Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015- 90510000-5 «Утилізація/ видалення сміття та поводження зі сміттям» (Послуги зі збирання та вивезення відходів ТПВ та ВГВ).
Очікувана вартість
245 000,00 UAH
UA-2021-02-24-011232-b ● 359d7dc2db1647cd87be9ef1ade73c08
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа «Інститут очних хвороб і тканинної терапії ім.В.П.Філатова Національної Академії Медичних Наук України." |
Код ЄДРПОУ: | 02012094 |
Місцезнаходження: | 65061, Україна , Одеська обл., Одеса, Французький бульвар 49/51 |
Контактна особа: |
Вовченко Світлана Михайлівна 0977991662 svet_lana17@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2021 14:04 |
Очікувана вартість: | 245 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 225,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: - згідно тендерної документації.
Місце знаходження замовника: 65061 , м. Одеса, Французький бульвар 49/51.
Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України.
Оскількі відсутня одиниця виміру " спорожнення " Замовник використовує одиницю виміру "послуга".
Розгорнути
Згорнути
Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: - згідно тендерної документації.
Місце знаходження замовника: 65061 , м. Одеса, Французький бульвар 49/51.
Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України.
Оскількі відсутня одиниця виміру " спорожнення " Замовник використовує одиницю виміру "послуга".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1734 послуга
ТПВ - тверді побутові відходи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65061, Україна, Одеська область, Одеса, Французький бульвар 49/51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
16 послуга
ВГВ - великогабаритні відходи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65061, Україна, Одеська область, Одеса, Французький бульвар 49/51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки послуг, що є предметом цього Договору, здійснюється щомісячно протягом 10 банківських днів на підставі Акту надання послуг з дати підписання Акту . | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2021 13:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2021 12:59 |
тд.docx | |
01 квітня 2021 12:55 |
зміни3.docx | |
23 березня 2021 14:13 |
зміни.docx | |
23 березня 2021 14:13 |
тд.docx | |
04 березня 2021 16:31 |
дог-р.docx | |
04 березня 2021 16:31 |
тд.docx | |
04 березня 2021 16:30 |
перелік ззмін.docx | |
24 лютого 2021 15:38 |
дог-р.docx |
01 квітня 2021 13:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 квітня 2021 12:59 |
тд.docx
|
||||||
01 квітня 2021 12:55 |
зміни3.docx
|
||||||
23 березня 2021 14:13 |
зміни.docx
|
||||||
23 березня 2021 14:13 |
тд.docx
|
||||||
04 березня 2021 16:31 |
дог-р.docx
|
||||||
04 березня 2021 16:31 |
тд.docx
|
||||||
04 березня 2021 16:30 |
перелік ззмін.docx
|
||||||
24 лютого 2021 15:38 |
дог-р.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-24-011232-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 01 березня 2021 21:00
Надання послуг власними силами
Відповідно Додатку 3 до Тендерної документації – «Послуги надаватимуться власними силами, спеціалізованими обладнаними транспортними засобами для вивозу ТПВ з періодичністю і в об’ємах, визначених Замовником.».
Згідно п. 1.1. Додатку 4 до Тендерної документації – «1.1. Виконавець зобов’язується самостійно і власними засобами виконувати послуги за кодом ДК 021:2015- 90510000-5 «Утилізація/ видалення сміття та поводження зі сміттям» (Послуги зі збирання та вивезення відходів ТПВ та ВГВ).».
Вимагаємо надати роз’яснення, як розуміти вказані вимоги тендерної документації, що послуги мають надаватися без залучення субпідрядних організацій, чи що обладнання та техніка, якою будуть надаватися послуги мають бути у власності виконавця?
Також вимагаємо надати роз’яснення, чи є можливим при наданні послуг використовувати орендовані техніку та обладнання?
Розгорнути
Згорнути
Згідно п. 1.1. Додатку 4 до Тендерної документації – «1.1. Виконавець зобов’язується самостійно і власними засобами виконувати послуги за кодом ДК 021:2015- 90510000-5 «Утилізація/ видалення сміття та поводження зі сміттям» (Послуги зі збирання та вивезення відходів ТПВ та ВГВ).».
Вимагаємо надати роз’яснення, як розуміти вказані вимоги тендерної документації, що послуги мають надаватися без залучення субпідрядних організацій, чи що обладнання та техніка, якою будуть надаватися послуги мають бути у власності виконавця?
Також вимагаємо надати роз’яснення, чи є можливим при наданні послуг використовувати орендовані техніку та обладнання?
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 березня 2021 16:25
Відповідно Додатку3 - Послуги надаватимуться власними силами, спеціалізованими (власним або орендованим ) обладнаними транспортними засобами для вивозу ТПВ з періодичністю і в об’ємах, визначених Замовником.
Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Якщо Учасник для виконання умов договору залучає іншу сторону за її згодою, надає Замовнику пакет документів згідно п.8 розділ III тендерної документації.
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Виконавець зобов’язується згідно з технічним завданням(Додаток №1) надавати послуги за кодом ДК 021:2015- 90510000-5 «Утилізація/ видалення сміття та поводження зі сміттям» (Послуги зі збирання та вивезення відходів ТПВ та ВГВ).
Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Якщо Учасник для виконання умов договору залучає іншу сторону за її згодою, надає Замовнику пакет документів згідно п.8 розділ III тендерної документації.
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Виконавець зобов’язується згідно з технічним завданням(Додаток №1) надавати послуги за кодом ДК 021:2015- 90510000-5 «Утилізація/ видалення сміття та поводження зі сміттям» (Послуги зі збирання та вивезення відходів ТПВ та ВГВ).
Номер вимоги: UA-2021-02-24-011232-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 01 березня 2021 21:53
Дискримаційні вимоги - власне обладнання
Відповідно Додатку 3 до Тендерної документації – «Послуги надаватимуться власними силами, спеціалізованими обладнаними транспортними засобами для вивозу ТПВ з періодичністю і в об’ємах, визначених Замовником.».
Згідно п. 1.1. Додатку 4 до Тендерної документації – «1.1. Виконавець зобов’язується самостійно і власними засобами виконувати послуги за кодом ДК 021:2015- 90510000-5 «Утилізація/ видалення сміття та поводження зі сміттям» (Послуги зі збирання та вивезення відходів ТПВ та ВГВ).».
Замовником штучно обмежено коло потенційних учасників закупівлі вище зазначеними вимогами, оскільки всі підприємці, підприємства, установи, організації, які використовують для надання послуг орендовані засоби (техніку, обладнання) не мають змоги взяти участь у відповідній закупівлі.
Вказане є дискримінаційним по відношенню до підприємців, підприємств, установ, організацій, які використовують для надання послуг орендовані засоби (техніку, обладнання).
Дискримінаційність вимог підтверджується і практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель [оголошення № 101211, оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, бюлетень від 31.03.2015 № 223 (31.03.2015)], яке розміщене на сайті АКМУ посилання -https://amcu.gov.ua/storage/app/sites/1/imported_content/5d6914755fe01.pdf
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо усунути встановлені тендерною документацією дискримінаційні вимоги, шляхом внесення змін до тендерної документації таким чином:
1.Змінити вимогу Додатку 3 до Тендерної документації «Послуги надаватимуться власними силами, спеціалізованими обладнаними транспортними засобами для вивозу ТПВ з періодичністю і в об’ємах, визначених Замовником.» та викласти її в наступній редакції - «Послуги надаватимуться спеціалізованими обладнаними транспортними засобами для вивозу ТПВ з періодичністю і в об’ємах, визначених Замовником.».
2. Змінити вимогу п. 1.1. Додатку 4 до Тендерної документації «1.1. Виконавець зобов’язується самостійно і власними засобами виконувати послуги за кодом ДК 021:2015- 90510000-5 «Утилізація/ видалення сміття та поводження зі сміттям» (Послуги зі збирання та вивезення відходів ТПВ та ВГВ).» та викласти її в наступній редакції - «1.1. Виконавець зобов’язується виконувати послуги за кодом ДК 021:2015-90510000-5 «Утилізація/ видалення сміття та поводження зі сміттям» (Послуги зі збирання та вивезення відходів ТПВ та ВГВ).».
