Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліжка, столи, шкафи
Очікувана вартість
82 000,00 UAH
UA-2021-02-24-011713-b 048a349dd36d4054b8fe2c4001dc91e1
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воложанін Олександр

+380444309456 kpel.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський професійний енергетичний ліцей
Код ЄДРПОУ: 05536768
Місцезнаходження: 04078, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Білицька, 38-Б
Контактна особа: Воложанін Олександр
+380444309456
kpel.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2021 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2021 07:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 березня 2021 07:00
Очікувана вартість: 82 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 820,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Ліжка, столи, шкафи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 штуки
Ліжка, столи, шкафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04078, Україна, м. Київ, Київ, Білицька 38Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 березня 2021  —  17 березня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 160 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2021 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2021 15:53
Іфнормація про закупівлю.pdf
24 лютого 2021 15:53
Договір Н.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги та невідповідність Оголошення відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 25 лютого 2021 10:13
Дата відповіді: 25 лютого 2021 11:40
Додаток №3. п. 10, Аналоги не розглядаються. Лист роз'ясненя (https://me.gov.ua/InfoRez/Print?id=4e8b366b-74d7-4e51-9128-be0054689e5a&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA) п. 12 Висновок СЕС на що конкретно? спеціально під тендер не робляться висновки СЕС. п. 14 ISO 22609:2004 - для медичних масок. Додаток №4 Спрощена закупівля зроблена як для одного конкретного учасника та запрошувана кількість документів як відкритих торгів. Встановлення вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (https://radnuk.com.ua/zhurnaly/vstanovlennia-vymohy-shchodo-naiavnosti-dokumentalno-pidtverdzhenoho-dosvidu-vykonannia-analohichnoho-dohovoru/) в посиланні є рішення АКМУ. Приведіть оголошеня у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі" від 19 квітня 2020 року. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Щодо додатку №3, "Аналоги не розглядаються", в нас не прописана конкретна марка, фірма, або маркування товару, нас цікавлять вказані види товарів, з вказаними характеристиками і все.
П.12 Висновок сес - буде усунено.
П.14 Сертифікат ІСО - буде усунено.
Аналогічні договори - буде усунено

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій