Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обстеження акваторії підводної частини Центрального міського пляжу м.Чорноморськ та видалення штучних предметів і звичайних перешкод
Очікувана вартість
165 000,00 UAH
UA-2021-02-24-010289-b 1396d96e519d45ad8bb058ea4e1605cc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малярчук Ігор Анатолійович

380486864301
kpmugkg@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03363789
Місцезнаходження: 68002, Україна , Одеська обл., Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКА, будинок 2-Б
Контактна особа: Малярчук Ігор Анатолійович
380486864301,
kpmugkg@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2021 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2021 10:00
Початок аукціону: 11 березня 2021 14:10
Очікувана вартість: 165 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 825,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98360000-4: Послуги у сфері морських перевезень


Обстеження акваторії підводної частини Центрального міського пляжу м.Чорноморськ та видалення штучних предметів і звичайних перешкод
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Обстеження акваторії підводної частини Центрального міського пляжу м.Чорноморськ та видалення штучних предметів і звичайних перешкод
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68002, Україна, Одеська область, Чорноморськ, територія Центрального міського пляжу
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 98363000-5 — Послуги водолазів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Обстеження акваторії підводної частини Центрального міського пляжу м.Чорноморськ та видалення штучних предметів і звичайних перешкод Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2021 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2021 15:11
Кваліф вимоги.docx
24 лютого 2021 15:11
Обследование дна.docx
24 лютого 2021 15:11
Технічні умови.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поршення Закону України "Про публічні закупівлі" статті 5.
Дата подання: 25 лютого 2021 18:05
Дата відповіді: 26 лютого 2021 08:52
Відповідно до Закону України "Про публіні закупівлі" Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Ми вбачаємо, що в кваліфікаційних вимогах, а саме: послуга надається тільки сертифікованими водолазними підрозділами аварійно-рятувальної служби або спеціалізованими аварійно-рятувальними службами, що пройшли атестацію відповідно до Порядку атестації аварійно-рятувальних служб і рятувальників, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 13.10.2013 року № 828 є дискримінацією щодо інших учасників закупівель. ЗАКОН УКРАЇНИ має вищу юридичну силу чім Постанова Кабінету міністрів України. Тому ми вважаємо, що ви повинні змінити кваліфікаційні вимоги щодо участі інших компаній які мають в своєму штаті водолазів та досвід роботи на водолазних роботах. Адже для обстеження акваторії потрібна сама низька ступінь кваліфікації водолаза. Підприємства які мають в своєму штаті водолазів І-ІІ групи кваліфікації повинні мати рівні права в даній закупівлі як і ДСНС. Вбачаємо в цій кваліфікаційній вимозі цільову дотацію ДСНС та корупційне підгрунтя. Будь ласка змініть кваліфікаційні вимоги відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Відповідно до п.7 розділу ІІ Правил охорони життя людей на водних об’єктах України, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України 10.04.2017 № 301 «Щороку перед початком купального (курортного) сезону рекреаційні зони, відведені для купання, у період масового відпочинку людей мають бути обстежені й очищені від сторонніх предметів сертифікованими водолазними підрозділами аварійно-рятувальної служби або спеціалізованими аварійно-рятувальними службами, що пройшли атестацію відповідно до Порядку атестації аварійно-рятувальних служб і рятувальників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 листопада 2013 року № 828. Тому вимога Замовника не тільки не є дискримінаційною, а встановлена з метою дотримання законодавства України.
Дозвіл на виконання робіт
Дата подання: 26 лютого 2021 10:10
Дата відповіді: 26 лютого 2021 13:08
Відповідно до класифікатору ДСНС - аварійно-рятувальна робота за кодом 10140 (НС унаслідок аварій на водному транспорті) тобто порушення нормальних умов життя і діяльності людей на об'єктах або територіях, спричинене аварією, катастрофою, епідемією, стихійним лихом, епізоотією, епіфітотією, великою пожежею, застосуванням засобів ураження, що призвели або можуть призвести до людських і матеріальних втрат, а також велике зараження людей і тварин. Обстеження акваторії пляжу не є НАДЗВИЧАЙНОЮ СИТУАЦІЄЮ тому не зрозуміло яким чином підприємства ДСНС, які не мають відповідного дозволу на обстеження пляжу допускаються до водолазних робіт з обстеження акваторії пляжів якщо ця робота взагалі не є надзвичайною ситуацією?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Відповідно до п.7 розділу ІІ Правил охорони життя людей на водних об’єктах України, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України 10.04.2017 № 301 «Щороку перед початком купального (курортного) сезону рекреаційні зони, відведені для купання, у період масового відпочинку людей мають бути обстежені й очищені від сторонніх предметів сертифікованими водолазними підрозділами аварійно-рятувальної служби або спеціалізованими аварійно-рятувальними службами, що пройшли атестацію відповідно до Порядку атестації аварійно-рятувальних служб і рятувальників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 листопада 2013 року № 828. Тому вимога Замовника не тільки не є дискримінаційною, а встановлена з метою дотримання законодавства України.
Вимоги ТД
Дата подання: 01 березня 2021 11:19
Дата відповіді: 01 березня 2021 15:23
Вимога - "сертифікованими водолазними підрозділами аварійно-рятувальної служби або спеціалізованими аварійно-рятувальними службами, що пройшли атестацію відповідно до Порядку атестації аварійно-рятувальних служб і рятувальників" - е дискримінаційна. Уряд у ПОСТАНОВІ від 11 січня 2017 р. № 5 (https://www.kmu.gov.ua/npas/249657346) затвердив Порядок здійснення постійного та обов'язкового аварійно-рятувального обслуговування суб'єктів господарювання, галузей та окремих територій. Прийняття даного рішення - це ще один крок до дерегуляції підприємницької діяльності. Адже відтепер скасовано монополію державних аварійно-рятувальних служб на аварійно-рятувальне обслуговування. Відповідно до частини третьої статті 133 Кодексу цивільного захисту України Кабінет Міністрів України постановляє: Затвердити Порядок здійснення постійного та обов’язкового аварійно-рятувального обслуговування суб’єктів господарювання, галузей та окремих територій. Пляжі не входять в доданий перелік таких об'єктів. Постанова КМ України має пріоритет перед документом МВС.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
Як Ви сами зазначили, Пляж не входить до об’єктів, щодо яких існує небезпека виникнення надзвичайних ситуацій. Тому ПОСТАНОВА КМУ від 11 січня 2017 р. № 5 до обстеження пляжу не відноситься.
Тому Замовник керується п.7 розділу ІІ Правил охорони життя людей на водних об’єктах України, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України 10.04.2017 № 301 «Щороку перед початком купального (курортного) сезону рекреаційні зони, відведені для купання, у період масового відпочинку людей мають бути обстежені й очищені від сторонніх предметів сертифікованими водолазними підрозділами аварійно-рятувальної служби або спеціалізованими аварійно-рятувальними службами, що пройшли атестацію відповідно до Порядку атестації аварійно-рятувальних служб і рятувальників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 листопада 2013 року № 828.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-24-010289-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОТЕХІНДУСТРІЯ", Код ЄДРПОУ:37217940
Дата подання: 25 лютого 2021 18:07
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Відповідно до Закону України "Про публіні закупівлі" Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Ми вбачаємо, що в кваліфікаційних вимогах, а саме: послуга надається тільки сертифікованими водолазними підрозділами аварійно-рятувальної служби або спеціалізованими аварійно-рятувальними службами, що пройшли атестацію відповідно до Порядку атестації аварійно-рятувальних служб і рятувальників, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 13.10.2013 року № 828 є дискримінацією щодо інших учасників закупівель. ЗАКОН УКРАЇНИ має вищу юридичну силу чім Постанова Кабінету міністрів України. Тому ми вважаємо, що ви повинні змінити кваліфікаційні вимоги щодо участі інших компаній які мають в своєму штаті водолазів та досвід роботи на водолазних роботах. Адже для обстеження акваторії потрібна сама низька ступінь кваліфікації водолаза. Підприємства які мають в своєму штаті водолазів І-ІІ групи кваліфікації повинні мати рівні права в даній закупівлі як і ДСНС. Вбачаємо в цій кваліфікаційній вимозі цільову дотацію ДСНС та корупційне підгрунтя. Будь ласка змініть кваліфікаційні вимоги відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2021 08:52
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Відповідно до п.7 розділу ІІ Правил охорони життя людей на водних об’єктах України, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України 10.04.2017 № 301 «Щороку перед початком купального (курортного) сезону рекреаційні зони, відведені для купання, у період масового відпочинку людей мають бути обстежені й очищені від сторонніх предметів сертифікованими водолазними підрозділами аварійно-рятувальної служби або спеціалізованими аварійно-рятувальними службами, що пройшли атестацію відповідно до Порядку атестації аварійно-рятувальних служб і рятувальників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 листопада 2013 року № 828. Тому вимога Замовника не тільки не є дискримінаційною, а встановлена з метою дотримання законодавства України.
Номер вимоги: UA-2021-02-24-010289-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Відділок підводного судноремонту і гідротехнічних робіт", Код ЄДРПОУ:30463554
Дата подання: 01 березня 2021 11:32
дискримінаційна вимога
Вимога - "тільки сертифікованими водолазними підрозділами аварійно-рятувальної служби або спеціалізованими аварійно-рятувальними службами, що пройшли атестацію відповідно до Порядку атестації аварійно-рятувальних служб і рятувальників" - е дискримінаційна та повинна бути скасована.
Уряд у ПОСТАНОВІ від 11 січня 2017 р. № 5 (https://www.kmu.gov.ua/npas/249657346 затвердив Порядок здійснення постійного та обов'язкового аварійно-рятувального обслуговування суб'єктів господарювання, галузей та окремих територій. Прийняття даного рішення - це ще один крок до дерегуляції підприємницької діяльності. Адже відтепер скасовано монополію державних аварійно-рятувальних служб на аварійно-рятувальне обслуговування.
Відповідно до частини третьої статті 133 Кодексу цивільного захисту України Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок здійснення постійного та обов’язкового аварійно-рятувального обслуговування суб’єктів господарювання, галузей та окремих територій.
Пляжі не входять в доданий перелік таких об'єктів.
Постанова КМ України має пріоритет перед будь-яким документом МВС
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2021 15:24
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
Як Ви сами зазначили, Пляж не входить до об’єктів, щодо яких існує небезпека виникнення надзвичайних ситуацій. Тому ПОСТАНОВА КМУ від 11 січня 2017 р. № 5 до обстеження пляжу не відноситься.
Тому Замовник керується п.7 розділу ІІ Правил охорони життя людей на водних об’єктах України, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України 10.04.2017 № 301 «Щороку перед початком купального (курортного) сезону рекреаційні зони, відведені для купання, у період масового відпочинку людей мають бути обстежені й очищені від сторонніх предметів сертифікованими водолазними підрозділами аварійно-рятувальної служби або спеціалізованими аварійно-рятувальними службами, що пройшли атестацію відповідно до Порядку атестації аварійно-рятувальних служб і рятувальників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 листопада 2013 року № 828.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2021 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЯТУВАЛЬНО-ВОДОЛАЗНА СЛУЖБА ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "УКРРЯТВОД" 148 500,00
UAH з ПДВ
137 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДСНС УКРАЇНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ 154 044,00
UAH з ПДВ
137 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2021 14:57
Електронний підпис
04 березня 2021 14:47
Відомості ЄДРПОУ.pdf
04 березня 2021 14:46
Довідка про ПДВ.pdf
04 березня 2021 14:42
Обстеження договір.pdf
04 березня 2021 14:41
Технічні Умови 2021.pdf

Публічні документи

05 березня 2021 09:39
Електронний підпис
05 березня 2021 09:32
цінова пропозиція.pdf
05 березня 2021 09:32
свідоцтво.pdf
05 березня 2021 09:32
відомості з ЄДРПОУ.PDF
05 березня 2021 09:32
відгук_акт_договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

НВП "РВС ГО "УКРРЯТВОД"

ДП АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДСНС УКРАЇНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЯТУВАЛЬНО-ВОДОЛАЗНА СЛУЖБА ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "УКРРЯТВОД"
#38824153
Переможець 137 499,00
UAH з ПДВ
15 березня 2021 11:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2021 11:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЯТУВАЛЬНО-ВОДОЛАЗНА СЛУЖБА ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "УКРРЯТВОД"
#38824153
137 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 16:11
№151-9836.pdf укладений
29 березня 2021 16:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 136 950,00
UAH