Розгорнути
Згорнути
Згідно п. 1.1. Додатку 4 до Тендерної документації – «1.1. Виконавець зобов’язується самостійно і власними засобами виконувати послуги за кодом ДК 021:2015- 90510000-5 «Утилізація/ видалення сміття та поводження зі сміттям» (Послуги зі збирання та вивезення відходів ТПВ та ВГВ).».
Замовником штучно обмежено коло потенційних учасників закупівлі вище зазначеними вимогами, оскільки всі підприємці, підприємства, установи, організації, які використовують для надання послуг орендовані засоби (техніку, обладнання) не мають змоги взяти участь у відповідній закупівлі.
Вказане є дискримінаційним по відношенню до підприємців, підприємств, установ, організацій, які використовують для надання послуг орендовані засоби (техніку, обладнання).
Дискримінаційність вимог підтверджується і практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель [оголошення № 101211, оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, бюлетень від 31.03.2015 № 223 (31.03.2015)], яке розміщене на сайті АКМУ посилання -https://amcu.gov.ua/storage/app/sites/1/imported_content/5d6914755fe01.pdf
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо усунути встановлені тендерною документацією дискримінаційні вимоги, шляхом внесення змін до тендерної документації таким чином:
1.Змінити вимогу Додатку 3 до Тендерної документації «Послуги надаватимуться власними силами, спеціалізованими обладнаними транспортними засобами для вивозу ТПВ з періодичністю і в об’ємах, визначених Замовником.» та викласти її в наступній редакції - «Послуги надаватимуться спеціалізованими обладнаними транспортними засобами для вивозу ТПВ з періодичністю і в об’ємах, визначених Замовником.».
2. Змінити вимогу п. 1.1. Додатку 4 до Тендерної документації «1.1. Виконавець зобов’язується самостійно і власними засобами виконувати послуги за кодом ДК 021:2015- 90510000-5 «Утилізація/ видалення сміття та поводження зі сміттям» (Послуги зі збирання та вивезення відходів ТПВ та ВГВ).» та викласти її в наступній редакції - «1.1. Виконавець зобов’язується виконувати послуги за кодом ДК 021:2015-90510000-5 «Утилізація/ видалення сміття та поводження зі сміттям» (Послуги зі збирання та вивезення відходів ТПВ та ВГВ).».
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 березня 2021 16:10
Відповідно Додатку3 - Послуги надаватимуться власними силами, спеціалізованими (власним або орендованим ) обладнаними транспортними засобами для вивозу ТПВ з періодичністю і в об’ємах, визначених Замовником.
Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Якщо Учасник для виконання умов договору залучає іншу сторону за її згодою, надає Замовнику пакет документів згідно п.8 розділ III тендерної документації.
Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Якщо Учасник для виконання умов договору залучає іншу сторону за її згодою, надає Замовнику пакет документів згідно п.8 розділ III тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-02-24-011232-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 20 квітня 2021 18:38
Незаконне визначення переможцем закупівлі ТОВ «СОЮЗ», що підтверджується відповіддю Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на запит 706/2019 (https://me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&isSpecial=True&id=38c14633-d343-4d7d-84cd-80dc170ce9cc) та висновком Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), який прийнятий за результатами проведеного моніторингу закупівлі UA-2019-06-21-001387-a (https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2019-06-21-001387-a).
Відповідно п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації – «Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі повинні містити власноручний підпис уповноваженої службової (посадової ) особи Учасника процедури закупівлі, а також відбитки мокрої печатки (у разі використання).».
ТОВ «СОЮЗ» не виконано вище вказану вимогу, ТОВ «СОЮЗ» надано в складі тендерної пропозиції копії документів, які містять відтиск факсиміле, а не власноручний підпис, а саме (Рішення № 28-05/19 від 28.05.2019 р., Наказ № 15 від 30.05.2019 р., Витяг з Протоколу № 3 Засідання конкурсної комісії з визначення юридичних осіб, які здійснюватимуть збирання та перевезення твердих побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами у Київському районі міста Одеса від 16.02.2018 р., Договір на надання послуг зі збирання та перевезення твердих побутових відходів у Київському районі м. Одеси від 23.02.2018 р., Договір № 3/ОБР/20 від 24.01.2020 р., Договір № 211/СКО/20 від 13.03.2020 р., Звіт про фінансовий стан, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів, Договір № 1с/195 від 11.11.1999 р. та його переклад, Копії технічних паспортів транспортних засобів, Свідоцтво № 22448803 про реєстрацію платника податку на додану вартість, Статут ТОВ «СОЮЗ», Опис про реєстрацію статуту, Паспорт уповноваженої особи, Дозвіл № 076.03.51.-90.00.1 на початок робіт, Рішення № 30/05/19 від 30.05.2019 р., Рішення № 13-11/19 від 13.11.2019 р., Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Сертифікат ISO 14001:2015, Сертифікат ISO 9001:2015).
