Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Контактна особа: |
Олександр Слободян +380978024566 dpsmadtender1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 13:55 |
Очікувана вартість: | 134 719 024,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 673 595,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 673595.12 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що буде визначено головним розпорядником бюджетних коштів, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. У разі визначення головним розпорядником бюджетних коштів попередньої оплати Замовник за письмовим зверненням Виконавця може прийняти рішення щодо авансування, який Виконавець зобов’язується використати протягом терміну встановленого розпорядником коштів з моменту отримання цього авансу. Використання авансу підтверджується на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. Попередня оплата здійснюється з урахуванням норм чинного законодавства. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 16:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 15:59 |
Перелік змін.docx | |
04 березня 2021 15:59 |
ТД Вороновиця-Тиврів-Шаргород зі змінами.docx | |
04 березня 2021 15:59 |
Проєкт договору.docx |
04 березня 2021 16:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 березня 2021 15:59 |
Перелік змін.docx
|
|||
04 березня 2021 15:59 |
ТД Вороновиця-Тиврів-Шаргород зі змінами.docx
|
|||
04 березня 2021 15:59 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-25-000001 ● d1daea7a6ecc43bd9efc805a117a230c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 травня 2021 16:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.05.2021 №325
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу
Держаудитслужби у Вінницькій області Олена Вахновська
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 25.05.2021 №325
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-02-24-012132-b 24.02.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-03 16:51:05
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-03-05 Вороновиця-Тиврів-Шаргород км 28+800 – км 40+000, протяжністю 11,2 км в межах Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-24-012132-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
яким чином учасником торгів ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «Еталон-Буд», якого визначено переможцем торгів, виконано вимоги пунктів 3.1, 3.5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції витягів з трудових книжок працівників Іжаківського В.С. та Коновалова В.А. із їх належним рівнем зображення, чітким і розбірливим для читання?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-07 16:03:52
Відповідь замовника на пояснення
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповіді на наступне питання:
-яким чином учасником ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД» виконано умови п.3.1, п.3.5 розд.3 тендерної документації щодо надання витягів з трудових книжок працівників Іжаківського В.С. та Коновалова В.А. із їх належним рівнем зображення (чітким і розбірливим для читання)?
Відповідно до вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Вимогами тендерної документації, зокрема п. 3.5 Розділу 3 передбачено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям:
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Учасник у складі пропозиції має надати інформаційну довідку встановленої форми (Додаток № 4) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в розрізі інженерно-технічних працівників та робітників) та документи, які підтверджують наявність працівників у штаті або інші документи, окремо надати: копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу та накази про прийняття на роботу таких працівників. Учасник також повинен надати у складі тендерної пропозиції копію кваліфікаційного сертифікату на інженера-геодезиста. Також учасник має надати інформацію, що свідчить про проходження навчання працівників з питань охорони праці кожному з працівників та надати підтверджуючі документи (посвідчення), у разі відсутності надається лист-пояснення;
Водночас вимогами п. 3.1 Розділу 3 тендерної документації встановлено, що всі документи мають бути належного рівня зображення (чіткими і розбірливими для читання) та доступні для перегляду.
Якщо завантажені в електронну систему закупівель документи, які містяться в тендерній пропозиції, мають неякісне, неповне, нечітке зображення (що не забезпечує можливості коректно прочитати документ), мають частково сканований документ та тому подібне, такий документ вважається неподаним.
Таким чином, учаснику для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно було надати:
- довідку встановленої форми (Додаток № 4);
- витяги з трудових книжок працівників із записами про прийом на роботу;
- накази про прийняття на роботу працівників.
Водночас також згідно з Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції України (далі ― Мін’юст) від 18 червня 2015 р. № 1000/5:
― витяг ― це засвідчена копія частини тексту службового документа.
Аналогічні визначення містяться і у Національному стандарті України «Діловодство й архівна справа. Терміни та визначення понять» ДСТУ 2732:2004, затвердженому наказом Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28 травня 2004 р. № 97
На виконання вище вказаної вимоги учасником ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД», надано Довідку Вих. №1/08 від 3 березня 2021 р., згідно якої до складу працівників включено зокрема також № 18 Іжаківський Вячеслав Святославович та № 23 Коновалов Володимир Анатолійович.
В свою чергу на виконання вимог тендерної документації учасником додатково надано витяги з трудових книжок працівників із записами про прийом на роботу та накази про прийняття на роботу таких працівників.
Інформація в розрізі працівників:
Іжаківський В.С.:
- Наказ про прийняття на роботу №40 від 12.06.2020 (аркуш 174, ФАЙЛУ №1)
- Витяг з трудової книжки із записом про прийом на роботу (аркуш 181, ФАЙЛУ №1), запис від 15.06.2020 (на підставі Наказу №40 від 12.06.2020 ), запис, що підтверджує наявність трудових відносин між учасником та працівником.
