботи необхідно провести реконструкцію залізничної ділянки, для чого необхідно розчистити її від насаджень (здійснити вирубку дерев, кущів та чагарників).
За підсумками обговорення на нараді в Кабінеті Міністрів України питання щодо здійснення реконструкції залізничної колії затверджено «Протокол наради щодо шляхів вирішення проблемних питань здійснення реконструкції залізничної дільниці від станції «Вільча» до станції «Янів» у зоні відчуження Іванківського району Київської області» від 18.12.2020 (далі – Протокол), яким доручено Міненерго, ДП «НАЕК «Енергоатом» та Державному агентству України з управління зоною відчуження (далі – ДАЗВ) в термін до 1 квітня 2021 року вжити заходів щодо розчищення колії (п. 5 Протоколу).
Згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 91-р «Про передачу державного майна» відбулася передача майна від АТ «Українська залізниця» до ДП «НАЕК «Енергоатом».
Беручи до уваги нормативно визначені особливості та вимоги до здійснення діяльності у зоні відчуження, ВП «Атомпроектінжиніринг» ДП «НАЕК «Енергоатом» листом від 15.01.2021 № 04-46/102 звернувся до ДАЗВ із запитом щодо переліку підприємств, які можуть виконувати роботи із вирубки насаджень в зоні відчуження.
Відповідно до листа ДАЗВ від 18.01.2021 № 01-149/3.1-21 спеціальний дозвіл на ведення діяльності з лісівництва та іншої діяльності у лісовому господарстві, лісозаготівлі, надання допоміжних послуг у лісовому господарстві на території зони відчуження має Державне спеціалізоване підприємство «Північна Пуща».
Через відсутність конкуренції з технічних причин щодо закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Роботи з підготовки інфраструктури для забезпечення введення в експлуатацію ЦСВЯП. Вирубка зелених насаджень для виконання реконструкції залізничної дільниці від ст. Вільча до ст. Янів у зоні відчуження Іванківського району Київської області (ДК 021:2015 45100000-8 Підготовка будівельного майданчика) у даному випадку відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з Державним спеціалізованим підприємством «Північна Пуща».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, обсяги будівельних робіт, розрахунок очікуваної вартості закупівлі визначені відповідно до затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13 червня 2018 р. № 519 – р проекту «Реконструкція залізничної дільниці ст. Вільча до ст. Янів у зоні відчуження Іванківського району Київської області».
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: www.energoatom.com.ua, розділ «Закупівлі  Інформація про оголошені процедури закупівлі»  Обґрунтування технічних та якісних характеристик й очікуваної вартості предмета закупівлі: Роботи з підготовки інфраструктури для забезпечення введення в експлуатацію ЦСВЯП, розміщене 01.03.2021 р.
Також Замовник вважає за необхідне звернути вашу увагу на те, що відповідно до п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Разом з тим визначення ОВЗ, якісних і технічних характеристик предмета закупівлі передують проведенню закупівлі і, відповідно не можуть бути предметом дослідження в рамках моніторингу.

Додатки:

1. Протокол наради щодо шляхів вирішення проблемних питань здійснення реконструкції залізничної дільниці від станції «Вільча» до станції «Янів» у зоні відчуження Іванківського району Київської області» від 18.12.20 – на 3 арк.
2. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2021 р. № 91-р – на 3 арк.
3. Лист ВП АПІ від 15.01.2021 № 04-46/102 – на 1 арк.
4. Лист ДАЗВ від 18.01.2021 № 01-149/3.1-21 – на 1 арк.
5. Спеціальний дозвіл ДАЗВ від 29.10.2019 № 001450 – на 1 арк.
6. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 13 червня 2018 р. № 519-р – на 2 арк.
7. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Реконструкція залізничної дільниці від ст. Вільча до ст. Янів у зоні відчуження Іванківського району Київської області» – на 5 арк.
8. Розрахунок очікуваної вартості – на 2 арк.
9. Обсяги будівельних робіт – на 3 арк.