Згідно п. 32 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Таким чином ТОВ «СОЮЗ» мало б надати тендерну пропозицію саме у відповідності з вимогами тендерної документації і всі вище перелічені документи повинні містити власноручний підпис уповноваженої особи.
Вище вказане підтверджується відповіддю Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на запит 706/2019 (https://me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&isSpecial=True&id=38c14633-d343-4d7d-84cd-80dc170ce9cc).
Також зазначаємо, що в складі пропозиції учасником не надано документального підтвердження щодо юридичної сили використаного факсиміле ТОВ «СОЮЗ».
Таким чином, зазначені вище факти свідчать про невідповідність пропозиції визначеного учасника-переможця ТОВ «СОЮЗ» умовам тендерної документації.
Вказане підтверджується висновком Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), який прийнятий за результатами проведеного моніторингу закупівлі UA-2019-06-21-001387-a (https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2019-06-21-001387-a).
Таким чином ТОВ «СОЮЗ» мав би надати всі документи тендерної пропозиції з власноручним підписом уповноваженої службової (посадової ) особи Учасника процедури закупівлі, а також відбитком мокрої печатки, як передбачено Тендерною документацією.
Також ТОВ «СОЮЗ» не виконано і інші вимоги тендерної документації.
Згідно п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації - Тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі, повинна складатися з: комерційної частини; технічної частини.
ТОВ «СОЮЗ» не виконано вище вказану вимогу, тендерна пропозиція ТОВ «СОЮЗ» складається з п’яти частин – 1.Відповідність вимогам ст.17 ЗУ, 2.Кваліфікація, 3.Комерційна частина, 4.Підтвердження відповідності, 5.Технічна частина.
Відповідно п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації – Комерційна частина повинна містити : 3) заповнений проект договору (Додаток 4) з боку Учасника без зазначення ціни на товар (роботу або послугу).
ТОВ «СОЮЗ» не виконано вище вказану вимогу, ТОВ «СОЮЗ» надано в складі тендерної пропозиції проект договору (Додаток 4) в якому таблиця Додатку № 1 до Договору «ДИСЛОКАЦІЯ, ГРАФІК СПОРОЖНЕННЯ КОНТЕЙНЕРІВ ТА ВИВОЗУ ТВЕРДИХ ВІДХОДІВ» не заповнена, а саме відсутні дані – «Кількість спорожнень в місяць» та «Норма завантаження 1-го кон-ра, кг», також є не заповнений Додаток № 3 «АКТ ПРИЙОМУ-ПЕРЕДАЧІ КОНТЕЙНЕРІВ» до Договору, а саме не міститься даних про «Виконавця» та «Представника виконавця».
Згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Враховуючи вище вказане, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ «СОЮЗ».
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «СОЮЗ» не виконано вище вказану вимогу, ТОВ «СОЮЗ» надано в складі тендерної пропозиції копії документів, які містять відтиск факсиміле, а не власноручний підпис, а саме (Рішення № 28-05/19 від 28.05.2019 р., Наказ № 15 від 30.05.2019 р., Витяг з Протоколу № 3 Засідання конкурсної комісії з визначення юридичних осіб, які здійснюватимуть збирання та перевезення твердих побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами у Київському районі міста Одеса від 16.02.2018 р., Договір на надання послуг зі збирання та перевезення твердих побутових відходів у Київському районі м. Одеси від 23.02.2018 р., Договір № 3/ОБР/20 від 24.01.2020 р., Договір № 211/СКО/20 від 13.03.2020 р., Звіт про фінансовий стан, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів, Договір № 1с/195 від 11.11.1999 р. та його переклад, Копії технічних паспортів транспортних засобів, Свідоцтво № 22448803 про реєстрацію платника податку на додану вартість, Статут ТОВ «СОЮЗ», Опис про реєстрацію статуту, Паспорт уповноваженої особи, Дозвіл № 076.03.51.-90.00.1 на початок робіт, Рішення № 30/05/19 від 30.05.2019 р., Рішення № 13-11/19 від 13.11.2019 р., Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Сертифікат ISO 14001:2015, Сертифікат ISO 9001:2015).
Згідно п. 32 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Таким чином ТОВ «СОЮЗ» мало б надати тендерну пропозицію саме у відповідності з вимогами тендерної документації і всі вище перелічені документи повинні містити власноручний підпис уповноваженої особи.
Вище вказане підтверджується відповіддю Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на запит 706/2019 (https://me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&isSpecial=True&id=38c14633-d343-4d7d-84cd-80dc170ce9cc).
Також зазначаємо, що в складі пропозиції учасником не надано документального підтвердження щодо юридичної сили використаного факсиміле ТОВ «СОЮЗ».
Таким чином, зазначені вище факти свідчать про невідповідність пропозиції визначеного учасника-переможця ТОВ «СОЮЗ» умовам тендерної документації.
Вказане підтверджується висновком Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), який прийнятий за результатами проведеного моніторингу закупівлі UA-2019-06-21-001387-a (https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2019-06-21-001387-a).
Таким чином ТОВ «СОЮЗ» мав би надати всі документи тендерної пропозиції з власноручним підписом уповноваженої службової (посадової ) особи Учасника процедури закупівлі, а також відбитком мокрої печатки, як передбачено Тендерною документацією.
Також ТОВ «СОЮЗ» не виконано і інші вимоги тендерної документації.
Згідно п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації - Тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі, повинна складатися з: комерційної частини; технічної частини.
ТОВ «СОЮЗ» не виконано вище вказану вимогу, тендерна пропозиція ТОВ «СОЮЗ» складається з п’яти частин – 1.Відповідність вимогам ст.17 ЗУ, 2.Кваліфікація, 3.Комерційна частина, 4.Підтвердження відповідності, 5.Технічна частина.
Відповідно п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації – Комерційна частина повинна містити : 3) заповнений проект договору (Додаток 4) з боку Учасника без зазначення ціни на товар (роботу або послугу).
ТОВ «СОЮЗ» не виконано вище вказану вимогу, ТОВ «СОЮЗ» надано в складі тендерної пропозиції проект договору (Додаток 4) в якому таблиця Додатку № 1 до Договору «ДИСЛОКАЦІЯ, ГРАФІК СПОРОЖНЕННЯ КОНТЕЙНЕРІВ ТА ВИВОЗУ ТВЕРДИХ ВІДХОДІВ» не заповнена, а саме відсутні дані – «Кількість спорожнень в місяць» та «Норма завантаження 1-го кон-ра, кг», також є не заповнений Додаток № 3 «АКТ ПРИЙОМУ-ПЕРЕДАЧІ КОНТЕЙНЕРІВ» до Договору, а саме не міститься даних про «Виконавця» та «Представника виконавця».
Згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Враховуючи вище вказане, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ «СОЮЗ».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2021 14:15
Уважно розглянувши Вашу вимогу UA-2021-02-24-011232-b.c4 повідомляємо наступне:
Відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилення тендерної пропозиції здійснюється у разі, якщо учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
У Вашій вимозі містяться посилання на використання учасником ТОВ «Союз» факсиміле, а не власноручний підпис на документах поданих вищезазначеним Учасником. Так, відповідно до тендерної документації, вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, такі ж вимоги містяться в ч. 5 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Крім того, накладений учасником ТОВ «Союз» кваліфікований електронний підпис відповідає вимогам законодавства України з урахуванням Листа Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587. У разі використання електронного підпису з інформацією, щодо типу підпису «удосконалений» застосовуються вимоги тендерної документації.
Пропозиція учасника ТОВ “Союз” містить комерційну та технічну частини, тому вимога п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації - Тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі, повинна складатися з: комерційної частини; технічної частини є виконаною. Не є також підставою для відхилення пропозиції учасника ТОВ «Союз» не в повній мірі заповнені: таблиця Додатку № 1 до Договору «ДИСЛОКАЦІЯ, ГРАФІК СПОРОЖНЕННЯ КОНТЕЙНЕРІВ ТА ВИВОЗУ ТВЕРДИХ ВІДХОДІВ», Додаток № 3 «АКТ ПРИЙОМУ-ПЕРЕДАЧІ КОНТЕЙНЕРІВ» до Договору, тому що вся необхідна інформація зазначена у повному обсязі Учасником у Листі згоді з Технічними вимогами Додатку 3 Тендерної документації. Відповідно Розділу V “Оцінка тендерної пропозиції” Тендерної документації, а саме: Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника, що є основною метою нас як замовника торгів зберегти Бюджетні кошти.
Таким чином Ваша вимога не містить визначених порушень та підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Союз» відсутні.
Відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилення тендерної пропозиції здійснюється у разі, якщо учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
У Вашій вимозі містяться посилання на використання учасником ТОВ «Союз» факсиміле, а не власноручний підпис на документах поданих вищезазначеним Учасником. Так, відповідно до тендерної документації, вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, такі ж вимоги містяться в ч. 5 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Крім того, накладений учасником ТОВ «Союз» кваліфікований електронний підпис відповідає вимогам законодавства України з урахуванням Листа Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587. У разі використання електронного підпису з інформацією, щодо типу підпису «удосконалений» застосовуються вимоги тендерної документації.
Пропозиція учасника ТОВ “Союз” містить комерційну та технічну частини, тому вимога п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації - Тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі, повинна складатися з: комерційної частини; технічної частини є виконаною. Не є також підставою для відхилення пропозиції учасника ТОВ «Союз» не в повній мірі заповнені: таблиця Додатку № 1 до Договору «ДИСЛОКАЦІЯ, ГРАФІК СПОРОЖНЕННЯ КОНТЕЙНЕРІВ ТА ВИВОЗУ ТВЕРДИХ ВІДХОДІВ», Додаток № 3 «АКТ ПРИЙОМУ-ПЕРЕДАЧІ КОНТЕЙНЕРІВ» до Договору, тому що вся необхідна інформація зазначена у повному обсязі Учасником у Листі згоді з Технічними вимогами Додатку 3 Тендерної документації. Відповідно Розділу V “Оцінка тендерної пропозиції” Тендерної документації, а саме: Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника, що є основною метою нас як замовника торгів зберегти Бюджетні кошти.
Таким чином Ваша вимога не містить визначених порушень та підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Союз» відсутні.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-24-011232-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 07 березня 2021 20:50
Дата подання: 07 березня 2021 20:50
Встановення Замовником дискримінаційної вимоги, що учасник у складі пропозиції має надати підтвердження, що він є виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території м. Одеси, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку встановленому Кабінетом Міністрів України.
Відповідно п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» – «Учасник у складі пропозиції має надати підтвердження, що він є виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території м. Одеси, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку встановленому Кабінетом Міністрів України».
Таким чином взяти участь у процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають підтвердження, що вони є виконавцями послуг з вивезення побутових відходів на території м. Одеси, визначені органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку встановленому Кабінетом Міністрів України, всі інші суб’єкти господарювання взяти участь в закупівлі не зможуть.
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «ІНСТИТУТ ОЧНИХ ХВОРОБ І ТКАНИННОЇ ТЕРАПІЇ ІМ. В.П.ФІЛАТОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ» порушила вимоги ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна документація містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. При наявності на ринку підприємств, які не є виконавцями послуг з вивезення побутових відходів на території м. Одеси, визначені органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку встановленому Кабінетом Міністрів України, замовник обмежив їм участь в закупівлі та спотворив конкуренцію, забезпечивши можливість перемоги в закупівлі лише учасникам, які є виконавцями послуг з вивезення побутових відходів на території м. Одеси, визначені органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку встановленому Кабінетом Міністрів України.
Встановлення вимоги, що учасник у складі пропозиції має надати підтвердження, що він є виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території м. Одеси, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку встановленому Кабінетом Міністрів України, Замовник порушив принципи недискримінації учасників, та обмежив право ТОВ «ЧАСТЮЛЯ» брати участь у закупівлі.
Замовником порушено вимоги встановлені ст. 42 Конституції України, а саме - кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. Держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації вимоги, що учасник у складі пропозиції має надати підтвердження, що він є виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території м. Одеси, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку встановленому Кабінетом Міністрів України порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси ТОВ «ЧАСТЮЛЯ», яке бажає взяти участь у відповідній закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси ТОВ «ЧАСТЮЛЯ» можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до Документації з метою усунення порушень, які викладені у скарзі.
Неправомірні дії Замовника порушують наше право, як потенційного учасника торгів.
Також, неправомірні дії Замовника свідчать про зловживання службовим становищем посадових осіб та можуть призвести до корупційного правопорушення, а в подальшому до перевитрачання державних коштів.
В результаті проведених дій Замовником, можна зробити висновок про безвідповідальне та халатне ставлення до проведення Процедури закупівлі та свідомого порушення вимог чинного Законодавства.
На підставі вищевикладеного, просимо зобов'язати Замовника внести зміни до Документації.
З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та призводять до неефективного витрачання державних коштів, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» враховуючи вищезазначене,
ПРОСИМО:
1) Прийняти Скаргу до розгляду;
2) Призупинити Процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за Скаргою;
3) Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної Документації шляхом вилучення з неї дискримінаційних умов, шляхом виключення з тендерної документації вимоги, що учасник у складі пропозиції має надати підтвердження, що він є виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території м. Одеси, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку встановленому Кабінетом Міністрів України.
4) Визнати дії Замовника такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 березня 2021 20:30
Рішення від 11.03.2021 № 4692 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 20:30
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2021 № 5535.pdf
Дата публікації: 22 березня 2021 18:06
Рішення від 19.03.2021 № 5535.pdf
Дата публікації: 24 березня 2021 19:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Державна установа "Інститут очних хвороб і тканинної терапії ім. В.П.Філатова Національної Академії Медичних Наук України" повідомляє про внесення зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015- 90510000-5 "Утилізація/ видалення сміття та поводження зі сміттям" (Послуги зі збирання та вивезення відходів ТПВ та ВГВ)", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-24-011232-b, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Дата виконання рішення замовником: 01 квітня 2021 13:06
Номер скарги: UA-2021-02-24-011232-b.a5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 24 квітня 2021 21:44
Дата подання: 24 квітня 2021 21:44
Оскарження рішення замовника про визначення переможця
Учасником ТОВ "СОЮЗ" не виконано вимоги п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації - подано документи без власноручного підпису, не виконано вимоги щодо подання заповненого проекту договору та не виконано вимоги, що тендерна документація має складатися з комерційної і технічної частини
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 квітня 2021 20:23
рішення від 28.04.2021№9339+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2021 20:23
інформація про резолютивну частину рішення від 12.05.2021 №10479.pdf
Дата публікації: 13 травня 2021 20:59
рішення від 12.05.2021 №10479.pdf
Дата публікації: 17 травня 2021 17:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СОЮЗ" |
176 693,40
UAH з ПДВ
|
176 693,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЧАСТЮЛЯ" |
233 270,00
UAH з ПДВ
|
233 270,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СОЮЗ" #30586931 |
Переможець |
176 693,40
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2021 16:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 квітня 2021 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2022 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2022 14:51
|
доп.№3...PDF | зміни до договору |
25 січня 2022 14:33
|
доп.№3.jpg | зміни до договору |
25 січня 2022 13:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 11:07
|
дод уг2 дог 123 ..PDF | зміни до договору |
29 грудня 2021 11:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:22
|
доп.№2.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2021 15:12
|
доп.№1 дог-р№123.PDF | зміни до договору |
24 травня 2021 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2021 14:56
|
дог-р №123.PDF | укладений |
24 травня 2021 14:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни у пункті 2.4 Договору, зміні до розділу 1""Предмет Договору" пункт 1.4,зміни у пункті 3.3 Договору, додати до розділу 11 пункт 11.5 додати Додаток №5 :Розрахунок вартості послуг на вивезення ТПВ та ВГВ. |
Номер договору про закупівлю: | 123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік. Сума догговору у 2022 р. 35322.30 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |