Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб
Очікувана вартість
177 600,00 UAH
UA-2021-02-24-007993-b 28deb34e30bd477daf04a9bdb76e3efa
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Отченашко

+380505659391 chuguev_crb_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Чугуївська ЦРЛ ім.М.І.Кононенка"
Код ЄДРПОУ: 02002380
Місцезнаходження: 63503, Україна , Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, б. 52
Контактна особа: Дмитро Отченашко
+380505659391
chuguev_crb_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2021 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2021 13:48
Очікувана вартість: 177 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 888,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


пшеничний
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22200 штуки
Хліб пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63503, Україна, Харківська область, м.Чугугїв, вул.Гвардійська, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2021 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2021 13:54
ПРОТОКОЛ № 14 проведення СпрЗак.pdf
24 лютого 2021 13:54
Оголошення хліб.doc
24 лютого 2021 13:54
Додаток № 2 Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2021 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМЕРЦІЙНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "РОМА" 175 824,00
UAH з ПДВ
175 824,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2021 09:57
Електронний підпис
04 березня 2021 09:54
13 Копія Статуту.pdf
04 березня 2021 09:54
12 Проект Договору.pdf
04 березня 2021 09:53
2 Технічні умови.pdf
04 березня 2021 09:53
1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КВФ "РОМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМЕРЦІЙНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "РОМА"
#23325414
Переможець 175 824,00
UAH з ПДВ
09 березня 2021 16:30

Документи

09 березня 2021 16:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 березня 2021 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМЕРЦІЙНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "РОМА"
#23325414
175 824,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 березня 2021 16:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 12:37
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 11:11
ДУ № 2 ТОВ РОМА 20%.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:09
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2021 10:05
Лист про подорожчання.pdf зміни до договору
28 вересня 2021 10:04
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
28 вересня 2021 10:04
Довідка ТПП.pdf зміни до договору
28 вересня 2021 10:04
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 09:42
Договір № 82 Рома.pdf укладений
22 березня 2021 09:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною цін на хлібобулочні вироби, сторони дійшли згоди збільшити вартість за одиницю продукції на 5,4 %. Таким чином сумма договору складає 175823,64 грн. (Сто сімдесят п'ять тисяч вісімсот двадцять три грн. 64 коп)
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору № 82 від 22.03.2021 р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю. Продовження терміну дії договору до 31 березня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 175 824,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 304,00 UAH)