Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обслуговування системи очистки питної води
Очікувана вартість
55 110,00 UAH
UA-2021-02-24-011901-b 7f179b32bf98436589236a6e5cff1d0b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Касіяненко

+380432612901 zsh08@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Загальноосвітня школа I-III ступенів №8 Вінницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 26235410
Місцезнаходження: 21009, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Вінниченка, буд. 28
Контактна особа: Ганна Касіяненко
+380432612901
zsh08@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2021 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 55 110,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 551,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50510000-3: Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів


Місцезнаходження замовника 21009, м.Вінниця, вул.В.Винниченка,28. Категорія замовника: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті.. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 послуга
Послуги з обслуговування системи очистки питної води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Винниченка,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50510000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Місцезнаходження замовника 21009, м.Вінниця, вул.В.Винниченка,28. Категорія замовника: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті.. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1) Послуги з обслуговування системи очистки питної води – код ДК 021:2015 – 50510000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2021 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2021 15:59
1. ОГОЛОШЕННЯ.DOCX
24 лютого 2021 15:59
2. Додаток 1 до Оголошення.docx
24 лютого 2021 15:59
5. Додаток 4 - Проект договору про закупівлю.docx
24 лютого 2021 15:59
3. Додаток 2 - ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ».docx
24 лютого 2021 15:59
4. Додаток 3 - Лист-згода.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОРТНІК ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА" 54 180,00
UAH з ПДВ
54 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2021 12:30
Електронний підпис
04 березня 2021 12:29
Відгук.PDF
04 березня 2021 12:29
Відгук 2.PDF
04 березня 2021 12:29
Статут.PDF
04 березня 2021 12:29
Пропозиція.PDF
04 березня 2021 12:29
Проект договору.PDF
04 березня 2021 12:29
Правомочність.PDF
04 березня 2021 12:29
Повноваження.PDF
04 березня 2021 12:29
Обладнання.PDF
04 березня 2021 12:29
Мед.pdf
04 березня 2021 12:29
Лист-згода.PDF
04 березня 2021 12:29
Контакти.PDF
04 березня 2021 12:29
Дод 1.PDF
04 березня 2021 12:29
Довідка про дог.PDF
04 березня 2021 12:29
Довідка працівники.PDF
04 березня 2021 12:29
Виписка.PDF
04 березня 2021 12:29
Аналогічні договори.PDF
04 березня 2021 12:29
scan_tender.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОРТНІК ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОРТНІК ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2835908608
Переможець 54 180,00
UAH з ПДВ
10 березня 2021 12:49

Документи

10 березня 2021 12:49
Електронний підпис
10 березня 2021 12:48
Протокол 3 1 8.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2021 12:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОРТНІК ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2835908608
54 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 березня 2021 12:49
Електронний підпис
10 березня 2021 12:48
Протокол 3 1 8.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2022 16:10
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2022 16:04
ДУ №5 від 28.02.2022 (ВЛ№ 8).pdf зміни до договору
02 березня 2022 15:31
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2022 16:36
ЗШ 8 ДУ 4.pdf зміни до договору
02 лютого 2022 16:35
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 13:05
ЗШ 8 ДУ 3-.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 13:04
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 13:00
ЗШ 8 ДУ 2.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 12:58
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 12:54
ЗШ 8 ДУ 1.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 12:53
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 15:40
8.pdf укладений
24 березня 2021 15:39

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 березня 2021 16:08
4 350,00 UAH UA268201720344270006000063180
КЗ "ЗШ І- ІІІ ступенів №8 ВМР"
UA753510050000026002879032057
ФОП Бортнiк Л.В.
Оплачений
28 квітня 2021 16:55
5 196,00 UAH UA268201720344270006000063180
КЗ "ЗШ І- ІІІ ступенів №8 ВМР"
UA753510050000026002879032057
ФОП Бортнiк Л.В.
Оплачений
24 травня 2021 15:08
5 196,00 UAH UA268201720344270006000063180
КЗ "ЗШ І- ІІІ ступенів №8 ВМР"
UA753510050000026002879032057
ФОП Бортнiк Л.В.
Оплачений
30 червня 2021 13:52
2 400,00 UAH UA268201720344270006000063180
КЗ "ЗШ І- ІІІ ступенів №8 ВМР"
UA753510050000026002879032057
ФОП Бортнiк Л.В.
Оплачений
22 липня 2021 15:41
2 400,00 UAH UA268201720344270006000063180
КЗ "ЗШ І- ІІІ ступенів №8 ВМР"
UA753510050000026002879032057
ФОП Бортнiк Л.В.
Оплачений
19 серпня 2021 11:38
13 706,00 UAH UA268201720344270006000063180
КЗ "ЗШ І- ІІІ ступенів №8 ВМР"
UA753510050000026002879032057
ФОП Бортнiк Л.В.
Оплачений
22 вересня 2021 13:30
2 400,00 UAH UA268201720344270006000063180
КЗ "ЗШ І- ІІІ ступенів №8 ВМР"
UA753510050000026002879032057
ФОП Бортнiк Л.В.
Оплачений
27 жовтня 2021 13:46
2 400,00 UAH UA268201720344270006000063180
КЗ "ЗШ І- ІІІ ступенів №8 ВМР"
UA753510050000026002879032057
ФОП Бортнiк Л.В.
Оплачений
17 листопада 2021 15:39
5 196,00 UAH UA268201720344270006000063180
КЗ "ЗШ І- ІІІ ступенів №8 ВМР"
UA753510050000026002879032057
ФОП Бортнiк Л.В.
Оплачений
21 грудня 2021 14:22
3 960,00 UAH UA268201720344270006000063180
КЗ "ЗШ І- ІІІ ступенів №8 ВМР"
UA753510050000026002879032057
ФОП Бортнiк Л.В.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі суму договору на 5 900,50 грн. (П’ять тисяч дев’ятсот гривень 50 копійок). Викласти п.3.1 Договору в наступній редакції: 3.1. «Сума цього Договору становить 47 204,00 грн.(Сорок сім тисяч двісті чотири гривні 00 копійок) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 47 204,00
UAH