Голова тендерного комітету Світлана СТЕПАНСЬКА

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) про результати моніторингу закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Роботи з підготовки інфраструктури для забезпечення введення в експлуатацію ЦСВЯП. Вирубка зелених насаджень для виконання реконструкції залізничної дільниці від ст. Вільча до ст. Янів у зоні відчуження Іванківського району Київської області (ДК 021:2015: 45100000-8 Підготовка будівельного майданчика) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-24-012548-b], оприлюдненого в електронній системі закупівель 14.04.2021. 1. У пункті 1 констатуючої частини висновку ДАСУ зазначено: «За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що на порушення пункту 3 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Повідомлення не містить інформації про місце виконання робіт». Замовник вважає, що державними аудиторами вищезазначений предмет моніторингу досліджений недостатньо з огляду на таке. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону Замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, у тому числі й повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Згідно з пунктом 3 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити інформацію про місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Інформація та документи стосовно вищезазначеної закупівлі оприлюднювалася Замовником в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик SmartTender.biz. Під час публікації повідомлення про намір укласти договір про закупівлю Замовник у власному кабінеті на майданчику SmartTender.biz заповнив усі наявні поля запропонованої електронної форми. Слід зазначити, що алгоритм створення, внесення інформації, проведення та завершення процедур закупівель електронними майданчиками створений відповідно до технічного завдання ДП «Прозорро» (адміністратор електронної системи закупівель). Станом на сьогодні електронна форма повідомлення про намір укласти договір про закупівлю реалізована так, що, заповнюючи поле, де зазначається інформація про місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, Замовник має визначити тип адреси шляхом вибору одного з двох запропонованих варіантів: «конкретна адреса» або «відповідно до документації». Конкретну адресу (індекс, вулицю, місто) за предметом даної закупівлі зазначити неможливо, тому Замовником був обраний тип адреси «Відповідно до документації». Зазначене підтверджується скріншотами з кабінету Замовника на майданчику SmartTender.biz (додаються). Разом з тим, з метою дотримання вимог Закону в електронній системі закупівель в графі «Рішення» розділу «Протокол розкриття» та одночасно в графі «Документи» розділу «Повідомлення про намір укласти договір» Замовник 24.02.2021 оприлюднив скановану копію Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 23.02.2021 № 7 (файл «Повідомлення про намір укласти договір.pdf»). Документ на даний час перебуває в електронній системі закупівель у вільному доступі. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 23.02.2021 № 7 містить інформацію, визначену частиною 6 статті 40 Закону, у тому числі інформацію про місце виконання робіт, а саме: «7. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Київська обл., Іванківський р-н, дільниця в зоні відчуження території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, від станції Вільча до станції Янів». Таким чином, Замовником дотримано вимоги пункту 3 частини 6 статті 40 Закону, а висновок державних аудиторів стосовно відсутності у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю інформації про місце виконання робіт є хибним. 2. У пункті 1 констатуючої частини висновку ДАСУ зазначено: «…Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив наявність підстави щодо застосування переговорної процедури закупівлі, зокрема відсутність конкуренції з технічних причин, чим порушив вимоги абзацу 4 пункту 2 частини другої статті 40 Закону». Замовник не погоджується з таким висновком з огляду на таке. Відповідно до статті 12 Закону України «Про правовий режим території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 27.02.1991 № 791а-ХІІ у зоні відчуження забороняється «ведення сільськогосподарської, лісогосподарської, виробничої та іншої діяльності, а також будівництво без спеціального дозволу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері управління зоною відчуження та зоною безумовного (обов’язкового) відселення, (у тому числі будівництво ядерних установок і об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, які мають загальнодержавне значення)». Тобто, законодавець визначає ведення лісогосподарської діяльності як окремий вид діяльності, відмінний від будівництва, та такий, що вимагає отримання спеціального дозволу. Відповідальність за видачу таких спеціальних дозволів законодавством покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері управління зоною відчуження та зоною безумовного (обов’язкового) відселення – Державне агентство України з управління зоною відчуження (далі – ДАЗВ). Відповідно до п. 2 «Порядку видачі спеціальних дозволів на провадження окремих видів діяльності на території зони відчуження і зони безумовного (обов’язкового) відселення» (далі – Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.2000 № 1869 єдиним органом, який видає спеціальні дозволи є ДАЗВ. Саме тому Замовник при виникненні потреби у зазначеній закупівлі з метою визначення кола потенційних учасників та виду процедури закупівлі звернувся до ДАЗВ із запитом від 15.01.2021 № 04-46/102 про надання «переліку підприємств, які можуть виконувати роботи із вирубки насаджень в зоні відчуження». У відповідь ДАЗВ повідомило (лист від 18.01.2021 № 01-149/3.1-21), що «спеціальний дозвіл на ведення діяльності з лісництва та іншої діяльності у лісовому господарстві, лісозаготівлі, надання допоміжних послуг у лісовому господарстві на території зони відчуження і відселення частини зони безумовного (обов’язкового) відселення має Державне спеціалізоване підприємство «Північна Пуща». Інформації щодо інших підприємств, крім ДСП «Північна Пуща», які мають право здійснювати конкретну діяльність на території зони відчуження, зазначений лист не містить. Не можна не погодитись з твердженням аудиторів з приводу того, що законодавство «не обмежує суб’єктів діяльності в праві щодо отримання такого дозволу, зокрема за видами діяльності з лісівництва та іншої діяльності…». Варто зауважити, що згідно з п. 6 Порядку ДАЗВ приймає рішення про видачу спеціального дозволу або про відмову в його видачі протягом не більш як 30 днів з дня отримання заяви та відповідних документів. У разі потреби проводиться перевірка відомостей, які містяться у цих документах, та спроможності виконання заявником умов і правил провадження певного виду діяльності на території зони відчуження і зони безумовного (обов’язкового) відселення. Проте подання суб’єктом господарювання заяви на видачу спеціального дозволу не гарантує його отримання, оскільки згідно з Порядком за результатами розгляду відповідної заяви ДАЗВ приймає рішення щодо видачі або відмови у видачі спеціального дозволу. Щодо cуб’єктів діяльності, перелік яких ДАСУ наводить у висновку, то жоден з них, у тому числі й ДП «НАЕК «Енергоатом», не має спеціального дозволу на здійснення такого виду діяльності як лісогосподарська, яка, в свою чергу, як зазначалося вище, визначена законодавством як окремий вид діяльності, що потребує отримання спеціального дозволу ДАЗВ. Разом з тим звертаємо увагу на те, що за підсумками наради в Кабінеті Міністрів України питання щодо здійснення реконструкції залізничної колії затверджено «Протокол наради щодо шляхів вирішення проблемних питань здійснення реконструкції залізничної дільниці від станції «Вільча» до станції «Янів» у зоні відчуження Іванківського району Київської області» від 18.12.2020 (далі – Протокол), яким доручено Міненерго, ДП «НАЕК «Енергоатом» та ДАЗВ в термін до 1.04.2021 вжити заходів щодо розчищення колії (п. 5 Протоколу). Такий стислий термін для виконання робіт визначений насамперед через те, що реконструкція залізничної дільниці від ст. Вільча до ст. Янів у зоні відчуження для транспортування відпрацьованого ядерного палива з ХАЕС, РАЕС та ЮУАЕС є обов’язковою умовою початку експлуатації Централізованого сховища відпрацьованого ядерного палива реакторів ВВЕР АЕС України (ЦСВЯП) з метою тривалого безпечного зберігання відпрацьованого ядерного палива вітчизняних атомних електростанцій з реакторами ВВЕР. Враховуючи вищевикладене, роботи з вирубки зелених насаджень для виконання реконструкції залізничної дільниці від ст. Вільча до ст. Янів на складному та радіаційно небезпечному відрізку під’їзної колії, з високим рівнем радіаційного забруднення на окремих ділянках, з подальшою переробкою та утилізацією насаджень, у встановлений Урядом термін могли бути виконані виключно ДСП «Північна пуща». Таким чином, на момент оголошення Замовником переговорної процедури закупівлі були обґрунтовані та документально підтверджені підстави для її застосування. Отже, вимоги Закону щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону Замовником дотримано. 3. Відповідно до пункту 3 констатуючої частини висновку, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939-ХІІ), ДАСУ зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Варто зазначити, що посилання на зазначені норми Закону № 2939-ХІІ не є коректними, оскільки статті 2 та 5 Закону № 2939-ХІІ не наділяють ДАСУ повноваженнями щодо зобов’язання Замовника розірвати договір та жодним чином не регулюють правовідносини, пов’язані з укладанням, виконанням або припиненням договорів. Разом з тим, частиною 1 статті 41 Закону регламентовано, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Згідно з частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України «зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором». За результатами проведення вищезазначеної процедури закупівлі між ДП «НАЕК «Енергоатом» та ДСП «Північна Пуща» 10.03.2021 укладено Договір від 10.03.2021 № 30-146-04-21-00174. Відповідно до пункту 4.2.3 даного Договору Виконавець має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, надіславши Замовнику письмове повідомлення за 30 (тридцять) календарних днів, у разі порушення Замовником зобов’язань, відповідно до умов Договору. Згідно з пунктом 4.4.4 Договору Замовник має право розірвати його в односторонньому порядку, надіславши Виконавцю письмове повідомлення за 30 (тридцять) календарних днів, лише у разі порушення Виконавцем зобов’язань, згідно з умовами Договору. Таким чином, правові підстави для розірвання договору відсутні. Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що висновок державних аудиторів за результатами проведеного моніторингу є безпідставним і таким, що не відповідає дійсності, а прийняті замовником рішення та вчинені дії під час проведення зазначеної процедури закупівлі жодним чином не заподіяли шкоди фізичним, юридичним особам, суспільним та державним інтересам, не вплинули на подальший перебіг та результати процедури закупівлі, не були предметом оскарження. Додатки: 1. Скріншоти з кабінету Замовника на майданчику SmartTender.biz на 3 арк. (завантажено в файлі "ППЗ-7 Заперечення до висновку ДАСУ.pdf") Голова тендерного комітету Світлана СТЕПАНСЬКА

2021-04-20 17:18:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 29 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення вимог пункту 3 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: ДП "НАЕК "Енергоатом" 27.04.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ від 14.04.2021 про результати моніторингу закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Роботи з підготовки інфраструктури для забезпечення введення в експлуатацію ЦСВЯП. Вирубка зелених насаджень для виконання реконструкції залізничної дільниці від ст. Вільча до ст. Янів у зоні відчуження Іванківського району Київської області (ДК 021:2015 45100000-8 Підготовка будівельного майданчика).
Дата публікації: 28 квітня 2021

Документи:

28 квітня 2021 08:13
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне спеціалізоване підприємство "Північна Пуща"
#40247540
Переможець 50 733 924,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2021 16:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2021 16:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне спеціалізоване підприємство "Північна Пуща"
#40247540
50 733 924,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2023 11:44
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2022 12:34
Зміни до договору 30-146-04-21-00174.pdf зміни до договору
28 квітня 2022 12:30
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2021 17:06
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
07 липня 2021 16:58
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2021 09:57
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
04 червня 2021 09:57
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 12:02
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
26 березня 2021 12:00
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 16:38
30-146-04-21-00174.pdf укладений
10 березня 2021 16:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення у новій редакції календарного плану виконання робіт. Сума договору після внесення змін 50 733 924,00 грн. у т. ч. ПДВ. Обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 30-146-04-21-00174
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення у новій редакції п. 2.11 та 2.12 Договору та календарного плану виконання робіт. Сума договору після внесення змін 50 733 924,00 грн. у т. ч. ПДВ. Обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 30-146-04-21-00174
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення у новій редакції календарного плану виконання робіт. Сума договору після внесення змін 50 733 924,00 грн. у т. ч. ПДВ. Обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 30-146-04-21-00174
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 9.1 Договору, внесення змін до Календарного плану (Додаток 2 до Догвору). Сума договору після внесення змін 50 733 924,00 грн. у т. ч. ПДВ. Обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 30-146-04-21-00174
Договір:
Номер додаткової угоди: Зміни до договору 30-146-04-21-00174
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2021 — 19 квітня 2023
Сума оплати за договором: 48 542 408,60
UAH (в тому числі ПДВ 8 090 401,43 UAH)
Причини розірвання договору: припинення зобов’язань за договором у зв’язку з неможливістю їх виконання через виникнення форс-мажорних обставин