Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт приміщень КНП «КМКОЦ» м. Київ, вул. Верховинна,69»
Очікувана вартість
3 837 581,00 UAH
UA-2021-02-24-012005-b ● 0a8cddea6253452e84679b27cb092011
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація). |
Код ЄДРПОУ: | 13697965 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Верховинна, будинок 69 |
Контактна особа: |
планово економічний відділ onkocentr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 13:42 |
Очікувана вартість: | 3 837 581,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 187,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
«Капітальний ремонт приміщень КНП «КМКОЦ» м. Київ, вул. Верховинна,69»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, м. Київ, м. Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані Роботи здійснюється на підставі підписаних Сторонами Договору документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість (Акт приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та їх витрати (форми № КБ-3). Оплата виконаних Робіт здійснюється протягом десяти банківських днів після підписання актів здачі приймання робіт, КБ-2в, КБ-3. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2021 10:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2021 10:14 |
Зміни до ТД.pdf | |
03 березня 2021 10:13 |
ТД Капітальний ремонт -Нова редакція зміни.doc | |
24 лютого 2021 16:04 |
Оголошення.pdf | |
24 лютого 2021 16:04 |
Проект договору.docx | |
24 лютого 2021 16:04 |
ТД Капітальний ремонт -Нова редакція прозоро.doc |
03 березня 2021 10:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 березня 2021 10:14 |
Зміни до ТД.pdf
|
|||
03 березня 2021 10:13 |
ТД Капітальний ремонт -Нова редакція зміни.doc
|
|||
24 лютого 2021 16:04 |
Оголошення.pdf
|
|||
24 лютого 2021 16:04 |
Проект договору.docx
|
|||
24 лютого 2021 16:04 |
ТД Капітальний ремонт -Нова редакція прозоро.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Добрий день!
Дата подання: 25 лютого 2021 11:17
Дата відповіді: 26 лютого 2021 16:35
1.Уточніть, будь-ласка, відповідно до п. 3.1 Додатку № 3 до документації вид договірної ціни – динамічна, ми правильно розуміємо?
2.У Додатоку №1 до документації йдеться про: Зведений кошторисний розрахунок містить витрати на проходження експертизи, авторський та технічний нагляди.
Чи потрібно учасникам у своєму зведеному кошторисному розрахунку відображати витрати на проходження експертизи, адже Замовник її пройшов і посилається на «Експертний звіт від 26.11.20 №00-0978-20/КД ДП «Укрдержбудекспертиза»?
В разі потреби – повідомте, будь-ласка, сталу цифру витрат на її проходження, щоб ми могли її включити до свого Зведеного розрахунку.
3. Чи обов’язково у зведеному кошторисному розрахунку учаснику потрібно передбачити кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Так, ціна динамічна, може бути відкоригована у таких випадках:
Вартість динамічної договірної ціни може бути відкоригована у випадках:
- внесення змін до проектної документації;
- виникають обставини непереборної сили – надзвичайні обставини та події, які не можуть
бути передбачені Сторонами під час укладення Договору;
- у випадках передбачених статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі.
2. Зведений кошторисний розрахунок має містити витрати на авторський та технічний нагляди. Хід виконання робіт має супроводжуватись технічним наглядом ( не може бути меншим ніж 1,875% від суми глави 2 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва ) та авторським наглядом (не може бути меншим ніж 0,3% від суми глави 2 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва). Цінова пропозиція учасника повинна подаватись з урахуванням витрат на технічний нагляд та авторський нагляд. Зведений кошторисний розрахунок не містить витрати на проходження експертизи.
3. У зведеному кошторисному розрахунку учаснику потрібно передбачити кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва.
Вартість динамічної договірної ціни може бути відкоригована у випадках:
- внесення змін до проектної документації;
- виникають обставини непереборної сили – надзвичайні обставини та події, які не можуть
бути передбачені Сторонами під час укладення Договору;
- у випадках передбачених статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі.
2. Зведений кошторисний розрахунок має містити витрати на авторський та технічний нагляди. Хід виконання робіт має супроводжуватись технічним наглядом ( не може бути меншим ніж 1,875% від суми глави 2 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва ) та авторським наглядом (не може бути меншим ніж 0,3% від суми глави 2 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва). Цінова пропозиція учасника повинна подаватись з урахуванням витрат на технічний нагляд та авторський нагляд. Зведений кошторисний розрахунок не містить витрати на проходження експертизи.
3. У зведеному кошторисному розрахунку учаснику потрібно передбачити кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва.
Доброго дня
Дата подання: 01 березня 2021 15:55
Дата відповіді: 02 березня 2021 14:56
Надайте будь-ласка чітке роз`яснення що до аналогічних договорів?
Які договори є аналогічними? Будівництво або реконструкція приміщень, є аналогічними щодо предмету закупівлі?
Відповідь: Аналогічний договір в даній закупівлі - договір з капітального ремонту приміщень.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-24-012005-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 01 березня 2021 16:47
Вимога замовнику
В пункті 3.2 додатку 2 до тендерної документації на закупівлю : ««Капітальний ремонт приміщень КНП «КМКОЦ» м. Київ, вул. Верховинна,69» Відповідно до ДК 021:2015 код 45450000-6 « Інші завершальні будівельні роботи», наявна вимога щодо надання учасниками, копії аналогічного договору (аналогічних договорів) не з Замовником, ЗА ОСТАННІ ДВА РОКИ.
Вважаємо, що вимога щодо строків виконання аналогічних договорів протягом останніх двох років є дискримінаційною, нічим не обґрунтованою та такою, що штучно звужує коло учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі.
Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, – досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням).
Документальним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору, крім факту його укладення, є підписання сторонами акту (-ів) приймання-передачі, якими засвідчується, що роботи виконані виконавцем належним чином та прийняті замовником по договору без зауважень.
Вимога Замовника надати копію аналогічного договору та акти виконаних робіт (складені за формою КБ – 2) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт (складені за формою КБ –3) є цілком логічними і законними для встановлення відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність досвіду виконання аналогічного договору».
При цьому, Закон не передбачає вимоги чи обмежень щодо дати або періоду укладення аналогічного договору, тим більше, не містить жодного орієнтиру на 2 річний термін до оголошення про проведення закупівлі.
Зазначаємо, що вимога Замовника про укладення аналогічного договору протягом останніх двох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі є необгрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ЗАМОВНИКИ НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЖОДНИХ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, просимо (вимагаємо) у Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме виключити з тендерної документації вимогу щодо виконання аналогічних робіт за останні два роки.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що вимога щодо строків виконання аналогічних договорів протягом останніх двох років є дискримінаційною, нічим не обґрунтованою та такою, що штучно звужує коло учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі.
Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, – досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням).
Документальним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору, крім факту його укладення, є підписання сторонами акту (-ів) приймання-передачі, якими засвідчується, що роботи виконані виконавцем належним чином та прийняті замовником по договору без зауважень.
Вимога Замовника надати копію аналогічного договору та акти виконаних робіт (складені за формою КБ – 2) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт (складені за формою КБ –3) є цілком логічними і законними для встановлення відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність досвіду виконання аналогічного договору».
При цьому, Закон не передбачає вимоги чи обмежень щодо дати або періоду укладення аналогічного договору, тим більше, не містить жодного орієнтиру на 2 річний термін до оголошення про проведення закупівлі.
Зазначаємо, що вимога Замовника про укладення аналогічного договору протягом останніх двох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі є необгрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ЗАМОВНИКИ НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЖОДНИХ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, просимо (вимагаємо) у Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме виключити з тендерної документації вимогу щодо виконання аналогічних робіт за останні два роки.
Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2021 15:16
Шановний Учасник,тендерним комітетом розглянуте Ваше зауваження, та будуть внесені зміни до тендерної документації щодо виключення вимоги про надання аналогічних договорів за останні два роки.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Афінацентр" |
3 742 307,27
UAH з ПДВ
|
3 742 307,27
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО УКРСОВПРОЕКТ" |
3 781 340,46
UAH з ПДВ
|
3 781 340,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТА" |
3 830 832,83
UAH з ПДВ
|
3 830 832,83
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Афінацентр" #39107995 |
Очікує рішення |
3 742 307,27
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 14:09
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 19 березня 2021 13:47 |
Кінець періоду оскарження: | 30 березня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 30 березня 2021 01:04 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Скорочення видатків на здійснення даних робіт, відповідно до пп,2,п.5. ст..32 Закону України. |
Документи:
19 березня 2021 13:46
|
Електронний підпис |
19 березня 2021 13:44
|
Оголошення про відміну торгів.pdf |