Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги по заправці, відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів
Очікувана вартість
65 300,00 UAH
UA-2021-02-24-010190-b ● 0a86d906b37846bdb55a52ab11bb68d6
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Полтавська обласна прокуратура |
Код ЄДРПОУ: | 02910060 |
Вебсайт: | http://pol.gp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця 1100-річчя Полтави, будинок 7 |
Контактна особа: |
Анатолій Самойлов +380992729049 mtz_prozoro@pol.gp.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 13:17 |
Очікувана вартість: | 65 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 326,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Пропозиція учасника спрощеної закупівлі та усі документи, які передбачені вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогами до предмета закупівлі складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами оголошення та вимогами до предмета закупівлі), які надаються Учасником у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
198 послуга
Послуги по заправці картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вулиця 1100-річчя Полтави, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
102 послуга
Послуги по відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вулиця 1100-річчя Полтави, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата, за фактично отримані Послуги, здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідних Актів здачі-приймання послуг. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2021 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2021 15:06 |
Додаток 2 - Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.docx | |
24 лютого 2021 15:06 |
Додаток 3 - Проект договору.docx | |
24 лютого 2021 15:06 |
Додаток 1 - Інша інформація.docx | |
24 лютого 2021 15:06 |
Додаток 4 - Форма Цінова пропозиція.docx | |
24 лютого 2021 15:06 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-24-010190-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2283203183
Дата подання: 27 лютого 2021 13:33
Місце знаходження
Відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: територіальна обмеженість місця знаходження сервісного центру. Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку про територіальність з тендерної документації.
Керуючись законом України про Публічні закупівлі, статтею 5, підпунктом 1.1 (добросовісна конкуренція серед учасників;), 1.2 ( максимальна економія, ефективність та пропорційність;), 1.3 (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;), 1.4 (недискримінація учасників та рівне ставлення до них;), 1.5 (об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;) , 1.6 (запобігання корупційним діям і зловживанням) та статтею 5 підпунктом 2 (Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.), статтею 5 підпунктом 3 (Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.) , статтею 5 підпунктом 4 (Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.).
Вимога щодо місця розташування є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі, які можуть виконати умови, але не розташовуються на вказаній території, але мають матеріально технічну базу та за власні кошти та власними силами зобов'язовуються доставити картриджі для забезпечення надання послуг, що є предметом закупівлі до місця вказаного Замовником. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування на території Замовника.
А також керуючись практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду справ у сфері закупівель, а також листів Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації” та від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06 “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації”.
А також керуючись законом України Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні визначено, що дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними;
А також керуючись законом України Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні Стаття 6 - Державна політика щодо запобігання та протидії дискримінації спрямована на: недопущення дискримінації;
Просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу котра дискримінує нас як потенційного учасника.
Розгорнути
Згорнути
Керуючись законом України про Публічні закупівлі, статтею 5, підпунктом 1.1 (добросовісна конкуренція серед учасників;), 1.2 ( максимальна економія, ефективність та пропорційність;), 1.3 (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;), 1.4 (недискримінація учасників та рівне ставлення до них;), 1.5 (об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;) , 1.6 (запобігання корупційним діям і зловживанням) та статтею 5 підпунктом 2 (Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.), статтею 5 підпунктом 3 (Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.) , статтею 5 підпунктом 4 (Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.).
Вимога щодо місця розташування є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі, які можуть виконати умови, але не розташовуються на вказаній території, але мають матеріально технічну базу та за власні кошти та власними силами зобов'язовуються доставити картриджі для забезпечення надання послуг, що є предметом закупівлі до місця вказаного Замовником. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування на території Замовника.
А також керуючись практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду справ у сфері закупівель, а також листів Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації” та від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06 “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації”.
А також керуючись законом України Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні визначено, що дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними;
А також керуючись законом України Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні Стаття 6 - Державна політика щодо запобігання та протидії дискримінації спрямована на: недопущення дискримінації;
Просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу котра дискримінує нас як потенційного учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2021 16:14
Шановний учасник, керуючись умовами викладеними у даній закупівлі, повідомляємо наступне.
Дана закупівля здійснюється на умовах проведення спрощеної закупівлі, які визначені статтею 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон). Стаття 22 Закону визначає умови використання тендерної документації, яка розробляється замовником в ході проведення процедури відкритих торгів.
Листи Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації” та від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06 “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації” мають відношення до тендерної документації, яка затверджується замовником в ході проведення процедури відкритих торгів. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгів України від 13.04.2016 року №680 "Про затвердження примірної тендерної документації" затверджено примірну тендерну документацію для процедури закупівлі – відкриті торги.
До того листи Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства не встановлюють норм права, тому носять виключно рекомендаційний та інформативний характер.
У зв’язку з цим поняття "тендерної документація" у спрощеній закупівлі не використовується, а тому умови спрощеної закупівлі, в тому числі технічні умови до предмета закупівлі, вимоги до учасників, проект договору та інші вимоги, які є суттєвими для визначення найбільш економічно вигідної пропозиції визначаються умовами оголошення та додатків до нього, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Частиною 5 статті 14 Закону визначено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду на вашу вимогу та керуючись умовами закупівлі, умова щодо наявності сервісного центру в м. Полтава не може обмежувати конкуренцію серед учасників з наступних причин.
Умовами закупівлі не передбачено вимоги про те, що сервісний центр повинен буди власністю учасника або мати окремі, чітко визначені права користування на такий об’єкт або технологію. При цьому не встановлено, яка віддаленість такого центру від місце розташування замовника повинна бути забезпечена місцезнаходженням такого сервісного центру.
Кожен зацікавлений суб’єкт господарювання, який провадить діяльність в сфері надання послуг Технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, в тому числі послуги по заправці, відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів, має безперешкодну можливість задіювати можливості інших суб’єктів господарювання, з метою подальшого надання якісних послуг, що є предметом даної закупівлі.
Такими учасниками, які не мають власних об’єктів майна, які використовуються у якості нерухомого або рухомого майна, та/або технологій, може вкладатись правочини із іншими суб’єктами господарювання, які можуть надати у постійне або тимчасове користування своє обладнання або спеціалістів або технології. До того учасником, при виконанні зобов’язань за договором може задіюватись окремі підрозділи (філії, представництва, партнерські організації), які мають на те відповідні права та компетенцію, та, в свою чергу, провадять діяльність у сфері надання послуг, що є предметом даної закупівлі. До того частиною 10 статті 26 Закону визначено, що у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
Умова щодо наявності авторизованого сервісного центру в м. Полтава, передбачає зустрічну умову для надавача послуги, яка повинна надаватись відповідної якості.
Згідно до технічного завдання, п. 16 додатку 2 до оголошення визначено, що у разі виявлення недоліків по якості Учасник повинен усунути їх за власний рахунок та з власного витратного матеріалу протягом 2 (двох) робочих днів.
Згідно до умов договору виконавець гарантує якість наданих Послуг, а у разі виявлення недоліків по якості Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок та з власного витратного матеріалу протягом 2 (двох) робочих днів з дати подачі заявки.
Пунктом 18 технічних вимог до предмета закупівлі у додатку 2 до оголошення про закупівлю, визначено, що транспортні витрати на доставку устаткування до сервісного центру та назад до Замовника включаються в ціну послуги.
Найменша відстань доставки устаткування, яке буде замовником передаватись для здійснення виконавцем послуги, забезпечуватиме найменшу кількість витрат пов’язаних із транспортуванням, що зумовлює економію коштів в цілому для здійснення такої закупівлі.
Такі умови надання якісної послуги учасником можуть бути виконані в тому випадку якщо прийом-передача офісного устаткування будуть відбуватись від замовника до виконавця та в зворотному напрямку в найшвидші терміни, а це можливо забезпечити, без залучення сторонніх ресурсів, пов’язаних із доставкою, лише на території єдиного населеного пункту.
У зв’язку з вище викладеним, для забезпечення якості надання послуги, учасник повинен бути забезпечений можливістю здійснювати надання послуг, що є предметом закупівлі, на умовах, що викладені в оголошенні спрощеної закупівлі. Тому внесення змін до умов закупівлі не є доцільним.
Дана закупівля здійснюється на умовах проведення спрощеної закупівлі, які визначені статтею 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон). Стаття 22 Закону визначає умови використання тендерної документації, яка розробляється замовником в ході проведення процедури відкритих торгів.
Листи Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації” та від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06 “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації” мають відношення до тендерної документації, яка затверджується замовником в ході проведення процедури відкритих торгів. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгів України від 13.04.2016 року №680 "Про затвердження примірної тендерної документації" затверджено примірну тендерну документацію для процедури закупівлі – відкриті торги.
До того листи Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства не встановлюють норм права, тому носять виключно рекомендаційний та інформативний характер.
У зв’язку з цим поняття "тендерної документація" у спрощеній закупівлі не використовується, а тому умови спрощеної закупівлі, в тому числі технічні умови до предмета закупівлі, вимоги до учасників, проект договору та інші вимоги, які є суттєвими для визначення найбільш економічно вигідної пропозиції визначаються умовами оголошення та додатків до нього, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Частиною 5 статті 14 Закону визначено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду на вашу вимогу та керуючись умовами закупівлі, умова щодо наявності сервісного центру в м. Полтава не може обмежувати конкуренцію серед учасників з наступних причин.
Умовами закупівлі не передбачено вимоги про те, що сервісний центр повинен буди власністю учасника або мати окремі, чітко визначені права користування на такий об’єкт або технологію. При цьому не встановлено, яка віддаленість такого центру від місце розташування замовника повинна бути забезпечена місцезнаходженням такого сервісного центру.
Кожен зацікавлений суб’єкт господарювання, який провадить діяльність в сфері надання послуг Технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, в тому числі послуги по заправці, відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів, має безперешкодну можливість задіювати можливості інших суб’єктів господарювання, з метою подальшого надання якісних послуг, що є предметом даної закупівлі.
Такими учасниками, які не мають власних об’єктів майна, які використовуються у якості нерухомого або рухомого майна, та/або технологій, може вкладатись правочини із іншими суб’єктами господарювання, які можуть надати у постійне або тимчасове користування своє обладнання або спеціалістів або технології. До того учасником, при виконанні зобов’язань за договором може задіюватись окремі підрозділи (філії, представництва, партнерські організації), які мають на те відповідні права та компетенцію, та, в свою чергу, провадять діяльність у сфері надання послуг, що є предметом даної закупівлі. До того частиною 10 статті 26 Закону визначено, що у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
Умова щодо наявності авторизованого сервісного центру в м. Полтава, передбачає зустрічну умову для надавача послуги, яка повинна надаватись відповідної якості.
Згідно до технічного завдання, п. 16 додатку 2 до оголошення визначено, що у разі виявлення недоліків по якості Учасник повинен усунути їх за власний рахунок та з власного витратного матеріалу протягом 2 (двох) робочих днів.
Згідно до умов договору виконавець гарантує якість наданих Послуг, а у разі виявлення недоліків по якості Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок та з власного витратного матеріалу протягом 2 (двох) робочих днів з дати подачі заявки.
Пунктом 18 технічних вимог до предмета закупівлі у додатку 2 до оголошення про закупівлю, визначено, що транспортні витрати на доставку устаткування до сервісного центру та назад до Замовника включаються в ціну послуги.
Найменша відстань доставки устаткування, яке буде замовником передаватись для здійснення виконавцем послуги, забезпечуватиме найменшу кількість витрат пов’язаних із транспортуванням, що зумовлює економію коштів в цілому для здійснення такої закупівлі.
Такі умови надання якісної послуги учасником можуть бути виконані в тому випадку якщо прийом-передача офісного устаткування будуть відбуватись від замовника до виконавця та в зворотному напрямку в найшвидші терміни, а це можливо забезпечити, без залучення сторонніх ресурсів, пов’язаних із доставкою, лише на території єдиного населеного пункту.
У зв’язку з вище викладеним, для забезпечення якості надання послуги, учасник повинен бути забезпечений можливістю здійснювати надання послуг, що є предметом закупівлі, на умовах, що викладені в оголошенні спрощеної закупівлі. Тому внесення змін до умов закупівлі не є доцільним.
Номер вимоги: UA-2021-02-24-010190-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Індустріальні системи автоматизації", Код ЄДРПОУ:34612093
Дата подання: 18 березня 2021 14:00
Оскарження переможця спрощеної процедури
невідповідність тендерної пропозиції переможця, згідно вимог Замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2021 14:49
Шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу стосовно проведення процедури закупівлі відповідно до ДК 021:2015: 50310000-1 - «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» - послуги по заправці, відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів, інформуємо наступне.
З огляду на суму кошторисних видатків на проведення закупівлі, керуючись п. 28 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) наведена вище закупівля визначена спрощеною процедурою закупівлі, відповідно проведення процедури відбувалося з дотриманням вимог ст. 14 Закону яка регламентує порядок проведення спрощеної процедури закупівлі.
У зв’язку з цим поняття «тендерної документація» у спрощеній закупівлі не використовується, а тому умови спрощеної закупівлі, в тому числі технічні умови до предмета закупівлі, вимоги до учасників, проект договору та інші вимоги, які є суттєвими для визначення найбільш економічно вигідної пропозиції визначаються умовами оголошення та додатків до нього, визначені замовником та зазначаються шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Частиною 5 ст. 14 Закону визначено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Умовами закупівлі не передбачено вимоги про те, що сервісний центр повинен буди власністю учасника або мати окремі, чітко визначені права користування на такий об’єкт або технологію. При цьому не встановлено, яка віддаленість такого центру від місця розташування замовника повинна бути забезпечена місцезнаходженням такого сервісного центру.
Кожен зацікавлений суб’єкт господарювання, який провадить діяльність в сфері надання послуг з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, в тому числі послуг по заправці, відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів, має безперешкодну можливість задіювати можливості інших суб’єктів господарювання, з метою подальшого надання якісних послуг, що є предметом даної закупівлі.
Такими учасниками, які не мають власних об’єктів майна, які використовуються у якості нерухомого або рухомого майна, та/або технологій, може вкладатись правочини із іншими суб’єктами господарювання, які можуть надати у постійне або тимчасове користування своє обладнання або спеціалістів або технології. До того учасником, при виконанні зобов’язань за договором може задіюватись окремі підрозділи (філії, представництва, партнерські організації), які мають на те відповідні права та компетенцію, та, в свою чергу, провадять діяльність у сфері надання послуг, що є предметом даної закупівлі. До того частиною 10 ст. 26 Закону визначено, що у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
Пунктом 12 Додатку № 1 передбачалось підписання Учасником інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку № 2 до Оголошення. Окрема довідка по кожному пункту документацією не вимагалась. Учасник надав листа у якому зазначив згоду з умовами Додатку № 2 та на вимогу Замовника завірив інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку № 2 до Оголошення, чим у свою чергу підтвердив наявність авторизованого сервісного центру в м. Полтаві.
Пунктом 5 Додатку № 1 передбачалось надання Учасником довідки у довільній, а не строго визначеній формі.
Учасник надав довідку, договори, лист-відгук, а додаткова інформація, яка відсутня у довідці (обсяг послуг, номер телефону та інше), наявна у інших, підтверджуючих надання аналогічних послуг, документах.
З метою забезпечення якості надання послуг, учасник повинен мати можливість здійснювати надання послуг, що є предметом закупівлі, на умовах, які викладені в оголошенні спрощеної закупівлі.
З огляду на наведене виконання вимоги (скасування рішення про присвоєння статусу «Переможець» учаснику закупівлі ФОП «ГУМЕНЮК КАРИНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ», дискваліфікація та повернення пропозиції на етап кваліфікація ) не є доцільним, як таке що суперечить нормам діючого законодавства у сфері публічних закупівель.
З огляду на суму кошторисних видатків на проведення закупівлі, керуючись п. 28 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) наведена вище закупівля визначена спрощеною процедурою закупівлі, відповідно проведення процедури відбувалося з дотриманням вимог ст. 14 Закону яка регламентує порядок проведення спрощеної процедури закупівлі.
У зв’язку з цим поняття «тендерної документація» у спрощеній закупівлі не використовується, а тому умови спрощеної закупівлі, в тому числі технічні умови до предмета закупівлі, вимоги до учасників, проект договору та інші вимоги, які є суттєвими для визначення найбільш економічно вигідної пропозиції визначаються умовами оголошення та додатків до нього, визначені замовником та зазначаються шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Частиною 5 ст. 14 Закону визначено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Умовами закупівлі не передбачено вимоги про те, що сервісний центр повинен буди власністю учасника або мати окремі, чітко визначені права користування на такий об’єкт або технологію. При цьому не встановлено, яка віддаленість такого центру від місця розташування замовника повинна бути забезпечена місцезнаходженням такого сервісного центру.
Кожен зацікавлений суб’єкт господарювання, який провадить діяльність в сфері надання послуг з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, в тому числі послуг по заправці, відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів, має безперешкодну можливість задіювати можливості інших суб’єктів господарювання, з метою подальшого надання якісних послуг, що є предметом даної закупівлі.
Такими учасниками, які не мають власних об’єктів майна, які використовуються у якості нерухомого або рухомого майна, та/або технологій, може вкладатись правочини із іншими суб’єктами господарювання, які можуть надати у постійне або тимчасове користування своє обладнання або спеціалістів або технології. До того учасником, при виконанні зобов’язань за договором може задіюватись окремі підрозділи (філії, представництва, партнерські організації), які мають на те відповідні права та компетенцію, та, в свою чергу, провадять діяльність у сфері надання послуг, що є предметом даної закупівлі. До того частиною 10 ст. 26 Закону визначено, що у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
Пунктом 12 Додатку № 1 передбачалось підписання Учасником інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку № 2 до Оголошення. Окрема довідка по кожному пункту документацією не вимагалась. Учасник надав листа у якому зазначив згоду з умовами Додатку № 2 та на вимогу Замовника завірив інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку № 2 до Оголошення, чим у свою чергу підтвердив наявність авторизованого сервісного центру в м. Полтаві.
Пунктом 5 Додатку № 1 передбачалось надання Учасником довідки у довільній, а не строго визначеній формі.
Учасник надав довідку, договори, лист-відгук, а додаткова інформація, яка відсутня у довідці (обсяг послуг, номер телефону та інше), наявна у інших, підтверджуючих надання аналогічних послуг, документах.
З метою забезпечення якості надання послуг, учасник повинен мати можливість здійснювати надання послуг, що є предметом закупівлі, на умовах, які викладені в оголошенні спрощеної закупівлі.
З огляду на наведене виконання вимоги (скасування рішення про присвоєння статусу «Переможець» учаснику закупівлі ФОП «ГУМЕНЮК КАРИНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ», дискваліфікація та повернення пропозиції на етап кваліфікація ) не є доцільним, як таке що суперечить нормам діючого законодавства у сфері публічних закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУМЕНЮК КАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
51 870,00
UAH з ПДВ
|
49 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Індустріальні системи автоматизації" |
55 950,00
UAH з ПДВ
|
49 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУМЕНЮК КАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА #3518005360 |
Переможець |
49 780,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 16:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 13:13
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2021 09:20
|
Договір.pdf | укладений |
23 березня 2021 09:19
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
12 квітня 2021 10:57
|
49 780,00 UAH | UA118201720343130001000006160 Полтавська обласна прокуратура |
UA273314890000026009136773001 ФО-П Гуменюк Карина Олександрівна |
Оплачений |