Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2021-02-24-007770-b ● a7d8a3a69ce24ecda516f7bbfde7acdc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43459903 |
Місцезнаходження: | 07443, Україна , Київська обл., Броварський р-н, селище міського типу Калинівка, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 20 |
Контактна особа: |
Катерина Мельниченко +380459478242 kalynivskaotg_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 13:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2021 14:56 |
Очікувана вартість: | 420 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07443, Україна, Київська область, смт Калинівка, вул. Чернігівська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 квітня 2021
—
29 квітня 2021
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
1 штуки
Моноблок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07443, Україна, Київська область, смт Калинівка, вул. Чернігівська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 квітня 2021
—
29 квітня 2021
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
7 штуки
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07443, Україна, Київська область, смт Калинівка, вул. Чернігівська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 квітня 2021
—
29 квітня 2021
ДК 021:2015: 30216100-7 — Оптичні зчитувальні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2021 16:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 березня 2021 16:11 |
ТД_Машини для обробки даних (нова редакція).docx | |
09 березня 2021 16:11 |
Перелік змін.docx | |
24 лютого 2021 13:45 |
Проект договору.docx |
09 березня 2021 16:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 березня 2021 16:11 |
ТД_Машини для обробки даних (нова редакція).docx
|
|||
09 березня 2021 16:11 |
Перелік змін.docx
|
|||
24 лютого 2021 13:45 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 25 лютого 2021 17:27
Дата відповіді: 01 березня 2021 09:12
Шановний Замовник!
Звертаємо увагу Замовника на необхідність зазначати в Тендерній документації обов'язкові реквізити, а саме: № протоколу та дату затвердження рішення тендерного комітету на титульній сторінці Тендерної документації.
Не зазначення Замовником даної інформації створює перепони для Учасника при замовленні Забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії, оскільки Гарант вимагає дану інформацію як обов’язковий реквізит!
Просимо замовника прописати № та дату затвердження протоколу тендерного комітету щодо даної закупівлі.
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що тендерну документацію затверджено рішенням уповноваженої особи Замовника, а не тендерним комітетом. На титульній сторінці тендерної документації зазначено дату її затвердження, а саме 24.02.2021 року. для оформлення банківської гарантії повідомляє що рішення про затвердження тендерної документації прийнято за № 65
Звертаємо Вашу увагу, що тендерну документацію затверджено рішенням уповноваженої особи Замовника, а не тендерним комітетом. На титульній сторінці тендерної документації зазначено дату її затвердження, а саме 24.02.2021 року. для оформлення банківської гарантії повідомляє що рішення про затвердження тендерної документації прийнято за № 65
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 25 лютого 2021 17:28
Дата відповіді: 01 березня 2021 09:22
Шановний Замовник!
1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Умовами тендерної документації визначено наступне "Посилання в тендерній документації на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника вважати як «або еквівалент». Учасник може враховувати еквівалент за умов повної відповідності технічних характеристикам."
У разі, якщо Учасником пропонується еквівалент товару, то такий товар повинен бути не гіршим за технічними та якісними характеристиками, та відповідати комплектації, що вимагається Замовником.
У Додатку 1 до тендерної документації чітко визначено , що до вартості обладнання включається доставка та налаштування обладнання; розгортання корпоративної хмари на базі сервісів Microsoft Office365. Окрім того, в проекті договору також зазначено, що ціна на товар встановлюється з урахуванням податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, встановлення обладнання.
У разі, якщо Учасником пропонується еквівалент товару, то такий товар повинен бути не гіршим за технічними та якісними характеристиками, та відповідати комплектації, що вимагається Замовником.
У Додатку 1 до тендерної документації чітко визначено , що до вартості обладнання включається доставка та налаштування обладнання; розгортання корпоративної хмари на базі сервісів Microsoft Office365. Окрім того, в проекті договору також зазначено, що ціна на товар встановлюється з урахуванням податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, встановлення обладнання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-24-007770-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 26 лютого 2021 19:05
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати "На підтвердження відповідності товару Учасник повинен надати довідку у довільній формі, що містить посилання на Звіт, в якому підтверджено статус сертифікації персонального комп’ютера виробника для операційної системи Microsoft Windows 10 CliENtfamily.". Звертаємо увагу, що на даний момент документація чітко прописана під ЄДИНУ компанію в Україні (ТОВ НАВІГАТОР), що є єдиним українським виробником, що має відповідний статус Microsoft Windows 10 Client family із платним розміщенням на сайті Microsoft. Так, Ви можете перелічити іноземних виробників, проте їхня продукція є дорожчою, що збільшує вартість пропозиції і не даєм можливості чесно конкуруватиз місцевим виробником, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання. Дана вимога відсіює всіх виробників персональних комп'ютерів в Україні, які мають усі необхідні документи та не мають додаткових тисяч долларів на отримання та утримання подібних платних статусів. Зазначена вимога жодним чином не впливає на якість запропонованого програмного забезпечення будь-яким виробником, лише вимагає величезної кількості дозвільних документів та відповідно максимально здорожчує вартість самої пропозиції. Вкажіть, будь-ласка, який саме наказ чи інший законодавчий документ містить настільки дискримінаційні пункти вимог тільки до операційної системи, що не впливають на якісні та технічні характеристики предмета закупівлі? Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2021 11:01
Шановний Учаснику! Відповідно до умов п.6.1. тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, визначених у Додатку 1 до тендерної документації..
При цьому, відповідно до п.3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). На виконання вимог Закону, Замовником в примітці до Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що посилання в тендерній документації на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника вважати як «або еквівалент». Учасник може враховувати еквівалент за умов повної відповідності технічних характеристикам.
При цьому, учасникам закупівлі не заборонено подавати інший товар (аналог або еквівалент)
Разом з тим, запропонований товар має відповідати усім характеристикам встановлених Замовником.
Встановлення Замовником інших додаткових параметрів до вимог предмету закупівлі та документів, що підтверджують відповідність технічним та якісним характеристикам товару, що закуповується, надає можливість Замовнику отримати товар, що максимально відповідає його фінансовим ресурсам та потребам.
Всі вимоги висунуті в тендерній документації спрямовані на отримання якісного товару.
При цьому, відповідно до п.3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). На виконання вимог Закону, Замовником в примітці до Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що посилання в тендерній документації на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника вважати як «або еквівалент». Учасник може враховувати еквівалент за умов повної відповідності технічних характеристикам.
При цьому, учасникам закупівлі не заборонено подавати інший товар (аналог або еквівалент)
Разом з тим, запропонований товар має відповідати усім характеристикам встановлених Замовником.
Встановлення Замовником інших додаткових параметрів до вимог предмету закупівлі та документів, що підтверджують відповідність технічним та якісним характеристикам товару, що закуповується, надає можливість Замовнику отримати товар, що максимально відповідає його фінансовим ресурсам та потребам.
Всі вимоги висунуті в тендерній документації спрямовані на отримання якісного товару.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2021 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
419 424,00
UAH з ПДВ
|
419 424,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛИТЕР-ІКТ" |
419 950,00
UAH з ПДВ
|
419 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СМАРТ ТЕХНОЛОДЖІС" |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
420 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» #31091208 |
Переможець |
419 424,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 11:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 18:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2021 08:14
|
Додаткова угода 1 до Договору № 178.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2021 08:13
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 08:07
|
Договір № 178.pdf | укладений |
05 квітня 2021 08:06
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
21 квітня 2021 12:45
|
419 424,00 UAH | UA198201720344221074100057349 Виконком Калинівської селищної ради |
UA093510050000026002529993101 ТОВ "ІТ-ІНТЕГРАТОР" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 178 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |