Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (свіжі овочі та фрукти)
Очікувана вартість
869 933,00 UAH
UA-2021-02-24-012410-b ● 6091b7fe12634b5d9a70fb36430e7919
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Сватівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44060336 |
Місцезнаходження: | 92600, Україна , Луганська обл., місто Сватове, пл.50 річчя Перемоги, будинок 36 |
Контактна особа: |
Римма Анатоліївна Рєзнікова +380666971707 reznikova1988@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 869 933,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 699,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
1. Найменування Замовника: Відділ освіти Сватівської міської ради.
2. Місцезнаходження Замовника: 92600, Луганська область, Сватівський район, м. Сватове, пл. 50 річчя Перемоги, будинок 36.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 44060336.
4. Категорія Замовника органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Рєзнікова Римма Анатоліївна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель відділу освіти Сватівської міської ради, 92600, Луганська область, Сватівський район, м. Сватове, пл. 50 річчя Перемоги, будинок 36, телефон +380666971707, E-mail: osvita_svt@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Товар.
7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (свіжі овочі та фрукти).
8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: Морква -8765 кг; Цибуля ріпчаста – 9080 кг; Буряк столовий – 8667 кг; Капуста білокачанна - 14463 кг; Кабачки – 260 кг; Огірки – 1584 кг; Помідори – 1936 кг; Апельсини – 885 кг; Банани – 1939 кг; Яблука сортові – 2950 кг; Персики – 450 кг; Полуниця – 550 кг; Черешня – 550 кг; Лимон – 196 кг.
9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: за адресами закладів освіти Сватівської міської ради (відповідно до тендерної документації).
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 869933,00 грн. (Вісімсот шістдесят дев’ять тисячі дев’ятсот тридцять три гривні 00 копійок) з ПДВ.
11. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2021 р.
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12.03.2021 р.
14. Умови оплати: Оплата вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 15 банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
16. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
17. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): ---.
18. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): ----.
19. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
20. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 8699, 33 грн. (вісім тисяч шістсот дев’яносто дев’ять грн. 33 коп.) – 1% від очікуваної вартості .
22. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
23. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
24. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).
Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до вимог статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Розгорнути
Згорнути
2. Місцезнаходження Замовника: 92600, Луганська область, Сватівський район, м. Сватове, пл. 50 річчя Перемоги, будинок 36.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 44060336.
4. Категорія Замовника органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Рєзнікова Римма Анатоліївна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель відділу освіти Сватівської міської ради, 92600, Луганська область, Сватівський район, м. Сватове, пл. 50 річчя Перемоги, будинок 36, телефон +380666971707, E-mail: osvita_svt@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Товар.
7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (свіжі овочі та фрукти).
8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: Морква -8765 кг; Цибуля ріпчаста – 9080 кг; Буряк столовий – 8667 кг; Капуста білокачанна - 14463 кг; Кабачки – 260 кг; Огірки – 1584 кг; Помідори – 1936 кг; Апельсини – 885 кг; Банани – 1939 кг; Яблука сортові – 2950 кг; Персики – 450 кг; Полуниця – 550 кг; Черешня – 550 кг; Лимон – 196 кг.
9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: за адресами закладів освіти Сватівської міської ради (відповідно до тендерної документації).
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 869933,00 грн. (Вісімсот шістдесят дев’ять тисячі дев’ятсот тридцять три гривні 00 копійок) з ПДВ.
11. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2021 р.
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12.03.2021 р.
14. Умови оплати: Оплата вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 15 банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
16. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
17. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): ---.
18. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): ----.
19. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
20. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 8699, 33 грн. (вісім тисяч шістсот дев’яносто дев’ять грн. 33 коп.) – 1% від очікуваної вартості .
22. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
23. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
24. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).
Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до вимог статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8765 кілограми
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
9080 кілограми
Цибуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
8667 кілограми
Буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
14463 кілограми
Капуста білокачанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
260 кілограми
Кабачки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1584 кілограми
Огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1936 кілограми
Помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
885 кілограми
Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1939 кілограми
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2950 кілограми
Яблука сортові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
450 кілограми
Персики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
550 кілограми
Полуниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
550 кілограми
Черешня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
196 кілограми
Лимон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 15 банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2021 16:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2021 16:15 |
Тендерна_документацiя.doc | |
24 лютого 2021 16:15 |
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв_(7).doc | |
24 лютого 2021 16:14 |
Додаток_5.doc | |
24 лютого 2021 16:14 |
Додаток_4.doc | |
24 лютого 2021 16:14 |
Додаток_3.doc | |
24 лютого 2021 16:14 |
Додаток_2_.doc | |
24 лютого 2021 16:14 |
Додаток_1.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ТОКАР ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" |
777 567,00
UAH з ПДВ
|
777 567,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
12 березня 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій