Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Калинівської селищної ради Броварського району Київської області (с. Квітневе та с. Рожівка)
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2021-02-24-009532-b ● f788872ca8da41bab31d19aa0031c7db
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43459903 |
Місцезнаходження: | 07443, Україна , Київська обл., Броварський р-н, селище міського типу Калинівка, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 20 |
Контактна особа: |
Катерина Мельниченко +380459478242 kalynivskaotg_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2021 14:19 |
Очікувана вартість: | 280 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги
Вид забезпечення тендерної пропозиції: пряма безвідзивна банківська гарантія.
Гарантії мають бути чинними протягом строку дії тендерної пропозиції.
Гарантії мають бути безвідзивними (повинні свідчити про обов'язок організацій, що видали гарантію, сплатити на користь Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні певних обставин).
Гарантії видані вищезазначеними організаціями повинні відповідати вимогам чинного законодавства.
В гарантії має бути зазначено, що Гарант зобов’язується виплатити Бенефіціару суму тендерного забезпечення (гарантована сума тендерного забезпечення), яка зазначена в тендерній документації.
У тексті (або колонтитулах) гарантій має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП або КЕП. При цьому зазначений у тексті гарантій підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП або КЕП
Розгорнути
Згорнути
Гарантії мають бути чинними протягом строку дії тендерної пропозиції.
Гарантії мають бути безвідзивними (повинні свідчити про обов'язок організацій, що видали гарантію, сплатити на користь Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні певних обставин).
Гарантії видані вищезазначеними організаціями повинні відповідати вимогам чинного законодавства.
В гарантії має бути зазначено, що Гарант зобов’язується виплатити Бенефіціару суму тендерного забезпечення (гарантована сума тендерного забезпечення), яка зазначена в тендерній документації.
У тексті (або колонтитулах) гарантій має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП або КЕП. При цьому зазначений у тексті гарантій підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП або КЕП
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Калинівської селищної ради Броварського району Київської області (с. Квітневе та с. Рожівка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості послуг здійснюється Замовником поетапно або в цілому на підставі оформлених належним чином актів приймання – передачі наданих послуг. Розрахунки проводяться Замовником на протязі 10-ти банківських днів після підписання Сторонами Акта приймання – передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2021 14:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2021 14:46 |
Проект договору.docx | |
24 лютого 2021 14:45 |
ТД_нормативна грошова оцінка.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
матеріально-технічна база
Дата подання: 01 березня 2021 09:50
Дата відповіді: 04 березня 2021 09:22
В додатку 2 до ТД Замовником зазначено, що Учасник повинен надати підтвердження наявності у нього МТБ необхідної для надання послуги. Зокрема, сканеру формату А0+ не менше 1 одиниці та широкоформатного принтера (плотер) формату А0+ не менше 1 одиниці. Учасник вважає, що дана вимога Замоника є дикримінайною та такою, що штучно обмежує коло учасників даної закупівлі. Наявність у Учасників сканерів та плотерів іншого формату та виготовлення на ній необхідної землевпорядної документації не впливає на якість послуги , яка має бути надана за результтатами укладеного договору. Крім того, чинне законодавство з землеустрою не вимагає від Виконавців послуги наявності конкретного обладання , необхідного для виготовлення землевпорядної документації. Просимо Замовника внести відповідні зміни до додатку 2 ТД щодо обов"язкової наявності у Учасника сканера та плотера формату А0+, як такої яка є дискримінаційною та порушує права учасників закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Стандарту СОУ ДКЗР 00032632- 012:2009 “Оцінка земель. Правила розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів” п. 3.2.17. «Схеми виконуються на картографічній основі, що є копією видавницьких топографічних планшетів або карт масштабу 1:2000, 1:5000, або 1:10000 . Всі елементи картографічної основи мають чітко прочитуватись» враховуючи площі населених пунктів, на які розробляється технічна документація щодо нормативно грошової оцінки, наявність у виконавця в користуванні сканеру та плотера формату А0+ є умовою для якісного виконання зазначеної роботи.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-24-009532-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДП Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою, Код ЄДРПОУ:00692127
Дата подання: 01 березня 2021 14:57
про усунення дискримінаційних вимог
Виконавчим комітетом Калинівської селищної ради Броварського району Київської області (надалі Замовник) оголошено відкриті торги з закупівлі послуг щодо проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Калинівської селищної ради Броварського району Київської області (с.Квітневе та с. Рожівка) (ДК 021:2015:71340000-3 – Комплексні інженерні послуги), ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-24-009532-b.
Під час вивчення Тендерної документації виявлені положення, які обмежують принцип конкуренції при здійсненні публічних закупівель та дискримінують учасників процедури.
Так, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі Закон), закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації та рівності учасників, та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 4 зазначеної статті Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
В додатку 2 до ТД Замовником зазначено, що Учасник повинен надати підтвердження наявності у нього МТБ необхідної для надання послуги. Зокрема, сканеру формату А0+ не менше 1 одиниці та широкоформатного принтера (плотер) формату А0+ не менше 1 одиниці.
Учасник вважає, що дана вимога Замовника є дискримінаційною та такою, що штучно обмежує коло учасників даної закупівлі. Наявність у Учасників сканерів та плотерів іншого формату та виготовлення на ній необхідної землевпорядної документації не впливає на якість послуги , яка має бути надана за результатами укладеного договору. Звертаємо увагу Замовника, що чинне законодавство з землеустрою не вимагає від Виконавців послуги наявності конкретного обладнання, необхідного для виготовлення землевпорядної документації.
Замовником в ТД не наведено підстави та обґрунтування наявності у Учасника саме такого переліку матеріально-технічної бази щодо наявності сканера та плотера саме формату А0+.
Просимо Замовника внести зміни до додатку 2 ТД щодо наявності у Учасника сканера та плоттера формату А0+, виключивши фразу: "сканер формату А0+" та фразу: "широкоформатний принтер (плоттер) для кольорового друку картографічного матеріалу (у складі землевпорядної документації) формату А0+», зазначивши в додатку 2 до ТД про необхідність підтвердження наявності «сканера та широкоформатного принтера (плоттер) для кольорового друку картографічного матеріалу (у складі землевпорядної документації) достатньої для виконання технічного завдання за умовами договору про закупівлю послуг.»
Розгорнути
Згорнути
Під час вивчення Тендерної документації виявлені положення, які обмежують принцип конкуренції при здійсненні публічних закупівель та дискримінують учасників процедури.
Так, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі Закон), закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації та рівності учасників, та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 4 зазначеної статті Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
В додатку 2 до ТД Замовником зазначено, що Учасник повинен надати підтвердження наявності у нього МТБ необхідної для надання послуги. Зокрема, сканеру формату А0+ не менше 1 одиниці та широкоформатного принтера (плотер) формату А0+ не менше 1 одиниці.
Учасник вважає, що дана вимога Замовника є дискримінаційною та такою, що штучно обмежує коло учасників даної закупівлі. Наявність у Учасників сканерів та плотерів іншого формату та виготовлення на ній необхідної землевпорядної документації не впливає на якість послуги , яка має бути надана за результатами укладеного договору. Звертаємо увагу Замовника, що чинне законодавство з землеустрою не вимагає від Виконавців послуги наявності конкретного обладнання, необхідного для виготовлення землевпорядної документації.
Замовником в ТД не наведено підстави та обґрунтування наявності у Учасника саме такого переліку матеріально-технічної бази щодо наявності сканера та плотера саме формату А0+.
Просимо Замовника внести зміни до додатку 2 ТД щодо наявності у Учасника сканера та плоттера формату А0+, виключивши фразу: "сканер формату А0+" та фразу: "широкоформатний принтер (плоттер) для кольорового друку картографічного матеріалу (у складі землевпорядної документації) формату А0+», зазначивши в додатку 2 до ТД про необхідність підтвердження наявності «сканера та широкоформатного принтера (плоттер) для кольорового друку картографічного матеріалу (у складі землевпорядної документації) достатньої для виконання технічного завдання за умовами договору про закупівлю послуг.»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2021 09:32
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі тендерна документація розробляється та затверджується замовником самостійно і повинна містити перелік складових визначених ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до предмету закупівлі та Додатку 3 Тендерної документації Замовник має на меті отримати послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Калинівської селищної ради Броварського району Київської області.
Згідно з вимогами статей 20, 21 Закону України «Про оцінку земель» за результатами проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація.
Стандартом державного комітету України із земельних ресурсів СОУ ДКЗР 00032632-012:2009 «Оцінка земель. Правила розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів» затвердженого наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 24 червня 2009 р. №335 (надалі - Стандарт), визначено, що технічна документація з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів – складається із текстових та графічних матеріалів.
Пунктом 3.2.16 Стандарту визначено, що до графічних матеріалів включають:
1) схему економіко-планувального зонування території міста;
2) схеми прояву локальних факторів оцінки;
3) картограму розповсюдження агровиробничих груп ґрунтів.
Графічні матеріали виконуються та передаються замовнику на паперових (та) електронних носіях відповідно до завдання на розробку технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів.
Згідно п. 3.2.17 Стандарту схеми виконуються на картографічній основі, що є копією видавницьких топографічних планшетів або карт масштабу 1:2000, 1:5000, або 1:10000. Всі елементи картографічної основи мають чітко прочитуватись. Масштаб картографічного матеріалу, що друкується в процесі виконання грошової оцінки міста визначається згідно таблиці 3 Стандарту.
У зв’язку з наведеним для підготовки графічних матеріалів, що є невід’ємною складовою технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в кваліфікаційних критеріях (Додаток 2 до Тендерної документації) вказано наявність в учасника: сканера формату А0+ в кількості не менше 1 одиниці, широкоформатного принтера (плоттера) для кольорового друку картографічних матеріалів формату А0+ в кількості не менше 1 одиниці, кольорового принтера з можливістю друку формату А3 в кількості не менше 1 одиниці, кольорового копіювального апарату можливістю друку формату А3 в кількості не менше 1 одиниці
Відповідно до ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі тендерна документація розробляється та затверджується замовником самостійно і повинна містити перелік складових визначених ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до предмету закупівлі та Додатку 3 Тендерної документації Замовник має на меті отримати послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Калинівської селищної ради Броварського району Київської області.
Згідно з вимогами статей 20, 21 Закону України «Про оцінку земель» за результатами проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація.
Стандартом державного комітету України із земельних ресурсів СОУ ДКЗР 00032632-012:2009 «Оцінка земель. Правила розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів» затвердженого наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 24 червня 2009 р. №335 (надалі - Стандарт), визначено, що технічна документація з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів – складається із текстових та графічних матеріалів.
Пунктом 3.2.16 Стандарту визначено, що до графічних матеріалів включають:
1) схему економіко-планувального зонування території міста;
2) схеми прояву локальних факторів оцінки;
3) картограму розповсюдження агровиробничих груп ґрунтів.
Графічні матеріали виконуються та передаються замовнику на паперових (та) електронних носіях відповідно до завдання на розробку технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів.
Згідно п. 3.2.17 Стандарту схеми виконуються на картографічній основі, що є копією видавницьких топографічних планшетів або карт масштабу 1:2000, 1:5000, або 1:10000. Всі елементи картографічної основи мають чітко прочитуватись. Масштаб картографічного матеріалу, що друкується в процесі виконання грошової оцінки міста визначається згідно таблиці 3 Стандарту.
У зв’язку з наведеним для підготовки графічних матеріалів, що є невід’ємною складовою технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в кваліфікаційних критеріях (Додаток 2 до Тендерної документації) вказано наявність в учасника: сканера формату А0+ в кількості не менше 1 одиниці, широкоформатного принтера (плоттера) для кольорового друку картографічних матеріалів формату А0+ в кількості не менше 1 одиниці, кольорового принтера з можливістю друку формату А3 в кількості не менше 1 одиниці, кольорового копіювального апарату можливістю друку формату А3 в кількості не менше 1 одиниці
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2021 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ" |
140 000,00
UAH з ПДВ
|
140 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ла земгруп" |
240 477,07
UAH з ПДВ
|
239 077,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ" #43581904 |
Відхилено |
140 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 13:25
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 березня 2021 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ла земгруп" #36076755 |
Переможець |
239 077,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 11:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 17:24
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 11:42
|
Договір № 173.pdf | укладений |
01 квітня 2021 11:41
|