Коновалов В.А.:
- Наказ про прийняття на роботу №76 від 16.07.2020 (аркуш 198, ФАЙЛУ №1)
- Витяг з трудової книжки із записом про прийом на роботу (аркуш 209, ФАЙЛУ №1), запис від 17.07.2020 (на підставі Наказу №76 від 16.07.2020 ), запис, що підтверджує наявність трудових відносин між учасником та працівником.
Додатково звертаємо вашу увагу, що вимогами п. 3.1. Розділу 3, уточнено інформацію про чіткість та розбірливість для читання, та зокрема вказано, що якщо завантажені в електронну систему закупівель документи, які містяться в тендерній пропозиції, мають неякісне, неповне, нечітке зображення (що не забезпечує можливості коректно прочитати документ), мають частково сканований документ та тому подібне, такий документ вважається неподаним.
Щодо рівня зображення вважаємо, що документи що подані учасником у складі пропозиції на підтвердження наявності працівників, подані з рівнем зображення що дає можливість ознайомитись зі змістом документу та коректно прочитати текст, що стосується підтвердження трудових відносин, що й вимагалось замовником, зокрема тексту наказу та відповідного запису роботодавця в трудовій книжці працівника (дата прийняття працівника на роботу та підставі якого розпорядчого документу юридичної особи вчинено такий запис). Таким чином учасником виконано вимоги тендерної документації в цій частині.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-10 17:18:06
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-03-05 Вороновиця-Тиврів-Шаргород км 28+800 – км 40+000, протяжністю 11,2 км в межах Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-24-012132-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Зазначте, де у тендерній документації встановлена вимога щодо надання документів, що підтверджують затвердження та проходження індивідуальних ресурсних кошторисних норм експертизи в базовій організації з науково-технічної діяльності або технічного комітету з питань ціноутворення, з підстави не надання яких відхилено учасника процедури закупівлі ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада»?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-15 14:37:29
Відповідь замовника на пояснення
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповіді на наступні питання:
Зазначте, де у тендерній документації встановлена вимога щодо надання документів, що підтверджують затвердження та проходження індивідуальних ресурсних кошторисних норм експертизи в базовій організації з науково-технічної діяльності або технічного комітету з питань ціноутворення, з підстави не надання яких відхилено учасника процедури закупівлі ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада»?
У відповідь на запитання пояснюємо наступне:
Згідно вимог п. 3.1 розділу 3 тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, з урахуванням законів про електронні документи та електронний документообіг та Закону України «Про електронні довірчі послуги» у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити: інформацію від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону та в тендерній документації, електронній системі, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник повинен накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) Уповноваженої особи учасника.
Документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді - формат pdf, jpeg, png.
Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи.
Учасник процедури закупівлі, у порядку, передбаченому для процедури електронних закупівель, забезпечує наявність документів, передбачених цією документацією. У разі недотримання даної вимоги, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника.
Учасник процедури закупівлі завантажує на електронний торгівельний майданчик, який приєднаний до Системи, наступні документи у сканованому вигляді:
- інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі) (згідно з додатком № 4);
- підтвердження відповідності тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі;
- перелік та обсяг робіт (окремий файл «Відомість обсягів робіт» відповідно до Додатку №8) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника - юридичної особи, фізичної особи – підприємця, завірені печаткою (у разі її використання), без зазначення вартості окремих складових робіт, з підтвердженням, що Учасник виконає їх у повному обсязі
Водночас також, Додатком 4 до тендерної документації (Таблиця 1) передбачено надання учасником довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, де в 3 колонці учасник повинен зазначити «Відповідність обладнання, машини, механізму або устаткування відомості ресурсів (вказати шифр РЕКН).
Також учасник має надати довідку згідно Додатку 8 до тендерної документації «Відомість обсягів робіт», де інформація повинна містити весь перелік застосованих РЕКН відповідно до Технічного завдання до тендерної документації.
Після того як Учасниками надано документи передбачені тендерною документацією замовником перевіряється відповідність та достовірність зазначеної інформації, на відповідність вимогам замовника, в тому числі частині вірного застосування ресурсно елементних кошторисних норм.
В свою чергу також учасниками при підготовці договірної ціни робіт обґрунтовується відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 Правила визначення вартості будівництва, СОУ 42.1-37641918-050:2018 Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту згідно довідки «Відомість обсягів робіт» де застосовуються загальнодержавні, галузеві, кошторисні нормативи для окремих великих будов, водночас відповідно до пункту 4.3 СОУ 42.1-37641918-050:2018 при відсутності в нормативно-кошторисній базі РЕКН норми експлуатації дорожніх машин та механізмів, розробляються індивідуальні кошторисні норми або СОУ.
Перевірка відповідності застосування РЕКН проводиться замовником задля встановлення підтвердження учасником спроможності виконати роботи якісно, своєчасно та не порушуючи технологію будівництва. Невірне зазначення РЕКН призведе до порушення технології будівельного виробництва, що в свою чергу призведе до зменшення несучої здатності основи дорожнього одягу. Зазначивши невірні РЕКН, або застосувавши іншу технологію (інший РЕКН, який не регламентується чинними СОУ) не може бути допущений до участі в аукціоні, адже це матиме негативні наслідки, така помилка призводить до значного спотворення інформації, яка є неприйнятною не лише для ДП "Служби місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області", але й для усіх замовників.
Замовником чітко зазначено, що Договірна ціна розраховується на підставі ресурсних кошторисних норм експлуатації машин та механізмів – СОУ 42.1-37641918-034 та СОУ 42.1-37641918-082.
Пунктом 5.3. Розділу 5 тендерної документації передбачено, що неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, буде віднесена на ризик учасника процедури закупівлі та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції, про що учасник процедури закупівлі надає відповідний лиcт-згoду, з чим учасник погодився.
Водночас, для перевірки застосованих учасником ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» РЕКН необхідно мати в наявності індивідуальний СОУ, що відсутній у складі тендерної пропозиції.
Звертаємо вашу увагу, що індивідуальні РЕКН ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» не містяться в загальному доступі та не включенні до комп’ютерних програм з визначення вартості будівництва.
Також відповідно до пункту 3.5. Розділу 3 проекту договору, що є додатком до тендерної документації, Договірна ціна робіт обґрунтовується відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 Правила визначення вартості будівництва, СОУ 42.1-37641918-050:2018 Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту. Складання договірної ціни і визначення вартості виконаних робіт та витрат ведеться в комп’ютерних кошторисних програмних комплексах, рекомендованих Мінрегіонбудом України.
Відповідно до пункту 4.1 СОУ 42.1-37641918-050:2018 при визначені вартості робіт з капітального ремонту необхідно керуватися кошторисними нормативами, які поділяються на:
- Загальнодержавні кошторисні нормативи;
- Галузеві кошторисні нормативи, стандарти організації України;
- Кошторисні нормативи для окремих великих будов;
- Індивідуальні кошторисні норми.
Також відповідно до вимог п. 4.2 Вартість прямих витрат робіт з капітального ремонту визначається на підставі ресурсних елементних кошторисних норм СОУ 42.1-37641918-035; ресурсних кошторисних норм експлуатації дорожніх машин та механізмів СОУ 42.1-37641918-034 та іншими збірниками ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи
Відповідно до пункту 4.3 СОУ 42.1-37641918-050:2018 при відсутності в нормативно-кошторисній базі РЕКН норми експлуатації дорожніх машин та механізмів, розробляються індивідуальні кошторисні норми або СОУ. Розроблення таких документів здійснюється відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.-6, а затвердження- відповідно до встановленого порядку.
Індивідуальні кошторисні норми підлягають відповідній експертизі і застосовуються тільки для будови за даним проектом.
В подальшому, пройшовши апробацію у виробничих умовах, зазначені норми затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами і вводяться в дію як галузеві.
Згідно вимог Додатку №8 до тендерної документації, встановлено вимогу надання учасником підтвердження застосування РЕКН за таблицею встановленої форми, зокрема у стовпці №2 «Обґрунтування РЕКН», таким чином за наданими, у складі пропозиції, РЕКН не можливо встановити відповідність вказаних учасником будівельних норм складу та змісту робіт передбачених у Технічному завданні, оскільки зазначені учасником РЕКН відсутні у відкритому доступі водночас документи що підтверджують їх розроблення, затвердження та надають право їх застосування не були завантаженні у складі тендерної пропозиції.
Зокрема не надано індивідуальний СОУ чи інші нормативні документи розроблені на замовлення учасника, лист-погодження у Технічному Комітеті 311 «Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві», наказ на затвердження індивідуального СОУ чи іншого нормативного документа розробленого на замовлення учасника.
Отже, у складі пропозиції не було завантажено документи, що не дають змогу замовнику перевірити на відповідність застосовані РЕКН, втому числі їх відповідність вимогам ДСТУ та СОУ. Таким чином ненадання у складі тендерної пропозиції документів затвердження індивідуальних кошторисних норм у встановленому порядку та проходження ними експертизи, у Замовника була відсутня можливість перевірити правильність та законність застосування вказаних у Відомості обсягів РЕКН, що й стало підставою для відхилення тендерної пропозиції .
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 червня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
117 333 434,00
UAH з ПДВ
|
117 333 434,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
121 200 000,00
UAH з ПДВ
|
121 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" |
129 999 997,00
UAH з ПДВ
|
129 999 997,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
132 780 000,00
UAH з ПДВ
|
132 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" |
133 371 833,00
UAH з ПДВ
|
133 371 833,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 #03448860 |
Відхилено |
117 333 434,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 16:54
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Відхилено |
121 200 000,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 13:36
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" #41925143 |
Переможець |
129 999 997,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 17:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2021 14:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2023 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2023 11:58
|
ДУ 12 від 16.08.2023.PDF | зміни до договору |
25 серпня 2023 11:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2023 16:16
|
ДУ 12 від 16.08.2021.PDF | зміни до договору |
16 серпня 2023 16:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2023 15:56
|
Додаткова угода № 11 від 25 травня 2023.PDF | зміни до договору |
25 травня 2023 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 лютого 2023 13:35
|
ДУ №10 від 09.02.2023 - Договір 3-Д.PDF | зміни до договору |
09 лютого 2023 13:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 12:34
|
ДУ №9 від 20.12.2022 до договору 3-Д.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2022 12:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2022 12:21
|
Додаткова угода №8 від 11 квітня 2022 року (3-Д).PDF | зміни до договору |
11 квітня 2022 12:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2022 13:24
|
Додаткова угода №7 від 02.02.2022 року.PDF | зміни до договору |
03 лютого 2022 13:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 09:37
|
Додаткова угода №6 від 28.12.2021 року.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2021 09:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2021 15:01
|
ДУ №5 до Договору 3-Д.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2021 15:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2021 10:32
|
Додаткова угода №4 від 11 жовтня 2021 року.PDF | зміни до договору |
11 жовтня 2021 09:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2021 14:04
|
Додаткова угода №3 від 30 серпня 2021 року (Договір 3-Д).PDF | зміни до договору |
30 серпня 2021 12:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2021 09:08
|
Додаткова угода №2 від 21 квітня 2021 року.PDF | зміни до договору |
21 квітня 2021 09:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2021 10:58
|
Додаткова угода №1 від 19 квітня 2021 року.PDF | зміни до договору |
19 квітня 2021 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2021 15:10
|
Договір 3-Д від 13 квітня 2021 року.PDF | укладений |
14 квітня 2021 15:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 3-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено розділ 17 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 3-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено Пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 3-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 3-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1. Розділу 3 Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 3-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 3-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 3-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено Пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 3-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до Договору № 3-Д від 13 квітня 2021 року, а саме: Викладено пункт 3.1. Розділу 3. Ціна Договору в наступній редакції: 3.1. Ціна Договору становить 129 999 997,00 грн. (сто двадцять дев’ять мільйонів дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто сім гривень 00 копійок) з ПДВ. Сума фінансування на 2021 рік складає –128 497 542,52 грн. (сто двадцять вісім мільйонів чотириста дев'яносто сім тисяч п'ятсот сорок дві гривні 52 копійки) з ПДВ. Попередня оплата становить 28 773 250,00 грн. (двадцять вісім мільйонів сімсот сімдесят три тисячі двісті п’ятдесят гривень 00 копійок) з ПДВ. Термін використання попередньої оплати – до закінчення воєнного стану в Україні. Сума фінансування на 2022 рік складає – 0 грн. 00 коп. (нуль гривень 00 копійок). Договірна ціна є динамічною. Викладено пункт 5.2. Розділу 5. Місце, порядок та строк виконання робіт в наступній редакції: 5.2. Строк виконання робіт: до 31.05.2023 року. Викладено пункт 13.1. Розділу 13. Строк дії договору в наступній редакції: 13.1. Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.05.2023 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Викладено Додаток № 2: Графік виконання робіт в новій редакції (додається) |
Номер договору про закупівлю: | 3-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено п. 3.1. Розділу 3 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 3-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до Договору № 3-Д від 13 квітня 2021 року, а саме: Викладено пункт 5.2. Розділу 5. Місце, порядок та строк виконання робіт в наступній редакції: 5.2. Строк виконання робіт: до 31.08.2023 року. Викладено пункт 13.1. Розділу 13. Строк дії договору в наступній редакції: 13.1. Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.08.2023 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Викладено Додаток № 2: Графік виконання робіт в новій редакції (додається) |
Номер договору про закупівлю: | 3-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викладено пункт 3.1. Розділу 3. Ціна договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 3-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викладено пункт 3.1. Розділу 3. Ціна договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 3-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |