Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
15510000-6 Молоко та вершки
Очікувана вартість
251 541,00 UAH
UA-2021-02-24-008283-b ● 086fd444fac249e28397d352120f235c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Маріупольський пансіонат для ветеранів війни та праці №2 |
Код ЄДРПОУ: | 22042223 |
Місцезнаходження: | 87517, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, бульвар Приморський, 29 |
Контактна особа: |
Ольга Сотнікова +380965495670 aleksandrina911@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 14:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 12:04 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 14:20 |
Очікувана вартість: | 251 541,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 515,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7546.23 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7485 літр
Молоко тривалого зберігання (ДК 021:2015 15511000-3 Молоко)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька область, Мариуполь, бульвар Приморський,буд.29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15511000-3 — Молоко
63 кілограми
Молоко згущене (ДК 021:2015 15511600-9 Згущене молоко)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька область, Мариуполь, бульвар Приморський,буд.29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15511600-9 — Згущене молоко
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2021 14:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2021 14:05 |
ДКТ Молоко та вершки.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-24-008283-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Екоіллічпродукт", Код ЄДРПОУ:37121709
Дата подання: 25 лютого 2021 15:29
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Звертаємось до Замовника з вимогою внести зміни у тендерну документації ДОДАТОК № 2 ПЕРЕЛІК документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям згідно Закону України «Про публічні закупівлі», документів на підтвердження повноважень представника або уповноваженої особи Учасника, та документів на підтвердження відповідності іншим критеріям та вимогам, а саме :
п 1.2 завірені Учасником копії документів про виконання Законів та Нормативних актів України з охорони праці, а саме: копію/ї наказу/ів про призначення відповідальної/них особи/іб за стан охорони праці на підприємстві та копію/ї діючого документу(ів), виданого органом який має право проводити навчання з питань охорони праці, що підтверджує проходження відповідальною особою навчання за вказаною темою. Учасник надає в складі тендерної пропозиції сканований з оригіналу гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) про відсутність порушень Учасником вимог ЗУ «Про охорону праці» № 2694 за останні 3 роки.
Даний пункт носить дискримінаційні вимоги, Замовник своїми діями обмежує конкуренцію, так як на виробниці прідприємствах можливі порушення охорони праці зі сторони співробітників, але це не може вплинути на виконня умов договору з поставки продуктів харчування. Своїми діями Замовник обмежує конкуренцію та не унеможливлює максимальну економію та ефективність, що призведе до порушень ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 зі змінами. Складається враження, що дана вимога прописана під конкретного учасника, участь у закупівлі якого не бажана у даній закупівлі.
Звертаємось до Замовника з вимогою та виключити наступне : «Учасник надає в складі тендерної пропозиції сканований з оригіналу гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) про відсутність порушень Учасником вимог ЗУ «Про охорону праці» № 2694 за останні 3 роки» .
1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
б) На підтвердження відсутності негативного досвіду Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- сканований з оригіналу гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) про те, що протягом останніх двох років, при постачанні продуктів харчування за предметом закупівлі, він не мав договорів, розірваних з причин постачання неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, які змусили замовників припинити з Учасником договірні відносини.
Примітка:
На виконання кваліфікаційної вимоги про наявність аналогічного договору (договорів) Замовник приймає лише договір (договори), що оприлюднений в електронній системи закупівель та може бути перевірений в системі Прозорро.
Замовник самостійно перевіряє достовірність вищезазначеної інформації в системі Прозорро, у тому числі стосовно відсутності (наявності) розірваних договорів.
Даний пункт носить дискримінаційні вимоги, так як згідно ст. 17 часть 2. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Враховуючи вище наведений факт, звертаємось до Замовника з вимогою викласти п.1.3 відповідно до вимог цинного законодавста, а саме що учаник повинен надани сканований з оригіналу гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) про те, що протягом останніх двох років, при постачанні продуктів харчування за предметом закупівлі, він не мав договорів, розірваних з причин постачання неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, які змусили замовника цієї закупівлі (Дружківський дитячий будинок-інтернат) припинити з Учасником договірні відносини.
п 2.16. Скановану з оригіналу довідку у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника, із зазначенням інформації про те, що Учасник:
- суб’єкт господарювання (Учасник) не брав участь у процедурах закупівель одночасно із іншим суб’єктом господарювання, який напряму або опосередковано підконтрольний уповноваженим особам або засновникам Учасника з метою отримання чи надання переваги у процедурі закупівлі;
Даний пункт носить дискримінаційній характер , так як згідно ст. 17 п.4 даний пункт викладено у наступній редакуції « суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів»
Звертаємось до Замовника дотримуватись Закнону України «Про Публічні закупівлі» № 922 зі змінами, стаття 17. Викладена у наступній редакції :
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
{Пункт 5 частини першої статті 17 із змінами, внесеними згідно із Законом № 954-IX від 03.11.2020}
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
{Пункт 6 частини першої статті 17 із змінами, внесеними згідно із Законом № 954-IX від 03.11.2020}
7) тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів);
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом);
11) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції";
12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
2. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Враховуючи зазначені вище факти звертаємось до Замовника з вимогою внести зміни до тендерної документації , оскільки дії Замовника носять дискримінаційний характер та порушують вимоги Закону України № 922-VІІІ зі змінами та доповненнями «Про публічні закупівлі» Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників .1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник своїми діями навмистно обмежує конкуренцію дискримінаційними умовами, що дає привід думати о корупційних діях Замовника та зловживаннях у сфері публічних закупівель.
У разі якщо Замовник не внесене відповідні зміни у ДОДАТОК № 2 ПЕРЕЛІК документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям згідно Закону України «Про публічні закупівлі», документів на підтвердження повноважень представника або уповноваженої особи Учасника, та документів на підтвердження відповідності іншим критеріям та вимогам Учасник залишає за собою право звернутися до Антимонопольго комітету України на дії Замовника, які порушують основні принципи публічних закупівель : недискримінація учасників та максимальна економія, запобігання корупційним діям та зловживанням.
Розгорнути
Згорнути
п 1.2 завірені Учасником копії документів про виконання Законів та Нормативних актів України з охорони праці, а саме: копію/ї наказу/ів про призначення відповідальної/них особи/іб за стан охорони праці на підприємстві та копію/ї діючого документу(ів), виданого органом який має право проводити навчання з питань охорони праці, що підтверджує проходження відповідальною особою навчання за вказаною темою. Учасник надає в складі тендерної пропозиції сканований з оригіналу гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) про відсутність порушень Учасником вимог ЗУ «Про охорону праці» № 2694 за останні 3 роки.
Даний пункт носить дискримінаційні вимоги, Замовник своїми діями обмежує конкуренцію, так як на виробниці прідприємствах можливі порушення охорони праці зі сторони співробітників, але це не може вплинути на виконня умов договору з поставки продуктів харчування. Своїми діями Замовник обмежує конкуренцію та не унеможливлює максимальну економію та ефективність, що призведе до порушень ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 зі змінами. Складається враження, що дана вимога прописана під конкретного учасника, участь у закупівлі якого не бажана у даній закупівлі.
Звертаємось до Замовника з вимогою та виключити наступне : «Учасник надає в складі тендерної пропозиції сканований з оригіналу гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) про відсутність порушень Учасником вимог ЗУ «Про охорону праці» № 2694 за останні 3 роки» .
1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
б) На підтвердження відсутності негативного досвіду Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- сканований з оригіналу гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) про те, що протягом останніх двох років, при постачанні продуктів харчування за предметом закупівлі, він не мав договорів, розірваних з причин постачання неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, які змусили замовників припинити з Учасником договірні відносини.
Примітка:
На виконання кваліфікаційної вимоги про наявність аналогічного договору (договорів) Замовник приймає лише договір (договори), що оприлюднений в електронній системи закупівель та може бути перевірений в системі Прозорро.
Замовник самостійно перевіряє достовірність вищезазначеної інформації в системі Прозорро, у тому числі стосовно відсутності (наявності) розірваних договорів.
Даний пункт носить дискримінаційні вимоги, так як згідно ст. 17 часть 2. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Враховуючи вище наведений факт, звертаємось до Замовника з вимогою викласти п.1.3 відповідно до вимог цинного законодавста, а саме що учаник повинен надани сканований з оригіналу гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) про те, що протягом останніх двох років, при постачанні продуктів харчування за предметом закупівлі, він не мав договорів, розірваних з причин постачання неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, які змусили замовника цієї закупівлі (Дружківський дитячий будинок-інтернат) припинити з Учасником договірні відносини.
п 2.16. Скановану з оригіналу довідку у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника, із зазначенням інформації про те, що Учасник:
- суб’єкт господарювання (Учасник) не брав участь у процедурах закупівель одночасно із іншим суб’єктом господарювання, який напряму або опосередковано підконтрольний уповноваженим особам або засновникам Учасника з метою отримання чи надання переваги у процедурі закупівлі;
Даний пункт носить дискримінаційній характер , так як згідно ст. 17 п.4 даний пункт викладено у наступній редакуції « суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів»
Звертаємось до Замовника дотримуватись Закнону України «Про Публічні закупівлі» № 922 зі змінами, стаття 17. Викладена у наступній редакції :
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
{Пункт 5 частини першої статті 17 із змінами, внесеними згідно із Законом № 954-IX від 03.11.2020}
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
{Пункт 6 частини першої статті 17 із змінами, внесеними згідно із Законом № 954-IX від 03.11.2020}
7) тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів);
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом);
11) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції";
12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
2. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Враховуючи зазначені вище факти звертаємось до Замовника з вимогою внести зміни до тендерної документації , оскільки дії Замовника носять дискримінаційний характер та порушують вимоги Закону України № 922-VІІІ зі змінами та доповненнями «Про публічні закупівлі» Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників .1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник своїми діями навмистно обмежує конкуренцію дискримінаційними умовами, що дає привід думати о корупційних діях Замовника та зловживаннях у сфері публічних закупівель.
У разі якщо Замовник не внесене відповідні зміни у ДОДАТОК № 2 ПЕРЕЛІК документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям згідно Закону України «Про публічні закупівлі», документів на підтвердження повноважень представника або уповноваженої особи Учасника, та документів на підтвердження відповідності іншим критеріям та вимогам Учасник залишає за собою право звернутися до Антимонопольго комітету України на дії Замовника, які порушують основні принципи публічних закупівель : недискримінація учасників та максимальна економія, запобігання корупційним діям та зловживанням.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2021 13:15
Шановний Учаснику!
Щодо п.п.1.2, 1.3, 2.16 Додатку №2 Тендерної документації:
В своїй вимозі, щодо закупівлі ДК 021:2015 15510000-6 Молоко та вершки
Ви вказуєте, що вимоги, які містяться в п.п.1.2, 1.3, 2.16 Додатку 2 дискримінаційні.
1) Щодо виключення з п.1.2 вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції сканованого з оригіналу гарантійного листа за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) про відсутність порушень Учасником вимог Закону України «Про охорону праці» № 2694 за останні 3 роки, Ви мотивуєте тим, що: «Своїми діями Замовник обмежує конкуренцію та унеможливлює максимальну економію та ефективність, що призведе до порушень ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 зі змінами».
Тобто, по Вашому зрозумінню відсутність порушень Учасником вимог ЗУ «Про охорону праці» № 2694 за останні 3 роки може унеможливити максимальну економію та ефективність, як одного з принципів здійснення публічних закупівель.
В Вашій вимозі не надано достатнього обгрунтування того, яким чином відсутність порушень Учасником вимог ЗУ «Про охорону праці» № 2694 (обов’язкового для виконання на території України), може унеможливити максимальну економію та ефективність, як одного з принципів здійснення публічних закупівель.
До всіх учасників процедур закупівель, відповідно до п.4, частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» повинно буди однакове ставлення та недискримінація. Відповідно до цього, всі учасники процедури закупівлі однаково рівні в своїх правах та обов’язках згідно із Законодавством України, у тому числі, Закону Україні «Про охорону праці».
Це є достатнім обґрунтуванням для включення зазначеного документу до складу тендерної пропозиції Учасника, відповідно до абзацу першого частини третьої ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тобто, Замовник має право обґрунтовано вимагати зазначені документи в рамках інших вимог тендерної документації.
Ви не надали достатнього обгрунтування щодо необхідності виключення п.п.1.2. Додатку 2 з тендерної документації.
2) По п.п.1.3. Додатку 2 тендерної документації:
Відповідно до абзацу першого частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Абзац другий пункту першого частини першої ст. 31 (Відхилення тендерних пропозицій), Закону передбачає відхилення тендерної пропозиції учасника як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини другої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Щодо наявності вимог які передбачені законодавством:
Договори, які складаються при господарських відносинах, мають містити істотні умови, такі як: предмет, спеціфікацію, ціну, строк дії договору, закріплюють права та обов’язки сторін, графіки поставок, умови оплати, штрафні санкції і т.ін.
Це все - законні вимоги до сторін вказаних договорів.
Таким чином, інформація про відсутність негативного досвіду Учасника – (сканований з оригіналу гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) про те, що протягом останніх двох років, при постачанні продуктів харчування за предметом закупівлі, він не мав договорів, розірваних з причин постачання неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, які змусили замовників припинити з Учасником договірні відносини) - законна вимога і її можна вказувати у тендерній документації, як необхідну іншу інформацію, яка передбачена законодавством.
Тобто, якщо Замовник, в складі тендерної документації передбачає надання учасниками інформації про відсутність негативного досвіду при виконанні раніш взятих на себе зобов’язань за договорами, то це не може бути дискримінаційною вимогою.
Крім того, Ваша вимога, щодо викладення п.п.1.3 в запропонованій Вами редакції знаходиться в Табличній частині Додатка 2 (п.8 таблиці): «Підстава для відмови переможцю у підписанні договору відповідно до ст. 17 Закону».
3) По п.п.2.16 Додатку 2 тендерної документації:
Відповідно до абзацу першого частини третьої ст.22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Окрім підстав викладених в ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник відповідно до абзацу першого частини третьої ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», може вимагати від Учасників іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Якщо суб’єкт господарювання (Учасник) брав участь у процедурах закупівель одночасно із іншим суб’єктом господарювання, який напряму або опосередковано підконтрольний уповноваженим особам або засновникам Учасника з метою отримання чи надання переваги у процедурі закупівлі, то така особа, відповідно до пункту 20 частини першої статті 1 Закону є пов'язаною особою.
Тобто, якщо, Замовник, відповідно до абзацу першого частини третьої ст.22 Закону вимагає від Учасників скановану з оригіналу довідку у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою про те, що суб’єкт господарювання (Учасник) не брав участь у процедурах закупівель одночасно із іншим суб’єктом господарювання, який напряму або опосередковано підконтрольний уповноваженим особам або засновникам Учасника з метою отримання чи надання переваги у процедурі закупівлі, то така вимога не може вважатись дискримінаційною так як поняття пов’язаної особи викладене у пункті 20 частини першої статті 1 Закон України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевикладеного, тендерний комітет Маріупольського пансіонату для ветеранів війни та праці №2 вважає, що підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Щодо п.п.1.2, 1.3, 2.16 Додатку №2 Тендерної документації:
В своїй вимозі, щодо закупівлі ДК 021:2015 15510000-6 Молоко та вершки
Ви вказуєте, що вимоги, які містяться в п.п.1.2, 1.3, 2.16 Додатку 2 дискримінаційні.
1) Щодо виключення з п.1.2 вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції сканованого з оригіналу гарантійного листа за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) про відсутність порушень Учасником вимог Закону України «Про охорону праці» № 2694 за останні 3 роки, Ви мотивуєте тим, що: «Своїми діями Замовник обмежує конкуренцію та унеможливлює максимальну економію та ефективність, що призведе до порушень ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 зі змінами».
Тобто, по Вашому зрозумінню відсутність порушень Учасником вимог ЗУ «Про охорону праці» № 2694 за останні 3 роки може унеможливити максимальну економію та ефективність, як одного з принципів здійснення публічних закупівель.
В Вашій вимозі не надано достатнього обгрунтування того, яким чином відсутність порушень Учасником вимог ЗУ «Про охорону праці» № 2694 (обов’язкового для виконання на території України), може унеможливити максимальну економію та ефективність, як одного з принципів здійснення публічних закупівель.
До всіх учасників процедур закупівель, відповідно до п.4, частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» повинно буди однакове ставлення та недискримінація. Відповідно до цього, всі учасники процедури закупівлі однаково рівні в своїх правах та обов’язках згідно із Законодавством України, у тому числі, Закону Україні «Про охорону праці».
Це є достатнім обґрунтуванням для включення зазначеного документу до складу тендерної пропозиції Учасника, відповідно до абзацу першого частини третьої ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тобто, Замовник має право обґрунтовано вимагати зазначені документи в рамках інших вимог тендерної документації.
Ви не надали достатнього обгрунтування щодо необхідності виключення п.п.1.2. Додатку 2 з тендерної документації.
2) По п.п.1.3. Додатку 2 тендерної документації:
Відповідно до абзацу першого частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Абзац другий пункту першого частини першої ст. 31 (Відхилення тендерних пропозицій), Закону передбачає відхилення тендерної пропозиції учасника як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини другої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Щодо наявності вимог які передбачені законодавством:
Договори, які складаються при господарських відносинах, мають містити істотні умови, такі як: предмет, спеціфікацію, ціну, строк дії договору, закріплюють права та обов’язки сторін, графіки поставок, умови оплати, штрафні санкції і т.ін.
Це все - законні вимоги до сторін вказаних договорів.
Таким чином, інформація про відсутність негативного досвіду Учасника – (сканований з оригіналу гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) про те, що протягом останніх двох років, при постачанні продуктів харчування за предметом закупівлі, він не мав договорів, розірваних з причин постачання неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, які змусили замовників припинити з Учасником договірні відносини) - законна вимога і її можна вказувати у тендерній документації, як необхідну іншу інформацію, яка передбачена законодавством.
Тобто, якщо Замовник, в складі тендерної документації передбачає надання учасниками інформації про відсутність негативного досвіду при виконанні раніш взятих на себе зобов’язань за договорами, то це не може бути дискримінаційною вимогою.
Крім того, Ваша вимога, щодо викладення п.п.1.3 в запропонованій Вами редакції знаходиться в Табличній частині Додатка 2 (п.8 таблиці): «Підстава для відмови переможцю у підписанні договору відповідно до ст. 17 Закону».
3) По п.п.2.16 Додатку 2 тендерної документації:
Відповідно до абзацу першого частини третьої ст.22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Окрім підстав викладених в ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник відповідно до абзацу першого частини третьої ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», може вимагати від Учасників іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Якщо суб’єкт господарювання (Учасник) брав участь у процедурах закупівель одночасно із іншим суб’єктом господарювання, який напряму або опосередковано підконтрольний уповноваженим особам або засновникам Учасника з метою отримання чи надання переваги у процедурі закупівлі, то така особа, відповідно до пункту 20 частини першої статті 1 Закону є пов'язаною особою.
Тобто, якщо, Замовник, відповідно до абзацу першого частини третьої ст.22 Закону вимагає від Учасників скановану з оригіналу довідку у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою про те, що суб’єкт господарювання (Учасник) не брав участь у процедурах закупівель одночасно із іншим суб’єктом господарювання, який напряму або опосередковано підконтрольний уповноваженим особам або засновникам Учасника з метою отримання чи надання переваги у процедурі закупівлі, то така вимога не може вважатись дискримінаційною так як поняття пов’язаної особи викладене у пункті 20 частини першої статті 1 Закон України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевикладеного, тендерний комітет Маріупольського пансіонату для ветеранів війни та праці №2 вважає, що підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛІБРА-ГРУП" |
251 522,10
UAH з ПДВ
|
251 522,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Алєксєєва Інеса Анатоліївна |
251 537,10
UAH з ПДВ
|
251 537,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛІБРА-ГРУП" #43090291 |
Переможець |
251 522,10
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 11:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2023 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2023 15:16
|
Протокол УО №7 від 01.03.2023.pdf | зміни до договору |
01 березня 2023 15:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 10:25
|
ду 02 (молоко).pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2021 14:36
|
Д У 1 молоко.pdf | зміни до договору |
24 червня 2021 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2021 08:43
|
Дог Л-Г 2021-242 (Молоко).pdf | укладений |
01 квітня 2021 16:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | Л-Г/2021-242 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | Л-Г/2021-242 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної (механічної, формальної) помилки, допущеної при внесенні інформації про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | Л-Г/2021-242 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол №7 від 01.03.2023 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |